Τι είναι ένα σύστημα ticket;
Ένα σύστημα ticket system είναι μία κοινόχρηστη θυρίδα εισερχομένων για όλες τις εργασίες που αφορούν τους πελάτες σας, είτε είναι στα κοινωνικά δίκτυα, σε email, live chat κλπ. Όλα τα μηνύματα μετατρέπονται στο ίδιο ticket. Τα tickets αποθηκεύονται σε ένα μέρος ώστε ο εκπρόσωπος υποστήριξης να μην χάσει κανένα.
Frequently Asked Questions
Ποιος είναι ο ορισμός του συστήματος ticket;
Ένα σύστημα ticket είναι μία κοινόχρηστη θυρίδα εισερχομένων για όλες τις εργασίες που αφορούν τους πελάτες σας. Αναφορές από e-mail, live chat, κοινωνικά δίκτυα, κλπ. καταλήγουν εκεί. Όλα τα μηνύματα μετατρέπονται αυτόματα σε ticket.
Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά ενός συστήματος ticket;
Τα βασικά χαρακτηριστικά κάθε συστήματος ticket είναι κυρίως η δυνατότητα διαχείρισης πολλών καναλιών (email, live chat, κοινωνικά δίκτυα), πελατοκεντρική εξατομίκευση, αυτοματισμός ροής εργασίας, προσωποποιημένες σελίδες ticket, κατηγορίες ticket και ετικέτες, καθώς και η δυνατότητα δημιουργίας γνωσιακής βάσης.
Το LiveAgent είναι ένα σύστημα ticket;
Το LiveAgent είναι ένα σύστημα ticketing. που εντοπίζει και μετατρέπει αυτόματα τα προβλήματα των πελατών σε ticket. Κάθε εισερχόμενο μήνυμα μετατρέπεται σε ticket για λόγους εύκολης και καλύτερης διαχείρισης.
Σημείωση ειδικού
Το σύστημα ticket είναι ένα εργαλείο που διαχειρίζεται την επικοινωνία με τους πελάτες. Περιλαμβάνει δυνατότητες προσαρμογής στις ανάγκες της επιχείρησης και αυτοματισμό της ροής εργασιών.
