Τι είναι το upselling;
Το upselling είναι ένα τέχνασμα μάρκετινγκ που παραπλανά τον πελάτη να αγοράσει προϊόντα με υπερβολικές τιμές, και επίσης τον κάνει να επιλέξει ακριβά πακέτα και να εγγραφεί σε «τσουχτερά» πακέτα.
Εκτός από αυτό, το upselling μπορεί επίσης να οριστεί με όρους ανθρώπινου δυναμικού. Μπορεί να δώσει στους καταναλωτές την δυνατότητα να αντιμετωπίσουν τα κοινά τους προβλήματα σε μία μόνο πλατφόρμα. Για παράδειγμα, ένας πελάτης αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα στο τρέχον πακέτο του και, στη συνέχεια, του προσφέρετε ένα υψηλότερο πακέτο που εξαλείφει εντελώς τις ανησυχίες του.
Ενημερώνετε τον πελάτη ότι ο χρόνος και οι πόροι του θα εξοικονομηθούν εάν αγοράσουν το ακριβό πακέτο, δεν θα χρειαστεί να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών επανειλημμένως.
Frequently asked questions
Ποια είναι η επεξήγηση του upselling;
Το Upselling είναι ένα τέχνασμα μάρκετινγκ το οποίο παρακινεί τους πελάτες να αγοράσουν αγαθά με υψηλότερες τιμές. Τους παρασύρει να επιλέξουν ακριβά πακέτα και να εγγραφούν σε «πολυέξοδα» πακέτα.
Ποια είναι η βάση του upselling;
Το Upselling βασίζεται στο γεγονός ότι ο πωλητής προσκαλεί τον πελάτη να αγοράσει ακριβά αντικείμενα, αναβαθμίσεις ή άλλες προσθήκες ώστε να επωμιστεί περισσότερα έσοδα.
Upselling ή cross-selling?
Το Upselling είναι μια πρακτική με την οποία μια εταιρεία προσπαθεί να παρακινήσει τους πελάτες να αγοράσουν ένα προϊόν υψηλότερου επιπέδου. Το Cross-selling από την άλλη, είναι μια παρόμοια τεχνική, αλλά με αυτή, οι πωλητές προτρέπουν στην αγορά περισσότερων προϊόντων προς πώληση.
Expert note
Η αύξηση του πωλήσεων μέσω της αναβάθμισης του πακέτου ή της προσφοράς προϊόντων με υψηλότερη αξία στον πελάτη

Εισαγωγή στην εκτίμηση των πελατών
Η στρατηγική εκτίμησης επηρεάζει την πίστη και υπεράσπιση των πελατών, οδηγώντας σε αύξηση των πωλήσεων. Οι επιχειρήσεις πρέπει να χρησιμοποιούν λέξεις εκτίμησης και όρους συνειδητοποίησης για να ευχαριστήσουν τους πελάτες. Υπάρχουν πολλά πρότυπα εκτίμησης πελατών και ιδέες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ανταμοιβή των πελατών.
Η χρήση εξερχόμενων πωλήσεων απαιτεί υποστήριξη πελατών με μεταφορές κλήσεων και χρόνο αναμονής. Συμβουλές για μια καλή συγγνώμη σε έναν πελάτη περιλαμβάνουν την αποφυγή απολογητικών φράσεων και την εξατομίκευση της συγγνώμης για τη συγκεκριμένη περίσταση. Παρέχεται επισκόπηση των διαθέσιμων πόρων από την ακαδημία της LiveAgent, που μπορούν να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών.
Ο στόχος των επιχειρήσεων είναι να δημιουργήσουν αξία για τους πελάτες τους, καθότι αυτός είναι ένας καθοριστικός παράγοντας για την προσέλκυση και διατήρηση των πελατών και για την απόκτηση μεγαλύτερου μεριδίου στην αγορά. Μια αξία πελάτη αποτελείται από τα συγκεκριμένα οφέλη που προσφέρει ένα προϊόν και είναι σημαντική για να πείσει τους πιθανούς πελάτες να επιλέξουν το προϊόν αυτό αντί για άλλα. Ωστόσο, πολλές επιχειρήσεις δεν δίνουν προσοχή σε αυτό και δεν έχουν αποτελεσματικές προτάσεις αξίας. Η κατανόηση του τι οδηγεί την αξία για τους πελάτες είναι βασική αρχή για τη δημιουργία αξίας πελατών.
Το LiveAgent είναι μια πλατφόρμα που προσφέρει υπηρεσίες επικοινωνίας και διαχείρισης πελατειακού υποστήριξης. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον LiveAgent μέσω των επικοινωνιακών στοιχείων τους ή μέσα από το newsletter τους. Επίσης, μπορείτε να εγγραφείτε στην πλατφόρμα και να προγραμματίσετε ένα demo. Επιπλέον, το LiveAgent προσφέρει υπηρεσίες για την εγκατάσταση και διαχείριση της πλατφόρμας.