Πολύτιμο για κάθε βιομηχανία

Ανακαλύψτε πώς το LiveAgent μπορεί να βελτιώσει την τραπεζική ή ασφαλιστική επιχείρησή σας.

  • ✓ Χωρίς τέλος εγκατάστασης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
Χρησιμοποιήθηκε από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Ενισχύστε την υποστήριξη

Δημιουργήστε μια θετική εμπειρία πελατών που θα κάνει τους πελάτες σας να μιλούν για εσάς.

24%

Μειώστε τον χρόνο απόκρισης

Βελτιώστε τα ποσοστά πρώτης απόκρισης με αυτόματη δρομολόγηση εισιτηρίων.

37%

Μειώστε τον όγκο εισιτηρίων

Μειώστε την εισροή εισιτηρίων υποστήριξης με μια γνωσιακή βάση.

Industry background

Λογισμικό Helpdesk για την Τραπεζική Βιομηχανία

Επενδύστε στους πελάτες σας με το κορυφαίο λογισμικό help desk. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Αναθέστε τις συνηθισμένες και επαναλαμβανόμενες εργασίες στο λογισμικό help desk σας, ώστε οι αντιπρόσωποί σας να μπορούν να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη σχέσεων με τους πελάτες.

Ενισχύστε την αποτελεσματικότητα της υποστήριξής σας μειώνοντας παράλληλα τα υπέρογκα έξοδα με το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών.

Clock icon

Διατηρήστε τα δεδομένα των πελατών σας προστατευμένα με υπερσύγχρονα μέτρα ασφαλείας, όπως κρυπτογράφηση HTTPS, μετριασμό DDoS και άλλα.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Κεφαλαιοποιήστε την παρουσία σας στον διαδικτυακό κόσμο

Η τεχνολογία και ο ψηφιακός μετασχηματισμός άλλαξαν τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες έρχονται σε επαφή με τις τράπεζες και τις ασφαλιστικές εταιρείες. Οι περισσότερες από τις ανάγκες μπορούν πλέον να ικανοποιηθούν στο διαδίκτυο είτε μέσω της κανονικής επιφάνειας εργασίας είτε μέσω εφαρμογών για κινητά. Χρησιμοποιήστε τον ιστότοπό σας και προσφέρετε τη δύναμη της εξυπηρέτησης πελατών στην επιχείρησή σας με το LiveAgent για τον χρηματοοικονομικό τομέα.

banking insurance-illustration
Banking insurance illustration

Διατηρήστε τους πελάτες ασφαλείς

Ακριβώς όπως οι πελάτες σας θέλουν να διατηρήσουν τα χρήματά τους ασφαλή και να τα εκμεταλλευτούν, το ίδιο θέλετε να επιτύχετε με την εξυπηρέτηση πελατών. Το LiveAgent για τον χρηματοοικονομικό τομέα σας προσφέρει πολλές επιλογές για να επιτύχετε με ελάχιστο ρίσκο.

Εξοικονομήστε χρόνο

Εξοικονομήστε όχι μόνο το χρόνο σας, αλλά και το χρόνο των πελατών σας με την απόλυτη ζωντανή συνομιλία μας. Η λειτουργία προβολής πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο σας βοηθάει πολύ και σας προσφέρει μια γρήγορη οπτική για το τι πληκτρολογούν οι πελάτες σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να προετοιμάσετε τις απαντήσεις και να τις παράσχετε έγκαιρα. Μπορείτε επίσης να αξιοποιήσετε το λογισμικό βάσης γνώσεων ΙΤ για την άμεση αντιμετώπιση οποιουδήποτε ζητήματος, ανεξάρτητα από το πόσο περίπλοκο είναι.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Αναλύστε και συγκρίνετε το LiveAgent με διαφορετικές λύσεις υποστήριξης πελατών και επιλέξτε μία με τις πιο σχετικές δυνατότητες για τον κλάδο σας και την καλύτερη τιμή.

Πάνω από 21,000 επιχειρήσεις δεν μπορεί να κάνουν λάθος

Δείτε τις ιστορίες επιτυχίας και τις μαρτυρίες μας και ανακαλύψτε τον θετικό αντίκτυπο της εφαρμογής του λογισμικού help desk στον τραπεζικό κλάδο.

Σχετικά Άρθρα μεΤραπεζική ασφάλιση
Μάθετε τις κύριες διαφορές μεταξύ διαχείρισης περιεχομένου και διαχείρισης γνώσης, καθώς και πώς να τις υλοποιήσετε στην στρατηγική σας στο μάρκετινγκ.

Διαχείριση περιεχομένου έναντι διαχείρισης γνώσης

Η διαχείριση περιεχομένου εστιάζει στη δημιουργία και οργάνωση ψηφιακού περιεχομένου, ενώ η διαχείριση γνώσης στοχεύει στη συλλογή και ανταλλαγή γνώσεων. Και τα δύο είναι ζωτικά για την ανάπτυξη και την καινοτομία.

Glosarri Eksipiretisis Pelaton - Problhmatiko Aithma Mhnumaton

Προβληματικά αιτήματα μηνυμάτων

Το προβληματικό αιτήμα μηνυμάτων είναι ένα αίτημα για βοήθεια που εντοπίζεται από ένα σύστημα διαχείρισης υπηρεσιών υποστήριξης υπολογιστή. Μπορεί επίσης να ονομαστεί σύστημα εντοπισμού προβλημάτων.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Ψάχνετε για τη σωστή  εναλλακτική λύση του Genesys;

Το LiveAgent είναι εξαιρετικό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών που βελτιώνει την τμηματοποίηση πελατών και αυξάνει την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων. Προσφέρει διάφορες λειτουργίες όπως συνομιλία, email, τηλεφωνικό κέντρο και πολλά ακόμα, ενσωματώνοντας πολλές άλλες εφαρμογές που χρησιμοποιούνται καθημερινά. Είναι προσιτό και παρέχει τη βέλτιστη λύση για την εξυπηρέτηση των πελατών σας.

Η διαχείριση της τηλεφωνικής υποστήριξης μπορεί να είναι μια μεγάλη πρόκληση για τις εταιρείες. Μάθετε περισσότερα για το τι είναι το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, τους τύπους και τα οφέλη του.

Τι είναι το Τηλεφωνικό Κέντρο;

Τα τηλεφωνικά κέντρα παραμένουν σημαντικά γιατί το 90% των πελατών προτιμά να μιλάει με έναν φυσικό αντιπρόσωπο. Το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις επικοινωνίες με τους πελάτες και να βελτιώσουν την επικοινωνία με αυτούς. Η λειτουργικότητα αυτόματης δρομολόγησης κλήσεων και IVR του λογισμικού τηλεφωνικών κέντρων βελτιώνει την αποτελεσματικότητα και την ταχύτητα της εξυπηρέτησης.

Δεν θα αποκαλύψουμε τα δεδομένα σας, εκτός εάν επιβληθεί από το νόμο ή εάν επιτραπεί από εσάς. Διαβάστε περισσότερα για την πολιτική απορρήτου του LiveAgent της Quality Unit.

Πολιτική Απορρήτου

Η πολιτική απορρήτου της Quality Unit περιλαμβάνει τη συλλογή δεδομένων επικοινωνίας και αγοράς, τη διατήρηση δεδομένων πελατών και την παρακολούθηση των επισκεπτών. Το LiveAgent διαθέτει πολιτική ασφαλείας και αρχειοθέτησης δεδομένων.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x