Τι είναι το λογισμικό ψυχρής κλήσης;
Το λογισμικό ψυχρής κλήσης είναι μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να διευκολύνει την κλήση εκείνων των πελατών που δεν έχουν προηγούμενη αλληλεπίδραση με έναν εκπρόσωπο πωλήσεων. Ένα άλλο όνομα για το λογισμικό ψυχρής κλήσης είναι dialer και πλατφόρμα αφοσίωσης πωλήσεων. Ο ορισμός του λογισμικού ψυχρής κλήσης το τοποθετεί στην κατηγορία αυτοματοποιημένων συστημάτων επειδή μπορεί να αυτοματοποιήσει τις κλήσεις εξοικονομώντας έναν τόνο χρόνου για τους αντιπροσώπους πωλήσεών σας.
Το λογισμικό αιχμής ψυχρής κλήσης ενσωματώνεται άψογα με τη διαχείριση σχέσεων πελατών, το CRM. Με άμεση πρόσβαση στα στοιχεία των πελατών, το εργαλείο θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα και να κάνετε την εργασία πιο βολική για τους αντιπροσώπους πωλήσεων. Με τον καιρό, οι λύσεις λογισμικού ψυχρής κλήσης έχουν γίνει πιο ισχυρές, δίνοντας τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να τις χρησιμοποιούν και για υποστήριξη πελατών.
Το λογισμικό ψυχρής κλήσης δεν αυτοματοποιεί μόνο τις κλήσεις, αλλά συνοδεύεται από μερικά εύχρηστα πρόσθετα προνόμια. Για παράδειγμα, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να ελέγξετε τα στατιστικά στοιχεία κλήσεων κατά παραγγελία.
Πώς λειτουργεί το λογισμικό ψυχρής κλήσης;
Το λογισμικό ψυχρής κλήσης διαθέτει περίπλοκο σχεδιασμό, αλλά δεν είναι τόσο δύσκολο να καταλάβει κανείς πώς λειτουργεί. Πρώτα απ ‘όλα, θα πρέπει να καταλάβετε ότι αξιοποιεί τις τεχνολογίες VoIP και τηλεφωνίας για να επιτρέψει στους αντιπροσώπους να πραγματοποιούν πραγματικές κλήσεις. Οι αντιπρόσωποι δεν χρειάζεται να πληκτρολογούν τα στοιχεία των υποψήφιων πελατών με μη αυτόματο τρόπο.

Το λογισμικό ψυχρής κλήσης υποστηρίζει την ενοποίηση με το CRM σας, εισάγοντας δυνατότητες κλήσης αντιπροσώπου στον πίνακα εργαλείων CRM. Αν και είναι χρήσιμο για εξερχόμενες κλήσεις, μπορεί επίσης να βοηθήσει στον εξορθολογισμό των εισερχόμενων κλήσεων. Το λογισμικό ψυχρής κλήσης σάς βοηθά επίσης να ταξινομήσετε όλους τους τύπους κλήσεων.
Οι εκπρόσωποι πωλήσεων μπορούν να δουν ποιον τύπο κλήσης πληρούν οι υποψήφιοι πελάτες. Όσον αφορά τους τύπους κλήσεων, περιλαμβάνει τόσο ψυχρές κλήσεις και κλήσεις παρακολούθησης. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο ένα εργαλείο επιτρέπει στην ομάδα σας να διαχειρίζεται δυνητικούς πελάτες και να πραγματοποιεί κλήσεις από έναν πίνακα ελέγχου.
Οι καλύτερες πλατφόρμες λογισμικού ψυχρής κλήσης είναι σε θέση να προσφέρουν περισσότερη λειτουργικότητα και να λειτουργούν καλύτερα. Για παράδειγμα, μπορείτε να ρυθμίσετε διαφορετικές καμπάνιες ψυχρής κλήσης και να τις παρακολουθείτε σε πραγματικό χρόνο. Τα αναλυτικά στοιχεία και οι αναφορές σάς βοηθούν επίσης να αξιολογήσετε την έκταση της επιτυχίας των ψυχρών κλήσεων και τι μπορείτε να κάνετε για να τη βελτιώσετε.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση λογισμικού ψυχρής κλήσης;
Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα της χρήσης λογισμικού ψυχρής κλήσης είναι να έχετε αυτό το εξαιρετικά αξιόπιστο, εύκολο αυτοματοποιημένο εργαλείο κλήσεων. Χωρίς χρόνο διακοπής λειτουργίας και ελάχιστη ενσωμάτωση, οι εκπρόσωποι πωλήσεών σας θα μπορούν να επιτύχουν εξαιρετικά αποτελέσματα.
Το λογισμικό ψυχρής κλήσης σάς βοηθά επίσης να έχετε ένα μέρος για ολόκληρη την επικοινωνία. Φανταστείτε ότι όλοι οι αντιπρόσωποι πωλήσεών σας, οι διευθυντές, ακόμη και η ομάδα μάρκετινγκ μπορούν να επικοινωνούν μέσω μιας πλατφόρμας—ένα μέρος όπου μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια συνάντηση πωλήσεων με όλα τα δεδομένα που έχετε στη διάθεσή σας.

Το επόμενο όφελος στη σειρά είναι η αυξημένη παραγωγικότητα. Το λογισμικό ψυχρής κλήσης αυτοματοποιεί χρονοβόρες και επαναλαμβανόμενες εργασίες και κάνει τη διαδικασία πωλήσεων πιο αποτελεσματική. Με άλλα λόγια, ενισχύει την αποτελεσματικότητα των πωλήσεων και οδηγεί την παραγωγικότητα σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Ο αυτόματος συγχρονισμός δεδομένων μεταξύ του λογισμικού κλήσεων και του CRM αφαιρεί την κουραστική αντιγραφή-επικόλληση από τη ροή εργασίας.
Η συνεπής ανταλλαγή μηνυμάτων είναι επίσης κάτι που έχει να σας προσφέρει το λογισμικό ψυχρής κλήσης. Με τις λειτουργίες ανάλυσης, παρακολούθησης και ψυχρής εγγραφής, θα μπορείτε να αναλύετε τις κλήσεις και να έχετε άμεσες πληροφορίες για τη δραστηριότητα πωλήσεων.
Ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς δυνατότητες λογισμικού ψυχρής κλήσης;
Ενώ τα εργαλεία λογισμικού ψυχρής κλήσης έχουν μια σειρά από χαρακτηριστικά, ορισμένα εμφανίζονται ως πιο δημοφιλή από άλλα. Ας ξεκινήσουμε με ένα από τα πιο σημαντικά, αν όχι ΤΟ πιο σημαντικό χαρακτηριστικό λογισμικού κλήσεων — την ενσωμάτωση CRM. Η ενσωμάτωση του CRM με το λογισμικό ψυχρής κλήσης είναι πρωταρχικής σημασίας γιατί:
- You can automate calls and enable automatic data sync between platforms;
- You can prioritize your day’s sales calls with data from your CRM;
- You can access the complete list of contacts, contact history, contact rates, and contact records;
- You can automatically track and log sales calls in your CRM;
- It can help you build informative customer profiles and a list of leads.
Για να μην αναφέρουμε ότι με το CRM και το λογισμικό ψυχρής κλήσης, μπορείτε επίσης να ενεργοποιήσετε την παρακολούθηση διαδρομής πελατών.
Η προοδευτική κλήση είναι απαραίτητη γιατί αυτοματοποιεί ολόκληρο το εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο. Οι αντιπρόσωποι δεν χρειάζεται να καλούν αριθμούς χειροκίνητα, καθώς το σύστημα το κάνει αυτόματα. Οι ρυθμιζόμενες λειτουργίες κλήσης είναι μια εξαιρετική προσθήκη, καθώς κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική και το να έχετε τη δυνατότητα να ρυθμίσετε το δικό σας πρόγραμμα κλήσης είναι εξαιρετική.
Η λειτουργία ψυχρών email είναι η επόμενη. Είναι πιο βολικό να στέλνετε email από έναν πίνακα ελέγχου αντί να χρειάζεται να τοποθετείτε καρτέλες μεταξύ δύο εφαρμογών. Αυτή η λειτουργία σάς δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιείτε πρότυπα email και να προσθέτετε αυτόματα υπογραφές email για αυξημένη αποτελεσματικότητα.
Η δυνατότητα διανομής είναι επίσης μια δημοφιλής επιλογή, ειδικά εάν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό και για εξερχόμενες κλήσεις.
Λειτουργεί το λογισμικό ψυχρής κλήσης για επαφές τηλεφώνου;
Ναι λειτουργεί. Επενδύετε σε επιχειρηματικό λογισμικό και είναι λογικό να αναζητήσετε την πιο ευέλικτη λύση. Όσο λιγότερες εφαρμογές στη στοίβα τεχνολογίας, τόσο πιο εύκολη γίνεται η διαχείρισή τους. Ένα από τα καλύτερα πράγματα σχετικά με το λογισμικό ψυχρής κλήσης είναι ότι λειτουργεί και για επαφές τηλεφώνου.
Όταν αγοράζετε λογισμικό ψυχρής κλήσης, βεβαιωθείτε ότι η πλατφόρμα διαθέτει τεχνολογία τηλεφωνίας ή VoIP. Αυτές οι δύο τεχνολογίες θα σας βοηθήσουν να πραγματοποιείτε τηλεφωνικές κλήσεις και να μιλήσετε με τους υποψήφιους πελάτες σας από έναν πίνακα ελέγχου.
Πρέπει να έχουμε ενσωμάτωση CRM για λογισμικό κλήσεων;
Εξαρτάται από τους επιχειρηματικούς σας στόχους και τον τρόπο με τον οποίο θα θέλατε να διεκπεραιώσετε τις κλήσεις στο μέλλον. Οι επιχειρήσεις σε όλους τους κλάδους χρησιμοποιούν το CRM ως εργαλείο διαχείρισης δυνητικών πελατών. Εδώ αποθηκεύονται τα στοιχεία επικοινωνίας σας, συμπεριλαμβανομένου του ιστορικού κάθε πελάτη.

Το λογισμικό ψυχρής κλήσης με ενσωμάτωση CRM μπορεί να σας βοηθήσει να εκτελέσετε μια αποτελεσματική λειτουργία. Για παράδειγμα, μπορείτε να πραγματοποιείτε κλήσεις απευθείας από το εργαλείο CRM. Θα διευκολύνει επίσης τη διατήρηση όλου του ιστορικού αλληλεπίδρασης πελατών με την εταιρεία σας σε ένα μέρος. Θα είστε σε θέση να λάβετε τεκμηριωμένες αποφάσεις και να εκτελέσετε μια καλύτερη λειτουργία.
Create a call center software that fits your needs
LiveAgent, the omnichannel cloud-based call center software, is all you’ll ever need to provide reliable and personalized service to your customers.
Frequently Asked Questions
What is cold calling software?
Cold calling software is an automated system built to help sales reps excel at cold calling. Cold calling software is shipped out with many features responsible for unique functionality. For instance, it can integrate into CRM, provide insightful reports, and dial contacts automatically for sales reps.
How does cold calling software work?
Cold calling software works thanks to cutting-edge technology. At its core, we have telephony and VoIP technologies. Additional software modules enable integration with external tools such as CRM and powerful analytics and reporting. Combined, these features enable sales reps to seamlessly make calls, chat with colleagues on the team, and capture more leads.
What are the benefits of using cold calling software?
The most noteworthy benefits of using cold calling software are increased efficiency and productivity and improved communication. Additionally, with analytics and monitoring, you will also be able to capture more leads and make the KPI more consistent across the board.
What are the most popular cold calling software features?
Every cold calling software is unique, and it comes with numerous features. Over time some features emerged as the most popular ones. These features include CRM integration, progressive dialing, adjustable dialing modes, automatic cold emails, and distribution features.
Does cold calling software work for phone contacts?
Cold calling software leverages telephony and VoIP technologies to work for phone contacts too. Make sure that the software you consider investing in has these two technologies.
Do we have to have a CRM integration for calling software?
It’s better to have a CRM integration for calling software because it helps you streamline and automate so many processes such as customer journey tracking, auto-dialing, automatic sales tracking and logging, and cold calls prioritization.
Σημείωση ειδικού
Το λογισμικό ψυχρής κλήσης είναι απαραίτητο για εξερχόμενες κλήσεις και μπορεί να ενσωματωθεί με το CRM για αποτελεσματική διαχείριση των πελατών.

Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Constant Contact
Η Constant Contact παρέχει υπηρεσίες μάρκετινγκ μέσω email, κοινωνικών μέσων, εκδηλώσεων και online έρευνας. Προσφέρει προσαρμόσιμα πρότυπα και λειτουργίες αυτοματισμού. Η υποστήριξη γίνεται μέσω email, κοινωνικών μέσων και τηλεφώνου.