Τι είναι η βοήθεια για κινητά;
Εάν οι πελάτες έχουν κάποια προβλήματα ή απορίες, μπορούν να επικοινωνήσουν με την υποστήριξη πελατών της εταιρείας μέσω διαφόρων καναλιών. Εάν χρειάζονται υποστήριξη για εφαρμογή iOS ή Android, μπορούν να χρησιμοποιήσουν βοήθεια για κινητά. Εκεί επιλύονται τα πιο συνηθισμένα προβλήματα, ζητήματα και ερωτήματα.
Frequently Asked Questions
Πώς ορίζετε τη βοήθεια για κινητά;
Η βοήθεια για κινητά είναι βοήθεια μέσω καναλιών για κινητά. Εάν οι πελάτες έχουν πρόβλημα ή απορίες σχετικά με τη λειτουργία της εφαρμογής ή μπορούν απλώς να επικοινωνήσουν με την εξυπηρέτηση πελατών χρησιμοποιώντας μια κινητή συσκευή. Η υποστήριξη για κινητά είναι απαραίτητη επειδή η χρήση φορητών συσκευών αυξάνεται σε σχέση με τη χρήση του υπολογιστή.
Πρέπει η επιχείρησή σας να παρέχει βοήθεια για κινητά;
Σίγουρα η εταιρεία σας θα πρέπει να παρέχει υποστήριξη για κινητά. Οι παραλήπτες χρησιμοποιούν όλο και περισσότερες κινητές συσκευές, επομένως είναι εξαιρετικά σημαντικό να προσφέρουμε βοήθεια μέσω εφαρμογών για κινητά που διατίθενται σε φορητές συσκευές. Χάρη σε αυτές, αναπτύσσετε την εξυπηρέτηση πελατών και την ανεβάζετε σε υψηλότερο επίπεδο, γεγονός που αυξάνει την ικανοποίηση του πελάτη και επομένως έχει αντίκτυπο στη μετατροπή.
Το LiveAgent παρέχει βοήθεια για κινητά;
Το LiveAgent προσφέρει μια εφαρμογή Android που σας επιτρέπει να παραμένετε συνδεδεμένοι με άτομα που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας εκτός του γραφείου σας. Χάρη σε αυτή, έχετε την ευκαιρία να επικοινωνήσετε με τους πελάτες σας οπουδήποτε και να τους προσφέρετε συνεχή υποστήριξη.
Expert’s note
Η βοήθεια μέσω κινητού είναι κρίσιμης σημασίας για την αποτελεσματική διαχείριση των αιτημάτων των πελατών. Με το LiveAgent και τις εφαρμογές για κινητά, μπορείτε να παρέχετε γρήγορη και αποτελεσματική υποστήριξη στους πελάτες σας.
Μεταφέρεστε από το Zopim στο LiveAgent;
Το Liveagent επί του παρόντος εργάζεται για τη δημιουργία ενός plugin για το Zopim. Το LiveAgent είναι το περισσότερο αξιολογημένο και #1 σε κατάταξη λογισμικό help desk για SMB το 2019 και 2020. Ακολουθήστε εταιρείες σαν τη Huawei, την BMW, τη Yamaha και το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.
Αξιολόγηση βάσης γνώσεων HelpCrunch
Θέλετε να μάθετε περισσότερα για τη βάση γνώσεων του HelpCrunch; Ρίξτε μια ματιά στο άρθρο μας για να μάθετε πώς λειτουργεί και πώς απέδωσε στις δοκιμές μας.
Αξιολόγηση λογισμικού διαχείρισης email Zoho Mail
Το Zoho Mail προσφέρει ευέλικτη διαχείριση email, με δυνατότητα πολλαπλών λογαριασμών και προώθηση email. Η εφαρμογή είναι εύκολη στη χρήση και προσφέρει εξαιρετική απόκριση.
Αξιολόγηση βάσης γνώσεων monday.com
Το Monday.com είναι λογισμικό ροής εργασιών και παραγωγικότητας με απλή διεπαφή. Παρέχει επιλογές προσαρμογής και είναι εύκολο στη χρήση.