Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Χρόνος αναμονής

Τι είναι χρόνος αναμονής;

Ο χρόνος αναμονής είναι ο χρόνος που ένας πελάτης πρέπει να περιμένει κατά τη διάρκεια μιας κλήσης για να συνδεθεί με έναν αντιπρόσωπο.

Με την παρακολούθηση και τον έλεγχο του χρόνου αναμονής, η εταιρεία μπορεί να διαχειριστεί το προσωπικό υποστήριξης. Για παράδειγμα, εάν ο χρόνος αναμονής είναι πολύ μεγάλος, θα πρέπει να εκπαιδεύσει το προσωπικό της με τρόπο που να μειώνεται ο χρόνος αναμονής. Έτσι, οι πελάτες θα είναι περισσότερο ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτησή τους.

Κάτι ακόμα που μπορεί να βελτιώσει αυτό το πρόβλημα είναι η πρόσληψη περισσότερων αντιπροσώπων για να φροντίζουν τις τηλεφωνικές κλήσεις και η εκπαίδευση των αντιπροσώπων ανάλογα με τον τομέα εμπειρίας τους.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι σημαίνει χρόνος αναμονής;

Ο χρόνος αναμονής είναι το χρονικό διάστημα κατά το οποίο ο καλών παραμένει σε αναμονή κατά τη διάρκεια μιας κλήσης IVR πριν εγκαταλείψει ή αποσταλεί στον ζωντανό αντιπρόσωπο ή αποσυνδεθεί. Αυτό σας επιτρέπει να αξιολογήσετε εάν οι πελάτες πρέπει να περιμένουν πολύ για μια σύνδεση ή αν λειτουργεί ομαλά. Εάν ο χρόνος είναι πολύ μεγάλος, σημαίνει ότι πρέπει να προσπαθήσετε να τον μειώσετε.

Πώς μπορείτε να μετρήσετε τον χρόνο αναμονής;

Μπορείτε να μετρήσετε τον χρόνο αναμονής προσθέτοντας τον χρόνο που περνούν οι πελάτες περιμένοντας να συνδεθούν με τον αντιπρόσωπο, διαιρώντας τον με τον αριθμό των επαφών ή τις προσπάθειες επικοινωνίας. Όσο υψηλότερη είναι η αναλογία, τόσο πιο απογοητευτική μπορεί να είναι η διατήρηση αυτού του καναλιού επικοινωνίας.

Υπάρχει κάποιος τρόπος να μειώσετε τον χρόνος αναμονής;

Ο χρόνος αναμονής μπορεί να βελτιωθεί εκπαιδεύοντας τους υπαλλήλους να μπορούν να χειρίζονται πιο αποτελεσματικά τα αιτήματα. Εάν υπάρχουν πάρα πολλές αιτήσεις για τον αριθμό των εργαζομένων, θα πρέπει να εξετάσετε την πρόσληψη νέων υπαλλήλων. Η εξυπηρέτηση πελατών σε άλλα κανάλια επικοινωνίας μπορεί επίσης να βοηθήσει στη μείωση του χρόνου αναμονής. Χάρη σε αυτό, οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν ένα κανάλι επικοινωνίας που είναι πιο κατάλληλο για αυτούς.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo