Λογισμικό ψυχρής κλήσης

Τι είναι το λογισμικό ψυχρής κλήσης;

Το λογισμικό ψυχρής κλήσης είναι μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να διευκολύνει την κλήση εκείνων των πελατών που δεν έχουν προηγούμενη αλληλεπίδραση με έναν εκπρόσωπο πωλήσεων. Ένα άλλο όνομα για το λογισμικό ψυχρής κλήσης είναι dialer και πλατφόρμα αφοσίωσης πωλήσεων. Ο ορισμός του λογισμικού ψυχρής κλήσης το τοποθετεί στην κατηγορία αυτοματοποιημένων συστημάτων επειδή μπορεί να αυτοματοποιήσει τις κλήσεις εξοικονομώντας έναν τόνο χρόνου για τους αντιπροσώπους πωλήσεών σας.

Το λογισμικό αιχμής ψυχρής κλήσης ενσωματώνεται άψογα με τη διαχείριση σχέσεων πελατών, το CRM. Με άμεση πρόσβαση στα στοιχεία των πελατών, το εργαλείο θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα και να κάνετε την εργασία πιο βολική για τους αντιπροσώπους πωλήσεων. Με τον καιρό, οι λύσεις λογισμικού ψυχρής κλήσης έχουν γίνει πιο ισχυρές, δίνοντας τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να τις χρησιμοποιούν και για υποστήριξη πελατών.

Το λογισμικό ψυχρής κλήσης δεν αυτοματοποιεί μόνο τις κλήσεις, αλλά συνοδεύεται από μερικά εύχρηστα πρόσθετα προνόμια. Για παράδειγμα, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να ελέγξετε τα στατιστικά στοιχεία κλήσεων κατά παραγγελία.

Πώς λειτουργεί το λογισμικό ψυχρής κλήσης;

Το λογισμικό ψυχρής κλήσης διαθέτει περίπλοκο σχεδιασμό, αλλά δεν είναι τόσο δύσκολο να καταλάβει κανείς πώς λειτουργεί. Πρώτα απ ‘όλα, θα πρέπει να καταλάβετε ότι αξιοποιεί τις τεχνολογίες VoIP και τηλεφωνίας για να επιτρέψει στους αντιπροσώπους να πραγματοποιούν πραγματικές κλήσεις. Οι αντιπρόσωποι δεν χρειάζεται να πληκτρολογούν τα στοιχεία των υποψήφιων πελατών με μη αυτόματο τρόπο.

Τηλεφωνικό κέντρο VoIP LiveAgent

Το λογισμικό ψυχρής κλήσης υποστηρίζει την ενοποίηση με το CRM σας, εισάγοντας δυνατότητες κλήσης αντιπροσώπου στον πίνακα εργαλείων CRM. Αν και είναι χρήσιμο για εξερχόμενες κλήσεις, μπορεί επίσης να βοηθήσει στον εξορθολογισμό των εισερχόμενων κλήσεων. Το λογισμικό ψυχρής κλήσης σάς βοηθά επίσης να ταξινομήσετε όλους τους τύπους κλήσεων.

Οι εκπρόσωποι πωλήσεων μπορούν να δουν ποιον τύπο κλήσης πληρούν οι υποψήφιοι πελάτες. Όσον αφορά τους τύπους κλήσεων, περιλαμβάνει τόσο ψυχρές κλήσεις και κλήσεις παρακολούθησης. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο ένα εργαλείο επιτρέπει στην ομάδα σας να διαχειρίζεται δυνητικούς πελάτες και να πραγματοποιεί κλήσεις από έναν πίνακα ελέγχου.

Οι καλύτερες πλατφόρμες λογισμικού ψυχρής κλήσης είναι σε θέση να προσφέρουν περισσότερη λειτουργικότητα και να λειτουργούν καλύτερα. Για παράδειγμα, μπορείτε να ρυθμίσετε διαφορετικές καμπάνιες ψυχρής κλήσης και να τις παρακολουθείτε σε πραγματικό χρόνο. Τα αναλυτικά στοιχεία και οι αναφορές σάς βοηθούν επίσης να αξιολογήσετε την έκταση της επιτυχίας των ψυχρών κλήσεων και τι μπορείτε να κάνετε για να τη βελτιώσετε.

Εικονογράφηση λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου

Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση λογισμικού ψυχρής κλήσης;

Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματα της χρήσης λογισμικού ψυχρής κλήσης είναι να έχετε αυτό το εξαιρετικά αξιόπιστο, εύκολο αυτοματοποιημένο εργαλείο κλήσεων. Χωρίς χρόνο διακοπής λειτουργίας και ελάχιστη ενσωμάτωση, οι εκπρόσωποι πωλήσεών σας θα μπορούν να επιτύχουν εξαιρετικά αποτελέσματα.

Το λογισμικό ψυχρής κλήσης σάς βοηθά επίσης να έχετε ένα μέρος για ολόκληρη την επικοινωνία. Φανταστείτε ότι όλοι οι αντιπρόσωποι πωλήσεών σας, οι διευθυντές, ακόμη και η ομάδα μάρκετινγκ μπορούν να επικοινωνούν μέσω μιας πλατφόρμας—ένα μέρος όπου μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια συνάντηση πωλήσεων με όλα τα δεδομένα που έχετε στη διάθεσή σας.

Πολυκαναλικές καρτέλες LiveAgent

Το επόμενο όφελος στη σειρά είναι η αυξημένη παραγωγικότητα. Το λογισμικό ψυχρής κλήσης αυτοματοποιεί χρονοβόρες και επαναλαμβανόμενες εργασίες και κάνει τη διαδικασία πωλήσεων πιο αποτελεσματική. Με άλλα λόγια, ενισχύει την αποτελεσματικότητα των πωλήσεων και οδηγεί την παραγωγικότητα σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. Ο αυτόματος συγχρονισμός δεδομένων μεταξύ του λογισμικού κλήσεων και του CRM αφαιρεί την κουραστική αντιγραφή-επικόλληση από τη ροή εργασίας.

Η συνεπής ανταλλαγή μηνυμάτων είναι επίσης κάτι που έχει να σας προσφέρει το λογισμικό ψυχρής κλήσης. Με τις λειτουργίες ανάλυσης, παρακολούθησης και ψυχρής εγγραφής, θα μπορείτε να αναλύετε τις κλήσεις και να έχετε άμεσες πληροφορίες για τη δραστηριότητα πωλήσεων.

Ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς δυνατότητες λογισμικού ψυχρής κλήσης;

Ενώ τα εργαλεία λογισμικού ψυχρής κλήσης έχουν μια σειρά από χαρακτηριστικά, ορισμένα εμφανίζονται ως πιο δημοφιλή από άλλα. Ας ξεκινήσουμε με ένα από τα πιο σημαντικά, αν όχι ΤΟ πιο σημαντικό χαρακτηριστικό λογισμικού κλήσεων — την ενσωμάτωση CRM. Η ενσωμάτωση του CRM με το λογισμικό ψυχρής κλήσης είναι πρωταρχικής σημασίας γιατί:

  • Μπορείτε να αυτοματοποιήσετε τις κλήσεις και να ενεργοποιήσετε τον αυτόματο συγχρονισμό δεδομένων μεταξύ των πλατφορμών.
  • Μπορείτε να δώσετε προτεραιότητα στις κλήσεις πωλήσεων της ημέρας σας με δεδομένα από το CRM σας.
  • Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στην πλήρη λίστα επαφών, στο ιστορικό επαφών, στα ποσοστά επαφών και στα αρχεία επαφών.
  • Μπορείτε να παρακολουθείτε και να καταγράφετε αυτόματα κλήσεις πωλήσεων στο CRM σας.
  • Μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ενημερωτικά προφίλ πελατών και μια λίστα δυνητικών πελατών.

Για να μην αναφέρουμε ότι με το CRM και το λογισμικό ψυχρής κλήσης, μπορείτε επίσης να ενεργοποιήσετε την παρακολούθηση διαδρομής πελατών.

Η προοδευτική κλήση είναι απαραίτητη γιατί αυτοματοποιεί ολόκληρο το εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο. Οι αντιπρόσωποι δεν χρειάζεται να καλούν αριθμούς χειροκίνητα, καθώς το σύστημα το κάνει αυτόματα. Οι ρυθμιζόμενες λειτουργίες κλήσης είναι μια εξαιρετική προσθήκη, καθώς κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική και το να έχετε τη δυνατότητα να ρυθμίσετε το δικό σας πρόγραμμα κλήσης είναι εξαιρετική.

Η λειτουργία ψυχρών email είναι η επόμενη. Είναι πιο βολικό να στέλνετε email από έναν πίνακα ελέγχου αντί να χρειάζεται να τοποθετείτε καρτέλες μεταξύ δύο εφαρμογών. Αυτή η λειτουργία σάς δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιείτε πρότυπα email και να προσθέτετε αυτόματα υπογραφές email για αυξημένη αποτελεσματικότητα.

Πρότυπα email

Η δυνατότητα διανομής είναι επίσης μια δημοφιλής επιλογή, ειδικά εάν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό και για εξερχόμενες κλήσεις.

Λειτουργεί το λογισμικό ψυχρής κλήσης για επαφές τηλεφώνου;

Ναι λειτουργεί. Επενδύετε σε επιχειρηματικό λογισμικό και είναι λογικό να αναζητήσετε την πιο ευέλικτη λύση. Όσο λιγότερες εφαρμογές στη στοίβα τεχνολογίας, τόσο πιο εύκολη γίνεται η διαχείρισή τους. Ένα από τα καλύτερα πράγματα σχετικά με το λογισμικό ψυχρής κλήσης είναι ότι λειτουργεί και για επαφές τηλεφώνου.

Όταν αγοράζετε λογισμικό ψυχρής κλήσης, βεβαιωθείτε ότι η πλατφόρμα διαθέτει τεχνολογία τηλεφωνίας ή VoIP. Αυτές οι δύο τεχνολογίες θα σας βοηθήσουν να πραγματοποιείτε τηλεφωνικές κλήσεις και να μιλήσετε με τους υποψήφιους πελάτες σας από έναν πίνακα ελέγχου.

Πρέπει να έχουμε ενσωμάτωση CRM για λογισμικό κλήσεων;

Εξαρτάται από τους επιχειρηματικούς σας στόχους και τον τρόπο με τον οποίο θα θέλατε να διεκπεραιώσετε τις κλήσεις στο μέλλον. Οι επιχειρήσεις σε όλους τους κλάδους χρησιμοποιούν το CRM ως εργαλείο διαχείρισης δυνητικών πελατών. Εδώ αποθηκεύονται τα στοιχεία επικοινωνίας σας, συμπεριλαμβανομένου του ιστορικού κάθε πελάτη.

Ενσωματώσεις LiveAgent CRM

Το λογισμικό ψυχρής κλήσης με ενσωμάτωση CRM μπορεί να σας βοηθήσει να εκτελέσετε μια αποτελεσματική λειτουργία. Για παράδειγμα, μπορείτε να πραγματοποιείτε κλήσεις απευθείας από το εργαλείο CRM. Θα διευκολύνει επίσης τη διατήρηση όλου του ιστορικού αλληλεπίδρασης πελατών με την εταιρεία σας σε ένα μέρος. Θα είστε σε θέση να λάβετε τεκμηριωμένες αποφάσεις και να εκτελέσετε μια καλύτερη λειτουργία.

Create a call center software that fits your needs

LiveAgent, the omnichannel cloud-based call center software, is all you’ll ever need to provide reliable and personalized service to your customers.

Frequently asked questions

Τι είναι το λογισμικό ψυχρής κλήσης;

Το λογισμικό ψυχρής κλήσης είναι ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που έχει δημιουργηθεί για να βοηθά τους αντιπροσώπους πωλήσεων να υπερέχουν στις ψυχρές κλήσεις. Το λογισμικό ψυχρής κλήσης διατίθεται με πολλά χαρακτηριστικά υπεύθυνα για τη μοναδική λειτουργικότητα. Για παράδειγμα, μπορεί να ενσωματωθεί στο CRM, να παρέχει αναλυτικές αναφορές και να καλεί αυτόματα τις επαφές για τους αντιπροσώπους πωλήσεων.

Πώς λειτουργεί το λογισμικό ψυχρής κλήσης;

Το λογισμικό ψυχρής κλήσης λειτουργεί χάρη στην τεχνολογία αιχμής. Στον πυρήνα του έχουμε τεχνολογίες τηλεφωνίας και VoIP. Οι πρόσθετες ενότητες λογισμικού επιτρέπουν την ενοποίηση με εξωτερικά εργαλεία όπως το CRM και ισχυρά αναλυτικά στοιχεία και αναφορές. Σε συνδυασμό, αυτές οι δυνατότητες επιτρέπουν στους αντιπροσώπους πωλήσεων να πραγματοποιούν απρόσκοπτα κλήσεις, να συνομιλούν με συναδέλφους στην ομάδα και να συλλαμβάνουν περισσότερους δυνητικούς πελάτες.

Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση λογισμικού ψυχρής κλήσης;

Τα πιο αξιοσημείωτα οφέλη από τη χρήση λογισμικού ψυχρής κλήσης είναι η αυξημένη απόδοση και παραγωγικότητα και η βελτιωμένη επικοινωνία. Επιπλέον, με τα αναλυτικά στοιχεία και την παρακολούθηση, θα μπορείτε επίσης να συλλάβετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες και να κάνετε τους KPI σε όλους τους τομείς πιο συνεπείς.

Ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς δυνατότητες λογισμικού ψυχρής κλήσης;

Κάθε λογισμικό ψυχρής κλήσης είναι μοναδικό και διαθέτει πολλές δυνατότητες. Με την πάροδο του χρόνου ορισμένα χαρακτηριστικά εμφανίστηκαν ως τα πιο δημοφιλή. Αυτές οι δυνατότητες περιλαμβάνουν ενσωμάτωση CRM, προοδευτική κλήση, ρυθμιζόμενες λειτουργίες κλήσης, αυτόματα ψυχρά emails και λειτουργίες διανομής.

Λειτουργεί το λογισμικό ψυχρής κλήσης για επαφές τηλεφώνου;

Το λογισμικό ψυχρής κλήσης αξιοποιεί τις τεχνολογίες τηλεφωνίας και VoIP για να λειτουργήσει και για τις τηλεφωνικές επαφές. Βεβαιωθείτε ότι το λογισμικό στο οποίο σκέφτεστε να επενδύσετε διαθέτει αυτές τις δύο τεχνολογίες.

Πρέπει να έχουμε ενσωμάτωση CRM για λογισμικό κλήσεων;

Είναι καλύτερο να έχετε ενσωμάτωση CRM για λογισμικό κλήσεων, επειδή σας βοηθά να βελτιστοποιήσετε και να αυτοματοποιήσετε τόσες πολλές διαδικασίες, όπως η παρακολούθηση διαδρομής πελατών, η αυτόματη κλήση, η αυτόματη παρακολούθηση και καταγραφή πωλήσεων και η ιεράρχηση των ψυχρών κλήσεων.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo