Τι είναι τα σημεία επαφής;
Το σημείο επαφής είναι η στιγμή που ένας πελάτης, πριν ή μετά την αγορά, έρχεται σε επαφή με την εταιρεία σας για διάφορους λόγους.
Πριν αγοράσει το προϊόν, ο πελάτης αναζητά διάφορα προϊόντα της εταιρείας σας. Αυτό είναι γνωστό ως σημείο επαφής.
Μετά την αγορά του προϊόντος από την εταιρεία σας, όταν ένας πελάτης ζητά επισκευή ή κάνει οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με το προϊόν, αυτό είναι επίσης γνωστό ως σημείο επαφής.
Οι εταιρείες πρέπει να διαφημίζουν τα προϊόντα τους με τρόπο που τα προϊόντα τους θα λαμβάνουν όσο το δυνατόν περισσότερα σημεία επαφής. Όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των σημείων επαφής που έχει μια εταιρεία, τόσο καλύτερο είναι για αυτούς.
Frequently Asked Questions
Τι είναι τα σημεία επαφής;
Τα σημεία επαφής είναι η στιγμή που ένας πελάτης επικοινωνεί με την εταιρεία σας πριν ή μετά την αγορά ενός συγκεκριμένου προϊόντος ή υπηρεσίας για διάφορους λόγους, π.χ. για να μάθει περισσότερα σχετικά με ένα συγκεκριμένο προϊόν ή για να υποβάλει κάποιο παράπονο.
Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα σημεία επαφής;
Τα πιο συνηθισμένα σημεία επαφής είναι η επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω διαφόρων καναλιών, ο σχολιασμός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η βαθμολογία και οι κριτικές στο διαδίκτυο.
Είναι δυνατή η αξιολόγηση όλων των σημείων επαφής στο LiveAgent;
Στο LiveAgent, μπορείτε να αξιολογήσετε όλα τα σημεία επαφής που σχετίζονται με κανάλια επικοινωνίας, χάρη στα οποία οι πελάτες και οι δυνητικοί πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουν με το brand σας.
Βαρεθήκατε με το λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Οι πελάτες εκθειάζουν το LiveAgent για την ευκολία χρήσης, την αποτελεσματική υποστήριξη και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών.
Εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικού κέντρου για πωλήσεις και υποστήριξη
Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ
Το email μαρκετινγκ είναι καλό για να διαδώσετε πληροφορίες σχετικά με το προϊόν σας, αλλά πρέπει να σχεδιαστεί σωστά. Ένα email παρουσίασης προϊόντος είναι ένας τύπος email που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να προωθήσουν τα προϊόντα και είναι σημαντικό να απευθυνθείτε στον σωστό κοινό-στόχο σας. Τα διαφημιστικά email μπορούν να μετατρέψουν τους συνδρομητές σε πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις ή τις διασταυρούμενες πωλήσεις. Μια μελέτη έδειξε πως περισσότερο από το 50% των απανταχού αγοραστών αγοράζει προϊόντα που παρουσιάζονται μέσω email μάρκετινγκ μία φορά το μήνα.