Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Σύστημα έκδοσης εισιτηρίων helpdesk

Τι είναι το σύστημα έκδοσης εισιτηρίων helpdesk;

Είναι λογισμικό για τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών σας. Τους βοηθά να επικοινωνούν με τους πελάτες μέσω μιας διεπαφής. Έτσι, εάν είστε εταιρεία που λειτουργεί σε πολλές πλατφόρμες, αυτή θα ήταν η τέλεια λύση. Κάθε φορά που επικοινωνεί ο πελάτης σας, μπορείτε να επιλύσετε το ζήτημα γρήγορα στο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, όπως το LiveAgent.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε το σύστημα έκδοσης εισιτηρίων Helpdesk;

Το πιο σημαντικό καθήκον του προσωπικού εξυπηρέτησης πελατών είναι η δημιουργία μακροπρόθεσμων και πιστών σχέσεων με τους πελάτες. Ένας τρόπος για να το πετύχετε είναι να χρησιμοποιήσετε ένα σύστημα έκδοσης εισιτηρίων Helpdesk. Αυτό περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να διασφαλιστεί η γρήγορη επίλυση των προβλημάτων των πελατών. Ένας διαχειριστής του λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών σας μπορεί να δημιουργήσει Κανόνες και SLA. Αυτά θα χωρίσουν τους πελάτες σε κατάλληλα τμήματα, θα ορίσουν συγκεκριμένες ώρες και πολλά άλλα! Αυτό βοηθά στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Σύστημα έκδοσης εισιτηρίων helpdesk
Τμήματα

Πλεονεκτήματα:

  • Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
  • Ικανοποίηση των πελατών
  • Ικανοποίηση των αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών
  • Αυξημένες πωλήσεις
  • Διατήρηση των πελατών
  • Αφοσίωση πελατών
  • Αυξημένα κέρδη
  • Οργανωμένα δεδομένα
  • Καλύτερη προσβασιμότητα εξυπηρέτησης πελατών

We use LiveAgent to manage chat conversations on our website with the aim of converting initial inquiries into qualified sales leads.

Barney B.

Πώς λειτουργεί το σύστημα έκδοσης εισιτηρίων Helpdesk;

Ένα σύστημα έκδοσης εισιτηρίων λαμβάνει ένα αίτημα εξυπηρέτησης, το οποίο στη συνέχεια μετατρέπεται αυτόματα σε εισιτήριο. Το αίτημα μπορεί να προέρχεται από Ζωντανή Συνομιλία, Email, Κλήση, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ή άλλη πλατφόρμα.

Μετά από αυτό, οι αντιπρόσωποι πελατών διαχειρίζονται και επιλύουν το εισιτήριο. Ο αντιπρόσωπος μπορεί να δει όλα τα δεδομένα πελατών στο εισιτήριο. Έτσι, είναι σε θέση να βοηθήσει τον πελάτη άμεσα.

Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά ενός αποτελεσματικού συστήματος έκδοσης εισιτηρίων Helpdesk;

  • Γνωσιακή βάση: Σας επιτρέπει να δημιουργείτε περιεχόμενο/άρθρα για τους πελάτες σας. Σήμερα, οι πελάτες προτιμούν να βρίσκουν πληροφορίες στον ιστότοπο. Έτσι, η παράθεση άρθρων DIY βελτιώνει την αποτελεσματικότητα της εξυπηρέτησης πελατών σας. Αυτά τα άρθρα μπορούν επίσης να προορίζονται για αντιπροσώπους, πράγμα που σημαίνει ότι δεν τα βλέπουν οι πελάτες.
  • Αυτοματισμοί; όπως SLA (Συμφωνίες επιπέδου εξυπηρέτησης). Τα SLA είναι ένα σημαντικό βασικό χαρακτηριστικό που πρέπει να ορίσετε, προκειμένου να ανταποκριθείτε αποτελεσματικά στους πελάτες σας. Για παράδειγμα: μπορείτε να ορίσετε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα για την πρώτη απάντηση. Εάν κανείς δεν απαντήσει στο εισιτήριο εντός του χρονικού πλαισίου, θα μεταφερθεί στα Ληξιπρόθεσμα.
  • Ετικέτες: Αυτή η δυνατότητα σας επιτρέπει να δημιουργείτε προσαρμοσμένη ροή εργασιών και αναφορές. Επιπλέον, σας δίνει τη δυνατότητα να τη χρησιμοποιήσετε σε Κανόνες, Κανόνες Χρόνου και SLA.
  • Αναφορές αντιπροσώπου: Εάν θέλετε να παρακολουθείτε την απόδοση των αντιπροσώπων σας, αυτή η βασική δυνατότητα θα σας δείξει όλες τις σημαντικές μετρήσεις. Για παράδειγμα: απαντημένα εισιτήρια, ανταμοιβές, κλήσεις, ανοιχτός μέσος χρόνος και πολλά άλλα. Εάν θέλετε να μάθετε όλες τις μετρήσεις αναφοράς αντιπροσώπου, διαβάστε την Αναφορά Αντιπροσώπου.
  • Εσωτερικά εισιτήρια/σημειώσεις: Αυτή η λειτουργία είναι αποτελεσματική για αντιπροσώπους. Πρώτον, επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να επικοινωνούν εσωτερικά μέσω εισιτηρίων. Λύνει τα προβλήματα γρηγορότερα και ευκολότερα. Δεύτερον, μπορείτε να αναθέσετε ένα εισιτήριο σε έναν άλλο αντιπρόσωπο. Για παράδειγμα, εάν πρέπει να παραπέμψετε τον πελάτη σε κάποιον ανώτερο ή σε διαφορετικό τμήμα. Τρίτον, αυτή η δυνατότητα μπορεί επίσης να δημιουργήσει μια σημείωση για εσάς. Το πλεονέκτημα είναι ότι όλα τα εσωτερικά εισιτήρια/σημειώσεις δεν είναι ορατά στους πελάτες. Αυτό επιτρέπει την ομαλή και γρήγορη επικοινωνία.
  • Καθολικά εισερχόμενα: Σας επιτρέπει να βλέπετε τόσο εσείς όσο και οι αντιπρόσωποί σας εισιτήρια από μία διεπαφή. Όπως από το Email, το Twitter, το Slack, τις δημοσιεύσεις σε Φόρουμ, το Facebook, τη Ζωντανή Συνομιλία, τις Κλήσεις και πολλά άλλα.

Άλλα πρόσθετα χαρακτηριστικά που αξίζει να γνωρίζετε:

  • Επικοινωνία με πελάτες σε πολλαπλά κανάλια
  • Οργάνωση δεδομένων πελατών σε μία διεπαφή
  • Συγχώνευση συνομιλιών/εισιτηρίων
  • Τυποποιημένα και προκαθορισμένα μηνύματα
  • Εφαρμογή helpdesk για κινητά για γρήγορη επίλυση εισιτηρίων από οπουδήποτε
  • Πολύγλωσσο σύστημα έκδοσης εισιτηρίων
  • Εξαγωγή εισιτηρίων σε μορφές PDF/HTML ή σε αρχείο CSV
  • Προώθηση email

Για να μάθετε περισσότερα, επισκεφθείτε τις Λειτουργίες μας.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquires from one interface and start improving your customer service with a 14-day free trial right away.

FREE TRIAL

Συχνές Ερωτήσεις

Ποιος είναι ο ορισμός του συστήματος έκδοσης εισιτηρίων helpdesk;

Το σύστημα έκδοσης εισιτηρίων Help Desk είναι ένα σύστημα που επιτρέπει την αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων πελατών αυτοματοποιώντας τη διαδικασία εξέτασης παραπόνων και διαχείρισης αιτημάτων. Χάρη σε αυτό, η εταιρεία έχει την ευκαιρία να προσφέρει βοήθεια σε πολλαπλά κανάλια στους πελάτες της. Αυτό διευκολύνει πολύ τους αντιπροσώπους που έχουν δομημένες συνομιλίες με πελάτες σε ένα μέρος.

Τι χαρακτηριστικά πρέπει να διαθέτει κάθε σύστημα έκδοσης εισιτηρίων helpdesk;

Ένα καλό σύστημα έκδοσης εισιτηρίων help desk θα πρέπει κατά κύριο λόγο να διαθέτει αυτοματοποίηση εισιτηρίων. Αυτό σας επιτρέπει να κάνετε πολλαπλές εργασίες. Μια άλλη λύση είναι οι πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση SLA, οι οποίες εμφανίζονται όταν ο εργαζόμενος συναντήσει για πρώτη φορά ένα συγκεκριμένο εισιτήριο και θέλει να αξιολογήσει την προτεραιότητα. Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο είναι οι ετικέτες που σας επιτρέπουν να οργανώνετε εύκολα τα εισιτήριά σας. Μια επίσης χρήσιμη δυνατότητα είναι η επιλογή διαμόρφωσης προτύπων εισιτηρίων που μπορούν να σας βοηθήσουν περαιτέρω να απαντήσετε σε αιτήματα. Η λειτουργία που σίγουρα διευκολύνει τις λειτουργίες είναι η δέσμευση εισιτηρίων. Γνωρίζουμε λοιπόν αν ο πελάτης έχει επικοινωνήσει στο παρελθόν και αν είχε αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα ή είχε δοθεί λύση.

Προσφέρει το Live Agent σύστημα έκδοσης εισιτηρίων helpdesk;

Το LiveAgent προσφέρει σύστημα έκδοσης εισιτηρίων helpdesk. Με αυτό, μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε e-mail, συνομιλίες, αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα κανάλια, από ένα μόνο μέρος. Από την άλλη πλευρά, χάρη στην αυτοματοποίηση, έχετε την ευκαιρία να βελτιώσετε τις λειτουργίες, να διευκολύνετε την ιεράρχηση των εργασιών και να αναλύσετε την αποτελεσματικότητα των δραστηριοτήτων εξυπηρέτησης πελατών.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo