Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πελάτης

Ποιος είναι πελάτης;

Πελάτης είναι ένα άτομο ή μια εταιρεία που αγοράζει προϊόντα ή υπηρεσίες από άλλη εταιρεία.

Το να είστε μια επιχείρηση δεν είναι μόνο το να πουλάτε κάτι. Οι εταιρείες πρέπει να ενδιαφέρονται για τους πελάτες και να τους παρέχουν επίσης μια εξαιρετική υπηρεσία υποστήριξης. Οι πελάτες συχνά έχουν πολλές ερωτήσεις και απορίες σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες. Μπορούν να επικοινωνούν με αντιπροσώπους μέσω καναλιών, π.χ. μέσω email, μηνυμάτων Facebook ή ζωντανής συνομιλίας. Δεν έχουν όμως πρόσβαση στις δυνατότητες του LiveAgent. Μπορούν να δημιουργήσουν μερικές αναρτήσεις φόρουμ ή σχόλια στην πύλη πελατών.

Πελάτης

Συχνές Ερωτήσεις

Ποιος είναι πελάτης;

Πελάτης είναι ένα πρόσωπο ή εταιρεία που αγοράζει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες ενός οργανισμού. Οι πελάτες είναι ο κύριος στόχος των εταιρειών που ανταγωνίζονται για την προσοχή του. Για το σκοπό αυτό, χρησιμοποιούν καμπάνιες μάρκετινγκ και πωλήσεων, προωθητικές ενέργειες, προγράμματα αφοσίωσης και βελτιώνουν την εξυπηρέτηση των πελατών.

Πώς να ικανοποιήσετε τον πελάτη;

Για να αυξήσεω την ικανοποίηση των πελατών, πρώτα απ' όλα, τους ακούω. Χάρη σε αυτό, ξέρω τι αρέσει στους πελάτες μας για τον τρόπο που λειτουργεί η εταιρεία μας και τι όχι. Τα σχόλια, τόσο αρνητικά όσο και θετικά, θα πρέπει να έχουν αντίκτυπο στη διαμόρφωση των δραστηριοτήτων της εταιρείας. Επιπλέον, για να είναι ικανοποιημένος ο πελάτης, πρέπει να του παρέχεται άριστη εξυπηρέτηση πελατών και επίσης να υπερβαίνει τις προσδοκίες του. Χάρη σε αυτό, θα χτίσουμε μια σχέση βασισμένη στην εμπιστοσύνη και την αφοσίωση.

Πώς να ζητήσετε σχόλια από τον πελάτη;

Αν θέλετε να ζητήσετε σχόλια από τους πελάτες, έχετε πολλές επιλογές. Αρχικά, μπορείτε να το κάνετε αυτό στο τέλος της συνομιλίας που έχετε μαζί του, ανεξάρτητα από το κανάλι στο οποίο λαμβάνει χώρα η συζήτηση ή μπορείτε να στείλετε ένα ειδικό email για το θέμα. Ένα σημαντικό ζήτημα είναι να επιλέξετε τη μορφή λήψης σχολίων - μπορεί να είναι μια γενική έρευνα, μια λεπτομερής έρευνα ή ένα αίτημα για σχόλιο. Όλα εξαρτώνται από τις πληροφορίες που σας ενδιαφέρουν και σε ποιο στάδιο της αγοράς λαμβάνετε.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo