Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Λογισμικό επικοινωνίας πελατών

Τι είναι το λογισμικό επικοινωνίας πελατών;

Το λογισμικό επικοινωνίας πελατών είναι ένα πρόγραμμα που αυξάνει την αποτελεσματικότητα ενός κέντρου επικοινωνίας. Οι χρήστες μπορούν να ορίσουν ορισμένους κανόνες προκειμένου να οργανώσουν τις δρομολογημένες επαφές προς τους εκπροσώπους των πελατών. Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης μπορεί επίσης να είναι διαδικτυακό, προσβάσιμο μέσω προγράμματος περιήγησης ιστού. Είναι εύκολο στη χρήση και ασφαλές, διότι όλα τα δεδομένα αποθηκεύονται στον διακομιστή.

Ορισμένο λογισμικό επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν πύλες πελατών, οι οποίες υποστηρίζουν πελάτες όταν οι αντιπρόσωποι είναι εκτός σύνδεσης. Οι πελάτες μπορούν να διαβάσουν άρθρα γνωσιακής βάσης, φόρουμ και εκεί μπορούν να βρουν λύση στα προβλήματά τους.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το λογισμικό επικοινωνίας πελατών;

Το λογισμικό επικοινωνίας πελατών είναι ένα σύστημα που βελτιώνει την ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών και την αποτελεσματικότητα του κέντρου επικοινωνίας. Χάρη σε αυτό, ο πελάτης μπορεί εύκολα να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών όταν το χρειάζεται και από την άλλη πλευρά, διευκολύνει τον αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών να χειριστεί πολλά κανάλια επικοινωνίας.

Ποιες είναι οι σημαντικότερες δυνατότητες του λογισμικού επικοινωνίας πελατών;

Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του λογισμικού επικοινωνίας πελατών είναι η δυνατότητα χειρισμού πολλαπλών καναλιών (τηλεφωνικές κλήσεις, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συνομιλίες, e-mail) από ένα μέρος στο διαδίκτυο. Είναι επίσης εξαιρετικά σημαντικό να δημιουργείτε κανόνες και να διαχειρίζεστε επαφές. Ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι ότι η εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να βρει και να αποθηκεύσει τα δεδομένα των πελατών σε ένα μέρος με ασφάλεια.

Ποιοι είναι οι τύποι λογισμικού επικοινωνίας πελατών;

Υπάρχουν 6 βασικοί τύποι λογισμικού υποστήριξης πελατών.

 

 

Το πρώτο είναι κοινόχρηστα εισερχόμενα και λογισμικό υποστήριξης. Συνήθως, πολλά άτομα μπορούν να συνδεθούν σε έναν λογαριασμό εκεί. Το δεύτερο παράδειγμα είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης. Συνήθως χρησιμοποιείται σε λειτουργίες διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής. Ένα άλλο είναι το σύστημα ανταλλαγής μηνυμάτων και συνομιλίας. Ως αποτέλεσμα, οι συνομιλίες με τον πελάτη είναι τεχνικά απλές και για τα δύο μέρη. Ακολουθεί το εργαλείο τηλεφωνικής υποστήριξης. Είναι το πιο παραδοσιακό κανάλι επικοινωνίας με τον πελάτη. Το πέμπτο σύστημα είναι το CRM, δηλαδή το λογισμικό διαχείρισης σχέσης πελατών. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί για να ενισχύει τις σχέσεις. Και το τελευταίο είναι το λογισμικό γνωσιακής βάσης που επιτρέπει την ανταλλαγή βασικών πληροφοριών.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo