Τι είναι μια ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία;
Live web chat is a type of web-based communication that happens in real-time. People that utilize live web chat can exchange text messages, photos, videos, links, GIFs, and emojis.
With live chat agent or other customer service employees can communicate with you directly and in real time. This allows for a greater level of personalization and better customer engagement.

Πώς μπορώ να αποκτήσω ζωντανή συνομιλία στον ιστότοπό μου;
Η ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία δεν απαιτεί τη χρήση πρόσθετου λογισμικού συνομιλίας και επομένως οι χρήστες δεν χρειάζεται να χάνουν χρόνο εγκαθιστώντας οποιοδήποτε είδος λογισμικού για να ξεκινήσουν τη συνομιλία. Η ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία είναι εύκολη στη χρήση και προσβάσιμη σε όλους. Ωστόσο, για να προσθέσετε συνομιλία στον ιστότοπό σας, θα χρειαστεί να επενδύσετε σε λογισμικό ζωντανής συνομιλίας. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα οφέλη της χρήσης λογισμικού ζωντανής συνομιλίας, ανατρέξτε σε αυτόν το σύνδεσμο.
Πώς μπορώ να δημιουργήσω μια ζωντανή συνομιλία;
If you want to enable your website visitors to start chatting with your support agents, you’ll need to place a live chat button/widget on your website. Check out this step-by-step guide to get started.
Γιατί είναι σημαντική η ζωντανή συνομιλία;
Οι περισσότερες επιχειρήσεις αυτές τις μέρες χρησιμοποιούν τη ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία ως κανάλι για άμεση επικοινωνία με τους πελάτες, επειδή είναι μια γρήγορη, αποτελεσματική και οικονομικά αποδοτική μέθοδος για τη μετατροπή των επισκεπτών της ιστοσελίδας σε πραγματικούς πελάτες.
Ποια είναι τα οφέλη της ζωντανής συνομιλίας;
Δεν αγαπούν μόνο οι επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν τη ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία, αλλά και οι πελάτες! Οι πελάτες λατρεύουν να χρησιμοποιούν ζωντανή συνομιλία, επειδή γενικά, θα λάβουν μια απάντηση στο ερώτημά τους πολύ πιο γρήγορα από ό, τι εάν τηλεφωνούσαν ή έστελναν email στην εταιρεία σας. Επομένως, το κύριο όφελος της ζωντανής συνομιλίας είναι η ταχύτητα και η αποτελεσματικότητα στην εξυπηρέτηση πελατών. Εάν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών σας, σκεφτείτε να επενδύσετε σε ένα λογισμικό help desk.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία;
Η ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία είναι λογισμικό που επιτρέπει στους επισκέπτες του ιστότοπου μιας εταιρείας να επικοινωνούν γρήγορα με την ομάδα υποστήριξης. Είναι βολικό τόσο για μια εταιρεία όσο και για πελάτες που μπορούν εύκολα να εφαρμόσουν μια συνομιλία στον ιστότοπό τους. Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε πρόσθετο λογισμικό με δυνατότητα λήψης για να ενεργοποιήσετε μια ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία – όλα συμβαίνουν στον ιστότοπο, επομένως αρκεί ένας web browser.
Ποιοι είναι η τύποι της ζωντανής διαδικτυακής συνομιλίας;
Υπάρχουν τρεις κύριοι τύποι ζωντανής διαδικτυακής συνομιλίας. Ο πρώτος είναι η ενημερωτική συνομιλία που είναι ο πιο βασικός τύπος. Σκοπός της είναι να παρέχει πληροφορίες και να απαντά σε ερωτήσεις των επισκεπτών του ιστοτόπου. Ο δεύτερος τύπος είναι μια συνομιλία πωλήσεων όπου ο πελάτης μπορεί να λάβει μια πρόταση για κάποιον προϊόν. Οι αντιπρόσωποι πωλήσεων θα πρέπει, επομένως, να χαρακτηρίζονται από γνώσεις και δεξιότητες πωλήσεων. Ο τελευταίος τύπος συνομιλίας είναι η εξυπηρέτηση πελατών, δηλαδή βασίζεται στην παροχή βοήθεια προς τους πελάτες για την επίλυση των προβλημάτων τους που σχετίζονται είτε με την αγορά κάποιου προϊόντος ή είτε με το ίδιο το προϊόν ή την υπηρεσία. & nbsp;
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία χρησιμοποιώντας το LiveAgent;
Με το LiveAgent μπορείτε να χρησιμοποιείτε τη ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία. Χάρη σε αυτό, οι πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουν με τους αντιπροσώπους σας σε πραγματικό χρόνο και να λάβουν μια απάντηση στο ερώτημά τους. Η ζωντανή συνομιλία του LiveAgent είναι ελεύθερα διαμορφώσιμη και παρέχει, επίσης, τη δυνατότητα να ανεβάζετε αρχεία που επιτρέπουν στους πελάτες να οπτικοποιήσουν καλύτερα το πρόβλημα.
Σημείωση ειδικού
Η ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία είναι αποτελεσματική και γρήγορη λύση για τη βελτίωση της επικοινωνίας μεταξύ πελατών και της εξυπηρέτησής τους.

Αξιολόγηση ζωντανής συνομιλίας
Δοκιμάστε την εφαρμογή LiveAgent με διάφορες επικοινωνίες, όπως συνομιλία, κλήσεις, βιντεοκλήσεις, φόρμες και περισσότερα.
Τηλεφωνικό Κέντρο Έναντι Κέντρου Επικοινωνίας: Ποια Είναι η Διαφορά;
Videos - Tilefoniko Kentro Enanti Kentrou Epikoinonias Poia Einai I Diafora