Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ληξιπρόθεσμη καρτέλα

Τι είναι μία ληξιπρόθεσμη καρτέλα;

Τα καρτέλες που θεωρούνται ληξιπρόθεσμες είναι εκείνες που δεν έχουν ακόμη επιλυθεί στο χρόνο που έχει διατεθεί από την SLA. Όταν οι καρτέλες καθυστερούν, η υπόσχεση που έχει δώσει η εταιρεία στον πελάτη αθετείται. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για αυτό – λανθασμένες επικοινωνίες, εξαρτήσεις, καταπονημένοι αντιπρόσωποι ή απλώς απογοητευμένοι πελάτες.

Πριν κάνετε οτιδήποτε άλλο, όταν οι καρτέλες καθυστερήσουν, πρέπει να μετριάσετε οποιαδήποτε ζημιά. Οι αντιπρόσωποι πρέπει να ζητήσουν συγγνώμη και να δώσουν στον πελάτη εξήγηση για την καθυστέρηση. Εναλλακτικά, οι διαχειριστές μπορούν να πάρουν τον έλεγχο και να προχωρήσουν. Όποια και αν είναι η πορεία δράσης, η επικοινωνία με τους πελάτες και η παροχή κατάλληλης εξήγησης για τις συνθήκες είναι η πρώτη κίνηση.

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς ορίζετε μία ληξιπρόθεσμη καρτέλα;

Μία μη πραγματοποιημένη καρτέλα είναι αυτή που δεν έχει ακόμη επιλυθεί εντός της προθεσμίας SLA. Μπορεί να υπάρχουν πολλοί λόγοι, όπως μια παρεξήγηση, πολύ δουλειά για τους αντιπροσώπους ή απογοήτευση πελατών. Αυτό δεν έχει θετική επίδραση στην αντίληψη της εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας.

 

Τι πρέπει να κάνετε για να αποφύγετε να έχετε πάρα πολλές ληξιπρόθεσμες καρτέλες;

Για να αποφύγετε πολλές ληξιπρόθεσμες καρτέλες, θα πρέπει να οργανώσετε καλά τη δουλειά των αντιπροσώπων σας. Εάν οι αντιπρόσωποι είναι πολύ απασχολημένοι, μπορεί να έχουν κακές προτεραιότητες ή ανεπαρκείς προτεραιότητες εργασίας και μπορεί να χρειαστεί να αυξηθεί ο αριθμός των θέσεων εργασίας. Εάν το θέμα είναι περίπλοκο, ο αντιπρόσωπος πρέπει να έχει μια σαφή διαδρομή επαφής με άτομα που μπορούν να μας βοηθήσουν και στις πιο δύσκολες περιπτώσεις, η καρτέλα θα πρέπει να αναληφθεί, π.χ., από έναν διαχειριστή. Είναι επίσης σημαντικό να ζητήσετε συγγνώμη από τους πελάτες για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί.

 

Το LiveAgent παρέχει μία λίστα με ληξιπρόθεσμες καρτέλες;

Το LiveAgent παρέχει μια λίστα με ληξιπρόθεσμες καρτέλες, έτσι ώστε τόσο ο αντιπρόσωπος όσο και ο διαχειριστής να έχουν πρόσβαση στη λίστα. Αυτό επιτρέπει αποτελεσματικότερο χειρισμό καρτελών που έχουν λήξει.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo