Τι είναι το λογισμικό παρακολούθησης πελατών;
Το λογισμικό παρακολούθησης πελατών ενώνει τις επιθυμίες της εταιρείας σας. Με αυτό το λογισμικό, έχετε αποθηκεύσει όλα τα δεδομένα και μπορούν να βρεθούν οποιαδήποτε στιγμή τα χρειάζεστε. Εάν κάποιος ήθελε να κάνει μια αγορά αλλά αποφάσισε να περιμένει, μπορείτε να συνεχίσετε με όλες τις καταγραφές συνομιλίας ή τηλεφώνου όταν θα δείξει ξανά το ενδιαφέρον του. Το σύστημα παρακολούθησης σάς επιτρέπει να προσθέτετε σημειώσεις στις συνομιλίες και σας βοηθά να γνωρίζετε τον πελάτη.
Frequently Asked Questions
Πώς ορίζεται το λογισμικό παρακολούθησης πελατών;
Το λογισμικό παρακολούθησης πελατών είναι ένα σύστημα που σας επιτρέπει να γνωρίζετε ολόκληρο το ιστορικό των σχέσεων με τους πελάτες. Όλα τα σημεία επαφής των πελατών και τα θέματα που συζητούνται αποθηκεύονται εκεί. Υποστηρίζει τον εντοπισμό τυχόν προβλημάτων που μπορεί να έχει ο πελάτης με την εταιρεία σας και υποστηρίζει επίσης την προσαρμογή των τηλεφωνικών κλήσεων και μηνυμάτων.
Ποιες είναι οι αρχές του λογισμικού παρακολούθησης πελατών;
Το λογισμικό παρακολούθησης πελατών θα πρέπει να καταγράφει ένα ιστορικό επικοινωνίας με πελάτες και ενέργειες πελατών που έγιναν κατά της εταιρείας. Χάρη σε αυτό, η εξυπηρέτηση πελατών έχει τη δυνατότητα να αναλύει τη συμπεριφορά των πελατών. Αυτό υποστηρίζει τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών, των δραστηριοτήτων του οργανισμού και τη δημιουργία της εικόνας του οργανισμού.
Ποια εργαλεία πρέπει να χρησιμοποιηθούν για την παροχή του καλύτερου λογισμικού παρακολούθησης πελατών;
Το LiveAgent είναι μια εξαιρετική λύση για αγορές από πελάτες. Χάρη σε αυτό, μπορείτε να συλλέξετε πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες σας και τις δραστηριότητές τους με το κατάστημά σας και την εξυπηρέτηση πελατών. Σας επιτρέπει επίσης να προσθέσετε σημειώσεις σε συνομιλίες και να γνωρίσετε τον πελάτη. Αυτό σας επιτρέπει να εξατομικεύετε επαφές με συγκεκριμένους πελάτες στο μέλλον.
Αξιολόγηση βάσης γνώσεων HelpCrunch
Θέλετε να μάθετε περισσότερα για τη βάση γνώσεων του HelpCrunch; Ρίξτε μια ματιά στο άρθρο μας για να μάθετε πώς λειτουργεί και πώς απέδωσε στις δοκιμές μας.
Η Επανάσταση Των Πελατών στην Εξυπηρέτηση Πελατών: David Bequette στο Tedxyerevan
Η εξυπηρέτηση πελατών είναι κρίσιμη για τη διαφοροποίηση επιχειρήσεων. Ο αμοιβαίος σεβασμός στις αλληλεπιδράσεις είναι βασικός για τη δημιουργία εμπιστοσύνης.
Αξιολόγηση λογισμικού διαχείρισης email του Gmail
Software reviews are a great place to start when picking any software. Take a look at the best software reviews and see ratings by our experts.