Πολύτιμο για κάθε βιομηχανία

Ανακαλύψτε πώς το LiveAgent βελτιώνει την SaaS επιχείρησή σας.

  • ✓ Χωρίς τέλος εγκατάστασης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
Χρησιμοποιήθηκε από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Ενισχύστε την υποστήριξη

Δημιουργήστε μια θετική εμπειρία πελατών που θα κάνει τους πελάτες σας να μιλούν για εσάς.

24%

Μειώστε τον χρόνο απόκρισης

Βελτιώστε τα ποσοστά πρώτης απόκρισης με αυτόματη δρομολόγηση εισιτηρίων.

37%

Μειώστε τον όγκο εισιτηρίων

Μειώστε την εισροή εισιτηρίων υποστήριξης με μια γνωσιακή βάση.

Industry background

Λογισμικό helpdesk για το SaaS

Βασιστείτε στο LiveAgent, αναβαθμίστε την επιχείρησή σας στο SaaS και μειώστε το ποσοστό χαμένης πελατείας.

  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Διατηρήστε το ποσοστό χαμένης πελατείας σε χαμηλά επίπεδα για πάντα, ικανοποιώντας όλες τις συμφωνίες επίπεδου εξυπηρέτησης και τις προσδοκίες των πελατών.

Βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας είναι ευχαριστημένοι με τις υπηρεσίες σας αναλύοντας τις αξιολογήσεις απόδοσης αντιπροσώπων σε τακτική βάση.

Βεβαιωθείτε ότι κανένα μήνυμα πελάτη δεν θα μείνει χωρίς απάντηση διοχετεύοντας όλα τα μηνύματα πελατών από πολλαπλά κανάλια σε ένα μόνο κουτί εισερχόμενων.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Μειώστε τη χαμένη πελατεία

Η γρήγορη και στοχευμένη βοήθεια μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά όσον αφορά τη διατήρηση των πελατών και τη μείωση του ποσοστού χαμένης πελατείας. Ο χρόνος είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας σε αυτή την περίπτωση. Η ζωντανή συνομιλία σε πραγματικό χρόνο μπορεί να σας βοηθήσει να επιλύσετε άμεσα τα προβλήματα και να συνεχίσετε να διατηρείτε τους πελάτες σας κοντά σας. Δεν χρειάζεται πλέον καταιγισμός ιδεών για στρατηγικές σχετικά με το πώς να τη μειώσετε – η λύση ήρθε μόλις σε εσάς.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Αυξήστε την ικανοποίηση πελατών

Η επιτυχία της επιχείρησής σας εξαρτάται από την ικανοποίηση των πελατών σας. Δώστε τους την ευκαιρία να αναζητήσουν απαντήσεις στο portal πελατών, επικοινωνήστε μαζί τους μέσω τακτικής αλληλογραφίας και ολοκληρώστε τις πωλήσεις μέσω κλήσεων – όλα σε ένα μέρος! Μπόνους: Μπορείτε να μετρήσετε πόσο ικανοποιημένοι ήταν οι πελάτες σας χάρη στο σύστημα ανταμοιβών / επίπληξης. 🙂

Μείνετε οργανωμένοι

Όχι πλέον πολλά ξεχωριστά εισερχόμενα, διαφορετική λύση για ζωντανή συνομιλία ή πρόσθετο πάροχο για τηλεφωνικό κέντρο. Το LiveAgent συγκεντρώνει όλα τα κανάλια σε ένα πακέτο (κοινωνικά δίκτυα επίσης) σε πολύ προσιτή τιμή. Επενδύστε λιγότερο χρόνο στη διαχείριση καθημερινών εργασιών χάρη στον αυτοματισμό και επικεντρωθείτε σε αυτό που σας ενδιαφέρει – τους πελάτες, την επιχείρηση και την ανάπτυξή σας.

Οι λύσεις τηλεφωνικών κέντρων Saas είναι σε θέση να καλύψουν μια ποικιλία επιχειρηματικών αναγκών, όπως ανάλυση, υπολογισμός, αποθήκευση, και επικοινωνία. Με τα μοντέλα υπηρεσιών SaaS, ο χρήστης δεν χρειάζεται να εγκαταστήσει ή να διαχειριστεί υποδομή λογισμικού. Ο πάροχος απλώς παρέχει στους χρήστες πρόσβαση σε εφαρμογές SaaS μέσω του δικτύου.

stay organized - illustration

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Αναλύστε και συγκρίνετε το LiveAgent με διαφορετικές λύσεις υποστήριξης πελατών και επιλέξτε μία με τις πιο σχετικές δυνατότητες για τον κλάδο σας και την καλύτερη τιμή.

Πάνω από 21,000 επιχειρήσεις δεν μπορεί να κάνουν λάθος

Δείτε τις ιστορίες επιτυχίας και τις μαρτυρίες μας και μάθετε πώς μπορεί το LiveAgent να ενισχύσει την υποστήριξη των πελατών σας και να αυξήσει την ικανοποίησή τους.

Σχετικά Άρθρα μεSaaS
Το LiveAgent θα επισημάνει αυτόματα αυτές τις καρτέλες και θα τις ταξινομήσει βάσει προτεραιότητας. Η κατάσταση καρτέλας ονομάζεται επίσης στάδιο καρτέλας.

Κατάσταση καρτέλας

Ο υποστηρικτής επωνυμίας διαδίδει την επωνυμία με κοινωνική επιρροή. Το LiveAgent παρέχει λύσεις διαχείρισης παραπόνων, email και τηλεφωνικών κέντρων. Επίσης, παρέχει υποστήριξη και επισυνάψεις σε άρθρα.

Βελτιώστε τη λειτουργική σας αποτελεσματικότητα ενσωματώνοντας απρόσκοπτα το LCRcom με το LiveAgent. Βελτιώστε τις ροές εργασιών επικοινωνίας με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη εξυπηρέτηση και αυξημένη λειτουργική παραγωγικότητα.

LCRcom Grupo Aire

Η LCRcom ενσωματώνεται στο Grupo Aire και προσφέρει καινοτόμες λ

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Ανάπτυξη

Οι πελάτες είναι ουσιαστικοί για τις πωλήσεις. Η LiveAgent προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις και ενημερώσεις στο σύστημά της.

Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

Κανάλι υποστήριξης

Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους).

Υποστήριξη λογισμικού

Η υποστήριξη λογισμικού παρέχει τεχνική βοήθεια μετά την πώληση για επίλυση προβλημάτων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής γλώσσας.

Το κέντρο εξυπηρέτησης (που ονομάζεται επίσης portal Γνωσιακής Βάσης/Πελατών) είναι ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία για να βοηθήσει τους πελάτες με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Κέντρο εξυπηρέτησης

Το κέντρο εξυπηρέτησης βοηθά τους πελάτες με προβλήματα, παρέχοντας γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις. Μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να μειώσει τα ερωτήματά τους.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x