Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε ένα σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών;

Τα παράπονα πελατών είναι μία μεγάλη πρόκληση της εξυπηρέτησης πελατών που κάθε επιχείρηση πρέπει να αντιμετωπίσει. Επειδή οι επικοινωνίες με πελάτες περιλαμβάνουν την αναφορά προβλημάτων και άλλα ζητήματα, το να γνωρίζετε πως να τα διαχειριστείτε είναι σημαντικό για την επιτυχία σας.

Οι επιχειρήσεις μπορούν (και πρέπει) να αντιμετωπίζουν τα παράπονα των πελατών με μία δομημένη διαδικασία επίλυσης προβλημάτων. Εάν καταφέρετε να διαχειριστείτε τα παράπονα σωστά, μπορούν να μετατραπούν σε επιχειρηματική ευκαιρία. Αντιμετωπίζοντας τα παράπονα εξαιρετικά καλά, μπορείτε να κερδίσετε ξανά την εμπιστοσύνη των πελατών σας και να συνεχίσετε να πουλάτε. Επιπλέον, with the right set of toolμε τα κατάλληλα εργαλεία, μπορείτε να μετατρέψετε προβληματικά σημεία σε πλεονέκτημα. Για παράδειγμα, μπορείτε να ξεκινήσετε να εντοπίζετε τα προβλήματα στην “βασική αιτία” τους και να αναπτύξετε τα βήματα για να την εξαλείψετε στο μέλλον.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
image person 3

Χρειάζεστε σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών;

Το LiveAgent είναι ένα πλήρως εξοπλισμένο σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών που επιτρέπει στην ομάδα σας να διαχειρίζεται απαιτητικές καταστάσεις αποτελεσματικά και με επαγγελματισμό. Προσφέρει λύση helpd desk όλα-σε-ένα που συγκεντρώνει όλα τα κανάλια επικοινωνίας σας – email, live chat, κλήσεις, και κοινωνικά δίκτυα – σε ένα κοινό inbox.

Η σημασία των παραπόνων

Εάν το παράπονο ενός πελάτη αντιμετωπιστεί σωστά, το θετικό αποτέλεσμα δημιουργεί μια ισχυρή σχέση με μια εταιρεία ή ένα επωνυμία, — κρατά τον πελάτη να επιστρέφει. Μία ενδιαφέρουσα στατιστική που υποστηρίζει αυτόν τον ισχυρισμό είναι ότι οι άνθρωποι είναι δύο φορές πιθανότερο να μιλήσουν σε άλλους για μία αρνητική εμπειρία σε σχέση με μία θετική. Ωστόσο, επιπλέον έρευνα αποκαλύπτει ότι χρειάζονται 12 θετικές εμπειρίες για να αντισταθμίσουν μία μονάχα κακή εμπειρία.

Το να μπορείτε να μετατρέψετε μία πιθανά κακή κατάσταση σε θετική αλληλεπίδραση με τον πελάτη είναι βασικό σημείο της εξυπηρέτησης πελατών. Συνεπώς, είναι σημαντικό να εξοπλίσετε το προσωπικό σας με όλα τα εργαλεία που χρειάζεται για να διαπρέψει στην εξυπηρέτηση πελατών.

sad face emoji
woman mapping out process on three posters

Χρησιμοποιήστε ένα σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών

Το λογισμικό διαχείρισης παραπόνων χρησιμοποιείται για την εύκολη διαχείριση των προβλημάτων των πελατών. Επιτρέπει στο προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών να διατηρεί αρχεία των παραπόνων των πελατών και επιτρέπει την κατηγοριοποίηση και την παρακολούθηση των παραπόνων από την αρχή έως το τέλος.  

Το λογισμικό χρησιμοποιεί μια ποικιλία κριτηρίων για να δώσει προτεραιότητα στα παράπονα, να ειδοποιήσει τα μέλη της ομάδας και να διαθέσει πόρους για την επίλυση ζητημάτων. Βοηθά επίσης στη διατήρηση αρχείων για μελλοντική έρευνα και περαιτέρω ανάλυση.

Βασικά χαρακτηριστικά με μία ματιά

Η επιλογή ενός συστήματος διαχείρισης παραπόνων πελατών που ταιριάζει στις ανάγκες της εταιρείας σας μπορεί να είναι χρονοβόρα. Διαφορετικοί πάροχοι υπηρεσιών ενδέχεται να προσφέρουν εντελώς διαφορετικά σύνολα χαρακτηριστικών και διαφορετικά μοντέλα υπηρεσιών που κρύβονται πίσω από παρόμοια μηνύματα. Πώς βρίσκετε τη σωστή λύση γρήγορα;

Υπάρχουν μερικά σημαντικά πράγματα που πρέπει να ερευνήσετε σχετικά με το σύστημα διαχείρισης παραπόνων πριν λάβετε μια απόφαση. Για τη δική σας ευκολία, έχουμε καταρτίσει μια λίστα με τις κύριες δυνατότητες του διαδικτυακού συστήματος παραπόνων που πρέπει να διαθέτει ένα καλό λογισμικό.

Group 370 icon

Πολυκάναλη Λύση

Η κατάλληλη λύση διαχείρισης παραπόνων θα πρέπει να σας δίνει τη δυνατότητα να παρέχετε απρόσκοπτη και συνεπή υποστήριξη σε όλα τα κανάλια (τηλέφωνο, live chat, email, και κοινωνικά δίκτυα)

Email icon

Κατηγοριοποίηση & Προτεραιοποίηση

Για να διασφαλιστεί ότι οι εκπρόσωποι υποστήριξης μπορούν να επεξεργαστούν αποτελεσματικά μεγάλο όγκο αιτημάτων πελατών χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα και την ταχύτητα επίλυσης, τα προηγμένα σύγχρονα συστήματα χρησιμοποιούν αυτοματοποιημένη κατανομή και ιεράρχηση με βάση μια ποικιλία παραμέτρων (πηγή, θέμα, κατηγορία και άλλα)

Statistic icon

Κεντρική Διαχείριση

Για να παρέχετε μια απρόσκοπτη εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών, είναι σημαντικό να έχετε όλα τα αρχεία πελατών σας σε ένα μέρος, με δυνατότητα προβολής και διαχείρισης όλων των δεδομένων και της επικοινωνίας των πελατών

Πρόσθετα οφέλη

Η χρήση της σωστής λύσης για τη διαχείριση παραπόνων μπορεί να αποφέρει πρόσθετα οφέλη. Μερικά από αυτά, όπως ο αυξημένος ρυθμός επίλυσης, μπορούν να έχουν σχεδόν άμεσο σημαντικό αντίκτυπο στη ροή εργασίας και την παραγωγικότητα των εργαζομένων. Άλλα – όπως οι αξιοποιήσιμες πληροφορίες και η θετική εικόνα της επωνυμίας σας – μπορούν να θεωρηθούν ως μακροπρόθεσμα οφέλη που αντιμετωπίζουν στρατηγικά ζητήματα μιας επιχείρησης.

cartoon woman holding two shopping bags
woman and man mapping out solution on board

Αυξημένος ρυθμός επίλυσης

Εάν οι πελάτες πρέπει να επαναλάβουν πληροφορίες σχετικά με τα προβλήματά τους καθώς μετακινούνται μεταξύ καναλιών επικοινωνίας, μπορεί να απογοητευτούν. Ωστόσο, εάν το τμήμα υποστήριξής σας έχει συγκεντρώσει όλα τα δεδομένα πελατών και την επικοινωνία σε ένα μέρος, είναι καλά εξοπλισμένο για την αντιμετώπιση των προβλημάτων των πελατών.

Με το λογισμικό διαχείρισης παραπόνων οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών κατανοούν ευρύτερα το παράπονο του πελάτη και προσεγγίζουν το ζήτημα με το σωστό τρόπο. Έχοντας όλες τις πληροφορίες στα χέρια τους, μπορούν να γνωρίζουν την ακριβή αιτία του προβλήματος και να ελέγξουν αμέσως την πρόοδο / κατάστασή του προτού ο πελάτης μοιραστεί οποιεσδήποτε λεπτομέρειες.

Αποτελεσματική συνεργασία

Η παροχή πρόσβασης σε ένα αρχείο επίλυσης παραπόνων σε όλους τους εμπλεκόμενους διευκολύνει τα άτομα από διαφορετικές ομάδες να συνεργάζονται μεταξύ τους. Διατηρώντας όλους ενήμερους και αφήνοντας το προσωπικό να εργαστεί για την επίλυση του προβλήματος μαζί, το λογισμικό διαχείρισης παραπόνων διασφαλίζει ότι η επικοινωνία είναι κεντρική και η πρόσβαση των πληροφοριών γίνεται γρήγορα και εύκολα.

Close More
undraw report mx0a

Λειτουργικές & αξιοποιήσιμες πληροφορίες

Μαζί με την αύξηση της παραγωγικότητας που προκύπτει από τη χρήση ενός συστήματος διαχείρισης παραπόνων, η λύση θα πρέπει να παρέχει ένα πλήρως εξοπλισμένο πακέτο αναφορών και στατιστικών στοιχείων. Με αυτές τα χαρακτηριστικά μπορείτε να έχετε εικόνα της απόδοσης της υποστήριξης πελατών και να γνωρίσετε επίσης τα προβληματικά σημεία της επιχείρησής σας. Θα μπορείτε να χαρτογραφήσετε τις διαδικασίες βελτίωσης και να προσδιορίσετε βασικά μοτίβα χρήσης υπηρεσιών.

Ισχυρότερη εταιρική εικόνα

Η επιτυχής επίλυση παραπόνων πελατών οδηγεί σε αφοσίωση στην επωνυμία και συνεχόμενη επιχειρηματική δραστηριότητα. Αλλά σημαντικότερα, η αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες δημιουργεί σχέσεις που διαρκούν και προωθούν μια θετική εικόνα της εταιρείας, της επωνυμίας και των προϊόντων της. Υπό αυτήν την έννοια, η επένδυση σε ένα σύστημα διαχείρισης παραπόνων έχει ως αποτέλεσμα πιο αξιόπιστη φήμη, αυξημένη διατήρηση πελατών και περισσότερες συστάσεις από στόμα σε στόμα που είναι απαραίτητες για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία μιας εταιρείας.

undraw stand out 1oag
man and woman receiving awards

Κάνουμε τη διαχείριση παραπόνων Εύκολη

Το LiveAgent παρέχει μια πλήρως εξοπλισμένη λύση που έχει σχεδιαστεί για την αποτελεσματική επίλυση των παραπόνων των πελατών. Με το LiveAgent, η ομάδα σας είναι καλά εξοπλισμένη για να αντιμετωπίσει επαγγελματικές προκλήσεις μέσω μιας ομαλής και γρήγορης διαδικασίας που ενισχύεται από τεχνολογία αιχμής.

Εάν αναζητάτε το κορυφαίο λογισμικό διαχείρισης παραπόνων για τη δημιουργία και τη διατήρηση του καλύτερου περιβάλλοντος εξυπηρέτησης πελατών εντός του οργανισμού σας, δοκιμάστε το LiveAgent. Το LiveAgent είναι το λογισμικό help desk με τις περισσότερες κριτικές και #1 σε κατάταξη για μικρές επιχειρήσεις το SMB in 2020. Απολαύστε τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών του LiveAgent σήμερα και διατηρήστε ακόμη και τους πιο απαιτητικούς πελάτες πιστούς και χαρούμενους. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετικό live chat, ticketing και αυτοματισμούς που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Online Complaint System FAQ

Τι είναι το σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών;

Ένα σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών είναι ένα λογισμικό help desk που βοηθά τους εκπροσώπους σας να διαχειριστούν αποτελεσματικά τα αιτήματα των πελατών. Επιπλέον, το λογισμικό επιτρέπει στους εκπροσώπους σας να απαντούν σε αιτήματα από διάφορα κανάλια μέσω του ίδιου περιβάλλοντος, ελαττώνοντας τον χρόνο απόκρισης.

Πως παρακολουθείτε τα προβλήματα των πελατών;

Το λογισμικό help desk συνδυάζει και συνδέει πολλαπλές πλατφόρμες. Συνεπώς, μπορείτε εύκολα να παρακολουθείτε τα παράπονα πελατών. Για παράδειγμα, συνδέοντας το Twitter με τη λύση help desk σας, μπορείτε να λάβετε ένα ticket οποτεδήποτε αναφέρεται η εταιρεία σας σε ένα νέο tweet.

Ποια είναι τα τρία βήματα διαχείρισης ενός παραπόνου;

Το πρώτο και βασικότερο βήμα είναι να ακούτε. Μην διακόπτετε τον πελάτη και βεβαιωθείτε ότι εισακούγεται. Το επόμενο βήμα είναι να απολογηθείτε για τη αναστάτωση και να συμφωνήσετε εάν ο πελάτης έχει δίκιο. Μην προσπαθήσετε να πείτε ψέματα. Η διαφάνεια είναι σημαντική στη διαχείριση παραπόνων. Το τρίτο βήμα είναι να ενημερώσετε τον πελάτη ότι θα τον βοηθήσετε. Ακόμα και αν νομίζετε ότι δεν μπορείτε να τον βοηθήσετε μπορείτε να παρέχετε τις απαραίτητες πληροφορίες, να τους μεταφέρετε στο κατάλληλο τμήμα, ή να βρείτε μία εναλλακτική λύση. Όλες αυτές οι επιλογές είναι χρήσιμες.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo