Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ας βάλουμε ένα τέλος στην κακή εξυπηρέτηση.

Εντυπωσιάστε τους πελάτες με γρήγορες & εμπεριστατωμένες απαντήσεις.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακυρώστε ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που θα κερδίσει τους πελάτες σας

Επωφεληθείτε από υψηλότερα επίπεδα παραγωγικότητας αντιπροσώπων και διατήρηση πελατών ή (μετατροπή) με το λογισμικό μας πολυκαναλικού κέντρου εξυπηρέτησης. Ο λόγος τιμής/αξίας είναι ασύγκριτος. Με περισσότερες από 180 δυνατότητες κέντρου εξυπηρέτησης και περισσότερες από 40 ενσωματώσεις, το λογισμικό μας είναι η τέλεια λύση για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών και κλάδων.

Συγκεντρώστε όλα τα κανάλια επικοινωνίας και διαχειριστείτε τα από ένα κοινόχρηστο εταιρικό εισερχόμενο. Απολαύστε ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης, απεριόριστο ιστορικό αναζήτησης καρτελών, καταγραφές κλήσεων, υβριδικές ροές καρτελών και άλλα εργαλεία παραγωγικότητας.

Ανακαλύψτε προηγμένο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης

Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης IT από το LiveAgent συγκεντρώνει διάφορα κανάλια επικοινωνίας σε ενοποιημένες καρτέλες.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Γνωρίστε το LiveAgent - την πολυκαναλική πλατφόρμα επικοινωνίας

Δώστε στην ομάδα σας το σωστό εργαλείο κέντρου εξυπηρέτησης για να αυξήσετε την παραγωγικότητά τους και να ξοδέψετε λιγότερο χρόνο με τα αιτήματα των πελατών. Με το LiveAgent, οι πελάτες σας μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας από οπουδήποτε. Δεν έχει σημασία αν οι πελάτες σας θέλουν να στείλουν email, να συνομιλήσουν, να καλέσουν ή να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το LiveAgent σάς επιτρέπει να απαντάτε σε όλα τα αιτήματά τους από ένα μέρος.

Σύστημα καρτελών

Σας είναι δύσκολο να παρακολουθείτε και να απαντάτε σε όλες τις ερωτήσεις των πελατών σας; Οι πελάτες περιμένουν και απαιτούν γρήγορη επικοινωνία εξυπηρέτησης πελατών σε πολλές πλατφόρμες. Ωστόσο, η διαχείριση της εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να γίνει ανοργάνωτη και χαοτική όταν δεν έχετε ποιοτικό σύστημα.

Το σύστημα καρτελών αποτελεί μέρος κάθε ποιοτικού λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης. Η δυνατότητα καρτελών στο LiveAgent συγκεντρώνει ερωτήσεις πελατών από πολλά κανάλια επικοινωνίας και τις οργανώνει σε ένα συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων. Έτσι, μπορείτε να λάβετε όλα τα email, τις έρευνες/αναφορές στα κοινωνικά μέσα, τις κλήσεις, τις ζωντανές συνομιλίες και άλλα σε μια πλατφόρμα.

Οι αντιπρόσωποι θα μπορούν στη συνέχεια να χειρίζονται αποτελεσματικά την επικοινωνία με τους πελάτες, αποτρέποντας την απώλεια ή την αναπάντητη επικοινωνία. Το διαδικτυακό σύστημα καρτελών του LiveAgent είναι φιλικό προς το χρήστη, το οποίο επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να εξοικειωθούν γρήγορα με αυτό.

Επιπλέον, το LiveAgent έχει αναπτύξει ένα online σύστημα καρτελών για να ενισχύσει ακόμη περισσότερο την αυτοματοποίηση της εξυπηρέτησης πελατών. Για παράδειγμα, αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών, ΣΕΥ, κανόνες αυτοματισμού και πολλά άλλα. Έτσι, δώστε μια ευκαιρία στο σύστημα διαχείρισης καρτελών και παρέχετε άμεσα επαγγελματική εξυπηρέτηση πελατών.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Live chat connections

Ζωντανή συνομιλία

Η λειτουργία ζωντανής συνομιλίας μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε άμεση εξυπηρέτηση πελατών στους πελάτες ή τους επισκέπτες σας. Το LiveAgent προσφέρει την ταχύτερη διαθέσιμη υπηρεσία ζωντανής συνομιλίας και δεν υπάρχει όριο στον αριθμό των κουμπιών συνομιλίας που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Έτσι, μπορείτε να παρέχετε υποστήριξη σε διευθύνσεις URL όπου οι επισκέπτες χρειάζονται τη βοήθειά σας.

Επιπλέον, η ζωντανή συνομιλία του LiveAgent διαθέτει ένα ευρύ φάσμα έξυπνων λειτουργιών. Για παράδειγμα, η λειτουργία Μέγιστο μήκος ουράς σταματά αυτόματα να εμφανίζει το κουμπί συνομιλίας μόλις η ουρά πελατών γίνει πολύ μεγάλη. Οι προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας είναι ένα άλλο εξαιρετικό χαρακτηριστικό, το οποίο μπορεί να βοηθήσει το προσωπικό του κέντρου εξυπηρέτησης να επικοινωνήσει με τους επισκέπτες πριν καν ζητήσουν βοήθεια. Παρέχοντας βοήθεια εκ των προτέρων, μπορείτε να μετατρέψετε τους επισκέπτες σας σε πελάτες που πληρώνουν.

Ενώ μπορούμε να καυχιόμαστε για δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας όλη την ημέρα, το ακριβές μέτρο επιτυχίας είναι ο αριθμός των μετατροπών που δημιουργεί. Επομένως, το LiveAgent έχει αναπτύξει μια δυνατότητα που επιτρέπει στην εταιρεία σας να μετρά την αποτελεσματικότητα της ζωντανής συνομιλίας στο Google Analytics. Τώρα ήρθε η ώρα για κουβέντα. Εμπρός λοιπόν.

Τηλεφωνικό κέντρο

Μια ποιοτική πλατφόρμα κέντρου εξυπηρέτησης περιλαμβάνει επίσης ένα τηλεφωνικό κέντρο, καθώς οι πελάτες εξακολουθούν να θέλουν να επικοινωνούν με τους αντιπροσώπους μέσω τηλεφώνου. Σήμερα, οι λύσεις κέντρου εξυπηρέτησης προσφέρουν περισσότερα από ένα βασικό τηλεφωνικό κέντρο. Το τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent διαθέτει προηγμένες δυνατότητες που σας επιτρέπουν να βελτιώσετε εξαιρετικά την εμπειρία των πελατών μέσω του τηλεφώνου, όπως εσωτερικές κλήσεις, βιντεοκλήσεις και κουμπιά κλήσεων.

Επιπλέον, το σύστημα προσφέρει δυνατότητες αυτοματοποίησης για να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τις συνομιλίες πελατών. Για παράδειγμα, η ΔΦΑ, η αυτόματη επανάκληση και η δρομολόγηση κλήσεων μπορούν να αποτρέψουν μεγάλους χρόνους αναμονής αφού οι πελάτες δρομολογούνται στο σωστό τμήμα. Ωστόσο, εάν η γραμμή είναι απασχολημένη, μπορούν να ζητήσουν αυτόματη επανάκληση.

Αυτές οι απλές διαδικασίες αυτοματοποίησης τηλεφωνικών κέντρων βελτιώνουν τις ροές εργασίας αυξάνοντας παράλληλα την ικανοποίηση των πελατών. Επιπλέον, δεδομένου ότι το τηλεφωνικό κέντρο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης, το προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών σας μπορεί επίσης να δει τα δεδομένα των πελατών από την επιλογή ενσωμάτωσης CRM μέσα σε κάθε καρτέλα.

Συνολικά, το LiveAgent δημιούργησε τις δυνατότητες του τηλεφωνικού κέντρου για να παρέχει ανώτερη επικοινωνία με τον πελάτη μέσω τηλεφώνου, χρησιμοποιώντας δυνατότητες αυτοματισμού του κέντρου εξυπηρέτησης.

Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software
Customer portal software - LiveAgent

Γνωσιακή βάση

Μια γνωσιακή βάση είναι ένα αποθετήριο πληροφοριών που παράγονται από την εταιρεία και χρησιμοποιούνται για να βοηθήσουν τους πελάτες τους όταν οι αντιπρόσωποι τους δεν είναι διαθέσιμοι. Οι επιλογές αυτοεξυπηρέτησης έχουν γίνει όλο και πιο δημοφιλείς στις εταιρείες σήμερα, αφού σχεδόν το 80% των πελατών προτιμούν να χρησιμοποιούν διαδικτυακούς πόρους για να βρουν πληροφορίες.

Οι γνωσιακές βάσεις είναι εξαιρετικές τόσο για εσωτερικούς όσο και για εξωτερικούς σκοπούς. Για παράδειγμα, η επιχείρησή σας μπορεί να δημιουργήσει μια εσωτερική γνωσιακή βάση για την υποδοχή των εργαζομένων, ενημερώσεις ή άλλα ζωτικά δεδομένα της εταιρείας. Από την άλλη πλευρά, μπορείτε να δημιουργήσετε μια δημόσια γνωσιακή βάση, ώστε η επιχείρησή σας να λειτουργεί 24/7 χωρίς να χρειάζεται να προσλάβετε επιπλέον προσωπικό του κέντρου εξυπηρέτησης.

Επιπλέον, το LiveAgent προσφέρει επίσης πολλαπλές γνωσιακές βάσεις για εταιρείες που θα ήθελαν να διαφοροποιήσουν το περιεχόμενο για πολλές εταιρείες. Μην περιμένετε τους ανταγωνιστές σας για να βελτιωθείτε. Αντ ‘αυτού, δημιουργήστε ολοκληρωμένους οδηγούς, εγχειρίδια, βήματα αντιμετώπισης προβλημάτων, άρθρα περιγραφής εργαλείων και παρακολουθήστε την επιχείρησή σας να βελτιώνει την ικανοποίηση, τη διατήρηση, την πίστη και τις πωλήσεις των πελατών σε χρόνο μηδέν.

Φόρουμ

Ένα φόρουμ είναι μια άλλη εξαιρετική επιλογή αυτοεξυπηρέτησης. Η επιχείρησή σας μπορεί να δημιουργήσει φόρουμ του LiveAgent τόσο για εσωτερικούς όσο και για εξωτερικούς σκοπούς. Ένα φόρουμ είναι εκεί όπου οι άνθρωποι μπορούν να μοιραστούν τις απόψεις τους, τις εμπειρίες τους, τις προτάσεις τους και άλλα σχετικά με προϊόντα ή υπηρεσίες.

Με ένα εσωτερικό φόρουμ, οι αντιπρόσωποι σας μπορούν να επιλύσουν ζητήματα που σχετίζονται με την εργασία αποτελεσματικά και αποδοτικά. Σε ένα δημόσιο φόρουμ, οι πελάτες μπορούν να λύσουν τα προβλήματά τους με τη βοήθεια άλλων πελατών.

Με απλά λόγια, οι πελάτες δεν χρειάζεται να έρθουν σε επαφή με έναν αντιπρόσωπο πελατών. Μπορούν να δημοσιεύσουν μια ερώτηση στο φόρουμ για να βρουν μια απάντηση. Μερικές φορές υπάρχει ήδη ένα φόρουμ για συγκεκριμένα θέματα, όπου οι πελάτες μπορούν απλώς να διαβάσουν τη συζήτηση και να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα οι ίδιοι.

Συνολικά, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ενισχύσετε την υποστήριξή σας άμεσα.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent
Customer portal software - LiveAgent

Πύλη πελατών

Μια πύλη πελατών, ή με άλλα λόγια, μια πύλη αυτοεξυπηρέτησης, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρέχετε μια απρόσκοπτη εμπειρία πελάτη όλο το 24ωρο. Η πύλη πελατών του LiveAgent επιτρέπει στους πελάτες σας να συνδεθούν και να έχουν πρόσβαση/να παρακολουθούν τα ερωτήματά τους.

Επομένως, δεν χρειάζεται να επικοινωνήσουν ξανά με την υποστήριξη για την κατάσταση της καρτέλας τους. Οι πελάτες μπορούν επίσης να δουν το ιστορικό των καρτελών και πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με προϊόντα/υπηρεσίες, τα οποία είναι είτε με τη μορφή άρθρων της Γνωσιακής βάσης είτε συζητούνται σε δημόσια φόρουμ.

Συνολικά, η πύλη αυτοεξυπηρέτησης σάς επιτρέπει να δημιουργήσετε μια κοινότητα που βοηθάει ο ένας τον άλλον μοιράζοντας συμβουλές και τρικ, τα οποία βελτιώνουν την ικανοποίηση των πελατών και την αφοσίωση στην εταιρεία.

Προηγμένες δυνατότητες του λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης για να παραμείνετε οργανωμένοι

Το LiveAgent προσφέρει απλές λειτουργίες που έχουν τεράστια επίδραση στη συνολική απόδοση της ομάδας σας.

Διανείμετε αυτόματα τα email, τις συνομιλίες και τις κλήσεις σας με βάση τους προκαθορισμένους κανόνες σας ή την πηγή. Διαβάστε περισσότερα…

Οι κανόνες είναι σύνολο ενεργοποιήσεων που εκτελούνται όταν ορίζονται οι συνθήκες. Διαβάστε περισσότερα…

Ενισχύστε τους πελάτες σας με αυτόματες επιστροφές κλήσεων για τη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών και τη μείωση της προσπάθειας των πελατών. Διαβάστε περισσότερα…

Δώστε στους αντιπροσώπους σας όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να παρέχουν καίριες και εξατομικευμένες υπηρεσίες σε κάθε σημείο επαφής. Διαβάστε περισσότερα…

Τα έτοιμα μηνύματα είναι προκαθορισμένες απαντήσεις που θα σας βοηθήσουν να απαντήσετε πιο γρήγορα. Διαβάστε περισσότερα…

Ενοποιήστε πολλαπλά μηνύματα από διαφορετικές πηγές σε ένα νήμα. Διαβάστε περισσότερα…

Η καλύτερη αξία για τα χρήματά σας

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για μικρές επιχειρήσεις το 2019 και το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

Καρτέλα

Καρτέλα

Για μικρές επιχειρήσεις και επαγγελματίες εμπόρους

Καρτέλα

Καρτέλα+Συνομιλία

Mobile help desk application

Εφαρμογή κέντρου υποστήριξης για κινητά

Εγκαταστήστε εγγενή εφαρμογή Android ή iOS για να απαντήσετε σε αιτήματα πελατών ενώ βρίσκεστε μακριά από το γραφείο. Δεν έχει σημασία αν πρέπει να απαντήσετε σε email ή κλήσεις πελατών, η εφαρμογή για κινητά σάς επιτρέπει να απαντάτε σε όλα τα αιτήματα.

Πλήρως πολύγλωσσο

Δώστε τη δυνατότητα στους αντιπροσώπους υποστήριξης και τους πελάτες σας να χρησιμοποιούν τη μητρική τους γλώσσα για να αισθάνονται σίγουροι για την επικοινωνία τους. Το LiveAgent μεταφράζεται σε 40+ γλώσσες και επιπλέον σας επιτρέπει να προσαρμόσετε πλήρως κάθε ειδικό γράμμα ή προφορά γραμμάτων στην εφαρμογή.

Multilingual support included
girl sitting on beanbag browsing social media on tablet

Ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Η εξυπηρέτηση πελατών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (SoMe) είναι απαραίτητη σήμερα. Το LiveAgent προσφέρει τις πιο δημοφιλείς ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έτσι ώστε η επιχείρησή σας να αλληλεπιδρά γρήγορα με το κοινό μέσων κοινωνικής δικτύωσης χωρίς καθυστερήσεις. Για παράδειγμα, μπορείτε να συνδεθείτε στο Facebook, το Twitter ή το Instagram μέσω απλής ενσωμάτωσης.

Ενσωματώσεις CRM

Το LiveAgent συνεργάζεται με πολλούς συνεργάτες για να επιτρέπει στους πελάτες την ενσωμάτωση μιας πλατφόρμας διαχείρισης σχέσεων πελατών. Με την ενσωμάτωση του CRM, οι αντιπρόσωποί σας θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα των πελατών γρήγορα και αποτελεσματικά. Έτσι, είναι σε θέση να επιλύουν κάθε ερώτημα πελάτη αποτελεσματικά και να δημιουργούν ταυτόχρονα μακροχρόνιες σχέσεις πελατών.

Person drafting the integration flow

Λειτουργίες που χρειάζεστε

Το LiveAgent προσφέρει το κατάλληλο τμήμα λειτουργιών λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης, όπως ένα σύστημα διαχείρισης καρτελών με ισχυρό αυτοματισμό, ΣΕΥ, ζωντανή συνομιλία, κοινωνικά δίκτυα και ανταλλαγή μηνυμάτων, τηλεφωνικό κέντρο, ΔΦΑ, φόρμες επικοινωνίας και ένα κέντρο υποστήριξης. Περισσότερες από 180+ λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης είναι προς το παρόν διαθέσιμες και περιλαμβάνονται περισσότερες από 40 ενσωματώσεις!

Το LiveAgent προσαρμόζεται στην επιχείρησή σας

Το LiveAgent ως λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης προσαρμόζεται γρήγορα στις ανάγκες διαφορετικών επιχειρηματικών μοντέλων. Ανακαλύψτε πώς μπορεί να βοηθήσει την εταιρεία σας με την υποστήριξη πελατών.

Business pages

Επαγγελματικές Λύσεις

Νεοσύστατες επιχειρήσεις & Εταιρείες

Επιχειρήσεις

Κυβέρνηση

Εκπαίδευση & ΜΚΟ

Industry Solutions

Επιχειρηματικές Λύσεις

Ηλεκτρονικό εμπόριο & Υπηρεσίες

Ταξίδια & Διαμονή

Μάρκετινγκ & Τηλεπικοινωνίες

Ψυχαγωγία

Συνήθεις λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται σε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης

Η εταιρεία σας αντιμετωπίζει τα ίδια προβλήματα με τους περισσότερους πελάτες μας που μεταφέρθηκαν στο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent;

Compas icon

Καθυστερημένες απαντήσεις στους πελάτες σας

Χάνετε σημαντικές προθεσμίες και χάνετε τις προτεραιότητες στα εισερχόμενά σας; Ρυθμίστε τις ΣΕΥ για email υψηλής προτεραιότητας.

Email icon

Αδύνατη συνεργασία μέσω email

Είναι ο συνάδελφός σας σε διακοπές και πρέπει να αναλάβετε τις ευθύνες του; Τα εταιρικά συγκεντρωτικά εισερχόμενα είναι μονόδρομος.

Lightbulb icon

Δεν υπάρχει εικόνα για την απόδοση της ομάδας σας

Γνωρίζετε τι συμβαίνει στην επικοινωνία της ομάδας σας; Αναλύστε όλες τις απαντήσεις που περνάνε μέσα από την εταιρεία σας σε ένα μέρος.

Πάνω από 30.000 επιχειρήσεις δεν μπορούν να κάνουν λάθος

Δείτε τις ιστορίες επιτυχίας και τις μαρτυρίες μας για να μάθετε πώς το LiveAgent μπορεί να ενισχύσει την υποστήριξη των πελατών σας και να αυξήσει την ευτυχία των επιχειρηματικών σας συνεργατών.

Τι είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης;

Το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης συγκεντρώνει συνήθως όλη την εισερχόμενη επικοινωνία σας από πελάτες και τη μετατρέπει σε καρτέλες για ευκολότερη διαχείριση. Οι πελάτες σας χρησιμοποιούν κάθε είδους τρόπους για να επικοινωνήσουν, όπως email, τηλέφωνο, μηνύματα ή ζωντανή συνομιλία, οπότε η διατήρηση όλης της επικοινωνίας σε ένα μέρος βοηθά τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών να κατανοήσουν καλύτερα το ζήτημα και να απαντήσουν πιο γρήγορα.

What is help desk software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Ποιος χρησιμοποιεί λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης;

Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης απευθύνεται σε κάθε εταιρεία που θέλει εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Σε γενικές γραμμές, συγκεκριμένοι κλάδοι χρησιμοποιούν περισσότερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, όπως οι αυτοκινητοβιομηχανίες, ο κλάδος της ψυχαγωγίας, ο κλάδος των esports, το λιανεμπόριο, ο κλάδος του μάρκετινγκ και ο κλάδος των ταξιδιών.

Το LiveAgent είναι μια διαδικτυακή λύση κέντρου εξυπηρέτησης που σχεδόν κάθε κλάδος μπορεί να χρησιμοποιήσει καθώς σχεδιάστηκε για να ωφελεί τόσο τους πελάτες όσο και τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών ταυτόχρονα.

Το σύστημα παρακολουθεί, αναφέρει και αυτοματοποιεί περιττές εργασίες αντιπροσώπων για να κάνει τη ροή εργασίας τους εύκολη και πιο αποτελεσματική. Κατά συνέπεια, οι αντιπρόσωποι είναι σε θέση να παρέχουν ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών με ελάχιστη καθυστέρηση.

Πώς μπορεί το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης να βοηθήσει την επιχείρησή σας;

Το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σάς δίνει τη δυνατότητα να βοηθήσετε τους πελάτες σας όλο το 24ωρο. Πως; Απλώς δημιουργώντας μια σε βάθος γνωσιακή βάση. Σύμφωνα με την έρευνά μας, σχεδόν το 70% των πελατών προτιμούν μια επιλογή αυτοεξυπηρέτησης. Η αυτοεξυπηρέτηση είναι γρήγορη, βολική και μπορεί να δώσει στην επιχείρησή σας ένα πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας.

Μην χάσετε περισσότερο χρόνο κάνοντας εναλλαγές μεταξύ πλατφορμών για να απαντήσετε σε ερωτήσεις πελατών. Κάντε τους αντιπροσώπους και τους πελάτες σας ευχαριστημένους συνδέοντας το email σας, τη ζωντανή συνομιλία, τις τηλεφωνικές κλήσεις, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα στο LiveAgent και παρακολουθήστε τις αλληλεπιδράσεις των πελατών σας να βελτιώνονται αμέσως.

Μείνετε πάντα ενημερωμένοι για την απόδοση των αντιπροσώπων για να βελτιώνεστε καθημερινά. Τα δεδομένα απόδοσης της ομάδας στο LiveAgent μπορούν να παρέχουν στην επιχείρησή σας πληροφορίες για την εξυπηρέτηση πελατών σας. Ως εκ τούτου, μπορείτε να προσδιορίσετε εάν απαιτείται πρόσθετη εκπαίδευση ή πώς να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών.

Ένας τρόπος για να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών είναι να προσεγγίσετε τους πελάτες σε όλη την εμπειρία περιήγησής τους. Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών επιτρέπει στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών να επικοινωνούν μέσω προσκλήσεων ενεργητικής συνομιλίας. Ως εκ τούτου, οι αντιπρόσωποι σας μπορούν να αποτρέψουν ένα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης, να βελτιώσουν το CX και τελικά να αυξήσουν την αφοσίωση των πελατών.

Για να δημιουργήσετε μια εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών, οι αντιπρόσωποί σας πρέπει να είναι γρήγοροι και αποτελεσματικοί. Ωστόσο, η αντιμετώπιση επαναλαμβανόμενων εργασιών μπορεί να καταναλώνει πολύ χρόνο. Η αυτοματοποίηση εργασιών και η δημιουργία προτύπων email/έτοιμων μηνυμάτων μέσω του συστήματος έκδοσης καρτελών τους επιτρέπει να χρησιμοποιούν το χρόνο τους για πελάτες που έχουν ανάγκη.

Το σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης επιτρέπει στους συναδέλφους σας να συνεργάζονται με πολλούς τρόπους. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να επικοινωνεί απευθείας μέσω των καρτελών υποστήριξης πελατών και να επιλύει τα προβλήματα των πελατών πολύ γρήγορα. Επιπλέον, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να συνομιλήσει έξω από τις καρτέλες του κέντρου εξυπηρέτησης επίσης. Η αποτελεσματική ομαδική εργασία θα ανεβάσει την εξυπηρέτηση πελατών σας σε επαγγελματικό επίπεδο, κάτι που θα οδηγήσει σε ευτυχείς πελάτες.

How to choose the right help desk software

Πώς να επιλέξετε το κατάλληλο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης

Υπάρχουν δεκάδες διαφορετικές λύσεις κέντρου εξυπηρέτησης εκεί έξω, αλλά η διαφορά αυτού που προσφέρουν διαφέρει σημαντικά. Η επιλογή του καλύτερου λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης πρέπει πάντα να συνδέεται με τις προσωπικές και εταιρικές σας ανάγκες.

Οι περισσότεροι από τους παρόχους προσφέρουν βασικές δυνατότητες που περιλαμβάνουν την έκδοση καρτελών, τη συνομιλία ή έναν αναλυτικό πίνακα ελέγχου. Όσοι είναι πιο προηγμένοι έχουν αυτοματοποίηση, πολλαπλά συστήματα υποστήριξης γνωσιακών βάσεων ή διαφορετικό πακέτο εργαλείων συνεργασίας.

Με το LiveAgent προχωρήσαμε ένα βήμα παραπέρα και δημιουργήσαμε ένα λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου απευθείας στην πλατφόρμα μας. Ενεργοποιήσαμε επίσης το LiveAgent να συλλέγει μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να επιτρέπουμε στους αντιπροσώπους μας να αποκρίνονται από έναν πίνακα ελέγχου. Ως εκ τούτου, η έκδοση καρτελών συγκεντρώνει όλες τις μορφές επικοινωνίας σε μία μορφή.

Σύγκριση λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης

Υπάρχουν αρκετά λογισμικά κέντρου εξυπηρέτησης εκεί έξω και η επιλογή του κατάλληλου μπορεί να είναι μια πρόκληση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κάναμε εύκολη την επιλογή του καλύτερου λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης για εσάς. Συνδυάσαμε ένα απλό περιβάλλον εργασίας χρήστη, μια προηγμένη λειτουργικότητα και μια προσιτή τιμολόγηση σε ένα πακέτο στην τιμή ενός μέσου δείπνου για 2.

Help desk software comparison

Όλα τα κανάλια υποστήριξης κάτω από μια στέγη

Το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent ενσωματώνεται σε πολλά κανάλια επικοινωνίας και προσφέρει σχεδόν 200 δυνατότητες.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

Τι είναι το κέντρο εξυπηρέτησης IT;

Το κέντρο εξυπηρέτησης IT είναι ένα ειδικό τμήμα μιας εταιρείας ή οργανισμού που βοηθά στην απάντηση τεχνικών ερωτήσεων των χρηστών του.

Τι είναι το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών;

Το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών είναι ένα λογισμικό που βοηθά τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών να διαχειρίζονται τα εισερχόμενα αιτήματα και ερωτήματα.

Ποιοι είναι οι διαφορετικοί τύποι λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης;

Κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικές προτιμήσεις και ανάγκες. Έτσι, υπάρχουν διάφοροι τύποι λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης. Ορισμένες προτιμήσεις περιλαμβάνουν το μέγεθος της επιχείρησης, τις λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών και την ποσότητα των αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών. Ως εκ τούτου, η αγορά προσφέρει λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που βασίζεται στο cloud, λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης εγκατάστασης, λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης ανοιχτού κώδικα και λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για επιχειρήσεις.

Τι είναι το σύστημα έκδοσης καρτελών στην εξυπηρέτηση πελατών;

Ένα σύστημα έκδοσης καρτελών είναι ένα εργαλείο διαχείρισης για την επεξεργασία και αρχειοθέτηση αιτημάτων εξυπηρέτησης πελατών, επίσης γνωστές ως καρτέλες. Ένα σύστημα έκδοσης καρτελών πρέπει να είναι φιλικό προς το χρήστη και να μπορεί να αποθηκεύει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες χρήστη.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του κέντρου εξυπηρέτησης και του κέντρου υποστήριξης;

Οι όροι κέντρο εξυπηρέτησης και κέντρο υποστήριξης χρησιμοποιούνται συχνά εναλλακτικά, αν και έχουν διαφορετικές έννοιες. Ένα κέντρο εξυπηρέτησης θεωρείται περισσότερο επικεντρωμένο στη διόρθωση σφαλμάτων, ενώ ένα κέντρο υποστήριξης θα βοηθήσει επίσης με αιτήματα υπηρεσίας (αιτήματα για νέες υπηρεσίες) και αιτήματα για πληροφορίες (π.χ.: Πώς μπορώ να κάνω X;)

Ποιος χρησιμοποιεί το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης;

Το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης απευθύνεται σε όποιον θέλει να παρέχει εξαιρετική υποστήριξη πελατών σε πολλά κανάλια. Βέβαια, το λογισμικό χρησιμοποιείται από αυτοαπασχολούμενους, μικρές επιχειρήσεις ή μεγάλες εταιρείες. Υπάρχουν διαφορετικές συνδρομές για κάθε κατηγορία, ώστε να μπορείτε να επιλέξετε αυτό που χρειάζεστε ή προτιμάτε.

Ποια είναι τα οφέλη του λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης;

Τα επιχειρηματικά οφέλη από την ενσωμάτωση ενός λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης εντός της εταιρείας σας περιλαμβάνουν μικρότερο κόστος, καθώς οι αντιπρόσωποί σας θα μπορούν να χειρίζονται αποτελεσματικά τις ερωτήσεις πελατών από πολλά κανάλια. Επιπλέον, δεδομένου ότι οι αντιπρόσωποι σας θα λειτουργούν από μία διεπαφή, θα τους εξοικονομήσει πολύ χρόνο, γεγονός που οδηγεί σε καλύτερη συνολική εμπειρία πελατών. Η ικανοποίηση των πελατών είναι ο στόχος του λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης. Οι ικανοποιημένοι πελάτες μπορούν να γίνουν πιστοί πελάτες και αυτό μπορεί να δώσει στην εταιρεία σας το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που όλοι αναζητούν.

Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά ενός κέντρου εξυπηρέτησης;

Πριν αποφασίσετε για τη λύση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών, πρέπει να αξιολογήσετε τις δυνατότητες των διαφόρων επιλογών κέντρου εξυπηρέτησης Εδώ είναι μερικά απαραίτητα για να προσέξετε. Αυτόματη διανομή καρτελών, ΣΕΥ, Εσωτερικές καρτέλες/σημειώσεις, CRM καρτελών, έτοιμα μηνύματα, Κανόνες και Ενσωματώσεις.

Γιατί χρειαζόμαστε ένα σύστημα έκδοσης καρτελών;

Απαιτούνται συστήματα καρτελών για την παροχή αποτελεσματικής και εστιασμένης εξυπηρέτησης πελατών. Η διατήρηση της παρουσίας σας σε email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ζωντανές συνομιλίες ή κλήσεις είναι χρονοβόρα και αναποτελεσματική. Τα συστήματα καρτελών συγκεντρώνουν όλη την επικοινωνία σε ένα πίνακα ελέγχου με τη μορφή καρτελών. Με αυτόν τον τρόπο η εξυπηρέτηση των πελατών γίνεται πιο αποτελεσματική, καθώς οι αντιπρόσωποι έχουν μια καλύτερη επισκόπηση όλων των καναλιών επικοινωνίας σε ένα πίνακα ελέγχου.

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo