Τι είναι το multibrand;
Το πρόσθετο multibrand σάς επιτρέπει να διαχειρίζεστε περισσότερες από μία εταιρείες ταυτόχρονα. Κάθε εταιρεία χαρακτηρίζεται από πολλαπλούς παράγοντες, που καθορίζουν την ταυτότητά της. Αυτοί οι παράγοντες είναι διευθύνσεις υποστήριξης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, Κέντρο Εξυπηρέτησης, διάφορα widget και πρόσθετα. Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook ή το Twitter, σας βοηθούν επίσης να διαμορφώσετε την εταιρεία σας.
Παρακολουθήστε ένα βίντεο για το multibrand
Μια στρατηγική πολλαπλών εταιρικών σημάτων είναι μια στρατηγική που χρησιμοποιείται από μεγάλες εταιρείες που έχουν πολλαπλά ή “αδερφικά” σήματα. Κάθε σήμα είναι υπεύθυνο για τη δική του τιμολόγηση, γραμμές προϊόντων, κανάλια διανομής, σχέσεις με τους πελάτες, μάρκετινγκ και αλυσίδα προμήθειας. Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent βοηθά στη διαχείριση μιας πολυλειτουργικής στρατηγικής πολλαπλών εμπορικών σημάτων μέσω των χαρακτηριστικών διαφοροποίησης προϊόντων και στρατηγικών επωνυμίας. Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης παρέχει επίσης αναλυτικά στοιχεία για την παρακολούθηση της απόδοσης προϊόντων και της αφοσίωσης των πελατών για κάθε επωνυμία. Το LiveAgent παρέχει ενσωμάτωση εξυπηρέτησης πελατών, βοηθώντας πολλές επωνυμίες να παραμένουν συνδεδεμένες και να διασφαλίζουν την ικανοποίηση των πελατών.
Topics
- επίδραση του ψηφιακού μάρκετινγκ
- αξιοποίηση κοινωνικών δικτύων και διαφημίσεων
- προσαρμογή στις νέες τάσεις και ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ
Video summary
Στο βίντεο συζητείται η επίδραση του ψηφιακού μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις και πώς μπορούν να αξιοποιήσουν τα κοινωνικά δίκτυα και τις διαφημίσεις. Επίσης, αναφέρεται στην ανάγκη για προσαρμογή στις νέες τάσεις και την ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ που να συνδυάζουν το ψηφιακό με το παραδοσιακό.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει multibrand;
Το Multi-brand είναι ένα πρόσθετο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε και να εφαρμόζετε την εξυπηρέτηση πελατών διαφόρων εταιρειών σε μια δεδομένη εταιρεία με ένα σύστημα. Κάθε εταιρεία είναι διαφορετική και έχει διαφορετικές δυνατότητες, όπως κέντρο εξυπηρέτησης, διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου υποστήριξης, widget, πρόσθετα και πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του multibrand;
Τα οφέλη του multibrand περιλαμβάνουν τη δυνατότητα προσθήκης διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου υποστήριξης πολλών εταιρειών, τη δυνατότητα δημιουργίας κέντρων εξυπηρέτησης, προσθήκης widget ιστού, διαμόρφωση αριθμών τηλεφώνου και κυρίως, υποστήριξη πολλών εταιρειών σε ένα μέρος.
Είναι δυνατή η χρήση της δυνατότητας multibrand στο LiveAgent;
Στο LiveAgent έχετε την επιλογή να χρησιμοποιήσετε τη δυνατότητα multibrand. Επιτρέπει την υπηρεσία πολλαπλών καναλιών και τη διαχείριση διαφόρων εταιρειών σε ένα μέρος. Μπορείτε εύκολα να διαμορφώσετε τα πάντα.
Expert’s note
Το multibrand σάς επιτρέπει να διαχειρίζεστε περισσότερες από μία εταιρείες ταυτόχρονα μέσω πολλαπλών υποστηρικτικών διευθύνσεων.
Αξιολόγηση βάσης γνώσεων HelpCrunch
Θέλετε να μάθετε περισσότερα για τη βάση γνώσεων του HelpCrunch; Ρίξτε μια ματιά στο άρθρο μας για να μάθετε πώς λειτουργεί και πώς απέδωσε στις δοκιμές μας.
Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ζωντανές εκδηλώσεις για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών
Μάθετε για τους τρόπους βελτίωσης της εξυπηρέτησης πελατών σε ζωντανές εκδηλώσεις και δημιουργήστε αμέσως καλύτερες συνδέσεις πελατών.
Επαφές κέντρου εξυπηρέτησης Ticksy
Πώς να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών της Ticksy μέσω email, υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας, αριθμού τηλεφώνου, υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης και υποστήριξης αυτοεξυπηρέτησης.