Intercom integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Τι είναι το Intercom;
Το Intercom είναι μια πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων που χρησιμοποιείται από τις επιχειρήσεις για την επικοινωνία με τους πελάτες. Τα μηνύματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη συλλογή και το φιλτράρισμα δεδομένων για τη δημιουργία στοχευμένων μηνυμάτων.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Χρησιμοποιήστε αυτήν την ενσωμάτωση για να παρακολουθείτε και να διαχειρίζεστε μηνύματα ή χρήστες. Μπορείτε να προσθέσετε συμβάντα, σημειώσεις, να δημιουργήσετε χρήστες, να διαχειριστείτε ετικέτες, να ενημερώσετε εταιρείες, να στείλετε εισερχόμενα μηνύματα και άλλα. Η ενσωμάτωση του Intercom θα σας ειδοποιεί επίσης για νέα, ενημερώσεις και νέους πελάτες.
Πλεονεκτήματα
- Παρακολουθήστε τα μηνύματα της επιχείρησής σας
- Συλλέξτε δεδομένα και διαχειριστείτε πελάτες
- Δεν χρειάζεται πλέον εναλλαγή μεταξύ εφαρμογών
Frequently Asked Questions
Τι είναι το Intercom;
Η Intercom είναι μια πλατφόρμα συνομιλίας όπου μπορείτε επίσης να διαχειριστείτε και να αποθηκεύσετε δεδομένα από το 2011.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ενσωμάτωση του Intercom στο LiveAgent;
Με την ενσωμάτωση του Intercom, μπορείτε: να απαντάτε στους πελάτες σας από το LiveAgent, να δημιουργείτε χρήστες, να ενημερώνετε εταιρείες, να προσθέτετε ετικέτες, να συλλέγετε δεδομένα από μηνύματα και να βελτιώνετε τη ροή εργασιών εξυπηρέτησης πελατών.
Οι εταιρείες LiveAgent, Benemen, Voyced και ComTalk προσφέρουν υπηρεσίες λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης. Επιπλέον, παρέχουν διαδικτυακά σεμινάρια και τεστ πληκτρολόγησης υπολογιστής, προγράμματα συνεργατών και εκπαίδευση. Η LiveAgent προσφέρει δωρεάν δοκιμαστική έκδοση και υποστήριξη μέσω πύλης υποστήριξης και τεχνική υποστήριξη.
Το LiveAgent προσφέρει Διαδικτυακά Σεμινάρια, Τεστ Πληκτρολόγησης Υπολογιστής, Κόστους Εκπαίδευσης, Ιστολόγιο, Γλωσσάρι Ακαδημίας κ.ά. Επίσης, υπάρχει δημοφιλές λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, συστήματα διαχείρισης παραπόνων, πύλης πελατών, διαχείρισης email κ.ά. Επιπλέον, υπάρχουν διάφορα σημεία επαφής και τρόποι επικοινωνίας με την εταιρεία.
Το Integrately είναι μια υπηρεσία ενσωμάτωσης εφαρμογών που επιτρέπει στους χρήστες να συνδέουν διάφορες εφαρμογές, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με το LiveAgent για προσαρμοσμένες ροές εργασίας. Το LiveAgent είναι μια εναλλακτική λύση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών, παρέχοντας υψηλότερα επίπεδα παραγωγικότητας, και η δοκιμή είναι δωρεάν.
Η Teletek προτείνει την επίσκεψη στην ιστοσελίδα της για πληροφορίες τιμολόγησης. Η ενσωμάτωση της Teletek στο LiveAgent δεν χρεώνεται επιπλέον. Η εφαρμογή ενός αριθμού Teletek VoIP είναι οικονομικά αποδοτική και βελτιώνει την επικοινωνία με τους πελάτες από οπουδήποτε. Η συνεργασία με το LiveAgent προσφέρει δωρεάν ενσωμάτωση VoIP και αυξημένη παραγωγικότητα και βελτιωμένη εμπειρία.