Διοχέτευση δεδομένων...
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Συχνά αποσπάται η προσοχή σας από τα μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους δυνητικούς πελάτες και τους πελάτες σας; Τελείωσε. Συνδέστε όλα τα κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης σας στο LiveAgent και επωφεληθείτε από τον προηγμένο αυτοματισμό. Με απεριόριστο ιστορικό και ενοποιημένα μηνύματα, αποκτήστε μια πλήρη εικόνα κάθε ατόμου με το οποίο μιλάτε.
Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, έκδοση καρτελών και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.
Η εξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης παρέχει εξυπηρέτηση πελατών σε πελάτες ή δυνητικούς πελάτες μέσω πλατφορμών κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Instagram ή το Twitter. Η εξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης περιλαμβάνει την απάντηση σε απευθείας μηνύματα, σχόλια και αναφορές εντός 24 ωρών.
Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί μέρος της λύσης του κέντρου εξυπηρέτησης. Δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους των πελατών σας να απαντούν άμεσα σε ερωτήσεις πελατών από μία διεπαφή. Ως αποτέλεσμα, δεν χρειάζεται να αλλάζουν μεταξύ πλατφορμών για να απαντήσουν. Το λογισμικό μπορεί να αποτρέψει την απογοήτευση και τη δυσαρέσκεια των πελατών, καθώς δεν θα χάσετε ποτέ τα ερωτήματα των πελατών. Το να είστε παρόντες και να απαντάτε γρήγορα είναι σημαντικό για τη δημιουργία σχέσεων με τους πελάτες στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Με αυτήν τη λύση εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να δημιουργήσετε την αφοσίωση των πελατών αποτελεσματικά και αποδοτικά άμεσα .
Το LiveAgent συνδέεται με πολλές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Για παράδειγμα, κάθε φορά που λαμβάνετε ένα σχόλιο ή μια αναφορά σε μια ανάρτηση από το Instagram, θα λαμβάνετε μια καρτέλα μέσα στο LiveAgent. Το ίδιο ισχύει και για το Twitter. Επιπλέον, μπορείτε να συνδέσετε Viber και Facebook.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντικά για την εξυπηρέτηση πελατών, επειδή επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν με το κοινό τους. Οι επιχειρήσεις μπορούν εύκολα να ενημερώσουν τους πελάτες τους για επερχόμενες εκδηλώσεις, πωλήσεις ή αλλαγές. Με τον ίδιο τρόπο, οι πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουν με τις επιχειρήσεις με ερωτήσεις, σχόλια ή ανησυχίες. Εάν οι ερωτήσεις των πελατών μείνουν αναπάντητες, οι πελάτες δεν θα διστάσουν να μεταφερθούν αλλού.
Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!
Μπορείτε να είστε οι πρώτοι που θα λαμβάνετε αποκλειστικές προσφορές και τα τελευταία νεα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας κατευθείαν στο email σας.
Ευχαριστουμε για την πρόσφατη εγγραγή σας στο LiveAgent.
Θα λάβετε ένα μήνυμα μέσω email το οποίο θα περιέχει τια στοιχεία σύνδεσης, αμέδως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Αν περιμένετε λίγο, μετά την ολοκλήρωση της εγκατάστασης θα μπορέσετε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας από εδώ.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, θα σας στείλουμε τις πληροφορίες σύνδεσης στο email σας
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες