Δημιουργήστε ένα θετικό CX που θα κάνει τους πελάτες σας να μιλούν
Βελτιώστε τα ποσοστά πρώτης απόκρισης με αυτόματη δρομολόγηση καρτελών.
Μειώστε την εισροή καρτελών υποστήριξης με γνωσιακή βάση.
Με γνώμονα τη ζήτηση των καταναλωτών, την τεχνολογική καινοτομία και τις νέες στρατηγικές διανομής, οι αγορές διαδικτυακών παιχνιδιών & διαδικτυακών αθλημάτων αναπτύσσονται ραγδαία. Μετατρέπονται από μια εξειδικευμένη επιχείρηση σε μια κύρια μορφή ψυχαγωγίας σε όλο τον κόσμο. Με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent, βασικοί παίκτες του eGaming και του eSports – συμπεριλαμβανομένων προγραμματιστών και εκδοτών παιχνιδιών, εταιρειών ροής, ιδιοκτητών ομάδων και επιρροών – μπορούν να αυξήσουν την υποστήριξη των πελατών τους, να βελτιώσουν την εμπειρία για τις κοινότητες των παικτών τους, να βελτιώσουν την επικοινωνία των χρηστών και να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Τα διαδικτυακά παιχνίδια και τα διαδικτυακά αθλήματα ορίζονται συνήθως με παρόμοιο τρόπο και οι δύο όροι συχνά επικαλύπτονται. Τα διαδικτυακά αθλήματα (επίσης γνωστά ως ηλεκτρονικά αθλήματα, ή ανταγωνιστικά τυχερά παιχνίδια) είναι οργανωμένοι διαγωνισμοί βιντεοπαιχνιδιών για πολλούς παίκτες μεταξύ επαγγελματιών παικτών, ενώ το διαδικτυακό παιχνίδι (ηλεκτρονικό παιχνίδι) πραγματοποιείται εκτός των επίσημα εγκεκριμένων διαγωνισμών και εξυπηρετεί αποκλειστικά σκοπούς ψυχαγωγίας. Με την υποστήριξη των ηλικιών 25-40, η βιομηχανία διαδικτυακών αθλημάτων και διαδικτυακών παιχνιδιών έχει σημειώσει τεράστια ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με την έκθεση Global Esports Market Report, τα παγκόσμια έσοδα των διαδικτυακών αθλημάτων θα αυξηθούν σε 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020, ενώ το συνολικό κοινό των διαδικτυακών αθλημάτων θα αυξηθεί σε 495,0 εκατομμύρια άτομα. Η Έκθεση Esports Ecosystem αποκάλυψε επίσης ότι η παγκόσμια αγορά διαδικτυακών αθλημάτων προβλέπεται να ξεπεράσει τα 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ έως το 2023.
Παρακολουθήστε τη συμπεριφορά των επισκεπτών του ιστότοπού σας και επικοινωνήστε ενεργητικά μαζί τους. Απαντήστε σε τυχόν ερωτήσεις που έχουν και εξασφαλίστε νέες συμφωνίες.
Μειώστε τον αριθμό εισερχόμενων καρτελών υποστήριξης παρέχοντας μια ολοκληρωμένη πύλη αυτο-υποστήριξης που είναι προσβάσιμη 24/7/365.
Αναπτύξτε την διαδικτυακή σας κοινότητα δημιουργώντας φόρουμ κοινότητας που δίνουν τη δυνατότητα στους πελάτες σας να καθοδηγούν συζητήσεις και να θέτουν ερωτήσεις.
Διαχειριστείτε τις κοινότητες των παικτών σας χωρίς κόπο και παρέχετε εξαιρετική υποστήριξη χρηστών με μια ισχυρή λύση λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης για τις επιχειρήσεις διαδικτυακών παιχνιδιών και διαδικτυακών αθλημάτων.
Ανεξάρτητα από τα κανάλια που χρησιμοποιούν οι παίκτες για να επικοινωνήσουν με την υποστήριξη πελατών – email, τηλέφωνο, διαδικτυακές φόρμες, ζωντανή συνομιλία ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης – όλα τα αιτήματα υποστήριξης θα μεταφερθούν αυτόματα σε καρτέλες και θα αποθηκευτούν με ασφάλεια σε συγκεντρωτικά εισερχόμενα. Όλες οι καρτέλες είναι εύκολα προσβάσιμες από ένα πίνακα ελέγχου για να είναι πιο εύκολα διαχειρίσιμες από την ομάδα του κέντρου εξυπηρέτησης.
Για να εξασφαλίσει γρήγορη και αποτελεσματική ανάλυση καρτελών, το LiveAgent προσφέρει ένα πλήρες φάσμα ισχυρών δυνατοτήτων διαχείρισης καρτελών, συμπεριλαμβανομένων έξυπνων επιλογών διανομής καρτελών, αυτοματισμού ροής εργασίας, αυτοματοποιημένων απαντήσεων και προτύπων, διαχείρισης ΣΕΥ, εργαλείων ομαδικής συνεργασίας, εύκολης διαχείρισης ευθύνης, ανίχνευσης σύγκρουσης, διαχωρισμού και συγχώνευσης καρτελών, ενσωματωμένο CRM με πληροφορίες πελατών, αναφορές, αναλυτικά στοιχεία και πολλά άλλα.
Διαχειριστείτε εύκολα τα αιτήματα υποστήριξης σε πραγματικό χρόνο ενεργοποιώντας τη ζωντανή συνομιλία. Παρέχετε στους παίκτες άμεση υποστήριξη εν κινήσει χωρίς να διακόψετε την εμπειρία παιχνιδιού τους. Η εγγενής ζωντανή συνομιλία του LiveAgent – με το γρηγορότερο widget συνομιλίας στην αγορά – περιλαμβάνει τόσο κοινές όσο και μοναδικές λειτουργίες, όπως πολλές επιλογές δρομολόγησης συνομιλίας, προληπτικές προσκλήσεις συνομιλίας, παρακολούθηση επισκεπτών στο διαδίκτυο και πολλά άλλα.
Ενσωματώστε εύκολα τις σελίδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης σας στο κέντρο εξυπηρέτησης και μείνετε σε επαφή με χρήστες που επικοινωνούν μέσω κοινωνικών καναλιών. Το LiveAgent συνδέεται απρόσκοπτα με Facebook, Twitter και Instagram. Οι ενσωματώσεις σάς επιτρέπουν να παρακολουθείτε και να απαντάτε σε όλα τα μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τα σχόλια και τις αναφορές σας από τον πίνακα διαχείρισης του κέντρου εξυπηρέτησης χωρίς να χρειάζεται να κάνετε εναλλαγή μεταξύ λογαριασμών.
Δημιουργήστε μια γνωσιακή βάση με συχνές ερωτήσεις για να παρέχετε στους χρήστες έναν ισχυρό πόρο αυτοεξυπηρέτησης όπου μπορούν να βρουν γρήγορα και εύκολα τις απαντήσεις που αναζητούν. Το LiveAgent διαθέτει εξελιγμένα εργαλεία δημοσίευσης περιεχομένου που σας επιτρέπουν να δημιουργείτε εύκολα χρήσιμο περιεχόμενο και να ενισχύετε τους παίκτες να βοηθούν τον εαυτό τους, ακόμα και όταν η ομάδα υποστήριξής σας δεν είναι συνδεδεμένη.
Βελτιώστε την εμπειρία αυτοεξυπηρέτησης των χρηστών σας με μια ολοκληρωμένη πύλη πελατών που περιλαμβάνει ένα φόρουμ χρηστών όπου οι παίκτες μπορούν να αλληλεπιδρούν και να αλληλοβοηθούνται, να μοιράζονται συμβουλές και κόλπα παιχνιδιού, καθώς και τις δικές τους εμπειρίες. Μπορείτε επίσης να ενεργοποιήσετε μια συλλογή σχολίων και προτάσεων για να αποκτήσετε πληροφορίες σχετικά με τις απόψεις, τις προτιμήσεις και τις προσδοκίες των παικτών.
Βελτιώστε κάθε αίτημα υποστήριξης σε μια απλή ροή εργασίας για την ομάδα σας δημιουργώντας ταυτόχρονα μια εξατομικευμένη εμπειρία υποστήριξης για τους χρήστες σας.
Αυτόματη διανομή καρτελών με βάση τους προκαθορισμένους κανόνες σας για να διασφαλίσετε ότι οι χρήστες είναι πάντα συνδεδεμένοι με τους σωστούς αντιπροσώπους. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τη δρομολόγηση καρτελών.
Απαντήστε ταχύτερα σε αιτήματα και υποστηρίξτε πολλούς χρήστες ταυτόχρονα με προκαθορισμένες απαντήσεις και πρότυπα. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τα τυποποιημένα μηνύματα.
Δημιουργήστε και προσαρμόστε πύλες υποστήριξης πολλαπλών επωνυμιών η καθεμία με τη δική της μοναδική σχεδίαση, ρυθμίσεις και περιεχόμενο. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με την πολλαπλή βάση γνώσεων.
Ενεργοποιήστε ένα widget αναζήτησης που δημιουργεί αυτόματα προτάσεις σχετικού περιεχομένου σε πραγματικό χρόνο στη βάση γνώσεων σας. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τα widget αναζήτησης.
Εγκαταστήστε εγγενείς εφαρμογές Android ή iOS για να απαντάτε σε ερωτήματα των χρηστών ενώ βρίσκεστε μακριά από το γραφείο σας. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις εφαρμογές για κινητά.
Επιτρέψτε στους χρήστες και τους αντιπροσώπους υποστήριξης να χρησιμοποιούν τη μητρική τους γλώσσα. Το LiveAgent υποστηρίζει αυτήν τη στιγμή 40+ γλώσσες. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με την πολύγλωσση υποστήριξη.
Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για τις μικρές επιχειρήσεις το 2019-2020.
Περισσότερες από 21.000 επιχειρήσεις σε διάφορους κλάδους έχουν επιλέξει το LiveAgent για τις ανάγκες υποστήριξης των πελατών τους.
Με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες προσαρμογές, το εργαλείο προσαρμόζεται εύκολα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.
Μερικοί από τους βασικούς παίκτες της βιομηχανίας των eSports και του eGaming έχουν ήδη οφέλη από τη χρήση του λογισμικού καρτελών του LiveAgent. Γιατί να γίνετε μέλος τους; Επιλέξτε από 4 διαφορετικά προγράμματα – συμπεριλαμβανομένου ενός δωρεάν – με απλή και διαφανή τιμολόγηση. Πληρώστε ανάλογα με τη χρήση, χωρίς σταθερά συμβόλαια ή κρυφές χρεώσεις, υποβαθμίστε ή αναβαθμίστε το πρόγραμμα σας όποτε το χρειάζεστε.
Πιο Δημοφιλή
Αναλύστε και συγκρίνετε το LiveAgent με διαφορετικές λύσεις υποστήριξης πελατών και επιλέξτε μία με τις πιο συναφείς λειτουργίες για τον κλάδο σας και την καλύτερη τιμή.
Το ιδανικό λογισμικό εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων
Το λογισμικό εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων του LiveAgent σάς επιτρέπει να πραγματοποιείτε εξερχόμενες κλήσεις σε υποψήφιους αγοραστές, υποψήφιους πελάτες ή τρέχοντες πελάτες. Δοκιμάστε τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών και ωθήστε την επιχείρησή σας σε νέα επίπεδα.
Αξιολόγηση τηλεφωνικού κέντρου CloudTalk
Το LiveAgent παρέχει λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης και επικοινωνίας με πελάτες. Προσφέρει εναλλακτικές λ
Αυξήστε την αφοσίωση με το LiveAgent
Η εξατομίκευση του περιεχομένου και των μηνυμάτων είναι ουσιαστική για την αύξηση της αφοσίωσης των πελατών. Οι πελάτες επιθυμούν εξατομικευμένες εμπειρίες και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερο γι' αυτές.
Τα καλύτερα κοινόχρηστα εισερχόμενα
Η δημιουργία ενός πελατοκεντρικού προσανατολισμού είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. Το LiveAgent είναι το απόλυτο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που βελτιώνει την υποστήριξη πελατών.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.