Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Προχωρήστε ένα βήμα μπροστά με τολογισμικό καρτελών

Προσφέρετε απρόσκοπτη εξυπηρέτηση πελατών με όλα τα κανάλια επικοινωνίας.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακυρώστε ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
ticketing software animation
Ticketing software

Λογισμικό καρτελών γραφείου βοήθειας από το LiveAgent

Έχετε κουραστεί να χρησιμοποιείτε βαρετό λογισμικό καρτελών; Το ίδιο και εμείς. Με το LiveAgent, τα email σας, οι συνομιλίες, οι κλήσεις, οι αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα κανάλια θα καταλήξουν σε ένα καθολικό inbox (εισερχόμενα μηνύματα) και με τη βοήθεια προηγμένων κανόνων αυτοματοποίησης και ενσωματώσεων, ο εφιάλτης της εξυπηρέτησης πελατών θα τελειώσει με ένα απλό κλικ στο κουμπί “Εγγραφή”.

Τι είναι ένα σύστημα έκδοσης εισιτηρίων;

The ticketing system is a part of a more complex help desk software. The ticket management system collects all the customer communication into one interface. For instance, it gathers customer conversations from multiple channels, such as email, social media, calls, forums, and transfers the communication into tickets.

Thus, when a customer contacts you through a preferred channel, you’ll automatically get an incoming support request in your LiveAgent app. Help desk staff can then answer all customer service requests based on the customer priorities you set in your SLAs. As a result, you improve your task management as well as customer interactions.

Όλα τα κανάλια υποστήριξη κάτω από μια στέγη

LiveAgent’s help desk ticketing system integrates with multiple communication channels and offers nearly 200 features.

Everything under one roof   mobile
Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, έκδοση εισιτηρίων και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Το LiveAgent πάει πιο πέρα από ένα IT σύστημα έκδοσης εισιτηρίων

LiveAgent is an IT ticketing system software that combines multiple channels such as emails, chats, calls, and social media to provide holistic customer service to your customers. But it doesn’t stop there. LiveAgent offers a customer portal with multi-knowledge base support, forums, and feedback & suggestions. Discover what the most advanced ticketing system has to offer for your organization. 

Πώς μπορεί το διαδικτυακό λογισμικό έκδοσης εισιτηρίων να βοηθήσει την επιχείρησή σας;

 

 

Chat distribution feature in Live chat software - LiveAgent

Αυξημένη παραγωγικότητα αντιπροσώπων

 

 

 

 

 

 

 

Βελτιωμένη εμπειρία πελατών (CX)

LiveAgent provides reporting analytics, where you can quickly determine the team’s productivity in a matter of seconds. In addition to that, the analytics overview displays information such as work time, agents, departments, channels, and tags. As a result, the real-time data allows a supervisor to respond to any customer issues efficiently and effectively.  

Audit log filter in Help desk ticketing software - LiveAgent
Customer portal software settings in LiveAgent

24/7 εξυπηρέτηση πελατών

A common issue a lot of companies face is providing cost-effective 24/7 support to their customers. A knowledge base software or a self-service portal can enable your business to provide support even outside your business hours. Simply create how-to guides or step-by-step articles for your clients and gain a competitive edge with LiveAgent’s all-in-one solution. 

Επαγγελματική εξυπηρέτηση/υποστήριξη πελατών

An internal knowledge base, which is also a part of a ticketing system, ensures your help desk staff provides unified and professional assistance at all times. The internal self-service option can provide a wide variety of information, for instance, news, product information, updates, and policies.

Knowledge management can transform your service instantly. Your customer service reps will make fewer errors and successfully solve almost every customer request.   

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Ρίξτε μια ματιά στις βασικές δυνατότητες του λογισμικού έκδοσης εισιτηρίων του LiveAgent

A support ticketing system is just one part of a complex help desk solution.

Combine all your communication channels into the universal inbox, a smarter version of regular email. Emails, chats, calls, social media posts, and messages from other channels are all accessible from a single place.

No matter where the communication starts or ends, it will always be in the same hybrid ticket. Start chatting with a customer on live chat, follow up via email, and finish the customer support ticket via a phone call. All interactions will be in the same ticket thread.

Speed up the process of replying to customers by preparing the answers to common demands and questions. Save a short reply and make your customers happy by fast response speeds.

Create tickets that are only visible to your colleagues and assign them to a specific person. Use them as reminders, for the creation of tasks, or for making notes for you and your co-workers.

Λογισμικό έκδοσης εισιτηρίων με διαισθητικό UI

LiveAgent ticketing software automatically tracks and transforms all your customer issues into tickets. Every incoming form of communication is transformed into tickets for better convenience and management. The user interface is adaptable, and intuitive.

Γνωσιακή βάση ως μέρος του συστήματος έκδοσης εισιτηρίων

70% of customers prefer to look for answers before contacting customer service. In addition to ticketing software functionality, in the same package, LiveAgent offers a fully adaptable Customer Portal with Knowledge Base, FAQs, and Forum. Let customers help themselves by providing answers even when your agents are offline.

Συστήμα έκδοσης εισιτηρίων CRM

In LiveAgent, you can efficiently organize and store any customer data or information. You can easily track contacts, orders, and other necessary data. It is essentially a contact database with additional information. Having all data in one system will enable your support to provide stellar customer service.

A proper CRM supports sales activities, marketing, and customer service departments. Customer relationship management is an important part of every ticketing system. Collecting and storing customer data can influence customer loyalty, customer satisfaction, and CX in a positive way.

Διαφανείς και δίκαιες τιμές

Χωρίς συμβόλαια, χωρίς κρυφές χρεώσεις, μόνο με χρέωση ανά μήνα. Πλήρως διαφανής τιμολόγηση, χρέωση μόνο για πραγματική χρήση κάθε μήνα. Επιλέξτε το κατάλληλο πρόγραμμα και ξεκινήστε να παρέχετε την καλύτερη υποστήριξη πελατών.

 

Ticket

Ticket

For Small Businesses and Entrepreneurs

$15/mo
Ticket

Ticket+Chat

For Medium-sized Businesses and Professional Agencies

$29/mo

Αδιάκοπη διανομή εισιτηρίων

Make sure your customer service agents always have an optimal workload. Define how many tickets, chats, and phone calls they can handle. Automatically rotate phone duty, set pause times, and let them rest when they need it. Assign tickets in any state to individual agents or whole departments. Set your own rules and criteria for incoming ticket distribution based on ticket parameters, events, or time-­based conditions.

Seamless ticketing distribution

Πάνω από 30,000 επιχειρήσεις δεν μπορεί να κάνουν λάθος

Check out our success stories and testimonials and find out how can LiveAgent boost your customer support and increase the happiness of your business partners.

Γιατί σύστημα έκδοσης εισιτηρίων;

A smart ticketing system makes it easy to cover all your customer service needs. Receive, process, and respond to requests with ease to improve relations with your customers.

007 briefcase

Επιχειρηματικά οφέλη

Simplify your channels

Automate your common tasks

Have clear responsibilities

Stay organized

051 checked

Θετική επίδραση

Professional approach

18% increase in conversion rates

Detailed insights and reports

Decreased costs

Όλα-σε-ένα λογισμικό έκδοσης εισιτηρίων

Email icon

Έκδοση εισιτηρίων μέσω email

Smart email ticketing and distribution makes sure no email gets lost or answered twice.

Customers icon

Ισχυρή συνεργασία

Let your agents help each other and answer tickets faster with collaboration features.

Cart icon

Αυξημένη ικανοποίηση

According to market research, satisfied customers tend to spend more. Make them happy with LiveAgent!

it-team-responsibility-management-software-LiveAgent

Διαχείρηση υπευθυνότητας

With LiveAgent, you can easily manage ticket responsibilities, and create a ticket organization method for your IT team or customer service. Change the ownership of a ticket to a different department or even an individual agent. Always know who is responsible for solving each ticket. Never hear that classic excuse “I didn’t know it was my responsibility” again.

FAQ

Ποια είναι η χρήση ενός συστήματος έκδοσης εισιτηρίων;

Ένα σύστημα έκδοσης εισιτηρίων δίνει τη δυνατότητα στις ομάδες υποστήριξης πελατών να διαχειρίζονται τα αιτήματα των πελατών. Το λογισμικό δημιουργεί ένα εισιτήριο από κάθε αλληλεπίδραση πελάτη και συλλέγει σχετικές πληροφορίες, βοηθώντας στην επίλυση των αιτημάτων των πελατών.

Ποιο είναι το καλύτερο σύστημα έκδοσης εισιτηρίων;

Εάν αναζητάτε το καλύτερο σύστημα έκδοσης εισιτηρίων, λάβετε υπόψη σας τις αξιολογήσεις χρηστών, τη λειτουργικότητα και την τιμή. Το καλύτερο σύστημα έκδοσης εισιτηρίων θα πρέπει να διαθέτει δυνατότητες όπως πολυκαναλική επικοινωνία, ανάθεση εισιτηρίων, αυτοματοποίηση ροής εργασιών, αναφορές και ανάλυση, ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, γνωσιακές βάσεις και δυνατότητες gamification.

Ποιοι είναι οι τύποι των εργαλείων έκδοσης εισιτηρίων;

Όταν σκέφτεστε ποιο εργαλείο έκδοσης εισιτηρίων να χρησιμοποιήσετε, ψάξτε για την τιμή του, τη λειτουργικότητά του και τις αξιολογήσεις χρηστών. Κάποια εργαλεία έκδοσης εισιτηρίων προσφέρουν περισσότερη λειτουργικότητα βοήθειας-γραφείου από ότι άλλα. Για παράδειγμα, το LiveAgent βρίσκεται στη λίστα των κορυφαίων 10 λογισμικών βοήθειας γραφείου που παρέχει ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο σε συνδυασμό με την πολυκαναλική επικοινωνία, τις αναθέσεις εισιτηρίων, την αυτοματοποίηση ροής εργασιών, αναφορές και ανάλυση, γνωσιακές βάσεις και δυνατότητες gamification.

Τι είναι το σύστημα έκδοσης εισιτηρίων;

Ένα σύστημα έκδοσης εισιτηρίων είναι μέρος του λογισμικού βοήθειας-γραφείου που επιτρέπει στην εταιρεία σας να έχει συγκεντρωμένες όλες τις αλληλεπιδράσεις πελατών σε ένα μέρος. Επομένως, όλη η επικοινωνία από πολλαπλά κανάλια είναι συγκεντρωμένη σε ένα μέρος, καθιστώντας εύκολη και αποτελεσματική την επικοινωνία με τους επισκέπτες του ιστοτόπου σας/πελάτες.

Πώς μπορείτε να εγκαταστήσετε ένα σύστημα έκδοσης εισιτηρίων στο LiveAgent;

Στο LiveAgent, παρέχουμε ένα δωρεάν demo και 24/7 υποστήριξη σε όλους τους πελάτες μας, έτσι η εγκατάσταση του λογισμικού είναι γρήγορη και εύκολη. Παρόλα αυτά, το πρώτο βήμα είναι να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό και να επιλέξετε τη συνδρομή που προτιμάτε. Μετά από αυτό, το σύστημα θα σας καθοδηγήσει κατά τη διαδικασία εγκατάστασης, έτσι στο τέλος, θα έχετε ρυθμίσει τα πάντα με βάση τις προτιμήσεις σας.

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo