Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Σειρά προτεραιότητας

Τι είναι η σειρά προτεραιότητας;

Η σειρά προτεραιότητας είναι η λίστα μηνυμάτων που λαμβάνει το προσωπικό υποστήριξης. Ένας πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει μέσω facebook, twitter, e-mail, κλπ. , σχετικά με ζητήματα που αντιμετωπίζει. Τα μηνύματα θα εμφανιστούν στη σειρά προτεραιότητας. Η ομάδα υποστήριξης μίας εταιρείας περνάει το χρόνο της κυρίως στη σειρά προτεραιότητας για να βοηθήσει τους πελάτες της επιλύοντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Είναι επίσης δυνατό το φιλτράρισμα της σειράς ανά εκπρόσωπο. Για παράδειγμα, κάποιος εκπρόσωπος μπορεί να έχει καλύτερο γνωστικό υπόβαθρο για κάποιο συγκεκριμένο προϊόν, οπότε θα του ανατεθούν τα ζητήματα στα οποία είναι καλός στην επίλυση τους. Με αυτόν τον τρόπο, θα αυξηθεί και το επίπεδο ικανοποίησης πελατών.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι η σειρά προτεραιότητας;

Η σειρά προτεραιότητας είναι η λίστα μηνυμάτων που έχουν σταλεί από τους πελάτες στην ομάδα υποστήριξης. Επιτρέπει την οργάνωση των μηνυμάτων και τη διαχείρισή τους κατά συγκεκριμένη σειρά. Είναι επίσης δυνατό το φιλτράρισμα ανά εκπρόσωπο, π.χ. εάν κάποιος εκπρόσωπος έχει προσόντα σε έναν συγκεκριμένο πεδίο. Αυτό επιδρά στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών.

 

Με ποιον τρόπο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη σειρά προτεραιότητας για να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη;

Η διαχείριση της σειράς προτεραιότητας βελτιώνει την ποιότητα των προσδοκιών του πελάτη. Ο έλεγχος ευνοείται από την διατήρηση του χρήστη ενεργού στην αναμονή. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με πολυμέσα που θα κρατήσουν την προσοχή του πελάτη. Επιπλέον, είναι σημαντικό να ενημερώνονται οι πελάτες για to για το χρόνο και τον τόπο αναμονής. Είναι επίσης σημαντικό ο χρόνος αναμονής να μην είναι πολύ μεγάλος ώστε να αποφευχθεί ο εκνευρισμός του πελάτη.

 

Πως μπορείτε να ελέγξετε μία σειρά προτεραιότητας στο LiveAgent;

Στο πίνακα διαχείρισης του LiveAgent, έχετε πρόσβαση στον αριθμό των πελατών που περιμένουν για ζωντανή επικοινωνία ή επανάκληση. Αυτό απεικονίζεται στην πάνω δεξιά γωνία του πίνακα. Αν όλοι οι εκπρόσωποι είναι απασχολημένοι, οι πελάτες θα χρειαστεί να περιμένουν μέχρι κάποιος από αυτούς να είναι διαθέσιμος.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo