Ποιος είναι πελάτης;
Πελάτης είναι ένα άτομο ή μια εταιρεία που αγοράζει προϊόντα ή υπηρεσίες από άλλη εταιρεία.
Το να έχετε μια επιχείρηση δεν είναι απλώς να πουλήσετε κάτι. Οι εταιρείες πρέπει να νοιάζονται για τους πελάτες και να τους παρέχουν επίσης μια εξαιρετική υπηρεσία υποστήριξης. Οι πελάτες έχουν συχνά πολλές ερωτήσεις και απορίες σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες. Μπορούν να επικοινωνούν με αντιπροσώπους μέσω καναλιών, π.χ. μέσω email, μηνυμάτων Facebook ή ζωντανής συνομιλίας. Αλλά δεν έχουν πρόσβαση στις λειτουργίες LiveAgent. Μπορούν να δημιουργήσουν κάποιες αναρτήσεις φόρουμ ή σχόλια στην πύλη πελατών.
![επαφές_πελατών Επαφές πελατών LiveAgent](https://www.liveagent.gr/wp/urlslab-download/f2f99789d692caa08856456a391f9409/customers_contacts-1024x490.jpg)
Frequently Asked Questions
Ποιος είναι πελάτης;
Πελάτης είναι ένα πρόσωπο ή εταιρεία που αγοράζει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες ενός οργανισμού. Οι πελάτες είναι ο κύριος στόχος των εταιρειών που ανταγωνίζονται για την προσοχή του. Για το σκοπό αυτό, χρησιμοποιούν καμπάνιες μάρκετινγκ και πωλήσεων, προωθητικές ενέργειες, προγράμματα αφοσίωσης και βελτιώνουν την εξυπηρέτηση των πελατών.
Πώς να ικανοποιήσετε τον πελάτη;
Για να αυξήσεω την ικανοποίηση των πελατών, πρώτα απ' όλα, τους ακούω. Χάρη σε αυτό, ξέρω τι αρέσει στους πελάτες μας για τον τρόπο που λειτουργεί η εταιρεία μας και τι όχι. Τα σχόλια, τόσο αρνητικά όσο και θετικά, θα πρέπει να έχουν αντίκτυπο στη διαμόρφωση των δραστηριοτήτων της εταιρείας. Επιπλέον, για να είναι ικανοποιημένος ο πελάτης, πρέπει να του παρέχεται άριστη εξυπηρέτηση πελατών και επίσης να υπερβαίνει τις προσδοκίες του. Χάρη σε αυτό, θα χτίσουμε μια σχέση βασισμένη στην εμπιστοσύνη και την αφοσίωση.
Πώς να ζητήσετε σχόλια από τον πελάτη;
Αν θέλετε να ζητήσετε σχόλια από τους πελάτες, έχετε πολλές επιλογές. Αρχικά, μπορείτε να το κάνετε αυτό στο τέλος της συνομιλίας που έχετε μαζί του, ανεξάρτητα από το κανάλι στο οποίο λαμβάνει χώρα η συζήτηση ή μπορείτε να στείλετε ένα ειδικό email για το θέμα. Ένα σημαντικό ζήτημα είναι να επιλέξετε τη μορφή λήψης σχολίων - μπορεί να είναι μια γενική έρευνα, μια λεπτομερής έρευνα ή ένα αίτημα για σχόλιο. Όλα εξαρτώνται από τις πληροφορίες που σας ενδιαφέρουν και σε ποιο στάδιο της αγοράς λαμβάνετε.
Διαχείριση πληροφοριών έναντι διαχείριση γνώσης
Η διαχείριση πληροφοριών είναι κρίσιμη για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Παρέχει στρατηγικά πλεονεκτήματα και βελτιώνει τη συνολική απόδοση.
Τηλεφωνικό κέντρο: Πρότυπα κλεισίματος/παύσης επικοινωνίας
Η χρήση προτύπων email παραπομπών και τηλεφωνικών κέντρων μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών και να προσελκύσει νέους πελάτες. Η χρήση προγραμμάτων όπως το Post Affiliate Pro και το LiveAgent είναι χρήσιμη στη διαχείριση αυτών των προτύπων. Ενώ το τηλέφωνο εξακολουθεί να είναι σημαντικό κανάλι επικοινωνίας, άλλα κανάλια όπως ζωντανή συνομιλία και chatbots είναι επίσης δημοφιλή.
Γνωσιακή βάση: Πρότυπα αίτησης ενσωμάτωσης
Η δημιουργία γνωσιακών βάσεων βοηθά στην ικανοποίηση των πελατών και οι μαρτυρίες πελατών αυξάνουν τις πωλήσεις. Η βελτίωση της εμπειρίας των πελατών είναι σημαντική και οι έρευνες ικανοποίησής τους βοηθούν σε αυτό. Η επαρκής προειδοποίηση σχετικά με την αύξηση της τιμής στη B2B αγορά είναι επίσης σημαντική για τη διατήρηση της ευχαρίστησης των πελατών. Το LiveAgent ευχαριστεί τους πρόσφατα εγγεγραμμένους χρήστες του.