Σύστημα έκδοσης εισιτηρίων helpdesk

Τι είναι το σύστημα έκδοσης εισιτηρίων helpdesk;

Είναι λογισμικό για τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών σας. Τους βοηθά να επικοινωνούν με τους πελάτες μέσω μιας διεπαφής. Έτσι, εάν είστε εταιρεία που λειτουργεί σε πολλές πλατφόρμες, αυτή θα ήταν η τέλεια λύση. Κάθε φορά που επικοινωνεί ο πελάτης σας, μπορείτε να επιλύσετε το ζήτημα γρήγορα στο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, όπως το LiveAgent.

Πίνακας ελέγχου LiveAgent

Γιατί να χρησιμοποιήσετε το σύστημα έκδοσης εισιτηρίων Helpdesk;

Το πιο σημαντικό καθήκον ενός προσωπικού εξυπηρέτησης πελατών είναι να δημιουργεί μακροχρόνιες και πιστές σχέσεις με τους πελάτες. Ένας τρόπος για να το προσεγγίσετε είναι να χρησιμοποιήσετε ένα σύστημα καρτελών κέντρου εξυπηρέτησης. Περιλαμβάνει όλα τα βασικά στοιχεία για τη διασφάλιση γρήγορων επιλύσεων στα προβλήματα των πελατών. Ένας διαχειριστής του λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να δημιουργήσει Κανόνες και SLA. Αυτά θα χωρίσουν τους πελάτες σε κατάλληλα τμήματα, θα ορίσουν συγκεκριμένες ώρες και πολλά άλλα! Αυτό βοηθά στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών σας.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε το σύστημα έκδοσης εισιτηρίων Helpdesk; - App - Uploads - 2019 - 09 - Departments.png
Τμήματα

Πλεονεκτήματα:

  • Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
  • Ικανοποίηση των πελατών
  • Η ικανοποίηση των αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών
  • Αυξημένες πωλήσεις
  • Διατήρηση των πελατών
  • Αφοσίωση των πελατών
  • Αυξημένο κέρδος
  • Οργανωμένα δεδομένα
  • Καλύτερη προσβασιμότητα εξυπηρέτησης πελατών

We use LiveAgent to manage chat conversations on our website with the aim of converting initial inquiries into qualified sales leads.

Barney B.

Πώς λειτουργεί το σύστημα έκδοσης εισιτηρίων Helpdesk;

Ένα σύστημα έκδοσης εισιτηρίων λαμβάνει ένα αίτημα εξυπηρέτησης, το οποίο στη συνέχεια μετατρέπεται αυτόματα σε εισιτήριο. Το αίτημα μπορεί να προέρχεται από Ζωντανή Συνομιλία, Email, Κλήση, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ή άλλη πλατφόρμα.

Μετά από αυτό, οι αντιπρόσωποι πελατών διαχειρίζονται και επιλύουν το εισιτήριο. Ο αντιπρόσωπος μπορεί να δει όλα τα δεδομένα πελατών στο εισιτήριο. Έτσι, είναι σε θέση να βοηθήσει τον πελάτη άμεσα.

Παράδειγμα συστήματος έκδοσης εισιτηρίων - LiveAgent

Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά ενός αποτελεσματικού συστήματος έκδοσης εισιτηρίων Helpdesk;

  • Γνωσιακή βάση: Σας επιτρέπει να δημιουργείτε περιεχόμενο/άρθρα για τους πελάτες σας. Σήμερα, οι πελάτες προτιμούν να βρίσκουν πληροφορίες στον ιστότοπο. Έτσι, το να έχετε άρθρα DIY βελτιώνει την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης πελατών σας. Αυτά τα άρθρα μπορεί επίσης να είναι για αντιπροσώπους, πράγμα που σημαίνει ότι δεν φαίνονται στους πελάτες.

  • Αυτοματισμοί, όπως ΣΕΥ (Συμφωνίες σε επίπεδο υπηρεσίας). Οι ΣΕΥ είναι ένα σημαντικό βασικό χαρακτηριστικό που πρέπει να ορίσετε, προκειμένου να ανταποκρίνεστε αποτελεσματικά στους πελάτες σας. Για παράδειγμα: μπορείτε να ορίσετε μια συγκεκριμένη ώρα για την Πρώτη Απάντηση. Εάν κανείς δεν απαντήσει στην καρτέλα εντός του χρονικού πλαισίου, θα μεταφερθεί στις Ληξιπρόθεσμες.

  • Ετικέτες: Αυτή η δυνατότητα σάς επιτρέπει να δημιουργείτε προσαρμοσμένη ροή εργασίας και αναφορές. Επιπλέον, σας δίνει τη δυνατότητα να τις χρησιμοποιήσετε στους Κανόνες, Κανόνες χρόνου και ΣΕΥ.

  • Αναφορές αντιπροσώπων: Εάν θέλετε να παρακολουθείτε την απόδοση του αντιπροσώπου σας, αυτή η βασική λειτουργία θα σας δείξει όλα τα σημαντικά μετρήσεις. Για παράδειγμα: απαντημένες καρτέλες, ανταμοιβές, κλήσεις, μέσος χρόνος ανοίγματος και πολλά άλλα. Εάν θέλετε να μάθετε όλες τις μετρήσεις αναφοράς αντιπροσώπου, διαβάστε την Αναφορά αντιπροσώπου.

  • Εσωτερικές καρτέλες/σημειώσεις: Αυτή η δυνατότητα ισχύει για αντιπροσώπους. Πρώτον, επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να επικοινωνούν εσωτερικά μέσω καρτελών. Επιλύει προβλήματα πιο γρήγορα και πιο εύκολα. Δεύτερον, μπορείτε να εκχωρήσετε μια καρτέλα σε άλλο αντιπρόσωπο. Για παράδειγμα, εάν πρέπει να τον παραπέμψετε σε ανώτερο ή σε διαφορετικό τμήμα. Τρίτον, αυτή η δυνατότητα μπορεί επίσης να δημιουργήσει μια σημείωση για τον εαυτό σας. Το πλεονέκτημα είναι ότι όλες οι εσωτερικές καρτέλες/σημειώσεις δεν είναι ορατές στους πελάτες. Αυτό επιτρέπει την ομαλή και γρήγορη επικοινωνία.

  • Συγκεντρωτικά εισερχόμενα: Δίνουν τη δυνατότητα σε εσάς και τους αντιπροσώπους σας να προβάλετε καρτέλες προβλημάτων από μία διεπαφή. Όπως από email, Twitter, Slack, αναρτήσεις φόρουμ, Facebook, Ζωντανή Συνομιλία, Κλήσεις και πολλά άλλα.

Άλλα πρόσθετα χαρακτηριστικά που αξίζει να γνωρίζετε:

  • Πολυκαναλική επικοινωνία με πελάτες
  • Οργάνωση δεδομένων πελατών σε μία διεπαφή
  • Συγχώνευση συνομιλιών/καρτελών
  • Τυποποιημένα και προκαθορισμένα μηνύματα
  • Εφαρμογή κέντρου υποστήριξης για κινητά για γρήγορη επίλυση καρτελών από οπουδήποτε
  • Πολύγλωσσο σύστημα καρτελών
  • Εξαγωγή καρτελών σε μορφές PDF/HTML ή αρχείο CSV
  • Προώθηση email

Για να μάθετε περισσότερα, επισκεφτείτε τις Λειτουργίες.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.

Frequently asked questions

Ποιος είναι ο ορισμός του συστήματος έκδοσης εισιτηρίων helpdesk;

Το σύστημα έκδοσης εισιτηρίων Help Desk είναι ένα σύστημα που επιτρέπει την αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων πελατών αυτοματοποιώντας τη διαδικασία εξέτασης παραπόνων και διαχείρισης αιτημάτων. Χάρη σε αυτό, η εταιρεία έχει την ευκαιρία να προσφέρει βοήθεια σε πολλαπλά κανάλια στους πελάτες της. Αυτό διευκολύνει πολύ τους αντιπροσώπους που έχουν δομημένες συνομιλίες με πελάτες σε ένα μέρος.

Τι χαρακτηριστικά πρέπει να διαθέτει κάθε σύστημα έκδοσης εισιτηρίων helpdesk;

Ένα καλό σύστημα έκδοσης εισιτηρίων help desk θα πρέπει κατά κύριο λόγο να διαθέτει αυτοματοποίηση εισιτηρίων. Αυτό σας επιτρέπει να κάνετε πολλαπλές εργασίες. Μια άλλη λύση είναι οι πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση SLA, οι οποίες εμφανίζονται όταν ο εργαζόμενος συναντήσει για πρώτη φορά ένα συγκεκριμένο εισιτήριο και θέλει να αξιολογήσει την προτεραιότητα. Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι οι ετικέτες που σας επιτρέπουν να οργανώνετε εύκολα τα εισιτήριά σας. Μια επίσης χρήσιμη δυνατότητα είναι η επιλογή διαμόρφωσης προτύπων εισιτηρίων που μπορούν να σας βοηθήσουν περαιτέρω να απαντήσετε σε αιτήματα. Η λειτουργία που σίγουρα διευκολύνει τις λειτουργίες είναι η δέσμευση εισιτηρίων. Γνωρίζουμε λοιπόν αν ο πελάτης έχει επικοινωνήσει στο παρελθόν και αν είχε αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα ή είχε δοθεί λύση.

Προσφέρει το LiveAgent σύστημα καρτελών κέντρου εξυπηρέτησης;

Το LiveAgent προσφέρει σύστημα έκδοσης εισιτηρίων helpdesk. Με αυτό, μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε e-mail, συνομιλίες, αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα κανάλια, από ένα μόνο μέρος. Από την άλλη πλευρά, χάρη στην αυτοματοποίηση, έχετε την ευκαιρία να βελτιώσετε τις λειτουργίες, να διευκολύνετε την ιεράρχηση των εργασιών και να αναλύσετε την αποτελεσματικότητα των δραστηριοτήτων εξυπηρέτησης πελατών.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo