Τι είναι η βάση δεδομένων πελατών;
Αποθηκεύστε όλες τις πληροφορίες και τα δεδομένα σας σχετικά με τους πελάτες στη βάση δεδομένων των πελατών στο LiveAgent. Μπορείτε να αποθηκεύσετε βασικά στοιχεία επικοινωνίας, όπως αριθμό τηλεφώνου, email, διεύθυνση εταιρείας ή προτιμήσεις γλώσσας και πολλά άλλα. Μάθετε τι ζητούν οι εταιρείες και αποθηκεύστε αυτές τις πληροφορίες. Μπορείτε να δείτε προηγούμενες συνομιλίες υποστήριξης επίσης σε αυτήν τη βάση δεδομένων.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η βάση δεδομένων πελατών;
Η βάση δεδομένων πελατών είναι το μέρος στο LiveAgent όπου μπορείτε να αποθηκεύσετε όλες τις πληροφορίες και τα δεδομένα πελατών σας. Αυτές μπορεί να είναι βασικές πληροφορίες, όπως αριθμός τηλεφώνου, διεύθυνση e-mail, αλλά και πιο λεπτομερείς και ατομικές.
Είναι σημαντικό να έχετε μια βάση δεδομένων πελατών για την εταιρεία σας;
Η ύπαρξη πελατειακής βάσης είναι σημαντική για την επιχείρησή σας, καθώς δείχνει πληροφορίες σχετικά με τα άτομα που αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας, οπότε ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες που παρέχετε ή για τα προϊόντα που προσφέρετε. Χάρη σε αυτό, μπορείτε, για παράδειγμα, να ορίσετε πιο σαφώς την ομάδα -στόχο σας.
Πώς να οργανώσετε μια βάση δεδομένων πελατών;
Ο τρόπος οργάνωσης της πελατειακής βάσης εξαρτάται από εσάς. Μπορείτε να συλλέξετε μόνο βασικά στοιχεία επικοινωνίας εκεί, δηλαδή όνομα και επώνυμο, e-mail, αριθμό τηλεφώνου, διεύθυνση, γλώσσα. Αλλά μπορείτε επίσης να συλλέξετε πιο λεπτομερείς πληροφορίες που μπορεί να σας φανούν χρήσιμες.
Expert’s note
Η κατάλληλη διαχείριση της βάσης δεδομένων πελατών είναι κρίσιμη για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Το LiveAgent παρέχει εύκολη αποθήκευση και προστασία των δεδομένων σας στον τομέα της υποστήριξης πελατών.
Η L&L Europe είναι εταιρεία που κατασκευάζει και διαχειρίζεται διαδικτυακά καζίνο, προσφέροντας τρεις τρόπους επικοινωνίας μέσω του LiveAgent. Το LiveAgent είναι ένα κέντρο εξυπηρέτησης πελατών που παρέχει διάφορα κανάλια επικοινωνίας και αυξάνει τα αιτήματα των πελατών ενώ μειώνει τον χρόνο εργασίας.
Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης
Η δημιουργία προτύπων email μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και να παρέχει συνέπεια στις επικοινωνίες μιας εταιρείας. Η ρύθμιση ειδοποιήσεων πελατών μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση των πελατών και να διατηρήσει τους πελάτες ενημερωμένους σχετικά με την πρόοδο των ερωτημάτων τους. Εργαλεία όπως το LiveAgent μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη ρύθμιση ειδοποιήσεων πελατών.