Τι είναι χρόνος αναμονής;
Ο χρόνος αναμονής είναι ο χρόνος που ένας πελάτης πρέπει να περιμένει κατά τη διάρκεια μιας κλήσης για να συνδεθεί με έναν αντιπρόσωπο.
Με την παρακολούθηση και τον έλεγχο του χρόνου αναμονής, η εταιρεία μπορεί να διαχειριστεί το προσωπικό υποστήριξης. Για παράδειγμα, εάν ο χρόνος αναμονής είναι πολύ μεγάλος, θα πρέπει να εκπαιδεύσει το προσωπικό της με τρόπο που να μειώνεται ο χρόνος αναμονής. Έτσι, οι πελάτες θα είναι περισσότερο ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτησή τους.
Κάτι ακόμα που μπορεί να βελτιώσει αυτό το πρόβλημα είναι η πρόσληψη περισσότερων αντιπροσώπων για να φροντίζουν τις τηλεφωνικές κλήσεις και η εκπαίδευση των αντιπροσώπων ανάλογα με τον τομέα εμπειρίας τους.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει χρόνος αναμονής;
Ο χρόνος αναμονής είναι το χρονικό διάστημα κατά το οποίο ο καλών παραμένει σε αναμονή κατά τη διάρκεια μιας κλήσης IVR πριν εγκαταλείψει ή αποσταλεί στον ζωντανό αντιπρόσωπο ή αποσυνδεθεί. Αυτό σας επιτρέπει να αξιολογήσετε εάν οι πελάτες πρέπει να περιμένουν πολύ για μια σύνδεση ή αν λειτουργεί ομαλά. Εάν ο χρόνος είναι πολύ μεγάλος, σημαίνει ότι πρέπει να προσπαθήσετε να τον μειώσετε.
Πώς μπορείτε να μετρήσετε τον χρόνο αναμονής;
Μπορείτε να μετρήσετε τον χρόνο αναμονής προσθέτοντας τον χρόνο που περνούν οι πελάτες περιμένοντας να συνδεθούν με τον αντιπρόσωπο, διαιρώντας τον με τον αριθμό των επαφών ή τις προσπάθειες επικοινωνίας. Όσο υψηλότερη είναι η αναλογία, τόσο πιο απογοητευτική μπορεί να είναι η διατήρηση αυτού του καναλιού επικοινωνίας.
Υπάρχει κάποιος τρόπος να μειώσετε τον χρόνος αναμονής;
Ο χρόνος αναμονής μπορεί να βελτιωθεί εκπαιδεύοντας τους υπαλλήλους να μπορούν να χειρίζονται πιο αποτελεσματικά τα αιτήματα. Εάν υπάρχουν πάρα πολλές αιτήσεις για τον αριθμό των εργαζομένων, θα πρέπει να εξετάσετε την πρόσληψη νέων υπαλλήλων. Η εξυπηρέτηση πελατών σε άλλα κανάλια επικοινωνίας μπορεί επίσης να βοηθήσει στη μείωση του χρόνου αναμονής. Χάρη σε αυτό, οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν ένα κανάλι επικοινωνίας που είναι πιο κατάλληλο για αυτούς.
Expert’s note
Ο χρόνος αναμονής είναι ο χρόνος που περιμένει ένας πελάτης για να συνδεθεί με έναν αντιπρόσωπο κατά τη διάρκεια μιας κλήσης.
Το LiveAgent είναι μια δημοφιλής εφαρμογή εξυπηρέτησης πελατών που προσφέρει τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης και συστήματα διαχείρισης παραπόνων. Επιπλέον, παρέχει πληκτρολόγηση υπολογιστή και άλλα σχετικά προϊόντα στην ιστοσελίδα της εταιρίας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τις πωλήσεις τους για να προγραμματίσετε ένα demo και να εγγραφείτε στο newsletter τους για περισσότερες ενημερώσεις και εκπτώσεις.
Το Spy Dialer είναι ένας ιστότοπος που παρέχει υπηρεσίες αντίστροφης αναζήτησης τηλεφωνικών αριθμών για επαγγελματικούς σκοπούς. Αλληλεπιδράσεις όπως κλήσεις φάρσας ή άλλων ακατάλληλων τύπων μπορούν να επιλυθούν από τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών, ενώ η συμμόρφωση με τους νόμους γίνεται απαραίτητη. Ο ιστότοπος Function βρίσκει το όνομα που σχετίζεται με έναν αριθμό τηλεφώνου και παρέχει πληροφορίες για την πιθανή τοποθεσία και τον τύπο του τηλεφώνου. Παρόλο που τα δεδομένα του σε μερικές περιπτώσεις μπορεί να μην είναι ακριβή, οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν την επιλογή εξαίρεσης.