What is an agent panel?
When agents log in to their LiveAgent, they can manage many things from the Agent panel. They are able to activate the plugin, create and manage tickets, replace the default LiveAgent logo, create a new user, edit organizations and much more. So that a chat sessions can be easy initiated directly from the Agent panel. Everything is concentrated in one place. Agent panel is on the left side of a LiveAgent window. It is easy to use, clear and simple.
Expert’s note
Ο πίνακας αντιπροσώπου είναι το βασικό εργαλείο για τη διαχείριση και την εκπροσώπηση των πελατών στο LiveAgent
Πώς να χρησιμοποιήσετε τις ζωντανές εκδηλώσεις για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών
Μάθετε για τους τρόπους βελτίωσης της εξυπηρέτησης πελατών σε ζωντανές εκδηλώσεις και δημιουργήστε αμέσως καλύτερες συνδέσεις πελατών.
Επαφές κέντρου εξυπηρέτησης Kajabi
Η Kajabi είναι μια πλατφόρμα που παρέχει υποστήριξη σε διαδικτυακά σεμινάρια, καμπάνιες μάρκετινγκ και δημιουργία σελίδων προορισμού. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών παρέχει υποστήριξη μέσω ζωντανής συνομιλίας, email, κοινωνικών δικτύων και αυτοεξυπηρέτησης. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω email ή της γνωσιακής τους βάσης.
Επαφές κέντρου εξυπηρέτησης Airbus
Η εταιρεία παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και τηλεφωνικά συστήματα VoIP. Έχει επιτευχθεί πιστοποίηση και βραβεία και έχει ένα πρόγραμμα συνεργατών. Η εταιρεία διαθέτει επίσης λογισμικά αυτοεξυπηρέτησης και εισερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων, καθώς και σύστημα διαχείρισης παραπόνων και λογισμικό διαχείρισης emailLiveAgent. Υπάρχει υποστήριξη μέσω πύλης υποστήριξης.
Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης
Η δημιουργία προτύπων email μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και να παρέχει συνέπεια στις επικοινωνίες μιας εταιρείας. Η ρύθμιση ειδοποιήσεων πελατών μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση των πελατών και να διατηρήσει τους πελάτες ενημερωμένους σχετικά με την πρόοδο των ερωτημάτων τους. Εργαλεία όπως το LiveAgent μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη ρύθμιση ειδοποιήσεων πελατών.