Τι είναι το multibrand;
Το πρόσθετο multibrand σάς επιτρέπει να διαχειρίζεστε περισσότερες από μία εταιρείες ταυτόχρονα. Κάθε εταιρεία χαρακτηρίζεται από πολλαπλούς παράγοντες, που καθορίζουν την ταυτότητά της. Αυτοί οι παράγοντες είναι διευθύνσεις υποστήριξης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, Κέντρο Εξυπηρέτησης, διάφορα widget και πρόσθετα. Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook ή το Twitter, σας βοηθούν επίσης να διαμορφώσετε την εταιρεία σας.
Frequently asked questions
Τι σημαίνει multibrand;
Το Multi-brand είναι ένα πρόσθετο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε και να εφαρμόζετε την εξυπηρέτηση πελατών διαφόρων εταιρειών σε μια δεδομένη εταιρεία με ένα σύστημα. Κάθε εταιρεία είναι διαφορετική και έχει διαφορετικές δυνατότητες, όπως κέντρο εξυπηρέτησης, διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου υποστήριξης, widget, πρόσθετα και πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του multibrand;
Τα οφέλη του multibrand περιλαμβάνουν τη δυνατότητα προσθήκης διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου υποστήριξης πολλών εταιρειών, τη δυνατότητα δημιουργίας κέντρων εξυπηρέτησης, προσθήκης widget ιστού, διαμόρφωση αριθμών τηλεφώνου και κυρίως, υποστήριξη πολλών εταιρειών σε ένα μέρος.
Είναι δυνατή η χρήση της δυνατότητας multibrand στο LiveAgent;
Στο LiveAgent έχετε την επιλογή να χρησιμοποιήσετε τη δυνατότητα multibrand. Επιτρέπει την υπηρεσία πολλαπλών καναλιών και τη διαχείριση διαφόρων εταιρειών σε ένα μέρος. Μπορείτε εύκολα να διαμορφώσετε τα πάντα.
Σημείωση ειδικού
<p>Το multibrand σάς επιτρέπει να διαχειρίζεστε περισσότερες από μία εταιρείες ταυτόχρονα μέσω πολλαπλών υποστηρικτικών διευθύνσεων.</p>

Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το SpiceWorks;
Το LiveAgent είναι μια πρωτοποριακή λύση υποστήριξης πελατών που δημιουργεί εμπειρίες αξέχαστες για τους πελάτες, αυξάνοντας τα έσοδα και την ικανοποίηση και διατηρώντας πιστούς πελάτες.
Εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικού κέντρου για πωλήσεις και υποστήριξη
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστους υπαλλήλους εξυπηρέτησης πελατών με χρήση email, μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τηλεφώνου, σε πολύ χαμηλή τιμή.