Σύστημα έκδοσης εισιτηρίων helpdesk

Τι είναι το σύστημα έκδοσης εισιτηρίων helpdesk;

It is software for your customer support agents. It helps them to communicate with customers through one interface. Thus, if you are a company operating on many platforms, this would be a perfect solution. Whenever your customer reaches out, you can resolve the issue swiftly in the customer service software such as LiveAgent. 

LiveAgent dashboard

Γιατί να χρησιμοποιήσετε το σύστημα έκδοσης εισιτηρίων Helpdesk;

The most important task of a customer service staff is to create long term and loyal relationships with customers. One way to reach it is to use a Helpdesk ticketing system. It includes all essential components to ensure fast resolutions to customer problems. An administrator of your customer service software can create Rules and SLAs. These would divide the customers to proper departments, set specific times, and more! This helps with automating the processes in your customer service department.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε το σύστημα έκδοσης εισιτηρίων Helpdesk; - App - Uploads - 2019 - 09 - Departments.png
Τμήματα

Benefits:

  • Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
  • Ικανοποίηση των πελατών
  • Ικανοποίηση των αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών
  • Αυξημένες πωλήσεις
  • Διατήρηση των πελατών
  • Αφοσίωση πελατών
  • Αυξημένα κέρδη
  • Οργανωμένα δεδομένα
  • Καλύτερη προσβασιμότητα εξυπηρέτησης πελατών

We use LiveAgent to manage chat conversations on our website with the aim of converting initial inquiries into qualified sales leads.

Barney B.

How does the Helpdesk ticketing system work?

Ένα σύστημα έκδοσης εισιτηρίων λαμβάνει ένα αίτημα εξυπηρέτησης, το οποίο στη συνέχεια μετατρέπεται αυτόματα σε εισιτήριο. Το αίτημα μπορεί να προέρχεται από Ζωντανή Συνομιλία, Email, Κλήση, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ή άλλη πλατφόρμα.

Μετά από αυτό, οι αντιπρόσωποι πελατών διαχειρίζονται και επιλύουν το εισιτήριο. Ο αντιπρόσωπος μπορεί να δει όλα τα δεδομένα πελατών στο εισιτήριο. Έτσι, είναι σε θέση να βοηθήσει τον πελάτη άμεσα.

Ticketing system example - LiveAgent

What are the key features of an effective Helpdesk ticketing system?

  • Γνωσιακή βάση: Σας επιτρέπει να δημιουργείτε περιεχόμενο/άρθρα για τους πελάτες σας. Σήμερα, οι πελάτες προτιμούν να βρίσκουν πληροφορίες στον ιστότοπο. Έτσι, η παράθεση άρθρων DIY βελτιώνει την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης πελατών σας. Αυτά τα άρθρα μπορούν επίσης να προορίζονται για αντιπροσώπους, πράγμα που σημαίνει ότι δεν τα βλέπουν οι πελάτες.
  • Automations; such as SLAs (Service-level agreements). The SLAs are an important key feature to set, in order to effectively respond to your customers. For instance; you can set a specific time for First Answer. If no one answers the ticket within the time frame, it will be transferred to Overdue.
  • Tags: This feature allows you to create customized workflow and reports. Moreover, it enables you to utilize it in Rules, Time Rules, and SLAs.
  • Agent reports: If you would like to keep a track of your agent’s performance, this key feature will show you all the important metrics. For instance; answered tickets, rewards, calls, open average time, and more. If you would like to know all of the agent report metrics, read Agent Report.
  • Internal tickets/notes: This feature is effective for agents. Firstly, it enables your agents to communicate through tickets internally. It solves problems faster and easier. Secondly, you can assign a ticket to another agent. For instance, if you need to refer him to escalations or a different department. Thirdly, this feature can also create a note for yourself. The benefit is that all the internal tickets/notes aren’t visible to customers. This enables smooth and fast communication.
  • Καθολικά εισερχόμενα: Σας επιτρέπει να βλέπετε τόσο εσείς όσο και οι αντιπρόσωποί σας εισιτήρια από μία διεπαφή. Όπως από το Email, το Twitter, το Slack, τις δημοσιεύσεις σε Φόρουμ, το Facebook, τη Ζωντανή Συνομιλία, τις Κλήσεις και πολλά άλλα.

Other additional features worth knowing about:

  • Επικοινωνία με πελάτες σε πολλαπλά κανάλια
  • Οργάνωση δεδομένων πελατών σε μία διεπαφή
  • Συγχώνευση συνομιλιών/εισιτηρίων
  • Τυποποιημένα και προκαθορισμένα μηνύματα
  • Εφαρμογή helpdesk για κινητά για γρήγορη επίλυση εισιτηρίων από οπουδήποτε
  • Πολύγλωσσο σύστημα έκδοσης εισιτηρίων
  • Εξαγωγή εισιτηρίων σε μορφές PDF/HTML ή σε αρχείο CSV
  • Προώθηση email

To learn more, please visit our Features.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.

Frequently asked questions

Ποιος είναι ο ορισμός του συστήματος έκδοσης εισιτηρίων helpdesk;

Το σύστημα έκδοσης εισιτηρίων Help Desk είναι ένα σύστημα που επιτρέπει την αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων πελατών αυτοματοποιώντας τη διαδικασία εξέτασης παραπόνων και διαχείρισης αιτημάτων. Χάρη σε αυτό, η εταιρεία έχει την ευκαιρία να προσφέρει βοήθεια σε πολλαπλά κανάλια στους πελάτες της. Αυτό διευκολύνει πολύ τους αντιπροσώπους που έχουν δομημένες συνομιλίες με πελάτες σε ένα μέρος.

Τι χαρακτηριστικά πρέπει να διαθέτει κάθε σύστημα έκδοσης εισιτηρίων helpdesk;

Ένα καλό σύστημα έκδοσης εισιτηρίων help desk θα πρέπει κατά κύριο λόγο να διαθέτει αυτοματοποίηση εισιτηρίων. Αυτό σας επιτρέπει να κάνετε πολλαπλές εργασίες. Μια άλλη λύση είναι οι πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση SLA, οι οποίες εμφανίζονται όταν ο εργαζόμενος συναντήσει για πρώτη φορά ένα συγκεκριμένο εισιτήριο και θέλει να αξιολογήσει την προτεραιότητα. Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι οι ετικέτες που σας επιτρέπουν να οργανώνετε εύκολα τα εισιτήριά σας. Μια επίσης χρήσιμη δυνατότητα είναι η επιλογή διαμόρφωσης προτύπων εισιτηρίων που μπορούν να σας βοηθήσουν περαιτέρω να απαντήσετε σε αιτήματα. Η λειτουργία που σίγουρα διευκολύνει τις λειτουργίες είναι η δέσμευση εισιτηρίων. Γνωρίζουμε λοιπόν αν ο πελάτης έχει επικοινωνήσει στο παρελθόν και αν είχε αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα ή είχε δοθεί λύση.

Προσφέρει το Live Agent σύστημα έκδοσης εισιτηρίων helpdesk;

Το LiveAgent προσφέρει σύστημα έκδοσης εισιτηρίων helpdesk. Με αυτό, μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε e-mail, συνομιλίες, αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα κανάλια, από ένα μόνο μέρος. Από την άλλη πλευρά, χάρη στην αυτοματοποίηση, έχετε την ευκαιρία να βελτιώσετε τις λειτουργίες, να διευκολύνετε την ιεράρχηση των εργασιών και να αναλύσετε την αποτελεσματικότητα των δραστηριοτήτων εξυπηρέτησης πελατών.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo