Πίνακας ελέγχου

Τι είναι ο πίνακας ελέγχου;

Ο πίνακας ελέγχου αποτελείται από μια οθόνη που εμφανίζει πληροφορίες για τον χρήστη σε ένα μέρος, έτσι ώστε οι πληροφορίες να είναι εύκολες και προσβάσιμες. Αυτό βοηθά τους αντιπροσώπους να είναι ενημερωμένοι με τις πιο σημαντικές πληροφορίες στην εταιρεία.

Ο Πίνακας ελέγχου παρέχει δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και βοηθά τους αντιπροσώπους να παρακολουθούν την απόδοσή τους. Για παράδειγμα, όταν ένας αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών συνδεθεί στον λογαριασμό του, στην ιστοσελίδα της εταιρείας του, μπορεί να δει το ποσό των ανοικτών καρτελών που του έχουν ανατεθεί και οι αντιπρόσωποι που εργάζονται στο τμήμα του. Εάν υπάρχουν πολλές ανοιχτές καρτέλες, αυτό σημαίνει ότι ο αντιπρόσωπος και η ομάδα του δεν εργάζονται καλά για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των πελατών.

Επισκόπηση του πίνακα ελέγχου του LiveAgent

Frequently asked questions

Τι είναι ένας πίνακας ελέγχου;

Ο πίνακας ελέγχου είναι ένα εργαλείο που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε πληροφορίες και να ασκείτε επιχειρηματική ευφυΐα. Εμφανίζει και αποθηκεύει σημαντικά δεδομένα από διάφορες πηγές σε ένα μέρος. Συνήθως, χρησιμοποιούνται οπτικοποιήσεις δεδομένων, οι οποίες επιτρέπουν την εύκολη κατανόηση των εμφανιζόμενων δεδομένων και των εξαρτήσεών τους. Σας επιτρέπει να παρακολουθείτε τις τάσεις και να αποκλείετε σφάλματα.

Πώς να αποκτήσετε πρόσβαση στον πίνακα ελέγχου στο LiveAgent;

Πρέπει να είστε χρήστης του LiveAgent για πρόσβαση στον πίνακα ελέγχου. Αφού συνδεθείτε στο σύστημα του λογαριασμού του, ο χρήστης παρουσιάζεται με έναν πίνακα ελέγχου που σας επιτρέπει να παρακολουθείτε τον αριθμό των ανοικτών καρτελών που έχουν εκχωρηθεί σε έναν συγκεκριμένο αντιπρόσωπο, πληροφορίες για το πόσα άτομα εργάζονται σε ένα συγκεκριμένο τμήμα. Ο πίνακας ελέγχου βοηθά τους αντιπροσώπους να παρακολουθούν την απόδοσή τους.

Τι είδους πίνακες ελέγχου παρέχει το LiveAgent;

Υπάρχουν τρεις κύριοι τύποι πίνακα ελέγχου, ο πρώτος είναι ο πίνακας ελέγχου, ο οποίος σας λέει τι συμβαίνει εκείνη τη στιγμή. Ο δεύτερος είναι ένας στρατηγικός πίνακας ελέγχου που παρακολουθεί τους KPI. Το τελευταίο είναι ο αναλυτικός πίνακας, το οποίο χρησιμοποιείται για την επεξεργασία δεδομένων για τον προσδιορισμό των ισχυρών σημείων. Στο LiveAgent έχετε πρόσβαση στον πίνακα ελέγχου.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού
Ο Διαχειριστής Κέντρου Βοήθειας, που αποκαλείται Διαχειριστής στο LiveAgent, είναι ένας ρόλος του Κέντρου Βοήθειας, ο οποίος δίνει στον αντιπρόσωπο πλήρη δικαιώματα σε οποιαδήποτε ενέργεια σχετικά με το Κέντρο Βοήθειας.

Διαχειριστής κέντρου βοήθειας

Το LiveAgent προσφέρει τα τυποποιημένα μηνύματα για να απαντά στις ερωτήσεις των πελατών και ενοποιημένες συνομιλίες για να έχουν οι εκπρόσωποι ιστορικό εξυπηρέτησης. Οι λειτουργίες αυτές είναι διαθέσιμες στο LiveAgent και μπορείτε να ξεκινήσετε μια δωρεάν δοκιμαστική έκδοση.

Τα πρότυπα ειδοποιήσεων σάς επιτρέπουν να προετοιμάζετε πρότυπα, τα οποία μπορείτε αργότερα να χρησιμοποιήσετε. Με αυτόν τον τρόπο εσείς και τα μέλη της ομάδας σας εξοικονομείτε πολύ χρόνο.

Πρότυπα ειδοποιήσεων

Η χρήση της μακροεντολής βοηθάει στην εξοικονόμηση χρόνου κατά την επικοινωνία με πελάτες υποστήριξης και επιτρέπει την παροχή γρήγορων και συνεπείς απαντήσεων. Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες διαχείρισης πελατών, όπως η δημιουργία προσωρινών εκπροσώπων και οι ενοποιημένες συνομιλίες, εξασφαλίζοντας οργανωμένη και πλήρως καταγεγραμμένη εξυπηρέτηση πελατών.

Μια καρτέλα μπορεί να περάσει από διάφορα στάδια καθ' όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής της. Η καρτέλα μπορεί να αναβληθεί για αργότερα, να επισημανθεί ως ανεπιθύμητη, να διαγραφεί ή να εκκαθαριστεί.

Κύκλος ζωής της καρτέλας

Η LiveAgent παρέχει πολλαπλές λύσεις εξυπηρέτησης και υποστήριξης πελατών, συμπεριλαμβανομένου λογισμικού, τηλεφωνικών συστημάτων VoIP και εργαλείων αυτοεξυπηρέτησης. Η εταιρεία έχει βραβειαστεί και πιστοποιηθεί, ενώ συνεργάζεται και με άλλες εταιρείες μέσω του προγράμματος συνεργατών της. Το LiveAgent χρησιμοποιεί αυτοματοποίηση σεναρίου για να βοηθήσει τους εκπροσώπους πελατών σε επαναλαμβανόμενες εργασίες. Η δημιουργία προσωρινών εκπροσώπων είναι επίσης διαθέσιμη. Η παρακολούθηση της ζωτικής σημασίας του κύκλου ζωής της καρτέλας είναι σημαντική για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και αύξηση των κερδών της επιχείρησης.

Τα τυποποιημένα μηνύματα είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να είστε πιο αποτελεσματικοί. Βοηθά τους αντιπροσώπους να αναρτούν προκαθορισμένα μηνύματα σε συχνές ερωτήσεις.

Τυποποιημένα Μηνύματα

Η τυποποίηση μηνυμάτων είναι σημαντική για καλή επικοινωνία με τους πελάτες. Το LiveAgent παρέχει εξατομικευμένα τυποποιημένα μηνύματα με επιλυμένα αιτήματα και ενοποιημένες συνομιλίες για αποτελεσματική διαχείριση πελατών. Επιπλέον, η αυτοματοποίηση σεναρίων βοηθά στην απόδοση του κέντρου βοήθειας.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo