Τι είναι μια πύλη υποστήριξης;
Η πύλη υποστήριξης πελατών αποθηκεύει τα άρθρα της γνωσιακής σας βάσης, τις δημοσιεύσεις φόρουμ και τα σχόλια από τους πελάτες σας. Υποστηρίζει τους πελάτες σας ακόμη και όταν οι αντιπρόσωποι σας δεν βρίσκονται σε σύνδεση. Η εμφάνιση & η αίσθηση μπορεί να προσαρμοστεί πλήρως για να ταιριάζει με την επιχείρησή σας και να βελτιώσει τα σημεία αναφοράς της πύλης υποστήριξης.
Μάθετε περισσότερα σχετικά με την Πύλη Υποστήριξης στο LiveAgent.
Frequently asked questions
Τι σημαίνει μια πύλη υποστήριξης;
Η Πύλη Υποστήριξης είναι ένα διαδικτυακό εργαλείο υποστήριξης πελατών όπου οι πελάτες αυτοεξυπηρετούνται. Οι πελάτες μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να λάβουν βοήθεια γρήγορα. Οι πύλες υποστήριξης επιτρέπουν στους πελάτες να βρίσκουν εύκολα και αυτόματα πληροφορίες.
Χρειάζεστε μια πύλη υποστήριξης στην εταιρεία σας;
Εάν θέλετε κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών στην επιχείρησή σας, θα πρέπει να παρέχετε στους πελάτες σας πρόσβαση σε μια πύλη υποστήριξης. Η δυνατότητα εύρεσης βοήθειας χωρίς την ανάγκη επικοινωνίας με την υποστήριξη είναι εξαιρετικά σημαντική και εκτιμάται από τους πελάτες.
Σας επιτρέπει το LiveAgent να δημιουργήσετε μια πύλη υποστήριξης;
Το LiveAgent σάς επιτρέπει να δημιουργήσετε μία πύλη υποστήριξης. Εάν θέλετε να δημιουργήσετε περισσότερες από μία, μπορείτε να δημιουργήσετε μία άλλη κάνοντας κλικ στο κουμπί "δημιουργία πύλης πελατών". Η πρόσθετη γνωσιακή βάση κοστίζει 19 $ / μήνα.