Τι είναι μια μαύρη λίστα;
Μια μαύρη λίστα περιέχει απαγορευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται από συγκεκριμένες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και καταχωρητές τομέα. Χρησιμοποιείται παράλληλα με μια λίστα επιτρεπόμενων, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται από συγκεκριμένες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θεωρούνται αξιόπιστες, για την απαγόρευση ενός τομέα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επιτρέποντας παράλληλα την αποδοχή συγκεκριμένων διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τον ίδιο τομέα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
If an email address or domain is considered harmful or dishonest, it can be blocked by an employee who adds the email address or domain to the blacklist. Email addresses can be unblocked to allow them back into the whitelist or removed from the blacklist. Usually, email addresses that try to phish, harm, or spam are added to the blacklist.
Frequently Asked Questions
What is a blacklist?
A blacklist is a list of people who are unacceptable to the person or organization that creates the blacklist. A person (or organization) who is on a blacklist is seen as an individual who has done something that is not acceptable, hence the customer support may be rejected.
How to access blacklist in LiveAgent?
Any agent working in the panel has access to the LiveAgent blacklist. Thanks to this, they have access to the email and domains list.
Expert’s note
Η μαύρη λίστα περιλαμβάνει απαγορευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από συγκεκριμένες διευθύνσεις και καταχωρητές. Χρησιμοποιείται παράλληλα με λίστα επιτρεπτών μηνυμάτων για τη διατήρηση ασφάλειας στο inbox των χρηστών.
Λίστα ελέγχου IT κέντρου εξυπηρέτησης
Προσφέροντας πολύγλωσση υποστήριξη, μπορείτε να συνδεθείτε με ένα μεγαλύτερο κοινό και να βελτιώσετε την απήχηση της επιχείρησής σας, ενώ μπορεί επίσης να βελτιώσει τη συνολική εμπειρία των πελατών σας. Μπορείτε να προσδιορίσετε τις υποστηριζόμενες γλώσσες του οργανισμού σας και να χρησιμοποιήσετε εργαλεία, όπως το Google Analytics, για αυτό. Ο αυτοματισμός μπορεί να επιταχύνει τη διαδικασία ολοκλήρωσης εργασιών ρουτίνας, εξοικονομώντας χρόνο και χρήματα, ενώ επιτρέπει στην ομάδα σας να επικεντρωθεί σε πιο απαιτητικές εργασίες. Η δοκιμή του αυτοματισμού είναι σημαντική πριν από την εφαρμογή του, χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το λογισμικό αυτοματισμού και το λογισμικό προγραμματισμού εργασιών.
Οι προμηθευτές στέλνουν emails στους συνδρομητές τους για τη διευκόλυνση αγορών και αποστολών σημαντικών ανακοινώσεων. Η προώθηση μέσω email βελτιώνει τη στρατηγική μάρκετινγκ και αυξάνει τις πωλήσεις κατά τη διάρκεια των εορτών, ενώ οι έρευνες συγκεντρώνουν σχόλια για τη βελτίωση της στρατηγικής. Επιπλέον, τα email καλωσορίσματος ενισχύουν τη δημιουργία σύνδεσης με νέους πελάτες στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Επαφές κέντρου εξυπηρέτησης BlackRock
Η εταιρία παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και διαχείριση email. Παρέχει επίσης εκπαίδευση και υποστήριξη πελατών.
Τι είναι το Ποσοστό Απώλειας Πελατών; Πώς να το μειώσετε;
Βελτιώστε τη στρατηγική και τις σχέσεις σας με τους πελάτες. Παρέχετε αξία, κίνητρα, και εξυπηρέτηση πελατών. Μείνετε ανταγωνιστικοί και ενημερωμένοι.