Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνίας μας. Είναι μια πλατφόρμα για τη σύνδεση με τους φίλους και την οικογένεια, τις αγορές μέσω Διαδικτύου, τη δημιουργία χρημάτων και όλο και περισσότερο για σκοπούς μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ στις κοινωνικές πλατφόρμες μπορεί να είναι δωρεάν ή επί πληρωμή.
Ποιες είναι οι κύριες διαφορές μεταξύ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επί πληρωμή και των οργανικών;
Και οι δύο…
… περιλαμβάνουν την ενασχόληση με το υπάρχον κοινό και το να κερδίζετε νέο κοινό στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση, την πώληση και τη διαφήμιση του προϊόντος, της επιχείρησης ή της επωνυμίας σας. Και οι δύο χρησιμοποιούν υπάρχουσες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και απαιτούν παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Και, για να χρησιμοποιηθούν αποτελεσματικά, χρειάζονται και οι δύο κάποια ικανότητα.
Αλλά…
… τα οργανικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι δωρεάν.
Είναι τα επί πληρωμή καλύτερα από τα οργανικά;
Εξαρτάται από τον προϋπολογισμό και τον επιχειρηματικό σας στόχο. Ορισμένοι λένε ότι οι οργανικές αναρτήσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι πιο αυθεντικές. Από την άλλη πλευρά, οι επί πληρωμή μπορούν να στοχεύσουν καλύτερα ένα κοινό, αλλά μπορεί να σας βλάψουν περισσότερο από ό,τι βοηθούν εάν το κάνετε λάθος, επειδή χάνετε χρήματα και χρόνο. Τα καλά νέα είναι ότι η αποτελεσματική χρήση τους μπορεί να γίνει κτήμα σας. Στην πραγματικότητα, ο συνδυασμός και των δύο στρατηγικών είναι η ιδανική.
Και οι δύο στρατηγικές αποτυγχάνουν εάν δεν πραγματοποιηθούν οι υποσχέσεις ή εάν δεν απαντήσετε στους ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Improve your social media customer service with LiveAgent
Social media support under one roof.
Παρακολουθήστε ένα βίντεο για τα οργανικά έναντι επί πληρωμή μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Τα οργανικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι περιεχόμενο που δημιουργείται, μοιράζεται και προωθείται από θαυμαστές ή ακόλουθους ως απόκριση σε μηνύματα μιας επωνυμίας ή εταιρείας, ενώ τα επί πληρωμή κοινωνικά μέσα είναι περιεχόμενο που πληρώνει μια επωνυμία ή εταιρεία για να διαθέσει στην αγορά με στόχο την επίτευξη ενός επιθυμητού αποτελέσματος όπως περισσότεροι ακόλουθοι ή περισσότερη αφοσίωση. Με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent, οι επιχειρήσεις μπορούν να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις οργανικές και επί πληρωμή καμπάνιες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ενσωματώνοντας τα κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το LiveAgent παρέχει λειτουργίες όπως αυτοματοποιημένες απαντήσεις, αναλυτικά στοιχεία σε βάθος, συχνές ερωτήσεις, βάσεις γνώσεων και πολλά άλλα. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στις ομάδες να ανταποκρίνονται γρήγορα και αποτελεσματικά σε ερωτήματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης ανά πάσα στιγμή και από οποιαδήποτε τοποθεσία.
Topics
- Εξελικτική κοινωνική διαφήμιση
- Πληρωμένη κοινωνική διαφήμιση εναντίον οργανικής κοινωνικής διαφήμισης
- Επιτυχημένα παραδείγματα εταιρειών που χρησιμοποιούν την κοινωνική δικτύωση
Video summary
Η κοινωνική διαφήμιση μέσω μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει εξελιχθεί με τα χρόνια. Στο παρελθόν, ήταν όλα για τη συμμετοχή και τη δημιουργία ενός πιο αυθεντικού και προσωπικού διαδικτυακού παρουσίας, αλλά τώρα η κοινωνική δικτύωση χρησιμοποιείται για την εξυπηρέτηση των πελατών, τη διαφήμιση και τη διατήρηση του πελατολογίου. Στρατηγικές Μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια μεγάλη ευκαιρία να εμπλακούν οι πελάτες σε όλη τη διαδικασία αγοράς.
Frequently Asked Questions
Είναι νεκρά τα οργανικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Όχι. Αλλά αναμφίβολα έχει αλλάξει πολύ. Για να χρησιμοποιήσετε τις δυνατότητές του, είναι σημαντικό να προσαρμοστείτε σε αυτές τις αλλαγές. Όσο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα υπάρχει μια οργανική πτυχή σε αυτό.
Γιατί να δημοσιεύετε οργανικό κοινωνικό περιεχόμενο;
Για να διατηρήσετε μια οργανική κοινωνική παρουσία της επωνυμίας σας, να αλληλεπιδράσετε και να υποστηρίξετε τους τρέχοντες πελάτες, να τους ενημερώσετε για νέα και να φροντίσετε τη σχέση σας.
Πώς να συνδυάσετε επί πληρωμή και οργανικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Αποκτήστε τις δεξιότητες για να τις χρησιμοποιήσετε και τις δύο στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους. Για παράδειγμα, χρησιμοποιήστε το οργανικό για τη διατήρηση καλών, υποστηρικτικών σχέσεων με τους τρέχοντες πελάτες και με πληρωμή για την προσέγγιση νέου κοινού.
Σημείωση ειδικού
Οι δυνατότητες των οργανικών και επί πληρωμή μέσων κοινωνικής δικτύωσης διαφέρουν. Είναι σημαντικό να τα χρησιμοποιείτε ανάλογα με τις ανάγκες σας και τον προϋπολογισμό σας.

Εξυπηρέτηση Πελατών – Συμβουλές για τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Videos - Exypiretisi Pelaton Symvoules Gia Ta Mesa Koinonikis Diktyosis
Τηλεφωνικό Κέντρο Έναντι Κέντρου Επικοινωνίας: Ποια Είναι η Διαφορά;
Videos - Tilefoniko Kentro Enanti Kentrou Epikoinonias Poia Einai I Diafora
Πώς να προσφέρετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών: Η μέθοδος L.A.S.T.
Videos - Pos Na Prosferete Exairetiki Exypiretisi Pelaton I Methodos L A S T
Δεξιότητες Εξυπηρέτησης Πελατών – Εκπαιδευτικό Μάθημα Βίντεο
Videos - Dexiotites Exypiretisis Pelaton Ekpaideftiko Mathima Vinteo