Αποκτήστε τα καλύτερα εργαλεία για τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών σας και κάντε τους πελάτες σας χαρούμενους. Το LiveAgent είναι μία από τις καλύτερες λύσεις κέντρου υποστήριξης που διατίθενται στην αγορά, χάρη στην εύκολη διαχείριση καρτελών. Επωφεληθείτε από το ευρύ φάσμα δυνατοτήτων, ενσωματώσεων, καθώς και την εξαιρετική πολυκαναλική υποστήριξη για ομαλές συνομιλίες πελατών.
Διοχέτευση δεδομένων...
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Λύσεις κέντρου εξυπηρέτησης
Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης συγκεντρώνει συνήθως όλη την εισερχόμενη επικοινωνία σας από πελάτες και τη μετατρέπει σε καρτέλες για ευκολότερη διαχείριση. Οι πελάτες σας χρησιμοποιούν όλα τα είδη τρόπων επικοινωνίας, όπως email, τηλέφωνο, messenger ή ζωντανή συνομιλία, επομένως η διατήρηση όλης της επικοινωνίας σε ένα μέρος βοηθά τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας να κατανοήσουν καλύτερα το πρόβλημα και να απαντήσουν πιο γρήγορα.
Βελτιώστε την αποτελεσματικότητά σας με μια λύση πολλαπλών καναλιών
Ευχρηστία
Κάθε επιχείρηση που προσφέρει υποστήριξη πελατών ή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να χρησιμοποιήσει λογισμικό κέντρου υποστήριξης για εύκολο χειρισμό των ερωτημάτων πελατών. Η ευθύνη ανήκει στις ομάδες υποστήριξης πελατών, οι οποίες είναι οι κύριοι χρήστες του λογισμικού κέντρου υποστήριξης. Ωστόσο, τα συστήματα κέντρου υποστήριξης συχνά συνοδεύονται από προηγμένες λειτουργίες για να επεκτείνουν τη χρησιμότητά τους σε άλλα τμήματα. Μια ομάδα πωλήσεων μπορεί να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του τηλεφωνικού κέντρου ή τη ζωντανή συνομιλία, ενώ ένα κέντρο εξυπηρέτησης πληροφορικής μπορεί να χρησιμοποιήσει email και την πύλη πελατών με βάση γνώσεων.
Ένα εξαιρετικό λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης προσφέρει μια ποικιλία εργαλείων για ευκολότερες αλληλεπιδράσεις με την υποστήριξη πελατών.
Το σύστημα καρτελών του LiveAgent αποτελεί ζωτικό μέρος του λογισμικού διαχείρισης κέντρου υποστήριξης. Συγκεντρώνει μηνύματα πελατών και τα μετατρέπει σε καρτέλες κέντρου υποστήριξης σε ένα συγκεντρωτικό φάκελο εισερχόμενων που υποστηρίζεται από προηγμένες λειτουργίες.
Βελτιώστε όλη την επικοινωνία των πελατών σε ένα μέρος
Λάβετε μια οργανωμένη προβολή όλων των ερωτημάτων πελατών
Παρέχετε εκπληκτική εξυπηρέτηση πελατών με τη βοήθεια του γρήγορου widget ζωντανής συνομιλίας μας. Η λειτουργία ζωντανής συνομιλίας μας υποστηρίζεται από βασικές λειτουργίες, όπως οι τυποποιημένες απαντήσεις, η προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο και άλλα.
Παρέχετε γρήγορη εξυπηρέτηση πελατών για κάθε πελάτη
Εύκολο στη χρήση και εφαρμογή σε οποιονδήποτε από τους ιστότοπούς σας
Ρυθμίστε ένα τηλεφωνικό κέντρο και προσφέρετε μια προσωπική εμπειρία πελάτη μέσω τηλεφωνικών κλήσεων. Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών μας χειρίζεται εισερχόμενες ή εξερχόμενες κλήσεις για εύκολες αλληλεπιδράσεις πελατών ή επίλυση εισερχόμενων καρτελών.
Παρέχετε υποστήριξη σε πιο προσωπικό επίπεδο με κλήσεις
Χειριστείτε εισερχόμενες κλήσεις και κάντε προεπισκόπηση δεδομένων πελατών σε ένα μέρος
Οι ενσωματώσεις μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι δημοφιλείς λειτουργίες για τη δημιουργία πιστών και ευχαριστημένων πελατών. Η ομάδα υποστήριξης πελατών μπορεί να αλληλεπιδράσει με τη βάση πελατών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από το σύστημα καρτελών.
Δείξτε στους πελάτες σας εύχρηστη υποστήριξη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Διαδώστε την επωνυμία σας και κερδίστε περισσότερους δυνητικούς πελάτες
Παρέχετε χρήσιμες γνώσεις με τη γνωσιακή μας βάση για εύκολη αυτοϋποστήριξη. Μοιραστείτε τις βέλτιστες επιχειρηματικές πρακτικές, ενημερωτικά άρθρα, οδηγούς χρήσης και πολλά άλλα με το ισχυρό μας εργαλείο βάσης γνώσεων.
Δημιουργήστε πολλαπλές βάσεις γνώσεων και εσωτερική βάση γνώσεων
Ρίξτε μια ματιά σε μερικά από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του εργαλείου κέντρου εξυπηρέτησης και αποκτήστε μια πλήρη εικόνα της εμπειρίας χρήστη του LiveAgent.
Διαχείριση εργασιών
Απαλλαγείτε από όλες τις τετριμμένες και επαναλαμβανόμενες εργασίες με τη λειτουργία Κανόνες. Ρυθμίστε απλούς αυτοματισμούς για να αυτοματοποιήσετε τις βασικές λειτουργίες του κέντρου εξυπηρέτησης και εστιάστε σε ό,τι είναι σημαντικό. Χρησιμοποιήστε κανόνες για να μεταφέρετε ή να επιλύσετε καρτέλες, να προσθέσετε συγκεκριμένες ετικέτες και πολλά άλλα. Οι λειτουργίες αυτοματισμού του LiveAgent είναι ιδανικές για εξοικονόμηση χρόνου – μπορούν να βοηθήσουν τους αντιπροσώπους να κάνουν πιο ουσιαστική δουλειά και να μειώσουν το κόστος διαχείρισης του κέντρου υποστήριξης.
Εκμεταλλευτείτε την αυτοματοποίηση εργασιών με τους Κανόνες
Αυτοματοποιήστε επαναλαμβανόμενες ή καθημερινές εργασίες
Υποστήριξη πολλών γλωσσών
Το λογισμικό μας μιλά τη γλώσσα σας. Επιλέξτε τη γλώσσα που θέλετε και προσαρμόστε το LiveAgent στις προτιμήσεις σας. Το LiveAgent υποστηρίζει αυτήν τη στιγμή 43 γλώσσες και εργαζόμαστε συνεχώς για την προσθήκη νέων γλωσσών σε τακτική βάση. Επωφεληθείτε από τα προσαρμόσιμα widget γλώσσας και μιλήστε τη γλώσσα των πελατών σας. Απλώς ορίστε τη γλώσσα στις ρυθμίσεις μεμονωμένων widget και είστε έτοιμοι.
Αναφορές
Το LiveAgent μετρά τα δεδομένα στο σύστημα του κέντρου εξυπηρέτησης και δημιουργεί εκτενείς αναφορές που είναι εύκολα προσβάσιμες από τον πίνακα ελέγχου σας. Μετρήστε την απόδοση μεμονωμένων ή γενικά αντιπροσώπων, την απόδοση του καναλιού, τις επιλυμένες καρτέλες, τις τρέχουσες συνομιλίες, τις αξιολογήσεις των αντιπροσώπων και πολλά άλλα. Επιλέξτε πώς θέλετε να οπτικοποιήσετε τα δεδομένα και χρησιμοποιήστε τα για να βελτιώσετε την απόδοση του κέντρου εξυπηρέτησης από κάθε άποψη.
Διαχείριση σχέσεων
Το LiveAgent εργάζεται με πολλούς συνεργάτες για να επιτρέπει στους πελάτες να ενσωματώνουν μια πλατφόρμα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων. Με την ενσωμάτωση του CRM, οι αντιπρόσωποί σας θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα πελατών γρήγορα και αποτελεσματικά. Επιλύστε αποτελεσματικά κάθε ερώτημα πελάτη και δημιουργήστε μακροχρόνιες πελατειακές σχέσεις ταυτόχρονα. Το LiveAgent προσφέρει επίσης βασικές δυνατότητες CRM για όσους δεν χρησιμοποιούν λύση CRM τρίτων κατασκευαστών.
Εφαρμογές smartphone
Θέλετε να παρέχετε υποστήριξη πελατών και να απαντάτε σε ερωτήματα εν κινήσει; Το LiveAgent διαθέτει εγγενείς εφαρμογές για Android και iOS, ώστε να μπορείτε να απαντάτε ενώ βρίσκεστε μακριά από τον υπολογιστή σας. Και οι δύο εφαρμογές σάς επιτρέπουν να χειρίζεστε οποιοδήποτε είδος αιτήματος – email, κλήσεις, ζωντανές συνομιλίες και αιτήματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Οι εφαρμογές είναι δωρεάν για κάθε χρήστη του LiveAgent, ώστε να μπορείτε να τις κατεβάσετε ανά πάσα στιγμή.
Δωρεάν υποστήριξη
Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης σάς δίνει τη δυνατότητα να βοηθάτε τους πελάτες 24/7. Πως; Απλώς δημιουργώντας μια εις βάθος βάση γνώσεων. Σύμφωνα με την έρευνά μας, σχεδόν το 70% των πελατών προτιμά μια επιλογή αυτοεξυπηρέτησης. Η αυτοεξυπηρέτηση είναι γρήγορη, βολική και μπορεί να δώσει στην επιχείρησή σας ένα πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας.
Δυνατότητες πολλαπλών καναλιών
Μη χάνετε άλλο χρόνο εναλλαγής μεταξύ πλατφορμών για να απαντήσετε σε ερωτήματα πελατών. Παρακολουθήστε τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σας να βελτιώνονται αμέσως συνδέοντας το email, τη ζωντανή συνομιλία, τις τηλεφωνικές κλήσεις και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μεταξύ άλλων, στο LiveAgent.
Εργαλεία αναλυτικών στοιχείων
Μείνετε πάντα ενημερωμένοι για την απόδοση των αντιπροσώπων για να βελτιώνεστε καθημερινά. Τα δεδομένα απόδοσης της ομάδας στο LiveAgent μπορούν να παρέχουν στην επιχείρησή σας χρήσιμες πληροφορίες για την εξυπηρέτηση πελατών σας. Ως αποτέλεσμα, μπορείτε να προσδιορίσετε εάν χρειάζεται πρόσθετη εκπαίδευση ή πώς να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών.
Διαχείρισης εξυπηρέτησης
Ένας τρόπος για να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη είναι να προσεγγίσετε τους πελάτες καθ ‘όλη την εμπειρία περιήγησής τους. Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών επιτρέπει στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας να επικοινωνούν μέσω προληπτικών προσκλήσεων συνομιλίας. Ως αποτέλεσμα, οι αντιπρόσωποί σας μπορούν να αποτρέψουν ένα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης, να βελτιώσουν το CX και τελικά να αυξήσουν την αφοσίωση των πελατών.
Προσαρμοσμένες ροές εργασίας
Για να δημιουργήσετε μια εκπληκτική εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών, οι αντιπρόσωποί σας πρέπει να είναι γρήγοροι και αποτελεσματικοί. Ωστόσο, η ενασχόληση με επαναλαμβανόμενες εργασίες μπορεί να τους καταναλώσει πολύ χρόνο. Η αυτοματοποίηση εργασιών και η δημιουργία προτύπων email/τυποποιημένων μηνυμάτων μέσω του συστήματος καρτελών επιτρέπει στους αντιπροσώπους να διαθέσουν το χρόνο τους σε πελάτες που έχουν ανάγκη.
Εργαλεία συνεργασίας
Το σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης επιτρέπει στους συναδέλφους σας να συνεργάζονται με πολλούς τρόπους. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να επικοινωνήσει μέσα στις καρτέλες υποστήριξης πελατών και να λύσει ζητήματα πελατών πολύ γρήγορα. Επιπλέον, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μπορεί επίσης να συνομιλήσει εκτός του κέντρου εξυπηρέτησης. Η αποτελεσματική ομαδική εργασία θα ανεβάσει την εξυπηρέτηση πελατών σας σε επαγγελματικό επίπεδο, το οποίο θα έχει ως αποτέλεσμα ευχαριστημένους πελάτες.
Δοκιμάστε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε με μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών
Μια λύση κέντρου υποστήριξης μπορεί να βοηθήσει τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών να αντιμετωπίσουν ζητήματα υποστήριξης πελατών, να χειριστούν τα εισερχόμενα αιτήματα πιο γρήγορα και να λάβουν καλύτερα σχόλια πελατών.
Παρέχετε συνεπή εξυπηρέτηση πελατών σε όλα τα κανάλια με ταχύτερους χρόνους απόκρισης. Χρησιμοποιήστε SLA για να δώσετε προτεραιότητα στα email πελατών.
Οι ομάδες εξυπηρέτησης πελατών μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα συνεργατικό φάκελο εισερχομένων και άλλα εργαλεία για να εργαστούν σε στενή ενοποίηση μεταξύ τους.
Λάβετε σημαντικά δεδομένα, χρησιμοποιήστε τα για βελτίωση και παρέχετε εκπληκτική εξυπηρέτηση πελατών χάρη στα αναλυτικά στοιχεία από προσαρμοσμένες αναφορές.
Λύση για όλες τις χρήσεις
Το LiveAgent ως λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης προσαρμόζεται γρήγορα στις ανάγκες διαφορετικών επιχειρηματικών μοντέλων. Ανακαλύψτε πώς μπορεί να βοηθήσει την εταιρεία σας με την υποστήριξη πελατών.
Ρίξτε μια ματιά σε μερικούς από τους πιο ευεργετικούς λόγους για τους οποίους οι εταιρείες μεταβαίνουν στο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης.
Αφοσίωση πελατών
Η αφοσίωση σε μια επωνυμία ισοδυναμεί με μια σταθερή ροή πιστών πελατών που είναι πρόθυμοι να υποστηρίξουν την επιχείρησή σας. Σχεδόν όλοι οι πελάτες θεωρούν ότι η άριστη εξυπηρέτηση πελατών είναι ουσιαστικός παράγοντας για τη δημιουργία αφοσίωσης προς τις αγαπημένες τους επωνυμίες.
96 %
των πελατών προτιμούν την καλή εξυπηρέτηση
Η ύπαρξη των κατάλληλων λύσεων κέντρου υποστήριξης μπορεί να σας βοηθήσει να κερδίσετε την αφοσίωση της πλειοψηφίας των πελατών σας παρέχοντας εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.
Αυξημένα έσοδα
Η μεγάλη πλειοψηφία των πελατών είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα εάν λαμβάνουν γρήγορη, αξιόπιστη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών από τις αγαπημένες τους επιχειρήσεις. Καλύτερη εμπειρία πελατών σημαίνει περισσότερα κέρδη.
86 %
των πελατών πληρώνουν για καλή εξυπηρέτηση
Κερδίστε τον σεβασμό των πελατών σας και αυξήστε τα κέρδη σας με το κατάλληλο λογισμικό κέντρου υποστήριξης.
Γρήγορη υποστήριξη
Σχεδόν οι μισοί από τους πελάτες αναμένουν μια γρήγορη απάντηση στα ερωτήματά τους. Το LiveAgent προσφέρει ένα από τα πιο γρήγορα widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά, ώστε να μπορείτε να παρέχετε απαντήσεις με απαράμιλλη ταχύτητα σε κάθε επισκέπτη του ιστότοπου.
46%
των πελατών αναμένουν γρήγορη απάντηση
Πολλοί πελάτες αναμένουν από μια εταιρεία να απαντήσει εντός τεσσάρων ωρών. Κερδίστε την εμπιστοσύνη τους και παρέχετε εξαιρετικά γρήγορες απαντήσεις με το LiveAgent.
Επιλέξαμε προσεκτικά τις λειτουργίες στα προγράμματα τιμολόγησης μας, ώστε να μπορείτε να επιλέξετε το πιο προσιτό πρόγραμμα με την καλύτερη αξία. Πληρώστε μόνο για ό,τι χρησιμοποιείτε χωρίς να επιβαρύνετε τον προϋπολογισμό σας.
Most Popular
Όλοι γνωρίζουμε ότι η παροχή εκπληκτικής εξυπηρέτησης πελατών είναι μια αναγκαιότητα. Ωστόσο, ο ψηφιακός μετασχηματισμός βαδίζει χέρι-χέρι με μεγαλύτερη ζήτηση για γρήγορη, αποτελεσματική και χρήσιμη υποστήριξη από τις επιχειρήσεις. Τα καλά νέα είναι ότι ακόμη και σε αυτούς τους έντονους καιρούς, η ύπαρξη μιας αξιόπιστης πλατφόρμας λογισμικού κέντρου υποστήριξης θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε την καλύτερη εμπειρία για τους πελάτες σας. Η έρευνα δείχνει ότι το 84% των εταιρειών που προσπαθούν να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους βλέπουν αύξηση των εσόδων τους.
Έτσι, χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση, ας συζητήσουμε πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να λειτουργήσετε μια επιτυχημένη επιχείρηση.
Διοχέτευση δεδομένων...
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Εάν έχετε επικοινωνήσει ποτέ με μια εταιρεία, είναι πιθανό να έχετε ήδη αλληλεπιδράσει με λογισμικό κέντρου υποστήριξης.
Αλλά πώς ακριβώς λειτουργεί;
Αν και οι περίπλοκες διαδικασίες που συμβαίνουν στα παρασκήνια μπορεί να διαφέρουν για διάφορους παρόχους λογισμικού κέντρου υποστήριξης, ο πυρήνας τους παραμένει ο ίδιος.
Όταν ένας πελάτης επικοινωνεί με μια επιχείρηση μέσω email, ζωντανής συνομιλίας, μηνύματος κοινωνικών μέσων ή άλλων καναλιών επικοινωνίας, δημιουργείται μια καρτέλα κέντρου εξυπηρέτησης. Η καρτέλα συχνά περιλαμβάνει πληροφορίες όπως το κανάλι από το οποίο προέρχεται η αλληλεπίδραση, ένα μήνυμα από τον πελάτη, SLA, πληροφορίες πελατών και άλλα, ανάλογα με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που χρησιμοποιείτε και τον τρόπο με τον οποίο το διαμορφώνετε.
Μόλις δημιουργηθεί η καρτέλα, παραδίδεται στα εισερχόμενα. Από εκεί, ανατίθεται σε έναν αντιπρόσωπο που χειρίζεται περαιτέρω επικοινωνία με τον πελάτη και προσπαθεί να επιλύσει το πρόβλημα όσο καλύτερα μπορεί.
Σε περίπτωση που ο πρώτος εκπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών δεν μπορεί να λύσει το πρόβλημα, η καρτέλα μπορεί να κλιμακωθεί σε άλλο εκπρόσωπο, τμήμα ή επίπεδο που είναι καλύτερα εξοπλισμένο για να χειριστεί πιο περίπλοκα ζητήματα. Αυτή η διαδικασία αναφέρεται ως διαδρομή κλιμάκωσης.
Αν και το λογισμικό διαχείρισης κέντρου υποστήριξης είναι ένα καταπληκτικό εργαλείο που σας επιτρέπει να υποστηρίζετε πολλούς πελάτες σε όλο τον κόσμο, συνοδεύεται επίσης από ορισμένες προκλήσεις. Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικές από αυτές και ας συζητήσουμε πιθανές λύσεις.
Αν και μπορεί να φαίνεται σαν μια απλή μέτρηση απόδοσης, αυτό δεν συμβαίνει. Στα κέντρα επικοινωνίας, η επίλυση της πρώτης επαφής είναι ένας σημαντικός δείκτης της ικανοποίησης των πελατών και του κατά πόσον εκπληρώνονται οι προσδοκίες τους. Μπορεί να αντιμετωπίσετε αυτήν την πρόκληση λόγω ανεπαρκούς εκπαίδευσης αντιπροσώπων ή ενός συντριπτικού αριθμού αιτημάτων κέντρου εξυπηρέτησης, μεταξύ άλλων παραγόντων.
Λύση: Προετοιμάστε το προσωπικό σας για το χειρισμό ακόμη πιο περίπλοκων ζητημάτων πελατών, την ανάλυση αναφορών και δεδομένων για τον προσδιορισμό της βέλτιστης πορείας δράσης και την ανάπτυξη μιας αποτελεσματικής διαδικασίας κλιμάκωσης.
Ακόμη και τα κέντρα επικοινωνίας με μεγάλο αριθμό αντιπροσώπων που είναι κατάλληλα εκπαιδευμένοι μπορεί να κατακλύζονται από τον αριθμό των αποτρέψιμων ερωτήσεων που λαμβάνουν.
Λύση: Αναπτύξτε και στη συνέχεια κατευθύνετε τους πελάτες σε μια αξιόπιστη και ενημερωτική πύλη αυτοεξυπηρέτησης με βάση γνώσεων. Βεβαιωθείτε ότι τα εισερχόμενά σας δεν πλημμυρίζουν από ερωτήσεις στις οποίες οι πελάτες μπορούν εύκολα να απαντήσουν οι ίδιοι. Η έρευνα δείχνει ότι το 91% των ερωτηθέντων θα χρησιμοποιούσε μια βάση γνώσεων εάν ήταν διαθέσιμη και προσαρμοσμένη στις ανάγκες τους.
Όλες οι επιχειρήσεις είναι διαφορετικές. Επομένως, χρειάζονται διαφορετικές λύσεις λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης που να περιλαμβάνουν διαφορετικές δυνατότητες.
Λύση: Ερευνήστε διεξοδικά το λογισμικό που θέλετε να χρησιμοποιήσετε και βεβαιωθείτε ότι παρέχει όλα όσα χρειάζεται η εταιρεία σας για να πετύχει. Μελετήστε όλες τις αναφορές και τα αναλυτικά στοιχεία που μπορείτε να βρείτε στα χέρια σας. Λέγεται ότι η γνώση είναι δύναμη, επομένως φροντίστε να κατανοήσετε όλες τις λεπτομέρειες των λειτουργιών του λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης.
Γνωρίζατε ότι έως και το 42% των αντιπροσώπων δεν μπορούν να επιλύσουν ερωτήματα πελατών λόγω απαρχαιωμένων ή ασύνδετων συστημάτων;
Λύση: Να παραμένετε πάντα σε εγρήγορση όταν πρόκειται για ενημερώσεις κώδικα, ενημερώσεις και καινοτομίες.
Πολλά προβλήματα μπορούν να προκύψουν μόνο από αυτήν την πρόκληση. Εάν οι αντιπρόσωποι σας ξοδεύουν ώρες κάνοντας επαναλαμβανόμενες εργασίες, είναι λιγότερο αφοσιωμένοι και λιγότερο παραγωγικοί και υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα το κέντρο επικοινωνίας σας να έχει υψηλό ποσοστό κύκλου εργασιών.
Λύση: Χρησιμοποιήστε λειτουργίες AI και αυτοματισμού. Βέβαια, να είστε προσεκτικοί με την εφαρμογή του. Δεν θέλετε να χάσετε αυτή την «ανθρώπινη επαφή» που κάνει την υποστήριξη πελατών μια φιλική και ευχάριστη εμπειρία.
Οι λύσεις εφαρμογών κέντρου εξυπηρέτησης περιλαμβάνουν ποικίλες δυνατότητες και λειτουργίες προσαρμοσμένες για μια μεγάλη ποικιλία πελατών.
Οι παρακάτω είναι οι πιο συνηθισμένοι τύποι λύσεων λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης.
Όταν ψάχνετε για το καλύτερο λογισμικό κέντρου υποστήριξης για την εταιρεία σας, θα συναντήσετε πολλές δημοφιλείς δυνατότητες, επιλογές και ενσωματώσεις που έχουν να προσφέρουν διάφορες λύσεις. Ωστόσο, αυτά είναι τα 10 πιο σημαντικά που πρέπει πρώτα να ελέγξετε από οποιαδήποτε λίστα χαρακτηριστικών.
Πρώτα και κύρια, συνιστούμε να γράψετε μια λίστα με όλες τις απαιτήσεις που έχετε για το νέο σας online λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης.
Εάν δεν μπορείτε να βρείτε μόνοι σας όλες τις ανάγκες του κέντρου επικοινωνίας σας, μιλήστε με το προσωπικό σας. Έχουν πληροφορίες για τις καθημερινές λειτουργίες του κέντρου επικοινωνίας, επομένως είναι η καλύτερη πηγή πληροφοριών που μπορείτε να λάβετε όταν επιλέγετε το λογισμικό με το οποίο τελικά θα καταλήξουν να εργάζονται.
Για να βοηθήσετε εσάς και το προσωπικό σας να επιλέξετε το καλύτερο επιχειρηματικό λογισμικό, ακολουθούν ορισμένες στρατηγικές που πρέπει να συμπεριλάβετε στη λήψη αποφάσεων.
Αν και σε κανέναν δεν αρέσει να πιστεύει ότι κάτι μπορεί να πάει στραβά, είναι σημαντικό να έχετε κατά νου ότι η άμεση διαθέσιμη υποστήριξη είναι ζωτικής σημασίας εάν θέλετε όλα να κυλήσουν ομαλά. Σε κανέναν δεν αρέσει να περιμένει για ώρες, ή ακόμα και μέρες, μια απάντηση από τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών, επομένως φροντίστε να ερευνήσετε την ποιότητα της υποστήριξης πελατών του προμηθευτή προτού λάβετε τελικές αποφάσεις.
Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων έχουν την ανάπτυξη της εταιρείας τους στην κορυφή των λιστών προτεραιοτήτων τους. Μην ξεχνάτε, ωστόσο, ότι το κέντρο επικοινωνίας σας πρέπει επίσης να συμβαδίζει. Ομοίως, το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης που χρησιμοποιείτε μπορεί επίσης να κλιμακωθεί προς τα πάνω ή προς τα κάτω. Όταν επιλέγετε μια λύση λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης που θέλετε να αγοράσετε, ελέγχετε πάντα πόσο εύκολο είναι να κλιμακωθεί και με τους δύο τρόπους.
Ανεξάρτητα από το πόσο εκπληκτικό είναι το λογισμικό που χρησιμοποιείτε, υπάρχουν πάντα κάποια προβλήματα και περιορισμοί στην πορεία. Αφιερώστε χρόνο για να μελετήσετε τις δυνατότητες του λογισμικού που σκέφτεστε να αποκτήσετε και να αποφασίσετε με ποιες δυνατότητες μπορείτε και δεν μπορείτε χωρίς αυτές να συνεχίσετε.
Σε περιβάλλον κέντρου επικοινωνίας, ομαδική εργασία είναι το Α και το Ω. Ο χειρισμός πολλαπλών ζητημάτων ταυτόχρονα, η παροχή υποστήριξης συνομιλίας ενώ είστε σε κλήση και η αναφορά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι δουλειά για μοναχικούς ανθρώπους. Επιλέξτε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που επιτρέπει στην ομάδα σας να συνεργάζεται απρόσκοπτα. Θα διευκολύνει τις δουλειές τους καθώς και θα βελτιώσει τη συνολική παραγωγικότητα της επιχείρησης.
Βεβαιωθείτε ότι το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης μπορεί να συνδεθεί με διαφορετικούς ιστότοπους και εφαρμογές. Όχι μόνο κάνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας πιο προσιτά, αλλά παρέχει επίσης μια εξαιρετική ενοποιημένη εμπειρία πελατών σε όλους τους τομείς.
Το καλύτερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που θέλουν να παρέχουν την καλύτερη υποστήριξη πελατών σε πελάτες σε όλο τον κόσμο.
Το LiveAgent είναι μια λύση λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης με περισσότερες από 150 ενσωματώσεις και πολλές προηγμένες δυνατότητες. Περισσότεροι από 40.000 πελάτες βασίζονται σε αυτό το λογισμικό για να παρέχουν άριστη εξυπηρέτηση πελατών στους πελάτες τους.
Μερικοί από τους πιο γνωστούς πελάτες αυτού του λογισμικού περιλαμβάνουν κολοσσούς του κλάδου όπως η Huawei, η Nascar, η BMW, η Slido και η Yamaha.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το LiveAgent εντελώς δωρεάν. Ωστόσο, εάν θέλετε να απολαύσετε τις προηγμένες λειτουργίες του, μπορείτε να επιλέξετε από τρεις επιλογές τιμολόγησης, συμπεριλαμβανομένων των 15$, 29$ και 49$ το μήνα.
Εάν θέλετε να το δοκιμάσετε, εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών και εξοικειωθείτε με το σύστημα.
Το καλύτερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών που παίρνουν σοβαρά τις λειτουργίες τους στον τομέα της πληροφορικής.
Αυτό το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που βασίζεται σε cloud, που ιδρύθηκε το 2006, δεν είναι καινούργιο στον τομέα της υποστήριξης πελατών.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Spiceworks εντελώς δωρεάν.
Σύγκριση LiveAgent με Spiceworks
Το καλύτερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις που προσπαθούν να παρέχουν εκπληκτική εξυπηρέτηση πελατών.
Το Help Scout το εμπιστεύονται περισσότερες από 12.000 εταιρείες σε όλους τους κλάδους. Με τις πολλές ενσωματώσεις του, οι πελάτες σας δεν θα χάσουν ποτέ την ευκαιρία να επικοινωνήσουν με την επιχείρησή σας.
Ορισμένες από τις εταιρείες που χρησιμοποιούν το Help Scout περιλαμβάνουν τις OkCupid, Trello και Honey.
Το Help Scout προσφέρει συνδρομή τριών επιπέδων για το λογισμικό τους, συμπεριλαμβανομένων 20$, 35$ και 60$ ανά χρήστη το μήνα που χρεώνονται ετησίως.
Για να δοκιμάσετε τις δυνατότητες του Help Scout πριν δεσμευτείτε σε ένα πρόγραμμα επί πληρωμή, μπορείτε να εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή 15 ημερών.
Σύγκριση LiveAgent με Help Scout
Το καλύτερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για μεσαίου μεγέθους και μεγάλες εταιρείες με μεγάλο όγκο καθημερινών αλληλεπιδράσεων με πελάτες.
Περισσότερες από 50.000 εταιρείες σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν την πλατφόρμα κέντρου εξυπηρέτησης του Zoho Desk για τις καθημερινές τους δραστηριότητες στο κέντρο επικοινωνίας.
Η βάση πελατών του Zoho Desk περιλαμβάνει εταιρείες όπως η Daimler, η Land Rover και η Essilor.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωρεάν έκδοση του Zoho Desk με τα βασικά του χαρακτηριστικά. Ωστόσο, εάν θέλετε να αξιοποιήσετε πλήρως τις δυνατότητες αυτού του επιχειρηματικού λογισμικού, μπορείτε να επιλέξετε ένα από τα προγράμματα τιμολόγησης από 14€, 23€ ή 40€ ανά αντιπρόσωπο το μήνα.
Μπορείτε πρώτα να δοκιμάστε το κάνοντας εγγραφή για μια δωρεάν δοκιμή 15 ημερών.
Σύγκριση LiveAgent με Zoho Desk
Το καλύτερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για μεγαλύτερες επιχειρήσεις στον τομέα της πληροφορικής, της ανάπτυξης, των επιχειρήσεων και άλλων, που θέλουν να παρέχουν την καλύτερη υποστήριξη.
Το Jira Service Management από την Atlassian υποστηρίζει τους προγραμματιστές, τους ειδικούς IT και άλλα τμήματα να συνεργάζονται απρόσκοπτα.
Το Jira Service Management χρησιμοποιείται ευρέως σε επιχειρήσεις όπως το Toast, η Lucid Motors και η Solarisbank.
Οι προσφορές λογισμικού γραφείου βοήθειας IT Jira Service Management διατίθενται δωρεάν. Για να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο προηγμένες επιλογές, μπορείτε να επιλέξετε τα τυπικά προγράμματά τους 20$ ή Premium 40$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα, τα οποία χρεώνονται ετησίως. Προσφέρουν επίσης ένα πρόγραμμα Enterprise για εταιρείες με περισσότερους από 201 αντιπροσώπους. Κοστίζει 128.000$ το χρόνο.
Για να το δοκιμάσετε προτού δεσμευτείτε για ένα πρόγραμμα επί πληρωμή, μπορείτε να εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή 7 ημερών.
Σύγκριση LiveAgent με Jira Service Management
Το καλύτερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για εταιρείες χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, εκπαίδευσης και κυβερνητικούς οργανισμούς.
Το Freshservice είναι ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που φέρνει τον έξυπνο αυτοματισμό πιο κοντά στους πελάτες του και τους βοηθά να παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.
Μεταξύ των εταιρειών που χρησιμοποιούν το Freshservice, μπορείτε να βρείτε τις VICE Media, TaylorMade Golf και Chargebee.
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στις λειτουργίες της Freshservice, μπορείτε να βρείτε τις VICE Media, TaylorMade Golf και Chargebee. μπορείτε να εγγραφείτε σε προγράμματα 15$, 40$, 75$ ή 95$ ανά αντιπρόσωπο το μήνα που χρεώνονται ετησίως.
Πριν αποφασίσετε για το καλύτερο πρόγραμμα για την επιχείρησή σας, μπορείτε να δοκιμάσετε το Freshservice, με εγγραφή στο δωρεάν πρόγραμμα 21 ημερών.
Το καλύτερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης βοήθειας για όλες τις επιχειρήσεις που προσπαθούν να οικοδομήσουν μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες τους.
Με πάνω από 50.000 πελάτες σε όλο τον κόσμο, το Freshdesk δεν θα απογοητεύσει καμία επιχείρηση με επίκεντρο τον πελάτη.
Μερικοί από τους πιστούς πελάτες του Freshdesk περιλαμβάνουν τις Decathlon, Aramex και Bridgestone.
Αν έχετε έως και 10 αντιπροσώπους, μπορείτε να χρησιμοποιήστε αυτό το λογισμικό υποστήριξης κέντρου εξυπηρέτησης δωρεάν. Ωστόσο, μπορείτε επίσης να επιλέξετε προγράμματα συνδρομής 15€, 49€ ή 79€ ανά αντιπρόσωπο το μήνα που χρεώνονται ετησίως.
Εάν θέλετε να το δοκιμάσετε πρώτα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωρεάν δοκιμή 21 ημερών.
Σύγκριση LiveAgent με Freshdesk
Το καλύτερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για αναπτυσσόμενες εταιρείες που προσπαθούν να παρέχουν εκπληκτική εξυπηρέτηση πελατών.
Περισσότερες από 160.000 εταιρείες εμπιστεύονται το Zendesk για να τους βοηθήσει στη σύναψη συμφωνιών και στη φροντίδα των πελατών τους.
Μεταξύ των ικανοποιημένων πελατών του Zendesk μπορείτε να βρείτε τις Polaris, Modsy και BoxyCharm.
Το πρόγραμμα τιμολόγησης ξεκινά από 19€ ανά αντιπρόσωπο το μήνα και συνεχίζει με επιλογές 49€ και 99€. Όλα χρεώνονται ετησίως.
Πριν κάνετε μια αγορά, μπορείτε να εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών και να εξοικειωθείτε με αυτήν την πλατφόρμα κέντρου εξυπηρέτησης.
Το καλύτερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για εταιρείες όλων των μεγεθών στο ηλεκτρονικό εμπόριο και σε πολλούς άλλους τομείς.
Το Gorgias βοηθά περισσότερες από 9.000 εταιρείες να αυξήσουν τα έσοδά τους και να προσφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες πελατών με την εφαρμογή τους που έχει σχεδιαστεί ειδικά για το Shopify.
Ορισμένες από τις επωνυμίες που βασίζονται στο Gorgias περιλαμβάνουν τις Steve Madden, Bokksu και Marine Layer.
Μπορείτε να ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του Gorgias με την εγγραφή σας σε ένα από τα ακόλουθα προγράμματα: 50$, 300$ ή 750$ το μήνα. Εάν θέλετε να αποκτήσετε ένα προσαρμοσμένο πρόγραμμα τιμολόγησης, μπορείτε να απευθυνθείτε στην ομάδα του Gorgias.
Πριν δεσμε&u