Τι είναι το λογισμικό επικοινωνίας πελατών;
Το λογισμικό επικοινωνίας πελατών είναι ένα πρόγραμμα που αυξάνει την αποτελεσματικότητα ενός κέντρου επικοινωνίας. Οι χρήστες μπορούν να ορίσουν ορισμένους κανόνες προκειμένου να οργανώσουν τις δρομολογημένες επαφές προς τους εκπροσώπους των πελατών. Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης μπορεί επίσης να είναι διαδικτυακό, προσβάσιμο μέσω προγράμματος περιήγησης ιστού. Είναι εύκολο στη χρήση και ασφαλές, διότι όλα τα δεδομένα αποθηκεύονται στον διακομιστή.
Ορισμένα λογισμικά αφοσίωσης πελατών επιτρέπουν στους χρήστες να δημιουργούν πύλες πελατών, οι οποίες υποστηρίζουν πελάτες όταν οι αντιπρόσωποι είναι εκτός σύνδεσης. Οι πελάτες μπορούν να διαβάσουν άρθρα γνωσιακής βάσης, φόρουμ και εκεί μπορούν να βρουν λύση στα προβλήματά τους.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το λογισμικό επικοινωνίας πελατών;
Το λογισμικό επικοινωνίας πελατών είναι ένα σύστημα που βελτιώνει την ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών και την αποτελεσματικότητα του κέντρου επικοινωνίας. Χάρη σε αυτό, ο πελάτης μπορεί εύκολα να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών όταν το χρειάζεται και από την άλλη πλευρά, διευκολύνει τον αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών να χειριστεί πολλά κανάλια επικοινωνίας.
Ποιες είναι οι σημαντικότερες δυνατότητες του λογισμικού επικοινωνίας πελατών;
Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του λογισμικού επικοινωνίας πελατών είναι η δυνατότητα χειρισμού πολλαπλών καναλιών (τηλεφωνικές κλήσεις, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συνομιλίες, e-mail) από ένα μέρος στο διαδίκτυο. Είναι επίσης εξαιρετικά σημαντικό να δημιουργείτε κανόνες και να διαχειρίζεστε επαφές. Ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι ότι η εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να βρει και να αποθηκεύσει τα δεδομένα των πελατών σε ένα μέρος με ασφάλεια.
Ποιοι είναι οι τύποι λογισμικού επικοινωνίας πελατών;
Υπάρχουν 6 βασικοί τύποι λογισμικού υποστήριξης πελατών. Το πρώτο είναι κοινόχρηστα εισερχόμενα και λογισμικό υποστήριξης. Συνήθως, πολλά άτομα μπορούν να συνδεθούν σε έναν λογαριασμό εκεί. Το δεύτερο παράδειγμα είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης. Συνήθως χρησιμοποιείται σε λειτουργίες διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής. Ένα άλλο είναι το σύστημα ανταλλαγής μηνυμάτων και συνομιλίας. Ως αποτέλεσμα, οι συνομιλίες με τον πελάτη είναι τεχνικά απλές και για τα δύο μέρη. Ακολουθεί το εργαλείο τηλεφωνικής υποστήριξης. Είναι το πιο παραδοσιακό κανάλι επικοινωνίας με τον πελάτη. Το πέμπτο σύστημα είναι το CRM, δηλαδή το λογισμικό διαχείρισης σχέσης πελατών. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί για να ενισχύει τις σχέσεις. Και το τελευταίο είναι το λογισμικό γνωσιακής βάσης που επιτρέπει την ανταλλαγή βασικών πληροφοριών.
Επαφές κέντρου εξυπηρέτησης BlackRock
Η εταιρία παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και διαχείριση email. Παρέχει επίσης εκπαίδευση και υποστήριξη πελατών.
Λίστα ελέγχου μετάβασης τηλεφωνικού κέντρου
Η εκπαίδευση αντιπροσώπων είναι σημαντική για την επηρεαστικότητα της επιχείρησης. Η χρήση νέων τεχνολογιών βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών. Η λίστα ελέγχου γραφικών σχεδίων περιλαμβάνει οδηγίες για την προετοιμασία σχεδίων. Η ψυχρή κλήση μπορεί να αυξήσει τα ποσοστά κλεισίματος. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι σημαντική για τη διατήρηση πελατών στην αγορά.