Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Συχνά δοσμένες απαντήσεις

Ποιες είναι οι συχνά δοσμένες απαντήσεις;

Οι Συχνά Δοσμένες Απαντήσεις (FGR), τα επονομαζόμενα τυποποιημένα μηνύματα στο LiveAgent, είναι οι απαντήσεις που δίνετε συχνότερα στους πελάτες σε σχέση με ένα ερώτημα.

Ο καλύτερος δυνατός τρόπος αντιμετώπισης μιας Συχνά Δοσμένης Απάντησης είναι να την «κόψετε» σε κομμάτια. Με απλούστερους όρους, σκεφτείτε όλες τις πιθανές λύσεις που μπορούν να σκεφτούν σχετικά με μια συγκεκριμένη ερώτηση. Στη συνέχεια, ένα προς ένα, αρχίστε να απαντάτε στη σύντομη ερώτησή σας. Συνδυάστε όλες τις απαντήσεις από τη σύντομη ερώτησή σας, και ορίστε. Συντάξατε με επιτυχία τη Συχνά Δοσμένη Απάντηση σας. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα χρειάζεται να συντάσσετε μια νέα απάντηση κάθε φορά.

Τυποποιημένα μηνύματα
Παράδειγμα τυποποιημένων μηνυμάτων

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα τυποποιημένα μηνύματα στο LiveAgent.

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς ορίζονται οι συχνά δοσμένες απαντήσεις;

Οι συχνά δοσμένες απαντήσεις είναι οι απαντήσεις που δίνονται συχνότερα. Έτσι λειτουργούν παρόμοια με τα δημοφιλή FAQ. Το FGR είναι απαραίτητο για να συντομεύσει το χρόνο απόκρισης σε κοινές ερωτήσεις. Χάρη σε αυτή, δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε μια νέα, ξεχωριστή απάντηση για κάθε πελάτη που ρωτά σχετικά με ένα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό προϊόντος ή υπηρεσίας. Χάρη στην FGR, πρέπει απλώς να της δώσετε μεμονωμένα χαρακτηριστικά και να την στείλετε.

Ποιος είναι ο ρόλος των συχνά δοσμένων απαντήσεων;

Οι συχνά δοσμένες απαντήσεις είναι ένα εργαλείο που επιτρέπει ταχύτερες και πιο αυτόματες απαντήσεις. Δεν χρειάζεται να γράψετε ξεχωριστή απάντηση σε κάθε πελάτη που κάνει μια δημοφιλή ερώτηση. Έχετε ήδη έτοιμο πρότυπο που θα σας επιτρέψει να απαντήσετε γρήγορα. Η προετοιμασία μιας FGR βοηθά επίσης να διασφαλιστεί ότι η απάντηση περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία που περιμένει ο πελάτης και σας δίνει περισσότερες πιθανότητες να μην ξεχάσετε τίποτα.

Πώς να δημιουργήσετε συχνά δοσμένες απαντήσεις;

Δημιουργείτε FGR απευθείας στον πίνακα του LiveAgent. Ανεβάζοντας όλες τις απαντήσεις που χρειάζεστε, μπορείτε να τις στείλετε εύκολα, με λίγα κλικ. Με αυτόν τον τρόπο, εξοικονομείτε χρόνο στους υπαλλήλους εξυπηρέτησης πελατών, οι οποίοι μπορούν να αναλάβουν άλλες, λιγότερο αυτόματες δραστηριότητες κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo