Τι είναι τα σημεία επαφής;
Το σημείο επαφής είναι η στιγμή που ένας πελάτης, πριν ή μετά την αγορά, έρχεται σε επαφή με την εταιρεία σας για διάφορους λόγους.
Πριν αγοράσει το προϊόν, ο πελάτης αναζητά διάφορα προϊόντα της εταιρείας σας. Αυτό είναι γνωστό ως σημείο επαφής.
Μετά την αγορά του προϊόντος από την εταιρεία σας, όταν ένας πελάτης ζητά επισκευή ή κάνει οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με το προϊόν, αυτό είναι επίσης γνωστό ως σημείο επαφής.
Οι εταιρείες πρέπει να διαφημίζουν τα προϊόντα τους με τρόπο που τα προϊόντα τους θα λαμβάνουν όσο το δυνατόν περισσότερα σημεία επαφής. Όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των σημείων επαφής που έχει μια εταιρεία, τόσο καλύτερο είναι για αυτούς.
Frequently Asked Questions
Τι είναι τα σημεία επαφής;
Τα σημεία επαφής είναι η στιγμή που ένας πελάτης επικοινωνεί με την εταιρεία σας πριν ή μετά την αγορά ενός συγκεκριμένου προϊόντος ή υπηρεσίας για διάφορους λόγους, π.χ. για να μάθει περισσότερα σχετικά με ένα συγκεκριμένο προϊόν ή για να υποβάλει κάποιο παράπονο.
Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα σημεία επαφής;
Τα πιο συνηθισμένα σημεία επαφής είναι η επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω διαφόρων καναλιών, ο σχολιασμός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η βαθμολογία και οι κριτικές στο διαδίκτυο.
Είναι δυνατή η αξιολόγηση όλων των σημείων επαφής στο LiveAgent;
Στο LiveAgent, μπορείτε να αξιολογήσετε όλα τα σημεία επαφής που σχετίζονται με κανάλια επικοινωνίας, χάρη στα οποία οι πελάτες και οι δυνητικοί πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουν με το brand σας.
Σημείωση ειδικού
Τα σημεία επαφής είναι η στιγμή που ένας πελάτης επικοινωνεί με το brand σας μέσω διαφόρων καναλιών επικοινωνίας.

Δεξιότητες Εξυπηρέτησης Πελατών – Εκπαιδευτικό Μάθημα Βίντεο
Videos - Dexiotites Exypiretisis Pelaton Ekpaideftiko Mathima Vinteo
Το LiveAgent είναι ένα κέντρο εξυπηρέτησης πελατών που διαθέτει παράθυρο συνομιλίας, δωρεάν μεταφορά δεδομένων και 24/7 εξυπηρέτηση πελατών. Η επικοινωνία μπορεί να γίνει μέσω email, live chat και κοινωνικών δικτύων. Η υπηρεσία συνδέεται με το Facebook και οι πελάτες έχουν αυξήσει τα αιτήματά τους ενώ ο χρόνος εργασίας έχει μειωθεί.
Η L&L Europe είναι εταιρεία που κατασκευάζει και διαχειρίζεται διαδικτυακά καζίνο. Προσφέρει τρεις διαφορετικούς τρόπους επικοινωνίας στους πελάτες της μέσω του LiveAgent και έχει ένα διαφορετικό τμήμα στο LiveAgent για κάθε επωνυμία της. Οι αντιπρόσωποί της έχουν διαφορετικές γλωσσικές δεξιότητες για να βελτιστοποιηθεί ο χρόνος απόκρισης.