Φιλικό προς το χρήστη
λογισμικό απομακρυσμένου κέντρου εξυπηρέτησης.

Ανακαλύψτε πόσο εύκολη μπορεί να είναι η εξ αποστάσεως συνεργασία.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Αναζητάτε λογισμικό απομακρυσμένου κέντρου εξυπηρέτησης;

Η απομακρυσμένη εργασία με τη βοήθεια ενός λογισμικού απομακρυσμένης υποστήριξης γίνεται η νέα συνήθεια για τους περισσότερους ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο. Ακόμη και πριν ξεσπάσει ο COVID-19, η απομακρυσμένη εργασία ήταν σε άνοδο. Οι εργοδότες γίνονται πιο ευέλικτοι και κατανοούν ότι οι εργατικοί και εξειδικευμένοι εργαζόμενοι αποτελούν πλεονέκτημα για την εταιρεία τους ανεξάρτητα από την τοποθεσία από την οποία εργάζονται. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με το PRNewswire, το 83% των επιχειρήσεων έχουν εισαγάγει μια ευέλικτη πολιτική στον χώρο εργασίας ή σχεδιάζουν να υιοθετήσουν μια. Γιατί; Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε.

  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022
real time collaboration - illustration

Τι είναι ένα λογισμικό απομακρυσμένου κέντρου εξυπηρέτησης;

Το λογισμικό που χρησιμοποιείται για απομακρυσμένη εργασία σάς επιτρέπει να συνεργάζεστε με την ομάδα σας και να εξυπηρετείτε τους πελάτες σας ταυτόχρονα.

Το κατάλληλο λογισμικό απομακρυσμένης υποστήριξης θα πρέπει να διαθέτει λειτουργίες που σας βοηθούν να επικοινωνείτε με τους συναδέλφους και τους πελάτες σας από πολλά κανάλια, να αυτοματοποιείτε τη ροή εργασιών, να παρακολουθείτε τον όγκο της εργασίας που ολοκληρώθηκε και να σας βοηθούν να δημιουργείτε ολοκληρωμένες αναφορές.

Γιατί είναι χρήσιμο το λογισμικό απομακρυσμένης εργασίας;

activity - gif

Αυξάνει την παραγωγικότητα των εργαζομένων

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της FlexJob, το 65% των ερωτηθέντων είναι πιο παραγωγικοί στο σπίτι τους παρά σε έναν παραδοσιακό χώρο εργασίας λόγω λιγότερων περισπασμών και διακοπών.

heart turning black and white - gif

Αυξάνει την εργασιακή ικανοποίηση

Σύμφωνα με τη μελέτη του Amerisleep, το 57% των απομακρυσμένων εργαζομένων είναι πιο πιθανό να είναι ικανοποιημένοι με τη δουλειά τους από τον μέσο Αμερικανό.

tune - gif

Μειώνει τα επίπεδα άγχους των εργαζομένων

Η μελέτη του Amerisleep έδειξε επίσης ότι σχεδόν το 80% των απομακρυσμένων εργαζομένων περιέγραψαν το τυπικό τους άγχος κατά τη διάρκεια της εβδομάδας εργασίας ως είτε «καθόλου άγχος» είτε μόνο «μέτριο άγχος».

temperature weather - gif

Είναι πιο υγιείς

Οι απομακρυσμένοι εργαζόμενοι τείνουν να παίρνουν λιγότερες μέρες αναρρωτική άδεια. Σύμφωνα με την Έρευνα Απομακρυσμένης Εργασίας της Πράγας, το 50% των απομακρυσμένων υπαλλήλων είπε ότι η εργασία από το σπίτι μείωσε τις ασθένειες και το 56% είπε ότι μείωσε τις απουσίες τους.

Savings illustration

Ο COVID-19 επηρεάζει την επιχείρησή σας;

Εάν αντιμετωπίζετε δύσκολες στιγμές εξαιτίας του κοροναϊού, έχουμε τη λύση. Προσφέρουμε επιλογές πίστωσης σε πελάτες που δεν μπορούν να πληρώσουν για τη μηνιαία συνδρομή τους στο LiveAgent. Επικοινωνήστε μαζί μας με ζωντανή συνομιλία ή στείλτε μας ένα email που περιγράφει την κατάστασή σας και θα το επεξεργαστούμε μαζί σας.

Βασικά χαρακτηριστικά ενός λογισμικού απομακρυσμένου κέντρου εξυπηρέτησης

Το σωστό λογισμικό απομακρυσμένης παρακολούθησης εργασίας θα σας επιτρέψει να παρακολουθείτε τα πάντα, από στατιστικά στοιχεία χρήσης και απόδοση αντιπροσώπου μέχρι βαθμολογίες ικανοποίησης πελατών. Δημιουργήστε αναλυτικές αναφορές ανά ώρα, τμήμα, αντιπρόσωπο, ετικέτα ή κανάλι. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με την επισκόπηση των αναλυτικών στοιχείων.

Ένα λογισμικό διαχείρισης εργασίας θα σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τις εργασίες σας, τον φόρτο εργασίας και τους αντιπρόσωπους μέσω λειτουργιών αυτοματισμού που εκχωρούν ευθύνες, βέλτιστους φόρτους εργασίας, διανέμουν εργασίες, εντοπίζουν σύγκρουση αντιπροσώπων και άλλα. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τη λειτουργία ευθύνης.

Το λογισμικό απομακρυσμένης συνεργασίας θα πρέπει να υποστηρίζει εσωτερικές και εξωτερικές κλήσεις φωνής και βίντεο. Οι εσωτερικές κλήσεις σάς επιτρέπουν να επικοινωνείτε με τους συναδέλφους σας χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε εφαρμογές τρίτων παρόχων και οι εξωτερικές κλήσεις σάς επιτρέπουν να εξυπηρετείτε τους πελάτες σας από την άνεση του σπιτιού σας. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων.

Το λογισμικό απομακρυσμένης υποστήριξης θα σας επιτρέπει να επικοινωνείτε με τους πελάτες και τους συναδέλφους σας από έναν πίνακα ελέγχου. Χρησιμοποιήστε τη ζωντανή συνομιλία για να βοηθήσετε τους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο και να χρησιμοποιήσετε εσωτερικές συνομιλίες για να επικοινωνήσετε με τους συναδέλφους σας για να κάνετε τις απομακρυσμένες ομάδες λογισμικού να λειτουργούν. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τη ζωντανή συνομιλία.

Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το LiveAgent για απομακρυσμένη εργασία;

Το LiveAgent είναι ένα ενιαίο κατάστημα για όλες τις απομακρυσμένες ομάδες υποστήριξης πελατών.

Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα

Βοηθάμε τις επιχειρήσεις να αναπτύσσονται και να φροντίζουν τους πελάτες τους από το 2004. Έχουμε ό,τι χρειάζεται για να μεταφέρουμε την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση πελατών σας στο επόμενο επίπεδο.

Web icon

Περισσότερα από ένα λογισμικό απομακρυσμένης εργασίας

Είναι ένα ενιαίο κατάστημα για όλες τις ανάγκες εξυπηρέτησης πελατών σας με καρτέλες, ζωντανή συνομιλία, τηλεφωνικό κέντρο και υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Με τις περισσότερες αξιολογήσεις & amp; #1 στην κατάταξη

Το LiveAgent ήταν η λύση λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις το 2019 & 2020.

Δυνατότητες πλούσιες και ευέλικτες

Το εργαλείο είναι εξοπλισμένο με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και σχεδόν ατελείωτες επιλογές προσαρμογής για να εναρμονιστούν με τις ανάγκες σας.

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

Ποιο είναι το καλύτερο λογισμικό για υπολογιστές απομακρυσμένης εξυπηρέτησης;

Για να προσδιορίσετε το καλύτερο λογισμικό απομακρυσμένης εξυπηρέτησης για την εταιρεία σας, ρίξτε μια ματιά σε πλατφόρμες κριτικών όπως το Capterra. Επιπλέον, συγκρίνετε δυνατότητες, τιμές και προσαρμογές. Επιλέξτε τις τρεις καλύτερες και δοκιμάστε τις δοκιμές τους. Κάθε αξιόπιστη εταιρεία που προσφέρει λύσεις κέντρου εξυπηρέτησης έχει ένα.

Τι είναι το λογισμικό απομακρυσμένης υποστήριξης;

Το λογισμικό απομακρυσμένης υποστήριξης επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να παρέχουν εξυπηρέτηση πελατών από σχεδόν οπουδήποτε με μια απλή σύνδεση στο Διαδίκτυο. Επιπλέον, είναι ένα κεντρικό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, όπου μπορείτε να αυτοματοποιήσετε τις εργασίες του αντιπροσώπου, να αναλύσετε αναφορές και να απαντήσετε αποτελεσματικά σε πελάτες από ένα σημείο.

Πώς να βεβαιωθείτε ότι εργάζονται οι απομακρυσμένοι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών;

Ένα κατάλληλο λογισμικό απομακρυσμένης εξυπηρέτησης εμφανίζει εργαλεία αναφοράς, τα οποία σας επιτρέπουν να βλέπετε και να παρακολουθείτε την απόδοση του αντιπροσώπου σας σε καθημερινή βάση, εάν χρειάζεται.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo