Η σωστή λύση για το κέντρο εξυπηρέτησης σας

Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών με το κατάλληλο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
helpdesk software animation
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που θα κερδίσει τους πελάτες σας

Αποκτήστε τα καλύτερα εργαλεία για τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών σας και κάντε τους πελάτες σας χαρούμενους. Το LiveAgent είναι μία από τις καλύτερες λύσεις κέντρου υποστήριξης που διατίθενται στην αγορά, χάρη στην εύκολη διαχείριση καρτελών. Επωφεληθείτε από το ευρύ φάσμα δυνατοτήτων, ενσωματώσεων, καθώς και την εξαιρετική πολυκαναλική υποστήριξη για ομαλές συνομιλίες πελατών.

  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022

Λύσεις κέντρου εξυπηρέτησης

Τι είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης;

Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης συγκεντρώνει συνήθως όλη την εισερχόμενη επικοινωνία σας από πελάτες και τη μετατρέπει σε καρτέλες για ευκολότερη διαχείριση. Οι πελάτες σας χρησιμοποιούν όλα τα είδη τρόπων επικοινωνίας, όπως email, τηλέφωνο, messenger ή ζωντανή συνομιλία, επομένως η διατήρηση όλης της επικοινωνίας σε ένα μέρος βοηθά τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας να κατανοήσουν καλύτερα το πρόβλημα και να απαντήσουν πιο γρήγορα.

  • Βελτιώστε την αποτελεσματικότητά σας με μια λύση πολλαπλών καναλιών

  • Διαχειριστείτε όλες τις επικοινωνίες με τους πελάτες σας από ένα μέρος
     
who-utilizes-help-desk

Ευχρηστία

Ποιος χρησιμοποιεί λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης;

Κάθε επιχείρηση που προσφέρει υποστήριξη πελατών ή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να χρησιμοποιήσει λογισμικό κέντρου υποστήριξης για εύκολο χειρισμό των ερωτημάτων πελατών. Η ευθύνη ανήκει στις ομάδες υποστήριξης πελατών, οι οποίες είναι οι κύριοι χρήστες του λογισμικού κέντρου υποστήριξης. Ωστόσο, τα συστήματα κέντρου υποστήριξης συχνά συνοδεύονται από προηγμένες λειτουργίες για να επεκτείνουν τη χρησιμότητά τους σε άλλα τμήματα. Μια ομάδα πωλήσεων μπορεί να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του τηλεφωνικού κέντρου ή τη ζωντανή συνομιλία, ενώ ένα κέντρο εξυπηρέτησης πληροφορικής μπορεί να χρησιμοποιήσει email και την πύλη πελατών με βάση γνώσεων.

Από τι αποτελείται το λογισμικό
κέντρου εξυπηρέτησης;

Ένα εξαιρετικό λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης προσφέρει μια ποικιλία εργαλείων για ευκολότερες αλληλεπιδράσεις με την υποστήριξη πελατών.

Σύστημα καρτελών

Το σύστημα καρτελών του LiveAgent αποτελεί ζωτικό μέρος του λογισμικού διαχείρισης κέντρου υποστήριξης. Συγκεντρώνει μηνύματα πελατών και τα μετατρέπει σε καρτέλες κέντρου υποστήριξης σε ένα συγκεντρωτικό φάκελο εισερχόμενων που υποστηρίζεται από προηγμένες λειτουργίες.

  • Βελτιώστε όλη την επικοινωνία των πελατών σε ένα μέρος

  • Λάβετε μια οργανωμένη προβολή όλων των ερωτημάτων πελατών

Αντικαθιστά
LiveAgent's ticketing system explained
LiveAgent's live chat

Ζωντανή συνομιλία

Παρέχετε εκπληκτική εξυπηρέτηση πελατών με τη βοήθεια του γρήγορου widget ζωντανής συνομιλίας μας. Η λειτουργία ζωντανής συνομιλίας μας υποστηρίζεται από βασικές λειτουργίες, όπως οι τυποποιημένες απαντήσεις, η προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο και άλλα.

  • Παρέχετε γρήγορη εξυπηρέτηση πελατών για κάθε πελάτη

  • Εύκολο στη χρήση και εφαρμογή σε οποιονδήποτε από τους ιστότοπούς σας

Αντικαθιστά

Τηλεφωνικό κέντρο

Ρυθμίστε ένα τηλεφωνικό κέντρο και προσφέρετε μια προσωπική εμπειρία πελάτη μέσω τηλεφωνικών κλήσεων. Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών μας χειρίζεται εισερχόμενες ή εξερχόμενες κλήσεις για εύκολες αλληλεπιδράσεις πελατών ή επίλυση εισερχόμενων καρτελών.

  • Παρέχετε υποστήριξη σε πιο προσωπικό επίπεδο με κλήσεις

  • Χειριστείτε εισερχόμενες κλήσεις και κάντε προεπισκόπηση δεδομένων πελατών σε ένα μέρος

Αντικαθιστά
LiveAgent's call center software
LiveAgent - social media help desk software

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Οι ενσωματώσεις μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι δημοφιλείς λειτουργίες για τη δημιουργία πιστών και ευχαριστημένων πελατών. Η ομάδα υποστήριξης πελατών μπορεί να αλληλεπιδράσει με τη βάση πελατών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από το σύστημα καρτελών.

  • Δείξτε στους πελάτες σας εύχρηστη υποστήριξη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

  • Διαδώστε την επωνυμία σας και κερδίστε περισσότερους δυνητικούς πελάτες

Ενσωματώνει

Γνωσιακή βάση

Παρέχετε χρήσιμες γνώσεις με τη γνωσιακή μας βάση για εύκολη αυτοϋποστήριξη. Μοιραστείτε τις βέλτιστες επιχειρηματικές πρακτικές, ενημερωτικά άρθρα, οδηγούς χρήσης και πολλά άλλα με το ισχυρό μας εργαλείο βάσης γνώσεων.

  • Μοιραστείτε όλους τους τύπους γνώσεων μέσω άρθρων για αυτοϋποστήριξη
  • Δημιουργήστε πολλαπλές βάσεις γνώσεων και εσωτερική βάση γνώσεων

Αντικαθιστά

Δυνατότητες που χρειάζεστε στο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που βασίζεται στον ιστό

Ρίξτε μια ματιά σε μερικά από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του εργαλείου κέντρου εξυπηρέτησης και αποκτήστε μια πλήρη εικόνα της εμπειρίας χρήστη του LiveAgent.

Διαχείριση εργασιών

Αυτοματοποίηση ροής εργασιών

Απαλλαγείτε από όλες τις τετριμμένες και επαναλαμβανόμενες εργασίες με τη λειτουργία Κανόνες. Ρυθμίστε απλούς αυτοματισμούς για να αυτοματοποιήσετε τις βασικές λειτουργίες του κέντρου εξυπηρέτησης και εστιάστε σε ό,τι είναι σημαντικό. Χρησιμοποιήστε κανόνες για να μεταφέρετε ή να επιλύσετε καρτέλες, να προσθέσετε συγκεκριμένες ετικέτες και πολλά άλλα. Οι λειτουργίες αυτοματισμού του LiveAgent είναι ιδανικές για εξοικονόμηση χρόνου – μπορούν να βοηθήσουν τους αντιπροσώπους να κάνουν πιο ουσιαστική δουλειά και να μειώσουν το κόστος διαχείρισης του κέντρου υποστήριξης.

  • Εκμεταλλευτείτε την αυτοματοποίηση εργασιών με τους Κανόνες

  • Αυτοματοποιήστε επαναλαμβανόμενες ή καθημερινές εργασίες

LiveAgent's automation feature

Υποστήριξη πολλών γλωσσών

Πλήρως πολύγλωσσο

Το λογισμικό μας μιλά τη γλώσσα σας. Επιλέξτε τη γλώσσα που θέλετε και προσαρμόστε το LiveAgent στις προτιμήσεις σας. Το LiveAgent υποστηρίζει αυτήν τη στιγμή 43 γλώσσες και εργαζόμαστε συνεχώς για την προσθήκη νέων γλωσσών σε τακτική βάση. Επωφεληθείτε από τα προσαρμόσιμα widget γλώσσας και μιλήστε τη γλώσσα των πελατών σας. Απλώς ορίστε τη γλώσσα στις ρυθμίσεις μεμονωμένων widget και είστε έτοιμοι.

Αναφορές

Ολοκληρωμένη ανάλυση

Το LiveAgent μετρά τα δεδομένα στο σύστημα του κέντρου εξυπηρέτησης και δημιουργεί εκτενείς αναφορές που είναι εύκολα προσβάσιμες από τον πίνακα ελέγχου σας. Μετρήστε την απόδοση μεμονωμένων ή γενικά αντιπροσώπων, την απόδοση του καναλιού, τις επιλυμένες καρτέλες, τις τρέχουσες συνομιλίες, τις αξιολογήσεις των αντιπροσώπων και πολλά άλλα. Επιλέξτε πώς θέλετε να οπτικοποιήσετε τα δεδομένα και χρησιμοποιήστε τα για να βελτιώσετε την απόδοση του κέντρου εξυπηρέτησης από κάθε άποψη.

LiveAgent CRM integrations

Διαχείριση σχέσεων

Ενσωματώσεις CRM

Το LiveAgent εργάζεται με πολλούς συνεργάτες για να επιτρέπει στους πελάτες να ενσωματώνουν μια πλατφόρμα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων. Με την ενσωμάτωση του CRM, οι αντιπρόσωποί σας θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα πελατών γρήγορα και αποτελεσματικά. Επιλύστε αποτελεσματικά κάθε ερώτημα πελάτη και δημιουργήστε μακροχρόνιες πελατειακές σχέσεις ταυτόχρονα. Το LiveAgent προσφέρει επίσης βασικές δυνατότητες CRM για όσους δεν χρησιμοποιούν λύση CRM τρίτων κατασκευαστών.

Εφαρμογές smartphone

Εφαρμογή κέντρου υποστήριξης για κινητά

Θέλετε να παρέχετε υποστήριξη πελατών και να απαντάτε σε ερωτήματα εν κινήσει; Το LiveAgent διαθέτει εγγενείς εφαρμογές για Android και iOS, ώστε να μπορείτε να απαντάτε ενώ βρίσκεστε μακριά από τον υπολογιστή σας. Και οι δύο εφαρμογές σάς επιτρέπουν να χειρίζεστε οποιοδήποτε είδος αιτήματος – email, κλήσεις, ζωντανές συνομιλίες και αιτήματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι εφαρμογές είναι δωρεάν για κάθε χρήστη του LiveAgent, ώστε να μπορείτε να τις κατεβάσετε ανά πάσα στιγμή.

Mobile help desk software

Πώς μπορεί το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης να βοηθήσει την επιχείρησή σας;

Δωρεάν υποστήριξη

24/7 εξυπηρέτηση πελατών

Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης σάς δίνει τη δυνατότητα να βοηθάτε τους πελάτες 24/7. Πως; Απλώς δημιουργώντας μια εις βάθος βάση γνώσεων. Σύμφωνα με την έρευνά μας, σχεδόν το 70% των πελατών προτιμά μια επιλογή αυτοεξυπηρέτησης. Η αυτοεξυπηρέτηση είναι γρήγορη, βολική και μπορεί να δώσει στην επιχείρησή σας ένα πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας.

Δυνατότητες πολλαπλών καναλιών

Πολυκαναλική υποστήριξη

Μη χάνετε άλλο χρόνο εναλλαγής μεταξύ πλατφορμών για να απαντήσετε σε ερωτήματα πελατών. Παρακολουθήστε τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σας να βελτιώνονται αμέσως συνδέοντας το email, τη ζωντανή συνομιλία, τις τηλεφωνικές κλήσεις και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μεταξύ άλλων, στο LiveAgent.

Εργαλεία αναλυτικών στοιχείων

Πληροφορίες απόδοσης

Μείνετε πάντα ενημερωμένοι για την απόδοση των αντιπροσώπων για να βελτιώνεστε καθημερινά. Τα δεδομένα απόδοσης της ομάδας στο LiveAgent μπορούν να παρέχουν στην επιχείρησή σας χρήσιμες πληροφορίες για την εξυπηρέτηση πελατών σας. Ως αποτέλεσμα, μπορείτε να προσδιορίσετε εάν χρειάζεται πρόσθετη εκπαίδευση ή πώς να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών.

Διαχείρισης εξυπηρέτησης

Βελτιωμένο CX

Ένας τρόπος για να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη είναι να προσεγγίσετε τους πελάτες καθ ‘όλη την εμπειρία περιήγησής τους. Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών επιτρέπει στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας να επικοινωνούν μέσω προληπτικών προσκλήσεων συνομιλίας. Ως αποτέλεσμα, οι αντιπρόσωποί σας μπορούν να αποτρέψουν ένα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης, να βελτιώσουν το CX και τελικά να αυξήσουν την αφοσίωση των πελατών.

Προσαρμοσμένες ροές εργασίας

Αυτοματοποίηση εργασιών

Για να δημιουργήσετε μια εκπληκτική εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών, οι αντιπρόσωποί σας πρέπει να είναι γρήγοροι και αποτελεσματικοί. Ωστόσο, η ενασχόληση με επαναλαμβανόμενες εργασίες μπορεί να τους καταναλώσει πολύ χρόνο. Η αυτοματοποίηση εργασιών και η δημιουργία προτύπων email/τυποποιημένων μηνυμάτων μέσω του συστήματος καρτελών επιτρέπει στους αντιπροσώπους να διαθέσουν το χρόνο τους σε πελάτες που έχουν ανάγκη.

Task automation by LiveAgent's help desk software

Εργαλεία συνεργασίας

Απρόσκοπτη ομαδική εργασία

Το σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης επιτρέπει στους συναδέλφους σας να συνεργάζονται με πολλούς τρόπους. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να επικοινωνήσει μέσα στις καρτέλες υποστήριξης πελατών και να λύσει ζητήματα πελατών πολύ γρήγορα. Επιπλέον, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μπορεί επίσης να συνομιλήσει εκτός του κέντρου εξυπηρέτησης. Η αποτελεσματική ομαδική εργασία θα ανεβάσει την εξυπηρέτηση πελατών σας σε επαγγελματικό επίπεδο, το οποίο θα έχει ως αποτέλεσμα ευχαριστημένους πελάτες.

Medal

Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε το LiveAgent τώρα!

Δοκιμάστε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε με μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του λογισμικού κέντρου υποστήριξης;

Μια λύση κέντρου υποστήριξης μπορεί να βοηθήσει τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών να αντιμετωπίσουν ζητήματα υποστήριξης πελατών, να χειριστούν τα εισερχόμενα αιτήματα πιο γρήγορα και να λάβουν καλύτερα σχόλια πελατών.

Απαλλαγείτε από καθυστερημένες απαντήσεις στους πελάτες σας

Παρέχετε συνεπή εξυπηρέτηση πελατών σε όλα τα κανάλια με ταχύτερους χρόνους απόκρισης. Χρησιμοποιήστε SLA για να δώσετε προτεραιότητα στα email πελατών.

Οργανώστε την ομάδα σας με εργαλεία συνεργασίας

Οι ομάδες εξυπηρέτησης πελατών μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα συνεργατικό φάκελο εισερχομένων και άλλα εργαλεία για να εργαστούν σε στενή ενοποίηση μεταξύ τους.

Μετρήστε την απόδοση με προσαρμοσμένες αναφορές

Λάβετε σημαντικά δεδομένα, χρησιμοποιήστε τα για βελτίωση και παρέχετε εκπληκτική εξυπηρέτηση πελατών χάρη στα αναλυτικά στοιχεία από προσαρμοσμένες αναφορές.

Λύση για όλες τις χρήσεις

Το LiveAgent προσαρμόζεται στην επιχείρησή σας

Το LiveAgent ως λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης προσαρμόζεται γρήγορα στις ανάγκες διαφορετικών επιχειρηματικών μοντέλων. Ανακαλύψτε πώς μπορεί να βοηθήσει την εταιρεία σας με την υποστήριξη πελατών.

Επαγγελματικές Λύσεις

Start-ups & Μικρομεσαίες επιχειρήσεις Εταιρείες Κυβερνητικοί οργανισμοί Οργανισμοί εκπαίδευσης & ΜΚΟ ...και άλλα

Βιομηχανικές Λύσεις

Ηλεκτρονικό εμπόριο και υπηρεσίες Ταξίδια και ξενοδοχεία Μάρκετινγκ & Τηλεπικοινωνίες Ψυχαγωγία ...και άλλα

Συνήθεις λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες στρέφονται στο λογισμικό κέντρου υποστήριξης

Ρίξτε μια ματιά σε μερικούς από τους πιο ευεργετικούς λόγους για τους οποίους οι εταιρείες μεταβαίνουν στο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης.

Αφοσίωση πελατών

Η αφοσίωση σε μια επωνυμία ισοδυναμεί με μια σταθερή ροή πιστών πελατών που είναι πρόθυμοι να υποστηρίξουν την επιχείρησή σας. Σχεδόν όλοι οι πελάτες θεωρούν ότι η άριστη εξυπηρέτηση πελατών είναι ουσιαστικός παράγοντας για τη δημιουργία αφοσίωσης προς τις αγαπημένες τους επωνυμίες.

  • Βελτιώστε την αφοσίωση στην επωνυμία με εξαιρετική υποστήριξη πελατών
  • Εξασφαλίστε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις και κρατήστε τους πελάτες ευχαριστημένους
Chart

96 %

των πελατών προτιμούν την καλή εξυπηρέτηση

Η ύπαρξη των κατάλληλων λύσεων κέντρου υποστήριξης μπορεί να σας βοηθήσει να κερδίσετε την αφοσίωση της πλειοψηφίας των πελατών σας παρέχοντας εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.

Αυξημένα έσοδα

Η μεγάλη πλειοψηφία των πελατών είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα εάν λαμβάνουν γρήγορη, αξιόπιστη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών από τις αγαπημένες τους επιχειρήσεις. Καλύτερη εμπειρία πελατών σημαίνει περισσότερα κέρδη.

  • Κερδίστε σεβασμό από τους πελάτες και αυξήστε τα κέρδη σας
  • Μειώστε τα ποσοστά εγκαταλελειμμένων καλαθιών αγοράς με εξαιρετική εξυπηρέτηση
Chart

86 %

των πελατών πληρώνουν για καλή εξυπηρέτηση

Κερδίστε τον σεβασμό των πελατών σας και αυξήστε τα κέρδη σας με το κατάλληλο λογισμικό κέντρου υποστήριξης.

Γρήγορη υποστήριξη

Σχεδόν οι μισοί από τους πελάτες αναμένουν μια γρήγορη απάντηση στα ερωτήματά τους. Το LiveAgent προσφέρει ένα από τα πιο γρήγορα widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά, ώστε να μπορείτε να παρέχετε απαντήσεις με απαράμιλλη ταχύτητα σε κάθε επισκέπτη του ιστότοπου.

  • Παρέχετε ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησης
  • Υπερβείτε τις προσδοκίες των πελατών
Chart

46%

των πελατών αναμένουν γρήγορη απάντηση

Πολλοί πελάτες αναμένουν από μια εταιρεία να απαντήσει εντός τεσσάρων ωρών. Κερδίστε την εμπιστοσύνη τους και παρέχετε εξαιρετικά γρήγορες απαντήσεις με το LiveAgent.

Μαρτυρίες

Αποκτήστε το LiveAgent
και γίνετε μέλος 7000 ευχαριστημένων πελατών

  • Roman Bosch
    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.
    Hendrik Henze Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO
  • Razvan Sava
    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...
    Rustem Gimaev Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών
  • Randy Bryan
    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.
    David Chandler Volterman

Η καλύτερη αξία για τα χρήματά σας

Επιλέξαμε προσεκτικά τις λειτουργίες στα προγράμματα τιμολόγησης μας, ώστε να μπορείτε να επιλέξετε το πιο προσιτό πρόγραμμα με την καλύτερη αξία. Πληρώστε μόνο για ό,τι χρησιμοποιείτε χωρίς να επιβαρύνετε τον προϋπολογισμό σας.

Δοκιμή 14 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$9 μήνας

Small business

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 μήνας

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 contact form

Ένας πλήρης οδηγός για το καλύτερο λογισμικό κέντρου υποστήριξης

Όλοι γνωρίζουμε ότι η παροχή εκπληκτικής εξυπηρέτησης πελατών είναι μια αναγκαιότητα. Ωστόσο, ο ψηφιακός μετασχηματισμός βαδίζει χέρι-χέρι με μεγαλύτερη ζήτηση για γρήγορη, αποτελεσματική και χρήσιμη υποστήριξη από τις επιχειρήσεις. Τα καλά νέα είναι ότι ακόμη και σε αυτούς τους έντονους καιρούς, η ύπαρξη μιας αξιόπιστης πλατφόρμας λογισμικού κέντρου υποστήριξης θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε την καλύτερη εμπειρία για τους πελάτες σας. Η έρευνα δείχνει ότι το 84% των εταιρειών που προσπαθούν να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους βλέπουν αύξηση των εσόδων τους.

Έτσι, χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση, ας συζητήσουμε πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να λειτουργήσετε μια επιτυχημένη επιχείρηση.

Πώς λειτουργεί το λογισμικό κέντρου υποστήριξης;

Εάν έχετε επικοινωνήσει ποτέ με μια εταιρεία, είναι πιθανό να έχετε ήδη αλληλεπιδράσει με λογισμικό κέντρου υποστήριξης.

Αλλά πώς ακριβώς λειτουργεί;

Αν και οι περίπλοκες διαδικασίες που συμβαίνουν στα παρασκήνια μπορεί να διαφέρουν για διάφορους παρόχους λογισμικού κέντρου υποστήριξης, ο πυρήνας τους παραμένει ο ίδιος.

Όταν ένας πελάτης επικοινωνεί με μια επιχείρηση μέσω email, ζωντανής συνομιλίας, μηνύματος κοινωνικών μέσων ή άλλων καναλιών επικοινωνίας, δημιουργείται μια καρτέλα κέντρου εξυπηρέτησης. Η καρτέλα συχνά περιλαμβάνει πληροφορίες όπως το κανάλι από το οποίο προέρχεται η αλληλεπίδραση, ένα μήνυμα από τον πελάτη, SLA, πληροφορίες πελατών και άλλα, ανάλογα με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που χρησιμοποιείτε και τον τρόπο με τον οποίο το διαμορφώνετε.

Μόλις δημιουργηθεί η καρτέλα, παραδίδεται στα εισερχόμενα. Από εκεί, ανατίθεται σε έναν αντιπρόσωπο που χειρίζεται περαιτέρω επικοινωνία με τον πελάτη και προσπαθεί να επιλύσει το πρόβλημα όσο καλύτερα μπορεί.

Σε περίπτωση που ο πρώτος εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών δεν μπορεί να λύσει το πρόβλημα, η καρτέλα μπορεί να κλιμακωθεί σε άλλο εκπρόσωπο, τμήμα ή επίπεδο που είναι καλύτερα εξοπλισμένο για να χειριστεί πιο περίπλοκα ζητήματα. Αυτή η διαδικασία αναφέρεται ως διαδρομή κλιμάκωσης.

Προκλήσεις που σχετίζονται με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης

Αν και το λογισμικό διαχείρισης κέντρου υποστήριξης είναι ένα καταπληκτικό εργαλείο που σας επιτρέπει να υποστηρίζετε πολλούς πελάτες σε όλο τον κόσμο, συνοδεύεται επίσης από ορισμένες προκλήσεις. Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικές από αυτές και ας συζητήσουμε πιθανές λύσεις.

Χαμηλό ποσοστό επίλυσης πρώτης επαφής

Αν και μπορεί να φαίνεται σαν μια απλή μέτρηση απόδοσης, αυτό δεν συμβαίνει. Στα κέντρα επικοινωνίας, η επίλυση της πρώτης επαφής είναι ένας σημαντικός δείκτης της ικανοποίησης των πελατών και του κατά πόσον εκπληρώνονται οι προσδοκίες τους. Μπορεί να αντιμετωπίσετε αυτήν την πρόκληση λόγω ανεπαρκούς εκπαίδευσης αντιπροσώπων ή ενός συντριπτικού αριθμού αιτημάτων κέντρου εξυπηρέτησης, μεταξύ άλλων παραγόντων.

Λύση: Προετοιμάστε το προσωπικό σας για το χειρισμό ακόμη πιο περίπλοκων ζητημάτων πελατών, την ανάλυση αναφορών και δεδομένων για τον προσδιορισμό της βέλτιστης πορείας δράσης και την ανάπτυξη μιας αποτελεσματικής διαδικασίας κλιμάκωσης.

Έλλειψη επιλογών αυτοεξυπηρέτησης

Ακόμη και τα κέντρα επικοινωνίας με μεγάλο αριθμό αντιπροσώπων που είναι κατάλληλα εκπαιδευμένοι μπορεί να κατακλύζονται από τον αριθμό των αποτρέψιμων ερωτήσεων που λαμβάνουν.

Λύση: Αναπτύξτε και στη συνέχεια κατευθύνετε τους πελάτες σε μια αξιόπιστη και ενημερωτική πύλη αυτοεξυπηρέτησης με βάση γνώσεων. Βεβαιωθείτε ότι τα εισερχόμενά σας δεν πλημμυρίζουν από ερωτήσεις στις οποίες οι πελάτες μπορούν εύκολα να απαντήσουν οι ίδιοι. Η έρευνα δείχνει ότι το 91% των ερωτηθέντων θα χρησιμοποιούσε μια βάση γνώσεων εάν ήταν διαθέσιμη και προσαρμοσμένη στις ανάγκες τους.

Μη χρήση των σωστών εργαλείων

Όλες οι επιχειρήσεις είναι διαφορετικές. Επομένως, χρειάζονται διαφορετικές λύσεις λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης που να περιλαμβάνουν διαφορετικές δυνατότητες.

Λύση: Ερευνήστε διεξοδικά το λογισμικό που θέλετε να χρησιμοποιήσετε και βεβαιωθείτε ότι παρέχει όλα όσα χρειάζεται η εταιρεία σας για να πετύχει. Μελετήστε όλες τις αναφορές και τα αναλυτικά στοιχεία που μπορείτε να βρείτε στα χέρια σας. Λέγεται ότι η γνώση είναι δύναμη, επομένως φροντίστε να κατανοήσετε όλες τις λεπτομέρειες των λειτουργιών του λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης.

Ξεπερασμένα συστήματα

Γνωρίζατε ότι έως και το 42% των αντιπροσώπων δεν μπορούν να επιλύσουν ερωτήματα πελατών λόγω απαρχαιωμένων ή ασύνδετων συστημάτων;

Λύση: Να παραμένετε πάντα σε εγρήγορση όταν πρόκειται για ενημερώσεις κώδικα, ενημερώσεις και καινοτομίες.

Χρονοβόρες επαναλαμβανόμενες εργασίες

Πολλά προβλήματα μπορούν να προκύψουν μόνο από αυτήν την πρόκληση. Εάν οι αντιπρόσωποι σας ξοδεύουν ώρες κάνοντας επαναλαμβανόμενες εργασίες, είναι λιγότερο αφοσιωμένοι και λιγότερο παραγωγικοί και υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα το κέντρο επικοινωνίας σας να έχει υψηλό ποσοστό κύκλου εργασιών.

Λύση: Χρησιμοποιήστε λειτουργίες AI και αυτοματισμού. Βέβαια, να είστε προσεκτικοί με την εφαρμογή του. Δεν θέλετε να χάσετε αυτή την «ανθρώπινη επαφή» που κάνει την υποστήριξη πελατών μια φιλική και ευχάριστη εμπειρία.

Τύποι λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης

Οι λύσεις εφαρμογών κέντρου εξυπηρέτησης περιλαμβάνουν ποικίλες δυνατότητες και λειτουργίες προσαρμοσμένες για μια μεγάλη ποικιλία πελατών.

Οι παρακάτω είναι οι πιο συνηθισμένοι τύποι λύσεων λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης.

  • Εσωτερικό λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης – Επιτρέπει στους εσωτερικούς χρήστες να παρακολουθούν και να επιλύουν γρήγορα και αποτελεσματικά εσωτερικές καρτέλες και ζητήματα.
  • Εξωτερικό λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης – Ένας πελάτης που πληρώνει υποστηρίζεται από τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών του πωλητή.
  • Διαδικτυακό λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης – Με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που βασίζεται σε cloud, όλες οι πληροφορίες αποθηκεύονται στους διακομιστές του κεντρικού υπολογιστή. Συνήθως πληρώνεται μέσω συνδρομής και ο φιλοξενητής συνήθως παρέχει τεχνική υποστήριξη.
  • Εγκατεστημένο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης – Όλο το υλικό βρίσκεται εγκατεστημένο και ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την ομαλή λειτουργία του.
  • Λογισμικό ανοικτού κώδικα – Αυτός είναι ένας τύπος λογισμικού όπου οποιοσδήποτε μπορεί να έχει πρόσβαση και να αλλάξει τον κώδικά του χωρίς να χρειάζεται άδεια από τον παραγωγό του. Συνήθως, οι λύσεις ανοιχτού κώδικα είναι είτε δωρεάν είτε χρηματοδοτούνται από δωρεές.
  • Κλειστού κώδικα – Αυτό είναι το αντίθετο από ένα μοντέλο ανοιχτού κώδικα. Προστατεύεται από πνευματική ιδιοκτησία και δεν είναι διαθέσιμο στο κοινό.

Χαρακτηριστικά του λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης

Όταν ψάχνετε για το καλύτερο λογισμικό κέντρου υποστήριξης για την εταιρεία σας, θα συναντήσετε πολλές δημοφιλείς δυνατότητες, επιλογές και ενσωματώσεις που έχουν να προσφέρουν διάφορες λύσεις. Ωστόσο, αυτά είναι τα 10 πιο σημαντικά που πρέπει πρώτα να ελέγξετε από οποιαδήποτε λίστα χαρακτηριστικών.

  • Κανάλια επικοινωνίας – Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο οι πελάτες σας επικοινωνούν μαζί σας. Αυτά τα σημεία επαφής μπορεί να περιλαμβάνουν υποστήριξη μέσω email, ζωντανή συνομιλία, τηλεφωνικό κέντρο, κοινωνικά μέσα, φόρουμ κοινότητας και άλλα.
  • Διαχείριση καρτελών – Είναι το βασικό σύστημα που οργανώνει τις αλληλεπιδράσεις υποστήριξης πελατών και τις καταγράφει ως καρτέλες. Όχι μόνο αυτό, αλλά επιτρέπει επίσης την περαιτέρω παρακολούθηση κατελών που μπορεί να βοηθήσει στη διερεύνηση, την επίλυση και την αποτροπή τυχόν συμφόρησης.
  • Πύλη αυτοεξυπηρέτησης – Μια πύλη αυτοεξυπηρέτησης επιτρέπει στους πελάτες σας να είναι ανεξάρτητοι. Γνωρίζατε ότι έως και το 66% των πελατών προσπαθούν να επιλύσουν τα προβλήματά τους μόνοι τους προτού επικοινωνήσουν με τις ομάδες υποστήριξης πελατών;
  • Βάση γνώσεων – Δεν υπάρχει αποτελεσματικό κέντρο επικοινωνίας χωρίς βάση γνώσεων. Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει στους πελάτες σας να επιλύουν τα προβλήματά τους 24 ώρες το 24ωρο, 7 ώρες το 24ωρο, χωρίς να απαιτείται η παρουσία αντιπροσώπου. Επιπλέον, μια εσωτερική βάση γνώσεων είναι ένα κρίσιμο μέρος των καθημερινών δραστηριοτήτων των αντιπροσώπων σας, επειδή αποθηκεύει όλες τις πληροφορίες πελατών, το ιστορικό καρτελών και πολλά άλλα.
  • Διαισθητική διεπαφή χρήστη – Ακόμη και το πιο ισχυρό και πλούσιο σε δυνατότητες λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης δεν θα σας κάνει καλό εάν είναι δύσκολο να το χρησιμοποιήσετε. Μια διαισθητική διεπαφή χρήστη είναι το Α και το Ω των ομαλών λειτουργιών του κέντρου επικοινωνίας.
  • Αναφορές και αναλυτικά στοιχεία – Η μελέτη αναφορών και αναλυτικών στοιχείων σάς παρέχει βαθύτερη εικόνα για τη λειτουργία του κέντρου επικοινωνίας σας και της επιχείρησης συνολικά. Βεβαιωθείτε ότι το εργαλείο του κέντρου εξυπηρέτησης μπορεί να σας παρέχει επαρκείς πληροφορίες.
  • Διαχερίση SLA -Μια έξυπνη λύση κέντρου εξυπηρέτησης σάς επιτρέπει να διαχειρίζεστε και να τηρείτε πολλαπλές συμφωνίες σε επίπεδο υπηρεσιών ταυτόχρονα.
  • Αυτοματισμός – Η αυτοματοποίηση των καθημερινών εργασιών είναι απαραίτητη, κυρίως σε εταιρείες μεγάλης κλίμακας με πολλούς πελάτες.
  • Πίνακες ελέγχου – Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει στους αντιπροσώπους να λαμβάνουν μια γρήγορη επισκόπηση των πιο σημαντικών δεδομένων κατά τη σύνδεση στο σύστημα. Οι διαχειριστές κέντρων επικοινωνίας χρησιμοποιούν επίσης πίνακες εργαλείων για την παρακολούθηση βασικών μετρήσεων.
  • Ετικέτες – Η προσθήκη ετικετών στις καρτέλες σας και στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες είναι επιτακτική, εάν θέλετε το κέντρο επικοινωνίας σας να λειτουργεί ομαλά και αποτελεσματικά. Οι ετικέτες όχι μόνο βοηθούν στην κατηγοριοποίηση των καρτελών υποστήριξης πελατών, αλλά επιτρέπουν επίσης στους αντιπροσώπους να αντλούν γρήγορα πληροφορίες πελατών και να πλοηγούνται καλύτερα σε μεγάλους όγκους καρτελών.

Πώς να επιλέξετε το καλύτερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης

Πρώτα και κύρια, συνιστούμε να γράψετε μια λίστα με όλες τις απαιτήσεις που έχετε για το νέο σας online λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης.

Εάν δεν μπορείτε να βρείτε μόνοι σας όλες τις ανάγκες του κέντρου επικοινωνίας σας, μιλήστε με το προσωπικό σας. Έχουν πληροφορίες για τις καθημερινές λειτουργίες του κέντρου επικοινωνίας, επομένως είναι η καλύτερη πηγή πληροφοριών που μπορείτε να λάβετε όταν επιλέγετε το λογισμικό με το οποίο τελικά θα καταλήξουν να εργάζονται.

Για να βοηθήσετε εσάς και το προσωπικό σας να επιλέξετε το καλύτερο επιχειρηματικό λογισμικό, ακολουθούν ορισμένες στρατηγικές που πρέπει να συμπεριλάβετε στη λήψη αποφάσεων.

Υποστήριξη

Αν και σε κανέναν δεν αρέσει να πιστεύει ότι κάτι μπορεί να πάει στραβά, είναι σημαντικό να έχετε κατά νου ότι η άμεση διαθέσιμη υποστήριξη είναι ζωτικής σημασίας εάν θέλετε όλα να κυλήσουν ομαλά. Σε κανέναν δεν αρέσει να περιμένει για ώρες, ή ακόμα και μέρες, μια απάντηση από τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών, επομένως φροντίστε να ερευνήσετε την ποιότητα της υποστήριξης πελατών του προμηθευτή προτού λάβετε τελικές αποφάσεις.

Δυνατότητα κλιμάκωσης πάνω/κάτω

Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων έχουν την ανάπτυξη της εταιρείας τους στην κορυφή των λιστών προτεραιοτήτων τους. Μην ξεχνάτε, ωστόσο, ότι το κέντρο επικοινωνίας σας πρέπει επίσης να συμβαδίζει. Ομοίως, το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης που χρησιμοποιείτε μπορεί επίσης να κλιμακωθεί προς τα πάνω ή προς τα κάτω. Όταν επιλέγετε μια λύση λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης που θέλετε να αγοράσετε, ελέγχετε πάντα πόσο εύκολο είναι να κλιμακωθεί και με τους δύο τρόπους.

Περιορισμοί λογισμικού

Ανεξάρτητα από το πόσο εκπληκτικό είναι το λογισμικό που χρησιμοποιείτε, υπάρχουν πάντα κάποια προβλήματα και περιορισμοί στην πορεία. Αφιερώστε χρόνο για να μελετήσετε τις δυνατότητες του λογισμικού που σκέφτεστε να αποκτήσετε και να αποφασίσετε με ποιες δυνατότητες μπορείτε και δεν μπορείτε χωρίς αυτές να συνεχίσετε.

Επιλογές συνεργασίας

Σε περιβάλλον κέντρου επικοινωνίας, ομαδική εργασία είναι το Α και το Ω. Ο χειρισμός πολλαπλών ζητημάτων ταυτόχρονα, η παροχή υποστήριξης συνομιλίας ενώ είστε σε κλήση και η αναφορά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι δουλειά για μοναχικούς ανθρώπους. Επιλέξτε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που επιτρέπει στην ομάδα σας να συνεργάζεται απρόσκοπτα. Θα διευκολύνει τις δουλειές τους καθώς και θα βελτιώσει τη συνολική παραγωγικότητα της επιχείρησης.

Ενσωματώσεις

Βεβαιωθείτε ότι το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης μπορεί να συνδεθεί με διαφορετικούς ιστότοπους και εφαρμογές. Όχι μόνο κάνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας πιο προσιτά, αλλά παρέχει επίσης μια εξαιρετική ενοποιημένη εμπειρία πελατών σε όλους τους τομείς.

Οι κορυφαίοι 15 πάροχοι λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης

LiveAgent

LiveAgent helpdesk software homepage

Το καλύτερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που θέλουν να παρέχουν την καλύτερη υποστήριξη πελατών σε πελάτες σε όλο τον κόσμο.

Το LiveAgent είναι μια λύση λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης με περισσότερες από 150 ενσωματώσεις και πολλές προηγμένες δυνατότητες. Περισσότεροι από 40.000 πελάτες βασίζονται σε αυτό το λογισμικό για να παρέχουν άριστη εξυπηρέτηση πελατών στους πελάτες τους.

Βασικά χαρακτηριστικά:

Πλεονεκτήματα:

  • Διαισθητική διεπαφή
  • Αξιόπιστη και χρήσιμη υποστήριξη πελατών
  • Εμπειρία παντός καναλιού

Μειονεκτήματα:

  • Παλαιωμένη σχεδίαση διεπαφής χρήστη
  • Δεν είναι δυνατή η σύνδεση σε δύο προγράμματα περιήγησης με έναν λογαριασμό ταυτόχρονα
  • Διατίθεται τεχνική υποστήριξη 24 /7, αλλά βρίσκεται στην ΕΕ

Οι πελάτες του LiveAgent

Μερικοί από τους πιο γνωστούς πελάτες αυτού του λογισμικού περιλαμβάνουν κολοσσούς του κλάδου όπως η Huawei, η Nascar, η BMW, η Slido και η Yamaha.

Τιμολόγηση

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το LiveAgent εντελώς δωρεάν. Ωστόσο, εάν θέλετε να απολαύσετε τις προηγμένες λειτουργίες του, μπορείτε να επιλέξετε από τρεις επιλογές τιμολόγησης, συμπεριλαμβανομένων των 15$, 29$ και 49$ το μήνα.

Εάν θέλετε να το δοκιμάσετε, εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών και εξοικειωθείτε με το σύστημα.

Spiceworks

Spiceworks helpdesk software homepage

Το καλύτερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών που παίρνουν σοβαρά τις λειτουργίες τους στον τομέα της πληροφορικής.

Αυτό το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που βασίζεται σε cloud, που ιδρύθηκε το 2006, δεν είναι καινούργιο στον τομέα της υποστήριξης πελατών.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Καρτέλες
  • Αναφορές και αναλυτικά στοιχεία
  • Πίνακας ελέγχου
  • Πύλη αυτοεξυπηρέτησης
  • Διαχείριση συμβάντων

Πλεονεκτήματα:

  • Προσιτό
  • Σύνθετες επιλογές διαχείρισης συμβάντων
  • Πολλές επιλογές διαμόρφωσης

Μειονεκτήματα:

  • Προσθήκες στην εφαρμογή
  • Περιστασιακές καθυστερήσεις
  • Προβλήματα δρομολόγησης καρτελών μεταξύ τμημάτων

Τιμολόγηση

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Spiceworks εντελώς δωρεάν.

Λεπτομερής σύγκριση

Σύγκριση LiveAgent με Spiceworks

Help Scout

Help Scout helpdesk software homepage

Το καλύτερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις που προσπαθούν να παρέχουν εκπληκτική εξυπηρέτηση πελατών.

Το Help Scout το εμπιστεύονται περισσότερες από 12.000 εταιρείες σε όλους τους κλάδους. Με τις πολλές ενσωματώσεις του, οι πελάτες σας δεν θα χάσουν ποτέ την ευκαιρία να επικοινωνήσουν με την επιχείρησή σας.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Καρτέλες
  • Ενσωματώσεις τρίτων
  • SLA
  • Πύλη αυτοεξυπηρέτησης
  • Πολυκαναλική επικοινωνία

Πλεονεκτήματα:

  • Αξιόπιστη υποστήριξη πελατών
  • Εύκολη ρύθμιση και χρήση
  • Πολύ αποκριτικό

Μειονεκτήματα:

  • Ανεπαρκής προσαρμογή αναφοράς
  • Ο αυτοματισμός ροής εργασίας είναι δύσκολο να ρυθμιστεί
  • Η διεπαφή χρήστη είναι λίγο παλαιωμένη

Πελάτες του Help Scout

Ορισμένες από τις εταιρείες που χρησιμοποιούν το Help Scout περιλαμβάνουν τις OkCupid, Trello και Honey.

Τιμολόγηση

Το Help Scout προσφέρει συνδρομή τριών επιπέδων για το λογισμικό τους, συμπεριλαμβανομένων 20$, 35$ και 60$ ανά χρήστη το μήνα που χρεώνονται ετησίως.

Για να δοκιμάσετε τις δυνατότητες του Help Scout πριν δεσμευτείτε σε ένα πρόγραμμα επί πληρωμή, μπορείτε να εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή 15 ημερών.

Λεπτομερής σύγκριση

Σύγκριση LiveAgent με Help Scout

Zoho Desk< /h3>

Zoho Desk helpdesk software homepage

Το καλύτερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για μεσαίου μεγέθους και μεγάλες εταιρείες με μεγάλο όγκο καθημερινών αλληλεπιδράσεων με πελάτες.

Περισσότερες από 50.000 εταιρείες σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν την πλατφόρμα κέντρου εξυπηρέτησης του Zoho Desk για τις καθημερινές τους δραστηριότητες στο κέντρο επικοινωνίας.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Καρτέλες
  • Εργαλείο διαχείρισης σχέσεων με πελάτες (CRM)
  • Παρακολούθηση παραπόνων πελατών
  • Ενσωματώσεις τρίτων
  • SLA

Πλεονεκτήματα:

  • Εύκολη προσαρμογή
  • Εξαιρετική πύλη χρηστών
  • Εύκολη διαχείριση SLA

Μειονεκτήματα:

  • Δεν έχει ειδοποιήσεις όταν διαβιβάζονται καρτέλες μεταξύ των τμημάτων
  • Η διεπαφή μπορεί να είναι αργή μερικές φορές
  • Η κλιμάκωση μπορεί να είναι περίπλοκη

Πελάτες του Zoho Desk

Η βάση πελατών του Zoho Desk περιλαμβάνει εταιρείες όπως η Daimler, η Land Rover και η Essilor.

Τιμολόγηση

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωρεάν έκδοση του Zoho Desk με τα βασικά του χαρακτηριστικά. Ωστόσο, εάν θέλετε να αξιοποιήσετε πλήρως τις δυνατότητες αυτού του επιχειρηματικού λογισμικού, μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα προγράμματα τιμολόγησης από 14€, 23€ ή ​​40€ ανά αντιπρόσωπο το μήνα.

Μπορείτε πρώτα να δοκιμάστε το κάνοντας εγγραφή για μια δωρεάν δοκιμή 15 ημερών.

Λεπτομερής σύγκριση

Σύγκριση LiveAgent με Zoho Desk

Jira Service Management

Jira helpdesk software homepage

Το καλύτερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για μεγαλύτερες επιχειρήσεις στον τομέα της πληροφορικής, της ανάπτυξης, των επιχειρήσεων και άλλων, που θέλουν να παρέχουν την καλύτερη υποστήριξη.

Το Jira Service Management από την Atlassian υποστηρίζει τους προγραμματιστές, τους ειδικούς IT και άλλα τμήματα να συνεργάζονται απρόσκοπτα.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Καρτέλες
  • Διαχείριση συμβάντων
  • Εργαλεία συνεργασίας
  • Αναφορά σε πραγματικό χρόνο
  • Διαχείριση ροής εργασίας

Πλεονεκτήματα:

  • Εύκολη ενσωμάτωση με πολλά εργαλεία διαχείρισης ITSM
  • Ευελιξία
  • Εξαιρετικές δυνατότητες παρακολούθησης

Μειονεκτήματα:

  • Η μετεγκατάσταση αλλαγών από την ανάπτυξη στην παραγωγή μπορεί να είναι δύσκολη
  • Πολύπλοκη διεπαφή χρήστη
  • Απότομη καμπύλη εκμάθησης

Πελάτες του Jira Service Management

Το Jira Service Management χρησιμοποιείται ευρέως σε επιχειρήσεις όπως το Toast, η Lucid Motors και η Solarisbank.

Τιμολόγηση

Βασικά χαρακτηριστικά:

Οι προσφορές λογισμικού γραφείου βοήθειας IT Jira Service Management διατίθενται δωρεάν. Για να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο προηγμένες επιλογές, μπορείτε να επιλέξετε τα τυπικά προγράμματά τους 20$ ή Premium 40$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα, τα οποία χρεώνονται ετησίως. Προσφέρουν επίσης ένα πρόγραμμα Enterprise για εταιρείες με περισσότερους από 201 αντιπροσώπους. Κοστίζει 128.000$ το χρόνο.

Για να το δοκιμάσετε προτού δεσμευτείτε για ένα πρόγραμμα επί πληρωμή, μπορείτε να εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή 7 ημερών.

Λεπτομερής σύγκριση

Σύγκριση LiveAgent με Jira Service Management

Freshservice

Freshservice helpdesk software homepage

Το καλύτερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για εταιρείες χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, εκπαίδευσης και κυβερνητικούς οργανισμούς.

Το Freshservice είναι ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που φέρνει τον έξυπνο αυτοματισμό πιο κοντά στους πελάτες του και τους βοηθά να παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Αυτοματισμός καρτελών
  • Διαχείριση συμβάντων
  • Εργαλεία συνεργασίας
  • Παρακολούθηση προβλημάτων
  • Υποστήριξη πολλών καναλιών

Πλεονεκτήματα:

  • Φιλική διεπαφή προς το χρήστη
  • Οι ροές εργασίας διαμορφώνονται εύκολα
  • Εύκολη ανάπτυξη και προσαρμογή

Μειονεκτήματα:

  • Ανεπαρκείς αναφορές
  • Η αρχική διαμόρφωση μπορεί να είναι λίγο δύσκολη
  • Ανεπαρκής πίνακας ελέγχου

Πελάτες του Freshservice

Μεταξύ των εταιρειών που χρησιμοποιούν το Freshservice, μπορείτε να βρείτε τις VICE Media, TaylorMade Golf και Chargebee.

Τιμολόγηση

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στις λειτουργίες της Freshservice, μπορείτε να βρείτε τις VICE Media, TaylorMade Golf και Chargebee. μπορείτε να εγγραφείτε σε προγράμματα 15$, 40$, 75$ ή 95$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα που χρεώνονται ετησίως.

Πριν αποφασίσετε για το καλύτερο πρόγραμμα για την επιχείρησή σας, μπορείτε να δοκιμάσετε το Freshservice, με εγγραφή στο δωρεάν πρόγραμμα 21 ημερών.

Freshdesk

Freshdesk helpdesk software homepage

Το καλύτερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης βοήθειας για όλες τις επιχειρήσεις που προσπαθούν να οικοδομήσουν μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες τους.

Με πάνω από 50.000 πελάτες σε όλο τον κόσμο, το Freshdesk δεν θα απογοητεύσει καμία επιχείρηση με επίκεντρο τον πελάτη.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Καρτέλες
  • Εργαλείο ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
  • Εργαλεία συνεργασίας
  • Πίνακας ελέγχου

Πλεονεκτήματα:

  • Καλά σχεδιασμένη διεπαφή χρήστη
  • Επιλογές αυτοματισμού
  • Αξιόπιστη λειτουργία ζωντανής συνομιλίας

Μειονεκτήματα:

  • Οι καρτέλες μπορεί να χαθούν κατά τη μεταφορά μεταξύ ομάδων
  • Περιορισμένα εργαλεία επεξεργασίας
  • Ανεπαρκείς αναφορές

Πελάτες του Freshdesk

Μερικοί από τους πιστούς πελάτες του Freshdesk περιλαμβάνουν τις Decathlon, Aramex και Bridgestone.

Τιμολόγηση

Αν έχετε έως και 10 αντιπροσώπους, μπορείτε να χρησιμοποιήστε αυτό το λογισμικό υποστήριξης κέντρου εξυπηρέτησης δωρεάν. Ωστόσο, μπορείτε επίσης να επιλέξετε προγράμματα συνδρομής 15€, 49€ ή 79€ ανά αντιπρόσωπο το μήνα που χρεώνονται ετησίως.

Εάν θέλετε να το δοκιμάσετε πρώτα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωρεάν δοκιμή 21 ημερών.

Λεπτομερής σύγκριση

Σύγκριση LiveAgent με Freshdesk

Zendesk

Zendesk helpdesk software homepage

Το καλύτερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για αναπτυσσόμενες εταιρείες που προσπαθούν να παρέχουν εκπληκτική εξυπηρέτηση πελατών.

Περισσότερες από 160.000 εταιρείες εμπιστεύονται το Zendesk για να τους βοηθήσει στη σύναψη συμφωνιών και στη φροντίδα των πελατών τους.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Καρτέλες
  • Πολυκαναλική επικοινωνία
  • CRM
  • Πίνακας ελέγχου
  • Αναφορές

Πλεονεκτήματα:

  • 100+ ενσωματώσεις
  • Οι καρτέλες παρακολουθούνται εύκολα
  • Εξαιρετικός χρόνος διαθεσιμότητας

Μειονεκτήματα:

  • Δύσκολη επικοινωνία με την υποστήριξη πελατών
  • Είναι δύσκολο να δημιουργηθούν πίνακες ελέγχου
  • Ανεπαρκή εργαλεία ανάλυσης

Πελάτες του Zendesk

Μεταξύ των ικανοποιημένων πελατών του Zendesk μπορείτε να βρείτε τις Polaris, Modsy και BoxyCharm.

Τιμολόγηση

Το πρόγραμμα τιμολόγησης ξεκινά από 19€ ανά αντιπρόσωπο το μήνα και συνεχίζει με επιλογές 49€ και 99€. Όλα χρεώνονται ετησίως.

Πριν κάνετε μια αγορά, μπορείτε να εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών και να εξοικειωθείτε με αυτήν την πλατφόρμα κέντρου εξυπηρέτησης.

Λεπτομερής σύγκριση

Σύγκριση LiveAgent με Zendesk

Gorgias

Αρχική σελίδα λογισμικού γραφείου υποστήριξης Gorgias

Το καλύτερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για εταιρείες όλων των μεγεθών στο ηλεκτρονικό εμπόριο και σε πολλούς άλλους τομείς.

Το Gorgias βοηθά περισσότερες από 9.000 εταιρείες να αυξήσουν τα έσοδά τους και να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες πελατών με την εφαρμογή τους που έχει σχεδιαστεί ειδικά για το Shopify.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Καρτέλες
  • Ενσωματώσεις τρίτων
  • Βάση δεδομένων πελατών
  • Πίνακας ελέγχου δραστηριοτήτων
  • Πολυκαναλική επικοινωνία

Πλεονεκτήματα:

  • Ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης
  • Εύκολο στη χρήση
  • Η διεπαφή χρήστη είναι εύκολη στη διαμόρφωση

Μειονεκτήματα:

  • Δύσκολη προσαρμογή
  • Μερικές φορές είναι δύσκολο να προσεγγιστεί η υποστήριξη πελατών
  • Δεν διαθέτει ενσωματωμένο έλεγχο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας

Πελάτες του Gorgias

Ορισμένες από τις επωνυμίες που βασίζονται στο Gorgias περιλαμβάνουν τις Steve Madden, Bokksu και Marine Layer.

Τιμολόγηση

Μπορείτε να ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του Gorgias με την εγγραφή σας σε ένα από τα ακόλουθα προγράμματα: 50$, 300$ ή 750$ το μήνα. Εάν θέλετε να αποκτήσετε ένα προσαρμοσμένο πρόγραμμα τιμολόγησης, μπορείτε να απευθυνθείτε στην ομάδα του Gorgias.

Πριν δεσμε&u