Τι είναι το upselling;
Το upselling είναι ένα τέχνασμα μάρκετινγκ που παραπλανά τον πελάτη να αγοράσει προϊόντα με υπερβολικές τιμές, και επίσης τον κάνει να επιλέξει ακριβά πακέτα και να εγγραφεί σε «τσουχτερά» πακέτα.
Εκτός από αυτό, το upselling μπορεί επίσης να οριστεί με όρους ανθρώπινου δυναμικού. Μπορεί να δώσει στους καταναλωτές την δυνατότητα να αντιμετωπίσουν τα κοινά τους προβλήματα σε μία μόνο πλατφόρμα. Για παράδειγμα, ένας πελάτης αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα στο τρέχον πακέτο του και, στη συνέχεια, του προσφέρετε ένα υψηλότερο πακέτο που εξαλείφει εντελώς τις ανησυχίες του.
Ενημερώνετε τον πελάτη ότι ο χρόνος και οι πόροι του θα εξοικονομηθούν εάν αγοράσουν το ακριβό πακέτο, δεν θα χρειαστεί να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών επανειλημμένως.
Frequently Asked Questions
Ποια είναι η επεξήγηση του upselling;
Το Upselling είναι ένα τέχνασμα μάρκετινγκ το οποίο παρακινεί τους πελάτες να αγοράσουν αγαθά με υψηλότερες τιμές. Τους παρασύρει να επιλέξουν ακριβά πακέτα και να εγγραφούν σε «πολυέξοδα» πακέτα.
Ποια είναι η βάση του upselling;
Το Upselling βασίζεται στο γεγονός ότι ο πωλητής προσκαλεί τον πελάτη να αγοράσει ακριβά αντικείμενα, αναβαθμίσεις ή άλλες προσθήκες ώστε να επωμιστεί περισσότερα έσοδα.
Upselling ή cross-selling?
Το Upselling είναι μια πρακτική με την οποία μια εταιρεία προσπαθεί να παρακινήσει τους πελάτες να αγοράσουν ένα προϊόν υψηλότερου επιπέδου. Το Cross-selling από την άλλη, είναι μια παρόμοια τεχνική, αλλά με αυτή, οι πωλητές προτρέπουν στην αγορά περισσότερων προϊόντων προς πώληση.
Expert’s note
Η αύξηση του πωλήσεων μέσω της αναβάθμισης του πακέτου ή της προσφοράς προϊόντων με υψηλότερη αξία στον πελάτη