Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία

Τι είναι μια ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία;

Η ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία είναι ένας τύπος διαδικτυακής επικοινωνίας που συμβαίνει σε πραγματικό χρόνο. Τα άτομα που χρησιμοποιούν ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία μπορούν να ανταλλάσσουν μηνύματα κειμένου, φωτογραφίες, βίντεο, συνδέσμους, GIF και emoji.

Ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία

Πώς μπορώ να αποκτήσω ζωντανή συνομιλία στον ιστότοπό μου;

Η ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία δεν απαιτεί χρήση πρόσθετου λογισμικού συνομιλίας και επομένως οι χρήστες δεν χρειάζεται να χάνουν χρόνο με την εγκατάσταση οποιουδήποτε τύπου λογισμικού για να ξεκινήσουν τη συνομιλία. Η ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία είναι εύκολη στη χρήση και προσβάσιμη σε όλους. Ωστόσο, για να έχετε ζωντανή συνομιλία στον ιστότοπό σας, θα πρέπει να επενδύσετε σε κάποιο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα οφέλη της χρήσης λογισμικού ζωντανής συνομιλίας, ανατρέξτε σε αυτόν τον σύνδεσμο.

Πώς μπορώ να δημιουργήσω μια ζωντανή συνομιλία;

Αν θέλετε να επιτρέψετε στους επισκέπτες του ιστότοπού σας να αρχίσουν να συνομιλούν με τους αντιπροσώπους υποστήριξής σας, θα πρέπει να τοποθετήσετε ένα κουμπί/widget ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας. Ελέγξτε αυτόν τον οδηγό βήμα προς βήμα για να ξεκινήσετε.

Γιατί είναι σημαντική η ζωντανή συνομιλία;

Οι περισσότερες επιχειρήσεις αυτές τις μέρες χρησιμοποιούν τη ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία ως κανάλι για άμεση επικοινωνία με τους πελάτες, επειδή είναι μια γρήγορη, αποτελεσματική και οικονομικά αποδοτική μέθοδος για τη μετατροπή των επισκεπτών της ιστοσελίδας σε πραγματικούς πελάτες.

Ποια είναι τα οφέλη της ζωντανής συνομιλίας;

Δεν αγαπούν μόνο οι επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν τη ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία, αλλά και οι πελάτες! Οι πελάτες λατρεύουν να χρησιμοποιούν ζωντανή συνομιλία, επειδή γενικά, θα λάβουν μια απάντηση στο ερώτημά τους πολύ πιο γρήγορα από ό, τι εάν τηλεφωνούσαν ή έστελναν email στην εταιρεία σας. Επομένως, το κύριο όφελος της ζωντανής συνομιλίας είναι η ταχύτητα και η αποτελεσματικότητα στην εξυπηρέτηση πελατών. Εάν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών σας, σκεφτείτε να επενδύσετε σε ένα λογισμικό help desk.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι σημαίνει ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία;

Η διαδικτυακή συνομιλία είναι ένα είδος λογισμικού που επιτρέπει στους επισκέπτες στον ιστότοπο μιας εταιρείας να επικοινωνούν γρήγορα με την ομάδα υποστήριξης. Είναι βολική τόσο για μια εταιρεία που μπορεί να εφαρμόσει εύκολα μια συνομιλία στον ιστότοπό της, όσο και για πελάτες που μπορούν εύκολα να ζητήσουν υποστήριξη. Δεν χρειάζεται να κατεβάσετε και να χρησιμοποιήσετε πρόσθετο λογισμικό για να ενεργοποιήσετε μια ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία - όλα συμβαίνουν στον ιστότοπο, οπότε ένα πρόγραμμα περιήγησης ιστού είναι αρκετό.

 

Ποιοι είναι η τύποι της ζωντανής διαδικτυακής συνομιλίας;

Υπάρχουν τρεις κύριοι τύποι ζωντανής διαδικτυακής συνομιλίας. Ο πρώτος είναι η ενημερωτική συνομιλία που είναι ο πιο βασικός τύπος. Σκοπός της είναι να παρέχει πληροφορίες και να απαντά σε ερωτήσεις των επισκεπτών του ιστοτόπου. Ο δεύτερος τύπος είναι μια συνομιλία πωλήσεων όπου ο πελάτης μπορεί να λάβει μια πρόταση για κάποιον προϊόν. Οι αντιπρόσωποι πωλήσεων θα πρέπει, επομένως, να χαρακτηρίζονται από γνώσεις και δεξιότητες πωλήσεων. Ο τελευταίος τύπος συνομιλίας είναι η εξυπηρέτηση πελατών, δηλαδή βασίζεται στην παροχή βοήθεια προς τους πελάτες για την επίλυση των προβλημάτων τους που σχετίζονται είτε με την αγορά κάποιου προϊόντος ή είτε με το ίδιο το προϊόν ή την υπηρεσία.

& nbsp;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία χρησιμοποιώντας το LiveAgent;

Με το LiveAgent μπορείτε να χρησιμοποιείτε τη ζωντανή διαδικτυακή συνομιλία. Χάρη σε αυτό, οι πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουν με τους αντιπροσώπους σας σε πραγματικό χρόνο και να λάβουν μια απάντηση στο ερώτημά τους. Η ζωντανή συνομιλία του LiveAgent είναι ελεύθερα διαμορφώσιμη και παρέχει, επίσης, τη δυνατότητα να ανεβάζετε αρχεία που επιτρέπουν στους πελάτες να οπτικοποιήσουν καλύτερα το πρόβλημα.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo