Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Τυποποιημένη απάντηση

Τι είναι οι τυποποιημένες απαντήσεις;

Οι τυποποιημένες απαντήσεις είναι προκαθορισμένες απαντήσεις σε συνηθισμένες ερωτήσεις. Αυτές μπορούν να εξαλείψουν αποτελεσματικά τις επαναλαμβανόμενες και επαναδιατυπωμένες απαντήσεις στα ερωτήματα των πελατών που επαναλαμβάνονται συνεχώς. Στο LiveAgent μπορείτε να ορίσετε απεριόριστο αριθμό τυποποιημένων απαντήσεων και να τις κάνετε διαθέσιμες σε όλο το προσωπικό υποστήριξης γενικά ή ανά τμήμα. Όλα τα μηνύματα θα μπορούσαν να συνδεθούν με συγκεκριμένες λέξεις – κλειδιά, οπότε η εύρεση του σωστού είναι πολύ εύκολη. Οι αντιπρόσωποι είναι σε θέση να ορίσουν τα δικά τους τυποποιημένα μηνύματα, καθώς και να εξατομικεύσουν τις αντίστοιχες ροές εργασίας και ανάγκες τους.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τις τυποποιημένες απαντήσεις στο LiveAgent.

Τυποποιημένα μηνύματα
Παράδειγμα τυποποιημένης απάντησης
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι μια τυποποιημένη απάντηση;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η τυποποιημένη απάντηση είναι ένα σύνολο προετοιμασμένων απαντήσεων σε συχνές ερωτήσεις. Σε τομείς όπως η εξυπηρέτηση πελατών ή η τεχνική υποστήριξη, η τυποποιημένη απάντηση μπορεί να είναι μια πολύ αποτελεσματική λύση τόσο για τον πελάτη όσο και για τον αντιπρόσωπο, παρέχοντας γρήγορες απαντήσεις και εξοικονομώντας χρόνο.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να χρησιμοποιήσετε τις τυποποιημένες απαντήσεις;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Στο LiveAgent μπορείτε να ορίσετε απεριόριστο αριθμό τυποποιημένων απαντήσεων. Τέτοιες προετοιμασμένες απαντήσεις θα σας επιτρέψουν να δώσετε γρηγορότερες απαντήσεις σε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις. Ως αποτέλεσμα, οι αντιπρόσωποι κάνουν τη δουλειά τους πολύ πιο γρήγορα, επειδή στέλνουν έτοιμα ή ελαφρώς προσαρμοσμένα μηνύματα.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πού θα βρείτε τυποποιημένες απαντήσεις στο LiveAgent;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μπορείτε να βρείτε την τυποποιημένη απάντηση του LiveAgent στον πίνακά σας μεταβαίνοντας στην επιλογή “Διαμορφώσεις”, επιλέγοντας την καρτέλα “Αυτοματοποίηση” και κάνοντας κλικ στην επιλογή “τυποποιημένη απάντηση”. Οι απαντήσεις ενδέχεται να διατίθενται σε ολόκληρο το προσωπικό υποστήριξης ή μόνο σε επιλεγμένα τμήματα.” } }] }

FAQ

Τι είναι μια τυποποιημένη απάντηση;

Η τυποποιημένη απάντηση είναι ένα σύνολο προετοιμασμένων απαντήσεων σε συχνές ερωτήσεις. Σε τομείς όπως η εξυπηρέτηση πελατών ή η τεχνική υποστήριξη, η τυποποιημένη απάντηση μπορεί να είναι μια πολύ αποτελεσματική λύση τόσο για τον πελάτη όσο και για τον αντιπρόσωπο, παρέχοντας γρήγορες απαντήσεις και εξοικονομώντας χρόνο.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τις τυποποιημένες απαντήσεις;

Στο LiveAgent μπορείτε να ορίσετε απεριόριστο αριθμό τυποποιημένων απαντήσεων. Τέτοιες προετοιμασμένες απαντήσεις θα σας επιτρέψουν να δώσετε γρηγορότερες απαντήσεις σε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις. Ως αποτέλεσμα, οι αντιπρόσωποι κάνουν τη δουλειά τους πολύ πιο γρήγορα, επειδή στέλνουν έτοιμα ή ελαφρώς προσαρμοσμένα μηνύματα.

Πού θα βρείτε τυποποιημένες απαντήσεις στο LiveAgent;

Μπορείτε να βρείτε την τυποποιημένη απάντηση του LiveAgent στον πίνακά σας μεταβαίνοντας στην επιλογή “Διαμορφώσεις”, επιλέγοντας την καρτέλα “Αυτοματοποίηση” και κάνοντας κλικ στην επιλογή “τυποποιημένη απάντηση”. Οι απαντήσεις ενδέχεται να διατίθενται σε ολόκληρο το προσωπικό υποστήριξης ή μόνο σε επιλεγμένα τμήματα.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo