Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Φιλικό προς το χρήστη
λογισμικό απομακρυσμένου κέντρου εξυπηρέτησης.

Ανακαλύψτε πόσο εύκολη μπορεί να είναι η εξ αποστάσεως συνεργασία.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Αναζητάτε λογισμικό απομακρυσμένου κέντρου εξυπηρέτησης;

Η απομακρυσμένη εργασία με τη βοήθεια ενός λογισμικού απομακρυσμένης υποστήριξης γίνεται η νέα συνήθεια για τους περισσότερους ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο. Ακόμη και πριν ξεσπάσει ο COVID-19, η απομακρυσμένη εργασία ήταν σε άνοδο.

Οι εργοδότες γίνονται πιο ευέλικτοι και κατανοούν ότι οι εργατικοί και εξειδικευμένοι εργαζόμενοι αποτελούν πλεονέκτημα για την εταιρεία τους ανεξάρτητα από την τοποθεσία από την οποία εργάζονται. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με το PRNewswire, το 83% των επιχειρήσεων έχουν εισαγάγει μια ευέλικτη πολιτική στον χώρο εργασίας ή σχεδιάζουν να υιοθετήσουν μια. Γιατί; Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
undraw real time collaboration c62i

Τι είναι ένα λογισμικό απομακρυσμένου κέντρου εξυπηρέτησης;

Το λογισμικό που χρησιμοποιείται για απομακρυσμένη εργασία σάς επιτρέπει να συνεργάζεστε με την ομάδα σας και να εξυπηρετείτε τους πελάτες σας ταυτόχρονα.

Το σωστό λογισμικό απομακρυσμένης υποστήριξης θα πρέπει να διαθέτει λειτουργίες που σας βοηθούν να επικοινωνείτε με τους συναδέλφους και τους πελάτες σας από πολλά κανάλια, να αυτοματοποιείτε τη ροή εργασίας, να παρακολουθείτε τον αριθμό των εργασιών που ολοκληρώσατε και να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε αναλυτικές αναφορές.

Γιατί είναι χρήσιμο το λογισμικό απομακρυσμένης εργασίας;

activity

Αυξάνει την παραγωγικότητα των εργαζομένων

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της FlexJob, το 65% των ερωτηθέντων είναι πιο παραγωγικοί στο σπίτι τους παρά σε έναν παραδοσιακό χώρο εργασίας λόγω λιγότερων περισπασμών και διακοπών.

heart

Αυξάνει την εργασιακή ικανοποίηση

Σύμφωνα με τη μελέτη του Amerisleep, το 57% των απομακρυσμένων εργαζομένων είναι πιο πιθανό να είναι ικανοποιημένοι με τη δουλειά τους από τον μέσο Αμερικανό.

tune

Μειώνει τα επίπεδα άγχους των εργαζομένων

Η μελέτη του Amerisleep έδειξε επίσης ότι σχεδόν το 80% των απομακρυσμένων εργαζομένων περιέγραψαν το τυπικό τους άγχος κατά τη διάρκεια της εβδομάδας εργασίας ως είτε «καθόλου άγχος» είτε μόνο «μέτριο άγχος».

temperature weather

Είναι πιο υγιείς

Οι απομακρυσμένοι εργαζόμενοι τείνουν να παίρνουν λιγότερες μέρες αναρρωτική άδεια. Σύμφωνα με την Έρευνα Απομακρυσμένης Εργασίας της Πράγας, το 50% των απομακρυσμένων υπαλλήλων είπε ότι η εργασία από το σπίτι μείωσε τις ασθένειες και το 56% είπε ότι μείωσε τις απουσίες τους.

undraw Savings dwkw

Ο COVID-19 επηρεάζει την επιχείρησή σας;

Εάν αντιμετωπίζετε δύσκολες στιγμές εξαιτίας του κοροναϊού, έχουμε τη λύση. Προσφέρουμε επιλογές πίστωσης σε πελάτες που δεν μπορούν να πληρώσουν για τη μηνιαία συνδρομή τους στο LiveAgent. Επικοινωνήστε μαζί μας με ζωντανή συνομιλία ή στείλτε μας ένα email που περιγράφει την κατάστασή σας και θα το επεξεργαστούμε μαζί σας.

Βασικά χαρακτηριστικά ενός λογισμικού απομακρυσμένου κέντρου εξυπηρέτησης

Το σωστό λογισμικό απομακρυσμένης παρακολούθησης εργασίας θα σας επιτρέψει να παρακολουθείτε τα πάντα, από στατιστικά στοιχεία χρήσης και απόδοση αντιπροσώπου μέχρι βαθμολογίες ικανοποίησης πελατών. Δημιουργήστε αναλυτικές αναφορές ανά ώρα, τμήμα, αντιπρόσωπο, ετικέτα ή κανάλι. Διαβάστε περισσότερα…

Ένα λογισμικό διαχείρισης εργασίας θα σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τις εργασίες σας, τον φόρτο εργασίας και τους αντιπρόσωπους μέσω λειτουργιών αυτοματισμού που εκχωρούν ευθύνες, βέλτιστους φόρτους εργασίας, διανέμουν εργασίες, εντοπίζουν σύγκρουση αντιπροσώπων και άλλα. Διαβάστε περισσότερα…

Το λογισμικό απομακρυσμένης συνεργασίας θα πρέπει να υποστηρίζει εσωτερικές και εξωτερικές κλήσεις φωνής και βίντεο. Οι εσωτερικές κλήσεις σάς επιτρέπουν να επικοινωνείτε με τους συναδέλφους σας χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε εφαρμογές τρίτων παρόχων και οι εξωτερικές κλήσεις σάς επιτρέπουν να εξυπηρετείτε τους πελάτες σας από την άνεση του σπιτιού σας. Διαβάστε περισσότερα…

Το λογισμικό απομακρυσμένης υποστήριξης θα σας επιτρέπει να επικοινωνείτε με τους πελάτες και τους συναδέλφους σας από έναν πίνακα ελέγχου. Χρησιμοποιήστε τη ζωντανή συνομιλία για να βοηθήσετε τους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο και να χρησιμοποιήσετε εσωτερικές συνομιλίες για να επικοινωνήσετε με τους συναδέλφους σας για να κάνετε τις απομακρυσμένες ομάδες λογισμικού να λειτουργούν. Διαβάστε περισσότερα…

Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το LiveAgent για απομακρυσμένη εργασία;

Το LiveAgent είναι ένα ενιαίο κατάστημα για όλες τις απομακρυσμένες ομάδες υποστήριξης πελατών.

Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα

Βοηθάμε τις επιχειρήσεις να αναπτύσσονται και να φροντίζουν τους πελάτες τους από το 2004. Έχουμε ό,τι χρειάζεται για να μεταφέρουμε την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση πελατών σας στο επόμενο επίπεδο.

Web icon

Περισσότερα από ένα λογισμικό απομακρυσμένης εργασίας

Είναι ένα ενιαίο κατάστημα για όλες τις ανάγκες εξυπηρέτησης πελατών σας με καρτέλες, ζωντανή συνομιλία, τηλεφωνικό κέντρο και υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Stars

Με τις περισσότερες αξιολογήσεις & amp; #1 στην κατάταξη

Το LiveAgent ήταν η λύση λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις το 2019 & 2020.

Statistic icon

Δυνατότητες πλούσιες και ευέλικτες

Το εργαλείο είναι εξοπλισμένο με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και σχεδόν ατελείωτες επιλογές προσαρμογής για να εναρμονιστούν με τις ανάγκες σας.

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

Ποιο είναι το καλύτερο λογισμικό για υπολογιστές απομακρυσμένης εξυπηρέτησης;

Για να προσδιορίσετε το καλύτερο λογισμικό απομακρυσμένης εξυπηρέτησης για την εταιρεία σας, ρίξτε μια ματιά σε πλατφόρμες κριτικών όπως το Capterra. Επιπλέον, συγκρίνετε δυνατότητες, τιμές και προσαρμογές. Επιλέξτε τις τρεις καλύτερες και δοκιμάστε τις δοκιμές τους. Κάθε αξιόπιστη εταιρεία που προσφέρει λύσεις κέντρου εξυπηρέτησης έχει ένα.

Τι είναι το λογισμικό απομακρυσμένης υποστήριξης;

Το λογισμικό απομακρυσμένης υποστήριξης επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να παρέχουν εξυπηρέτηση πελατών από σχεδόν οπουδήποτε με μια απλή σύνδεση στο Διαδίκτυο. Επιπλέον, είναι ένα κεντρικό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, όπου μπορείτε να αυτοματοποιήσετε τις εργασίες του αντιπροσώπου, να αναλύσετε αναφορές και να απαντήσετε αποτελεσματικά σε πελάτες από ένα σημείο.

Πώς να βεβαιωθείτε ότι εργάζονται οι απομακρυσμένοι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών;

Ένα κατάλληλο λογισμικό απομακρυσμένης εξυπηρέτησης εμφανίζει εργαλεία αναφοράς, τα οποία σας επιτρέπουν να βλέπετε και να παρακολουθείτε την απόδοση του αντιπροσώπου σας σε καθημερινή βάση, εάν χρειάζεται.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo