Τηλεφωνικό κέντρο εξερχόμενων κλήσεων

Τι είναι ένα Τηλεφωνικό Κέντρο Εξερχόμενων Κλήσεων;

Σε αντίθεση με ένα κέντρο εισερχόμενων κλήσεων που χρησιμοποιείται κυρίως για τη λήψη κλήσεων, ένα εξερχόμενο τηλεφωνικό κέντρο χρησιμοποιείται για την πραγματοποίηση εξερχόμενων κλήσεων προς υποψήφιους πελάτες και τρέχοντες πελάτες για λογαριασμό της επιχείρησής σας. Παραδοσιακά, τα εξερχόμενα τηλεφωνικά κέντρα επικεντρώνονταν κυρίως στο τηλεμάρκετινγκ και στην προσέγγιση πελατών για σκοπούς αύξησης των πωλήσεων. Ωστόσο, λόγω του αντίκτυπου της νομοθεσίας και της πίεσης των πελατών στις ψυχρές κλήσεις, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται αυξανόμενος αριθμός εξερχόμενων κλήσεων που πραγματοποιούνται σε υπάρχοντες πελάτες για την παροχή προληπτικής εξυπηρέτησης πελατών.

Γιατί χρησιμοποιούνται τα τηλεφωνικά κέντρα εξερχόμενων κλήσεων;

Σήμερα, οι συνηθέστερες υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων περιλαμβάνουν:

  • Δημιουργία lead και προοπτικής πώλησης
  • Παράλληλη και επιπλέον πώληση σε υπάρχοντες πελάτες
  • Κλήσεις διατήρησης πελατών (διαχείριση ανανέωσης)
  • Προληπτική εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. ενημέρωση πελατών για βλάβες της υπηρεσίας, καθυστερήσεις, κλπ.)
  • Προγραμματισμένες επανακλήσεις πελατών
  • Έρευνα αγοράς και συλλογή πληροφοριών
  • Ανατροφοδότηση και έρευνα ικανοποίησης πελατών
  • Ορισμός ραντεβού
  • Συλλογή χρεών

Τα εξερχόμενα τηλεφωνικά κέντρα συνήθως ενεργοποιούνται από το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων που βασίζεται σε cloud και έχουν σχεδιαστεί για να βοηθούν τις επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν ενεργά με υποψήφιους πελάτες και πελάτες για να αυξήσουν τις πωλήσεις. Οι αντιπρόσωποι εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων αναμένεται να πραγματοποιούν μεγάλους όγκους κλήσεων ανά ώρα – αυτή η δραστηριότητα συνήθως ενεργοποιείται χρησιμοποιώντας διαφορετικούς τύπους τηλεφωνητών. Ορισμένες από τις βασικές εξερχόμενες μετρήσεις τηλεφωνικών κέντρων που πρέπει να μετρηθούν είναι το κλείσιμο πρώτης κλήσης, το ποσοστό μετατροπών, οι κλήσεις ανά αντιπρόσωπο, οι κλήσεις ανά λογαριασμό, ποσοστό επίσκεψης, χρόνος αναμονής, αναλογία εγκαταλειμμένης κλήσης, μέση διάρκεια κλήσης, ρυθμός κλεισίματος λίστας, ποιότητα κλήσης/εθιμοτυπία και έσοδα ανά επιτυχημένη κλήση.

Προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα τηλεφωνικά κέντρα εξερχόμενων κλήσεων

Τα εξερχόμενα τηλεφωνικά κέντρα ενδέχεται να αντιμετωπίσουν μια σειρά από χαρακτηριστικές προκλήσεις. Δεδομένου ότι η φύση των εξερχόμενων κλήσεων είναι κυρίως παρεμβατική και καθοδηγείται από τις ανάγκες των επιχειρήσεων και όχι των πελατών (εκτός από περιπτώσεις αιτημάτων επιστροφής κλήσης και προληπτικής εξυπηρέτησης πελατών), οι πελάτες είναι πιο πιθανό να είναι αμυντικοί και επιφυλακτικοί με την κλήση. Αυτό σημαίνει ότι οι εξερχόμενες κλήσεις μπορεί να είναι μάλλον αγχωτικές για τους αντιπροσώπους, καθώς πρέπει συνεχώς να αντιμετωπίζουν επίμονη άρνηση, έλλειψη ενδιαφέροντος ή αγένεια.

Εκτός από τη διαχείριση της λεπτής ισορροπίας μεταξύ μιας ευπρόσδεκτης διακοπής και μιας ανεπιθύμητης ενόχλησης, τα εξερχόμενα τηλεφωνικά κέντρα πρέπει να συμμορφώνονται με νόμους όπως ο Νόμος περί Προστασίας Καταναλωτών τηλεφώνου (TCPA) και τα μητρώα Μη Κλήσεων (DNC), που απαιτεί προσεκτικά σχεδιασμένη στρατηγική προσέγγισης.

Call center memes

Τα πλεονεκτήματα της χρήσης λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων

Αυξήστε τις πωλήσεις και το κέρδος

Δημιουργήστε περισσότερες πωλήσεις προσεγγίζοντας πιθανούς δυνητικούς πελάτες ή μεγιστοποιήστε την αξία διάρκειας ζωής των πελατών αξιοποιώντας ευκαιρίες αύξησης των πωλήσεων ή πολλαπλών πωλήσεων.

Διατηρήστε περισσότερος πελάτες

Όταν πρόκειται για προϊόντα ή ανανεώσεις υπηρεσιών, μια τηλεφωνική κλήση μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνετε check-in με έναν πελάτη, να κάνετε μια αυθεντική συνομιλία και να αποτρέψετε την απώλεια πελατών.

Στρατηγικές για την αύξηση πωλήσεων

Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών

Βελτιώστε συνολικά την εξυπηρέτηση πελατών σας και την εμπειρία του πελάτη επικοινωνώντας προληπτικά με πελάτες προτού οι ίδιοι αντιμετωπίσουν πρόβλημα ή χρειαστεί να ζητήσουν βοήθεια.

Λάβετε ανατροφοδότηση από του πελάτες

Η κλήση είναι ένας εξαιρετικά εξατομικευμένος τρόπος να λαμβάνετε σχόλια πελατών. Βελτιώστε τη διαδικασία με τις εξερχόμενες κλήσεις και αποκτήστε περισσότερες πληροφορίες κάνοντας μια διεξοδική συνομιλία.

Κατάταξη εκπροσώπων

Ενισχύστε την αποδοτικότητα των εκπροσώπων

Με το λογισμικό εξερχόμενων κλήσεων, οι εκπρόσωποι έχουν πάντα πρόσβαση στα στοιχεία κάθε πελάτη, πράγμα που επιτρέπει αποδοτικότερες, λεπτομερέστερες και προσωποποιημένες επικοινωνίες.

Παρακολουθήστε σημαντικά στατιστικά

Παρακολουθήστε κρίσιμες μετρήσεις τηλεφωνικών κέντρων και KPI για να λάβετε μια πλήρη επισκόπηση της απόδοσης των ομάδων πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών σας και πού χρειάζονται βελτιώσεις.

Παρακολουθήστε σημαντικά στατιστικά - App - Uploads - 2019 - 10 - Screenshot 2021 03 23 At 11.46.16.png

Start your free trial today

Design your own outbound call center and improve your outreach today. Curious about all the opportunities?

Ποιες λειτουργίες διαθέτει το LiveAgent για τηλεφωνικά κέντρα εξερχόμενων κλήσεων;

Το cloud λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent υποστηρίζει λειτουργικότητα τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων κι εξερχόμενων κλήσεων. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποδοτικά από τις ομάδες εξυπηρέτησης και πωλήσεων για την επικοινωνία με δυνητικούς και υπάρχοντες πελάτες.

Δυνατότητα click-to-call

Το τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent που βασίζεται στον ιστό έχει τη δυνατότητα να καλεί οποιονδήποτε αριθμό τηλεφώνου στον ιστό. Ξεκινήστε εξερχόμενες κλήσεις προς τους πιθανούς πελάτες σας – απευθείας από τον πίνακα ελέγχου του LiveAgent, ενώ επισκέπτεστε τους ιστότοπους του υποψήφιου πελάτη σας. Αυτή η δυνατότητα μπορεί να βοηθήσει πολύ τις ομάδες πωλήσεων. Βοηθά τους αντιπροσώπους να έχουν περισσότερες συνομιλίες και μειώνει τον χρόνο που αφιερώνεται στη μη αυτόματη κλήση.

inbound-call-LiveAgent

Λεπτομερείς πληροφορίες για τους πελάτες

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent προσφέρει ένα ενσωματωμένο CRM και ενσωματώνεται με άλλους μεγάλους παρόχους CRM. Ένα CRM παρέχει στους αντιπροσώπους σας άμεση πρόσβαση σε ολοκληρωμένες πληροφορίες πελατών, συμπεριλαμβανομένων των προσωπικών δεδομένων κάθε πελάτη, των προηγούμενων αγορών και του ιστορικού εξυπηρέτησης. Έχοντας αυτές τις πληροφορίες στη διάθεσή τους, μπορούν να πουλήσουν αποτελεσματικά ή να διασταυρώσουν σχετικά προϊόντα/υπηρεσίες ή να προσφέρουν προληπτική υποστήριξη πελατών.

CRM

Απεριόριστες ηχογραφήσεις κλήσεων

Με τις απεριόριστες καταγραφές κλήσεων, οι αντιπρόσωποι μπορούν να αποθηκεύουν με ασφάλεια όλες τις κλήσεις και τα μηνύματα αυτόματου τηλεφωνητή των πελατών και να έχουν πρόσβαση σε αυτά όπως απαιτείται απευθείας στον λογαριασμό τους στο LiveAgent. Αυτό μπορεί να είναι εξαιρετικά βολικό όταν οι αντιπρόσωποί σας χρειάζονται μια υπενθύμιση για το τι συνέβη σε προηγούμενες αλληλεπιδράσεις, προκειμένου να προσεγγίσουν πελάτες με σχετικές προσφορές.

Unlimited-call-recordings

Στατιστικά τηλεφωνικού κέντρου

Η ενότητα ενσωματωμένης ανάλυσης του LiveAgent παρακολουθεί μια ποικιλία από μετρήσεις τηλεφωνικών κέντρων και KPI. Δημιουργήστε διάφορες αναφορές για να έχετε μια πλήρη επισκόπηση της απόδοσης του τηλεφωνικού κέντρου σας, συμπεριλαμβανομένων λεπτομερών στατιστικών για κάθε έναν από τους αντιπροσώπους σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε περιοχές που χρειάζονται προσαρμογές, να ενισχύσετε τους αντιπροσώπους υψηλής απόδοσης και να υποστηρίξετε αυτούς που το χρειάζονται.

call-center-software-LiveAgent

Πως να ρυθμίσετε το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων του LiveAgent

Το τηλεφωνικό κέντρο εξερχόμενων κλήσεων του LiveAgent μπορεί να ρυθμιστεί σε λίγα λεπτά.

  1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent και πατήστε Κλήση
  2. Πατήστε Αριθμοί
  3. Πατήστε στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία
δημιουργήστε το κουμπί κλήσης
  1. Επιλέξτε τον πάροχο VOIP (τον πάροχο VOIP από τον οποίο αγοράσατε τον αριθμό τηλεφώνου σας)

Voyced-VoIP-provider-LiveAgent
  1. Εισάγετε ένα όνομα (μπορεί να είναι οτιδήποτε, χρησιμοποιείται απλά για να θυμάται ποιο νούμερο είναι)
  2. Επιλέξτε το τμήμα στο οποίο θα δρομολογηθούν οι εισερχόμενες κλήσεις
  3. Εισάγεται το πρόθεμα κλήσης
  4. Επιλέξτε το πλαίσιο Ηχογράφηση Κλήσεων αν επιθυμείτε να ηχογραφείτε όλες τις εισερχόμενες/εξερχόμενες κλήσεις
  5. Πληκτρολογήστε τα στοιχεία σύνδεσής του παρόχου VOIP σας (Hostname, Όνομα Χρήστη, Κωδικό)
  6. Πατήστε Προσθήκη Αν ο τηλεφωνικός αριθμός προστέθηκε επιτυχώς και είναι ενεργός θα εμφανιστεί δίπλα του μία πράσινη τελεία.

  7. Στη συνέχεια, πατήστε το κουμπί Επεξεργασία και το IVR.

Ρυθμίστε στο IVR σας και τα μηνύματα καλωσορίσματος με αυτόν τον οδηγό IVR (welcome/offline messages).

  1. Αφού ρυθμίσετε το IVR, πατήστε Διαμόρφωση
  2. Πατήστε Κλήση
  3. Πατήστε Ρυθμίσεις
  4. Αλλάξτε τις ρυθμίσεις κατά προτίμηση και πατήστε Αποθήκευση
  5. Χρησιμοποιήστε αυτό τον οδηγό για να προσθέσετε τα φυσικά και ψηφιακά τηλέφωνά σας στην οθόνη Συσκευές

  6. Στη συνέχεια, προωθήστε αυτόν τον οδηγό στους εκπροσώπους σας ώστε να μπορούν να ρυθμίσουν τις κατάλληλες συσκευές για να απαντούν σε κλήσεις

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Τι είναι το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων;

Σε αντίθεση με τα λογισμικά εισερχόμενων κλήσεων που χρησιμοποιούνται για τη διαχείριση εισερχομένων κλήσεων πελατών, τα λογισμικά εξερχόμενων κλήσεων σχεδιάζονται για να βοηθούν τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται με αποτελεσματικότητα μεγάλο όγκο εξερχόμενων κλήσεων και να διασφαλίσουν υψηλή απήχηση στους πελάτες. Αυτόματη κλήση, ηχογράφηση κλήσης, εργαλεία αναφοράς κλήσεων, ενσωματώσεις CRM είναι κάποια από τα βασικά μας χαρακτηριστικά που διαθέτουν οι λύσεις που προσφέρουμε για τηλεφωνικό κέντρο εξερχόμενων κλήσεων.

Ποια είναι τα κύρια πλεονεκτήματα του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων;

Τα συστήματα λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων χρησιμοποιούν ποικιλία εργαλείων κλήσης (dialer) για να αυτοματοποιήσουν τη διαδικασία κλήσης ώστε να πραγματοποιούνται περισσότερες κλήσεις, σε λιγότερο χρόνο - πιο αποδοτικά από ένα από απλό επαγγελματικό τηλεφωνικό σύστημα. Αυτό διασφαλίζει την ενίσχυση της παραγωγικότητας των εκπροσώπων και την αύξηση του κέρδους για τις επιχειρήσεις.

Ποιος χρησιμοποιεί λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων;

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων χρησιμοποιείται κυρίως από ομάδες πωλήσεων για να κάνουν κλήσεις ψυχής και θερμής πώλησης και να προσφέρουν προϊόντα ή υπηρεσίες της εταιρείας σε επίδοξους πελάτες, καθώς και να κάνουν παράλληλες ή επιπλέον πωλήσεις σε υπάρχοντες πελάτες. Μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν από ομάδες υποστήριξης πελατών για λόγους προληπτικής επικοινωνίας με τους πελάτες. 

Πως μπορεί το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων να βοηθήσει ομάδες εξυπηρέτησης πελατών;

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων μπορεί να είναι ένα πολύ αποδοτικό εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών για B2B και B2C επιχειρήσεις. Επικοινωνώντας με πελάτες προσφέροντας προληπτική, προσωπική υποστήριξη, οι ομάδες εξυπηρέτησης μπορούν να ελαττώσουν τον αριθμό εισερχόμενων κλήσεων και να αυξήσουν συνολικότερα την ποιότητα της εξυπηρέτησης των πελατών.

Χρειάζεστε λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων ή εξερχόμενων κλήσεων;

Αν χρειάζεστε λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου για να διαχειρίζεστε βασικά εισερχόμενες κλήσεις - θα πρέπει να επιλέξετε εργαλεία για τηλεφωνικά κέντρα εισερχόμενων κλήσεων. Αν αναζητάτε ένα λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου για να επικοινωνείτε με επίδοξους πελάτες και να κάνετε πωλήσεις κατά κύριο λόγο - α πρέπει να επιλέξετε εργαλεία για τηλεφωνικά κέντρα εξερχόμενων κλήσεων. Ίσως επίσης σκεφθείτε ενοποιημένες λύσεις που περιλαμβάνουν δυνατότητες εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

    Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

    ×
    Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

    Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

    Προγραμματίστε ένα demo