Πολύτιμο σε κάθε κλάδο

Ανακαλύψτε πώς το LiveAgent βελτιώνει την επιχείρησή σας φιλοξενίας ιστοσελίδων.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Ενίσχυση της υποστήριξης

Δημιουργήστε ένα θετικό CX που θα κάνει τους πελάτες σας να μιλήσουν.

24%

Μειώστε τους χρόνους απόκρισης

Βελτιώστε τα ποσοστά πρώτης απόκρισης με την αυτόματη δρομολόγηση καρτελών.

37%

Μείωση όγκου καρτελών

Μειώστε την εισροή καρτελών υποστήριξης με γνωσιακή βάση.

Industry background

Λογισμικό βοήθειας γραφείου για τη Βιομηχανία φιλοξενίας ιστοσελίδων

Ολοκληρώστε την παρουσία σας στον ψηφιακό κόσμο με το LiveAgent και παρέχετε κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Μειώστε τον αριθμό εισερχόμενων εισιτηρίων υποστήριξης παρέχοντας ένα ολοκληρωμένο αυτο-υποστήριξης που είναι προσβάσιμο 24/7/365.

Διατηρήστε τα δεδομένα του πελάτη σας προστατευμένα με υπερσύγχρονα μέτρα ασφαλείας, όπως κρυπτογράφηση HTTPS, μετριασμό DDoS και άλλα.

Προσελκύστε νέους πελάτες και αυξήστε τη διάρκεια παραμονής των πελατών σας παρέχοντας αξέχαστες εμπειρίες που δημιουργούν θετική διαφήμιση από στόμα σε στόμα.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Να είστε πάντα online & amp; διαθέσιμοι

Η φιλοξενία ιστοσελίδων και η συντήρηση server απαιτούν πολλή προσοχή και εστιασμένο ενδιαφέρον, όπως και οι πελάτες σας. Ένα μικρό σφάλμα μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα στην υποδομή και την επιτυχία σας. Ενημερώστε αμέσως τους πελάτες σας σε ζωντανή συνομιλία σε πραγματικό χρόνο και δώστε τους τη σωστή λύση για τις ανάγκες τους.

be always available - illustration
lower support load - illustration

Χαμηλώστε το φορτίο στήριξης

Ερωτήσεις, αιτήματα, ζητήματα, ερωτήματα … Οι πελάτες σας έχουν κάθε είδους ανησυχίες που πρέπει να επιλυθούν. Δημιουργήστε το δικό σας portal πελατών συνδεδεμένο με γνωσιακή βάση και Συχνές Ερωτήσεις και δώστε στους πελάτες σας την ευκαιρία να αναζητήσουν τις απαντήσεις μόνοι τους. Οι αντιπρόσωποι υποστήριξης πελατών μπορούν τώρα να επικεντρωθούν σε διαφορετικές πτυχές, καθώς και να παρέχουν περισσότερο προσωπική βοήθεια.

Συνδυάστε πολλαπλά κανάλια

Σπάστε τα όρια των πολλαπλών καναλιών, τα οποία χρησιμοποιούν οι πελάτες σας για να επικοινωνήσουν μαζί σας. Ξεκινήστε να επιλύετε τα ζητήματα σε ζωντανή συνομιλία κατά τις εργάσιμες ώρες, συνεχίστε με εισιτήρια τα βράδια και ολοκληρώστε τα αιτήματα την επόμενη μέρα μέσω κλήσης. Τα πάντα από το ίδιο μέρος – όμορφα και τακτοποιημένα. Παρακολουθήστε τα έσοδά σας να αυξάνονται.

combine multiple channels - illustration

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Αναλύστε και συγκρίνετε το LiveAgent με διαφορετικές λύσεις υποστήριξης πελατών και επιλέξτε μία με τις πιο σχετικές δυνατότητες για τον κλάδο σας και την καλύτερη τιμή.

Πάνω από 21,000 δεν μπορεί να κάνουν λάθος

Δείτε τις ιστορίες επιτυχίας και τις μαρτυρίες μας και μάθετε πώς μπορεί το LiveAgent να ενισχύσει την υποστήριξη των πελατών σας και να αυξήσει την ικανοποίησή τους.

Σχετικά Άρθρα μεΦιλοξενία Ιστοσελίδας
Το LiveAgent θα επισημάνει αυτόματα αυτές τις καρτέλες και θα τις ταξινομήσει βάσει προτεραιότητας. Η κατάσταση καρτέλας ονομάζεται επίσης στάδιο καρτέλας.

Κατάσταση καρτέλας

Ο υποστηρικτής επωνυμίας διαδίδει την επωνυμία με κοινωνική επιρροή. Το LiveAgent παρέχει λύσεις διαχείρισης παραπόνων, email και τηλεφωνικών κέντρων. Επίσης, παρέχει υποστήριξη και επισυνάψεις σε άρθρα.

Πώς να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών του iContact μέσω email, υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας, αριθμού τηλεφώνου, υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης και υποστήριξης αυτοεξυπηρέτησης.

Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης iContact

iContact είναι ένα εργαλείο μάρκετινγκ email που προσφέρει υποστήριξη μέσω email, κοινωνικών μέσων, τηλεφώνου, ζωντανής συνομιλίας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω media@icontact.com.

Βελτιώστε τη λειτουργική σας αποτελεσματικότητα ενσωματώνοντας απρόσκοπτα το LCRcom με το LiveAgent. Βελτιώστε τις ροές εργασιών επικοινωνίας με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη εξυπηρέτηση και αυξημένη λειτουργική παραγωγικότητα.

LCRcom Grupo Aire

Η LCRcom ενσωματώνεται στο Grupo Aire και προσφέρει καινοτόμες λ

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Ανάπτυξη

Οι πελάτες είναι ουσιαστικοί για τις πωλήσεις. Η LiveAgent προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις και ενημερώσεις στο σύστημά της.

Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

Κανάλι υποστήριξης

Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους).

Υποστήριξη λογισμικού

Η υποστήριξη λογισμικού παρέχει τεχνική βοήθεια μετά την πώληση για επίλυση προβλημάτων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής γλώσσας.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x