Φιλικό προς το χρήστη
λογισμικό απομακρυσμένου κέντρου εξυπηρέτησης.

Ανακαλύψτε πόσο εύκολη μπορεί να είναι η εξ αποστάσεως συνεργασία.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Αναζητάτε λογισμικό απομακρυσμένου κέντρου εξυπηρέτησης;

Η απομακρυσμένη εργασία με τη βοήθεια λογισμικού απομακρυσμένης υποστήριξης γίνεται η νέα συνήθεια για τους περισσότερους ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο. Ακόμη και πριν ξεσπάσει ο COVID-19, η απομακρυσμένη εργασία ήταν σε άνοδο.

Οι εργοδότες γίνονται πιο ευέλικτοι και κατανοούν ότι οι εργατικοί και εξειδικευμένοι εργαζόμενοι αποτελούν πλεονέκτημα για την εταιρεία τους ανεξάρτητα από την τοποθεσία από την οποία εργάζονται. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με το PRNewswire, το 83% των επιχειρήσεων έχουν εισαγάγει μια ευέλικτη πολιτική στον χώρο εργασίας ή σχεδιάζουν να υιοθετήσουν μια. Γιατί; Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε.

  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022
real time collaboration - illustration

Τι είναι ένα λογισμικό απομακρυσμένου κέντρου εξυπηρέτησης;

Το λογισμικό απομακρυσμένης εργασίας σάς επιτρέπει να συνεργάζεστε με την ομάδα σας και να εξυπηρετείτε τους πελάτες σας ταυτόχρονα.

Το σωστό λογισμικό απομακρυσμένης υποστήριξης θα πρέπει να διαθέτει λειτουργίες που σας βοηθούν να επικοινωνείτε με τους συναδέλφους και τους πελάτες σας από πολλά κανάλια, να αυτοματοποιείτε τη ροή εργασιών, να παρακολουθείτε τον όγκο της εργασίας που ολοκληρώθηκε και να σας βοηθούν να δημιουργείτε ολοκληρωμένες αναφορές. Με την ενσωμάτωση της ζωντανής απομακρυσμένης βοήθειας στη ροή εργασίας σας, μπορείτε να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών και να αυξήσετε την παραγωγικότητα μεταξύ των μελών της ομάδας σας, ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται.

Γιατί είναι χρήσιμο το λογισμικό απομακρυσμένης εργασίας;

activity - gif

Αυξάνει την παραγωγικότητα των εργαζομένων

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της FlexJob, το 65% των ερωτηθέντων είναι πιο παραγωγικοί στο σπίτι τους παρά σε έναν παραδοσιακό χώρο εργασίας λόγω λιγότερων περισπασμών και διακοπών.

heart turning black and white - gif

Αυξάνει την εργασιακή ικανοποίηση

Σύμφωνα με τη μελέτη του Amerisleep, το 57% των απομακρυσμένων εργαζομένων είναι πιο πιθανό να είναι ικανοποιημένοι με τη δουλειά τους από τον μέσο Αμερικανό.

tune - gif

Μειώνει τα επίπεδα άγχους των εργαζομένων

Η μελέτη του Amerisleep έδειξε επίσης ότι σχεδόν το 80% των απομακρυσμένων εργαζομένων περιέγραψαν το τυπικό τους άγχος κατά τη διάρκεια της εβδομάδας εργασίας ως είτε «καθόλου άγχος» είτε μόνο «μέτριο άγχος».

temperature weather - gif

Είναι πιο υγιείς

Οι απομακρυσμένοι εργαζόμενοι τείνουν να παίρνουν λιγότερες μέρες αναρρωτική άδεια. Σύμφωνα με την Έρευνα Απομακρυσμένης Εργασίας της Πράγας, το 50% των απομακρυσμένων υπαλλήλων είπε ότι η εργασία από το σπίτι μείωσε τις ασθένειες και το 56% είπε ότι μείωσε τις απουσίες τους.

Savings illustration

Ο COVID-19 επηρεάζει την επιχείρησή σας;

Εάν αντιμετωπίζετε δύσκολες στιγμές εξαιτίας του κοροναϊού, έχουμε τη λύση. Προσφέρουμε επιλογές πίστωσης σε πελάτες που δεν μπορούν να πληρώσουν για τη μηνιαία συνδρομή τους στο LiveAgent. Επικοινωνήστε μαζί μας με ζωντανή συνομιλία ή στείλτε μας ένα email που περιγράφει την κατάστασή σας και θα το επεξεργαστούμε μαζί σας.

Βασικά χαρακτηριστικά ενός λογισμικού απομακρυσμένου κέντρου εξυπηρέτησης

data analysis - illustration

Το σωστό λογισμικό απομακρυσμένης παρακολούθησης εργασίας θα σας επιτρέψει να παρακολουθείτε τα πάντα, από στατιστικά στοιχεία χρήσης και απόδοση αντιπροσώπου μέχρι βαθμολογίες ικανοποίησης πελατών. Δημιουργήστε αναλυτικές αναφορές ανά ώρα, τμήμα, αντιπρόσωπο, ετικέτα ή κανάλι. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με την επισκόπηση των αναλυτικών στοιχείων.

LiveAgent enable efficient team collaboration - illustration

Ένα λογισμικό διαχείρισης εργασίας θα σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τις εργασίες σας, τον φόρτο εργασίας και τους αντιπρόσωπους μέσω λειτουργιών αυτοματισμού που εκχωρούν ευθύνες, βέλτιστους φόρτους εργασίας, διανέμουν εργασίες, εντοπίζουν σύγκρουση αντιπροσώπων και άλλα. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τη λειτουργία ευθύνης.

voice and video chat - illustration

Το λογισμικό απομακρυσμένης συνεργασίας θα πρέπει να υποστηρίζει εσωτερικές και εξωτερικές κλήσεις φωνής και βίντεο. Οι εσωτερικές κλήσεις σάς επιτρέπουν να επικοινωνείτε με τους συναδέλφους σας χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε εφαρμογές τρίτων παρόχων και οι εξωτερικές κλήσεις σάς επιτρέπουν να εξυπηρετείτε τους πελάτες σας από την άνεση του σπιτιού σας. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων.

Girl walking having written conversation on her phone

Το λογισμικό απομακρυσμένης υποστήριξης θα σας επιτρέπει να επικοινωνείτε με τους πελάτες και τους συναδέλφους σας από έναν πίνακα ελέγχου. Χρησιμοποιήστε τη ζωντανή συνομιλία για να βοηθήσετε τους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο και χρησιμοποιήστε τις εσωτερικές συνομιλίες για να επικοινωνήσετε με τους συναδέλφους σας για να λειτουργήσουν απομακρυσμένες ομάδες λογισμικού. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τη ζωντανή συνομιλία.

Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το LiveAgent για απομακρυσμένη εργασία;

Το LiveAgent είναι ένα ενιαίο κατάστημα για όλες τις απομακρυσμένες ομάδες υποστήριξης πελατών.

Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα

Βοηθάμε τις επιχειρήσεις να αναπτύσσονται και να φροντίζουν τους πελάτες τους από το 2004. Έχουμε ό,τι χρειάζεται για να μεταφέρουμε την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση πελατών σας στο επόμενο επίπεδο.

Web icon

Περισσότερα από ένα λογισμικό απομακρυσμένης εργασίας

Είναι ένα ενιαίο κατάστημα για όλες τις ανάγκες εξυπηρέτησης πελατών σας με καρτέλες, ζωντανή συνομιλία, τηλεφωνικό κέντρο και υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Με τις περισσότερες αξιολογήσεις & amp; #1 στην κατάταξη

Το LiveAgent ήταν η λύση λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις το 2019 & 2020.

Δυνατότητες πλούσιες και ευέλικτες

Το εργαλείο είναι εξοπλισμένο με 180+ δυνατότητες, 40+ ενσωματώσεις και σχεδόν ατελείωτες επιλογές προσαρμογής για να εναρμονιστούν με τις ανάγκες σας.

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Σχετικά Άρθρα μεΛογισμικό απομακρυσμένου κέντρου εξυπηρέτησης
Ψάχνετε για ένα δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών; Ρίξτε μια ματιά στα οφέλη του LiveAgent και μάθετε αν σας ταιριάζει ή εγγραφείτε για δωρεάν λογαριασμό.

Αναζητάτε ένα δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών;

Δημιουργήστε τη δική σας γνωσιακή βάση και προσφέρετε πληροφορίες στους πελάτες πριν επικοινωνήσουν με το υποστηρικτικό προσωπικό.

Η εφαρμογή ενός συστήματος καρτελών στο Shopify κατάστημα σας αυξάνει τις μετατροπές των πελατών. Προσθέστε το LiveAgent, το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που σας βοηθά να ικανοποιήσετε τις απαιτήσεις των πελατών σας.

Ποιοτική Επιλογή Συστήματος Online Καρτελών για Καταστήματα Shopify

Μάθημα Άμεσης Μηχανικής - Δυνατές 'Έκτακτες Ειδήσεις' για την Προτροπή Δημιουργίας Μοναδικού Περιεχομένου. Βάλτε τους πελάτες σας στο επίκεντρο και εκπαιδεύστε τις ομάδες σας για βελτιωμένη εμπειρία.Γλώσσα εξυπηρέτησης πελατών - αποφυγή αρνητικών φράσεων και λέξεων για βελτιωμένη επικοινωνία. (158 characters)

Βελτιστοποιήστε τον λειτουργικό χρόνο και τους πόρους για την εκπαίδευση και τις ΜΚΟ χρησιμοποιώντας το LiveAgent για τον αποτελεσματικό εξορθολογισμό των προσωπικών δραστηριοτήτων.

Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για εκπαιδευτικά ιδρύματα & ΜΚΟ

Αυτοματοποιήστε τις εργασίες σας, βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών και γίνετε ηγέτης στην εξυπηρέτησή τους με την ενσωμάτωση του LiveAgent.

Το δωρεάν λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent σάς επιτρέπει να λαμβάνετε και να πραγματοποιείτε κλήσεις στο πρόγραμμα περιήγησής σας ή στην εφαρμογή μας για κινητά. Απολαύστε απεριόριστο ιστορικό καταγραφής κλήσεων.

Χρειάζεστε δωρεάν λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;

Η χρήση προκαθορισμένων απαντήσεων στην εξυπηρέτηση πελατών είναι επωφελής για τους αντιπροσώπους, προσφέροντας ακριβείς και συνεπείς απαντήσεις.

Η εφαρμογή ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας αυξάνει τις μετατροπές των πελατών. Προσθέστε το LiveAgent, το πιο γρήγορο λογισμικό συνομιλίας στην αγορά στο κατάστημά σας στο Shopify.

Καλύτερη Ζωντανή Συνομιλία για Καταστήματα Shopify

Η λύση ζωντανής συνομιλίας LiveAgent προσφέρει καλή λειτουργία και προοπτικές συνομιλίας σε πολλές γλώσσες. Έχει τις καλύτερες κριτικές και είναι το #1 λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης.

Το δωρεάν λογισμικό ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent σάς επιτρέπει να αλληλεπιδράτε και να μετατρέπετε αποτελεσματικά τους επισκέπτες ιστότοπων σε πελάτες. Χρησιμοποιήστε το ταχύτερο widget συνομιλίας.

Χρειάζεστε δωρεάν λογισμικό ζωντανής συνομιλίας;

Οι προκαθορισμένες απαντήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών είναι επωφελείς, εξοικειώνουν τους αντιπροσώπους και το LiveAgent είναι μια εξαιρετική εναλλακτική του Samanage και ZenDesk. Δημιουργήστε ένα προϊόν που θα αγοράσουν πραγματικά οι άνθρωποι.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo