Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Προϊστάμενος εξυπηρέτησης πελατών

Τι είναι ο προϊστάμενος εξυπηρέτησης πελατών;

Οι προϊστάμενοι εξυπηρέτησης πελατών είναι το προσωπικό που αναθέτει καθήκοντα και παρακολουθεί το έργο των αντιπροσώπων. Είναι επίσης υπεύθυνοι για την εκπαίδευση και την πρόσληψη των αντιπροσώπων και φροντίζουν ώστε τα άτομα που έρχονται στην εταιρεία να γίνουν πλεονέκτημα για αυτήν.

Ένας προϊστάμενος εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να βεβαιωθεί ότι η παρεχόμενη εξυπηρέτηση πελατών είναι στο επιθυμητό επίπεδο και δεν στερείται ουσιαστικών αναγκών που μπορεί να χρειαστεί ο πελάτης. Πρέπει να διασφαλίσει ότι ο πελάτης δεν θα απογοητευτεί αφού επικοινωνήσει με τον αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών. Ο πελάτης πρέπει να είναι ικανοποιημένος και ο προϊστάμενος πρέπει να το διασφαλίσει.

Συχνές Ερωτήσεις

Ποιος είναι ο προϊστάμενος εξυπηρέτησης πελατών;

Ο Προϊστάμενος Εξυπηρέτησης Πελατών είναι ένα άτομο που είναι υπεύθυνο για την επίβλεψη της εξυπηρέτησης πελατών και την αποτελεσματική λειτουργία της. Μπορεί να είναι υπεύθυνος για την επίβλεψη εκπροσώπων υπηρεσιών ή ολόκληρης της ομάδας. Ένας σημαντικός ρόλος του Προϊστάμενου Εξυπηρέτησης Πελατών είναι επίσης η δημιουργία κανόνων και διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών.

Ποιες δεξιότητες πρέπει να έχει ο προϊστάμενος εξυπηρέτησης πελατών;

Ο Προϊστάμενος Εξυπηρέτησης Πελατών πρέπει να έχει αρκετές σημαντικές δεξιότητες - τόσο κοινωνικές όσο και τεχνικές. Θα πρέπει να είναι σε θέση να χρησιμοποιεί μέσα επικοινωνίας με διαφορετικούς ανθρώπους. Θα πρέπει επίσης να έχει υπομονή και ενσυναίσθηση, χάρη στις οποίες μπορεί να αισθανθεί την ψυχολογία τόσο του πελάτη όσο και του υπαλλήλου. Θα πρέπει επίσης να επιδείξει διπλωματικές δεξιότητες που θα βοηθήσουν στην επίλυση προβλημάτων, καθώς και τεχνικές δεξιότητες. Είναι επίσης εξαιρετικά σημαντικό για αυτόν να έχει εκτεταμένη γνώση των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρει ένας συγκεκριμένος οργανισμός.

Μπορείτε να προσθέσετε προϊστάμενο εξυπηρέτησης πελατών στο LiveAgent;

Δεν μπορείτε να προσθέσετε τον ρόλο του Προϊστάμενος Εξυπηρέτησης Πελατών στο LiveAgent, αλλά μπορείτε να δώσετε στο άτομο με αυτόν τον ρόλο έναν πιο σημαντικό ρόλο στο σύστημα (όπως διαχειριστής ή κάτοχος). Χάρη σε αυτό, θα έχει ευρεία πρόσβαση στα δεδομένα μεμονωμένων αντιπροσώπων, πελατών και σχετικών αναφορών.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo