Σύστημα ticket

Τι είναι ένα σύστημα ticket;

Ένα σύστημα ticket system είναι μία κοινόχρηστη θυρίδα εισερχομένων για όλες τις εργασίες που αφορούν τους πελάτες σας, είτε είναι στα κοινωνικά δίκτυα, σε email, live chat κλπ. Όλα τα μηνύματα μετατρέπονται στο ίδιο ticket. Τα tickets αποθηκεύονται σε ένα μέρος ώστε ο εκπρόσωπος υποστήριξης να μην χάσει κανένα.

Frequently asked questions

Ποιος είναι ο ορισμός του συστήματος ticket;

Ένα σύστημα ticket είναι μία κοινόχρηστη θυρίδα εισερχομένων για όλες τις εργασίες που αφορούν τους πελάτες σας. Αναφορές από e-mail, live chat, κοινωνικά δίκτυα, κλπ. καταλήγουν εκεί. Όλα τα μηνύματα μετατρέπονται αυτόματα σε ticket.

 

Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά ενός συστήματος ticket;

Τα βασικά χαρακτηριστικά κάθε συστήματος ticket είναι κυρίως η δυνατότητα διαχείρισης πολλών καναλιών (email, live chat, κοινωνικά δίκτυα), πελατοκεντρική εξατομίκευση, αυτοματισμός ροής εργασίας, προσωποποιημένες σελίδες ticket, κατηγορίες ticket και ετικέτες, καθώς και η δυνατότητα δημιουργίας γνωσιακής βάσης.

 

Το LiveAgent είναι ένα σύστημα ticket;

Το LiveAgent είναι ένα σύστημα ticketing. που εντοπίζει και μετατρέπει αυτόματα τα προβλήματα των πελατών σε ticket. Κάθε εισερχόμενο μήνυμα μετατρέπεται σε ticket για λόγους εύκολης και καλύτερης διαχείρισης.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo