Τι είναι μια μαύρη λίστα;
Μια μαύρη λίστα περιέχει απαγορευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται από συγκεκριμένες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και καταχωρητές τομέα. Χρησιμοποιείται παράλληλα με μια λίστα επιτρεπόμενων, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται από συγκεκριμένες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θεωρούνται αξιόπιστες, για την απαγόρευση ενός τομέα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επιτρέποντας παράλληλα την αποδοχή συγκεκριμένων διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τον ίδιο τομέα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
If an email address or domain is considered harmful or dishonest, it can be blocked by an employee who adds the email address or domain to the blacklist. Email addresses can be unblocked to allow them back into the whitelist or removed from the blacklist. Usually, email addresses that try to phish, harm, or spam are added to the blacklist.
Frequently asked questions
What is a blacklist?
A blacklist is a list of people who are unacceptable to the person or organization that creates the blacklist. A person (or organization) who is on a blacklist is seen as an individual who has done something that is not acceptable, hence the customer support may be rejected.
How to access blacklist in LiveAgent?
Any agent working in the panel has access to the LiveAgent blacklist. Thanks to this, they have access to the email and domains list.
Σημείωση ειδικού
<p>Η μαύρη λίστα περιλαμβάνει απαγορευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από συγκεκριμένες διευθύνσεις και καταχωρητές. Χρησιμοποιείται παράλληλα με λίστα επιτρεπτών μηνυμάτων για τη διατήρηση ασφάλειας στο inbox των χρηστών.</p>

Είστε έτοιμοι για ένα νέο σύστημα καρτελών;
Το LiveAgent είναι ένα οικονομικό εργαλείο υποστήριξης πελατών με πολλές λειτουργίες και ανταποκρίνεται γρήγορα σε αιτήματα μέσω διαφορετικών καναλιών.
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το LiveHelpNow;
Το LiveAgent προσφέρει λύσεις επιχειρήσεων για αύξηση ικανοποίησης πελατών και μείωση λειτουργικού κόστους, μέσω προσκλήσεων συνομιλίας και διαχείρισης επαφών.
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση του Hesk;
Το LiveAgent είναι μία εξαιρετική λύση για την επικοινωνία με τους πελάτες σε διάφορες επιχειρήσεις. Οι χρήστες αναφέρουν ότι βελτίωσε την εξυπηρέτηση πελατών και αύξησε τον χρόνο απόκρισης και τις πωλήσεις. Επίσης, βοηθά στην κατηγοριοποίηση των καρτελών και την παρακολούθηση των αναγκών των πελατών με βάση στατιστικά στοιχεία.
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση στο HelpSpot;
Το προϊόν LiveAgent εξασφαλίζει γρήγορη και ακριβή υποστήριξη για τους πελάτες. Είναι εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία και βελτιώνει την εξυπηρέτηση. Εφαρμόζοντάς το αυξήθηκε ο χρόνος απόκρισης και το ποσοστό μετατροπής πελατών. Συνιστάται για όσους χρησιμοποιούν το Kayako ως εναλλακτική λύση.