Ποιος είναι ο προσωρινός εκπρόσωπος;
Ένας προσωρινός εκπρόσωπος είναι ένας χρήστης που δημιουργήθηκε για σύντομο χρονικό διάστημα. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι εταιρείες προτιμούν να δημιουργούν εκπροσώπους μόνο για προσωρινή περίοδο. Συνήθως συμβαίνει σε περιόδους αιχμής όπως τα Χριστούγεννα ή το Πάσχα, ανάλογα με τη βιομηχανία.
Η δημιουργία προσωρινών εκπροσώπων στο LiveAgent λειτουργεί ακριβώς όπως η δημιουργία τακτικών εκπροσώπων, είναι βασικά το ίδιο. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να δημιουργήσετε τον εκπρόσωπο και να τον διαγράψετε όταν δεν είναι πλέον απαραίτητο. Θα χρεωθείτε μόνο για ένα χρονικό διάστημα κατά τη δημιουργία του εκπροσώπου.

Frequently asked questions
Ποιος είναι προσωρινός εκπρόσωπος;
Ένας προσωρινός εκπρόσωπος είναι ένας χρήστης που δημιουργήθηκε για ένα μικρό χρονικό διάστημα. Τις περισσότερες φορές, αυτός ο τύπος εκπροσώπου εμφανίζεται σε περιόδους αυξημένων πωλήσεων, όπως το τέταρτο τρίμηνο του έτους, κατά τη Μαύρη Παρασκευή και τα Χριστούγεννα.
Ποια είναι τα δικαιώματα ενός προσωρινού εκπροσώπου;
Ένας προσωρινός εκπρόσωπος έχει ακριβώς τα ίδια δικαιώματα με έναν τακτικό εκπρόσωπο, μόνο που αυτός εκτελεί αυτόν τον ρόλο για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Σας επιτρέπει το LiveAgent να δημιουργήσετε έναν προσωρινό εκπρόσωπο;
Η δημιουργία προσωρινών εκπροσώπων στο LiveAgent λειτουργεί όπως και η δημιουργία τακτικών εκπροσώπων. Δημιουργείτε έναν εκπρόσωπο και όταν ολοκληρώσει τη δουλειά του εντός μιας δεδομένης περιόδου, θα πρέπει να τον αφαιρέσετε από το σύστημα.
Expert note
Ο προσωρινός εκπρόσωπος είναι ένας χρήστης που δημιουργείται για περιορισμένο χρονικό διάστημα, με τα ίδια δικαιώματα με έναν τακτικό εκπρόσωπο.

Το LiveAgent προσφέρει λογισμικά εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικά αυτοεξυπηρέτησης, σύστημα διαχείρισης παραπόνων και πολλά άλλα. Η εταιρεία προσφέρει επίσης πρόγραμμα συνεργατών και σεμινάρια για την εκπαίδευση στη χρήση των λογισμικών. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν μέσω τηλεφώνου ή μέσω κοινωνικών δικτύων για περισσότερες πληροφορίες ή για να προγραμματίσουν ένα demo.
Η χρήση εξερχόμενων πωλήσεων απαιτεί υποστήριξη πελατών με μεταφορές κλήσεων και χρόνο αναμονής. Συμβουλές για μια καλή συγγνώμη σε έναν πελάτη περιλαμβάνουν την αποφυγή απολογητικών φράσεων και την εξατομίκευση της συγγνώμης για τη συγκεκριμένη περίσταση. Παρέχεται επισκόπηση των διαθέσιμων πόρων από την ακαδημία της LiveAgent, που μπορούν να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών.
Αντιπρόσωπος εισερχόμενων πωλήσεων
Η πελατοκεντρική εξυπηρέτηση είναι απαραίτητη για να έχετε ικανοποιημένους πελάτες και αυξημένες πωλήσεις. Εξερχόμενες πωλήσεις και επισήμανση κλήσεων είναι δύο έννοιες υποστήριξης πελατών που πρέπει να κατανοήσετε για να παρέχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση.
Περιβάλλον χρήστη αντιπροσώπου
Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό διαχείρισης email που προσφέρει επίδειξη, τιμολόγηση, ενσωματώσεις και εναλλακτικές λύσεις. Παρέχει υποστήριξη μέσω πύλης υποστήριξης, μεταφορά δεδομένων και αρχείο αλλαγών. Μπορείτε να ζητήσετε αίτηση για πρόταση εταιρίας και να δείτε βραβεία & πιστοποιητικά και κριτικές πελατών. Το LiveAgent περιλαμβάνει συνεργάτες, πρόγραμμα συνεργατών, αποτύπωμα, εκπαίδευση, ιστολόγιο, γλωσσάρι, ακαδημία και πρότυπα.