Εντυπωσιάστε τους πελάτες με γρήγορες & εμπεριστατωμένες απαντήσεις.
Επωφεληθείτε από υψηλότερα επίπεδα παραγωγικότητας αντιπροσώπων και διατήρηση πελατών ή (μετατροπή) με το λογισμικό μας πολυκαναλικού κέντρου εξυπηρέτησης. Ο λόγος τιμής/αξίας είναι ασύγκριτος. Με περισσότερες από 180 δυνατότητες κέντρου εξυπηρέτησης και περισσότερες από 40 ενσωματώσεις, το λογισμικό μας είναι η τέλεια λύση για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών και κλάδων. Συγκεντρώστε όλα τα κανάλια επικοινωνίας και διαχειριστείτε τα από ένα κοινόχρηστο εταιρικό εισερχόμενο. Απολαύστε ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης, απεριόριστο ιστορικό αναζήτησης καρτελών, καταγραφές κλήσεων, υβριδικές ροές καρτελών και άλλα εργαλεία παραγωγικότητας.
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης IT του LiveAgent βελτιστοποιεί διάφορα κανάλια επικοινωνίας σε ενοποιημένες καρτέλες.
Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.
Peter Komornik, CEO
Δώστε στην ομάδα σας το σωστό εργαλείο κέντρου εξυπηρέτησης για να αυξήσετε την παραγωγικότητά τους και να ξοδέψετε λιγότερο χρόνο με τα αιτήματα των πελατών. Με το LiveAgent, οι πελάτες σας μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας από οπουδήποτε. Δεν έχει σημασία αν οι πελάτες σας θέλουν να στείλουν email, να συνομιλήσουν, να καλέσουν ή να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το LiveAgent σάς επιτρέπει να απαντάτε σε όλα τα αιτήματά τους από ένα μέρος.
Σας είναι δύσκολο να παρακολουθείτε και να απαντάτε σε όλες τις ερωτήσεις των πελατών σας; Οι πελάτες περιμένουν και απαιτούν γρήγορη επικοινωνία εξυπηρέτησης πελατών σε πολλές πλατφόρμες. Ωστόσο, η διαχείριση της εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να γίνει ανοργάνωτη και χαοτική όταν δεν έχετε ποιοτικό σύστημα. Το σύστημα καρτελών αποτελεί μέρος κάθε ποιοτικού λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης. Η δυνατότητα καρτελών στο LiveAgent συγκεντρώνει ερωτήσεις πελατών από πολλά κανάλια επικοινωνίας και τις οργανώνει σε ένα συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων. Έτσι, μπορείτε να λάβετε όλα τα email, τις έρευνες/αναφορές στα κοινωνικά μέσα, τις κλήσεις, τις ζωντανές συνομιλίες και άλλα σε μια πλατφόρμα. Οι αντιπρόσωποι θα μπορούν στη συνέχεια να χειρίζονται αποτελεσματικά την επικοινωνία με τους πελάτες, αποτρέποντας την απώλεια ή την αναπάντητη επικοινωνία. Το διαδικτυακό σύστημα καρτελών του LiveAgent είναι φιλικό προς το χρήστη, το οποίο επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να εξοικειωθούν γρήγορα με αυτό. Επιπλέον, το LiveAgent έχει αναπτύξει ένα online σύστημα καρτελών για να ενισχύσει ακόμη περισσότερο την αυτοματοποίηση της εξυπηρέτησης πελατών. Για παράδειγμα, αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών, ΣΕΥ, κανόνες αυτοματισμού και πολλά άλλα. Έτσι, δώστε μια ευκαιρία στο σύστημα διαχείρισης καρτελών και παρέχετε άμεσα επαγγελματική εξυπηρέτηση πελατών.
Η λειτουργία ζωντανής συνομιλίας μπορεί να σας βοηθήσει να παρέχετε άμεση εξυπηρέτηση πελατών στους πελάτες ή τους επισκέπτες σας. Το LiveAgent προσφέρει την ταχύτερη διαθέσιμη υπηρεσία ζωντανής συνομιλίας και δεν υπάρχει όριο στον αριθμό των κουμπιών συνομιλίας που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Έτσι, μπορείτε να παρέχετε υποστήριξη σε διευθύνσεις URL όπου οι επισκέπτες χρειάζονται τη βοήθειά σας. Επιπλέον, η ζωντανή συνομιλία του LiveAgent διαθέτει ένα ευρύ φάσμα έξυπνων λειτουργιών. Για παράδειγμα, η λειτουργία Μέγιστο μήκος ουράς σταματά αυτόματα να εμφανίζει το κουμπί συνομιλίας μόλις η ουρά πελατών γίνει πολύ μεγάλη. Οι προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας είναι ένα άλλο εξαιρετικό χαρακτηριστικό, το οποίο μπορεί να βοηθήσει το προσωπικό του κέντρου εξυπηρέτησης να επικοινωνήσει με τους επισκέπτες πριν καν ζητήσουν βοήθεια. Παρέχοντας βοήθεια εκ των προτέρων, μπορείτε να μετατρέψετε τους επισκέπτες σας σε πελάτες που πληρώνουν. Ενώ μπορούμε να καυχιόμαστε για δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας όλη την ημέρα, το ακριβές μέτρο επιτυχίας είναι ο αριθμός των μετατροπών που δημιουργεί. Επομένως, το LiveAgent έχει αναπτύξει μια δυνατότητα που επιτρέπει στην εταιρεία σας να μετρά την αποτελεσματικότητα της ζωντανής συνομιλίας στο Google Analytics. Τώρα ήρθε η ώρα για κουβέντα. Εμπρός λοιπόν.
Μια ποιοτική πλατφόρμα κέντρου εξυπηρέτησης περιλαμβάνει επίσης ένα τηλεφωνικό κέντρο, καθώς οι πελάτες εξακολουθούν να θέλουν να επικοινωνούν με τους αντιπροσώπους μέσω τηλεφώνου. Σήμερα, οι λύσεις κέντρου εξυπηρέτησης προσφέρουν περισσότερα από ένα βασικό τηλεφωνικό κέντρο. Το τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent διαθέτει προηγμένες δυνατότητες που σας επιτρέπουν να βελτιώσετε εξαιρετικά την εμπειρία των πελατών μέσω του τηλεφώνου, όπως εσωτερικές κλήσεις, βιντεοκλήσεις και κουμπιά κλήσεων. Επιπλέον, το σύστημα προσφέρει δυνατότητες αυτοματοποίησης για να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τις συνομιλίες πελατών. Για παράδειγμα, η ΔΦΑ, η αυτόματη επανάκληση και η δρομολόγηση κλήσεων μπορούν να αποτρέψουν μεγάλους χρόνους αναμονής αφού οι πελάτες δρομολογούνται στο σωστό τμήμα. Ωστόσο, εάν η γραμμή είναι απασχολημένη, μπορούν να ζητήσουν αυτόματη επανάκληση. Αυτές οι απλές διαδικασίες αυτοματοποίησης τηλεφωνικών κέντρων βελτιώνουν τις ροές εργασίας αυξάνοντας παράλληλα την ικανοποίηση των πελατών. Επιπλέον, δεδομένου ότι το τηλεφωνικό κέντρο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης, το προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών σας μπορεί επίσης να δει τα δεδομένα των πελατών από την επιλογή ενσωμάτωσης CRM μέσα σε κάθε καρτέλα. Συνολικά, το LiveAgent δημιούργησε τις δυνατότητες του τηλεφωνικού κέντρου για να παρέχει ανώτερη επικοινωνία με τον πελάτη μέσω τηλεφώνου, χρησιμοποιώντας δυνατότητες αυτοματισμού του κέντρου εξυπηρέτησης.
Μια γνωσιακή βάση είναι ένα αποθετήριο πληροφοριών που παράγονται από την εταιρεία και χρησιμοποιούνται για να βοηθήσουν τους πελάτες τους όταν οι αντιπρόσωποι τους δεν είναι διαθέσιμοι. Οι επιλογές αυτοεξυπηρέτησης έχουν γίνει όλο και πιο δημοφιλείς στις εταιρείες σήμερα, αφού σχεδόν το 80% των πελατών προτιμούν να χρησιμοποιούν διαδικτυακούς πόρους για να βρουν πληροφορίες. Οι γνωσιακές βάσεις είναι εξαιρετικές τόσο για εσωτερικούς όσο και για εξωτερικούς σκοπούς. Για παράδειγμα, η επιχείρησή σας μπορεί να δημιουργήσει μια εσωτερική γνωσιακή βάση για την υποδοχή των εργαζομένων, ενημερώσεις ή άλλα ζωτικά δεδομένα της εταιρείας. Από την άλλη πλευρά, μπορείτε να δημιουργήσετε μια δημόσια γνωσιακή βάση, ώστε η επιχείρησή σας να λειτουργεί 24/7 χωρίς να χρειάζεται να προσλάβετε επιπλέον προσωπικό του κέντρου εξυπηρέτησης. Επιπλέον, το LiveAgent προσφέρει επίσης πολλαπλές γνωσιακές βάσεις για εταιρείες που θα ήθελαν να διαφοροποιήσουν το περιεχόμενο για πολλές εταιρείες. Μην περιμένετε τους ανταγωνιστές σας για να βελτιωθείτε. Αντ ‘αυτού, δημιουργήστε ολοκληρωμένους οδηγούς, εγχειρίδια, βήματα αντιμετώπισης προβλημάτων, άρθρα περιγραφής εργαλείων και παρακολουθήστε την επιχείρησή σας να βελτιώνει την ικανοποίηση, τη διατήρηση, την πίστη και τις πωλήσεις των πελατών σε χρόνο μηδέν.
Ένα φόρουμ είναι μια άλλη εξαιρετική επιλογή αυτοεξυπηρέτησης. Η επιχείρησή σας μπορεί να δημιουργήσει φόρουμ του LiveAgent τόσο για εσωτερικούς όσο και για εξωτερικούς σκοπούς. Ένα φόρουμ είναι εκεί όπου οι άνθρωποι μπορούν να μοιραστούν τις απόψεις τους, τις εμπειρίες τους, τις προτάσεις τους και άλλα σχετικά με προϊόντα ή υπηρεσίες. Με ένα εσωτερικό φόρουμ, οι αντιπρόσωποι σας μπορούν να επιλύσουν ζητήματα που σχετίζονται με την εργασία αποτελεσματικά και αποδοτικά. Σε ένα δημόσιο φόρουμ, οι πελάτες μπορούν να λύσουν τα προβλήματά τους με τη βοήθεια άλλων πελατών. Με απλά λόγια, οι πελάτες δεν χρειάζεται να έρθουν σε επαφή με έναν αντιπρόσωπο πελατών. Μπορούν να δημοσιεύσουν μια ερώτηση στο φόρουμ για να βρουν μια απάντηση. Μερικές φορές υπάρχει ήδη ένα φόρουμ για συγκεκριμένα θέματα, όπου οι πελάτες μπορούν απλώς να διαβάσουν τη συζήτηση και να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα οι ίδιοι. Συνολικά, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ενισχύσετε την υποστήριξή σας άμεσα.
Μια πύλη πελατών, ή με άλλα λόγια, μια πύλη αυτοεξυπηρέτησης, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρέχετε μια απρόσκοπτη εμπειρία πελάτη όλο το 24ωρο. Η πύλη πελατών του LiveAgent επιτρέπει στους πελάτες σας να συνδεθούν και να έχουν πρόσβαση/να παρακολουθούν τα ερωτήματά τους. Επομένως, δεν χρειάζεται να επικοινωνήσουν ξανά με την υποστήριξη για την κατάσταση της καρτέλας τους. Οι πελάτες μπορούν επίσης να δουν το ιστορικό των καρτελών και πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με προϊόντα/υπηρεσίες, τα οποία είναι είτε με τη μορφή άρθρων της Γνωσιακής βάσης είτε συζητούνται σε δημόσια φόρουμ. Συνολικά, η πύλη αυτοεξυπηρέτησης σάς επιτρέπει να δημιουργήσετε μια κοινότητα που βοηθάει ο ένας τον άλλον μοιράζοντας συμβουλές και τρικ, τα οποία βελτιώνουν την ικανοποίηση των πελατών και την αφοσίωση στην εταιρεία.
Το LiveAgent προσφέρει απλές λειτουργίες που έχουν τεράστια επίδραση στη συνολική απόδοση της ομάδας σας.
Διανείμετε αυτόματα τα email, τις συνομιλίες και τις κλήσεις σας με βάση τους προκαθορισμένους κανόνες σας ή την πηγή. Διαβάστε περισσότερα…
Οι κανόνες είναι σύνολο ενεργοποιήσεων που εκτελούνται όταν ορίζονται οι συνθήκες. Διαβάστε περισσότερα…
Ενισχύστε τους πελάτες σας με αυτόματες επιστροφές κλήσεων για τη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών και τη μείωση της προσπάθειας των πελατών. Διαβάστε περισσότερα…
Δώστε στους αντιπροσώπους σας όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να παρέχουν καίριες και εξατομικευμένες υπηρεσίες σε κάθε σημείο επαφής. Διαβάστε περισσότερα…
Τα έτοιμα μηνύματα είναι προκαθορισμένες απαντήσεις που θα σας βοηθήσουν να απαντήσετε πιο γρήγορα. Διαβάστε περισσότερα…
Ενοποιήστε πολλαπλά μηνύματα από διαφορετικές πηγές σε ένα νήμα. Διαβάστε περισσότερα…
Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για μικρές επιχειρήσεις το 2019 και το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.
Πιο Δημοφιλή
Εγκαταστήστε εγγενή εφαρμογή Android ή iOS για να απαντήσετε σε αιτήματα πελατών ενώ βρίσκεστε μακριά από το γραφείο. Δεν έχει σημασία αν πρέπει να απαντήσετε σε email ή κλήσεις πελατών, η εφαρμογή για κινητά σάς επιτρέπει να απαντάτε σε όλα τα αιτήματα.
Δώστε τη δυνατότητα στους αντιπροσώπους υποστήριξης και τους πελάτες σας να χρησιμοποιούν τη μητρική τους γλώσσα για να αισθάνονται σίγουροι για την επικοινωνία τους. Το LiveAgent μεταφράζεται σε 40+ γλώσσες και επιπλέον σας επιτρέπει να προσαρμόσετε πλήρως κάθε ειδικό γράμμα ή προφορά γραμμάτων στην εφαρμογή.
Η εξυπηρέτηση πελατών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (SoMe) είναι απαραίτητη σήμερα. Το LiveAgent προσφέρει τις πιο δημοφιλείς ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης, έτσι ώστε η επιχείρησή σας να αλληλεπιδρά γρήγορα με το κοινό μέσων κοινωνικής δικτύωσης χωρίς καθυστερήσεις. Για παράδειγμα, μπορείτε να συνδεθείτε στο Facebook, το Twitter ή το Instagram μέσω απλής ενσωμάτωσης.
Το LiveAgent συνεργάζεται με πολλούς συνεργάτες για να επιτρέπει στους πελάτες την ενσωμάτωση μιας πλατφόρμας διαχείρισης σχέσεων πελατών. Με την ενσωμάτωση του CRM, οι αντιπρόσωποί σας θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα των πελατών γρήγορα και αποτελεσματικά. Έτσι, είναι σε θέση να επιλύουν κάθε ερώτημα πελάτη αποτελεσματικά και να δημιουργούν ταυτόχρονα μακροχρόνιες σχέσεις πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει το κατάλληλο τμήμα λειτουργιών λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης, όπως ένα σύστημα διαχείρισης καρτελών με ισχυρό αυτοματισμό, ΣΕΥ, ζωντανή συνομιλία, κοινωνικά δίκτυα και ανταλλαγή μηνυμάτων, τηλεφωνικό κέντρο, ΔΦΑ, φόρμες επικοινωνίας και ένα κέντρο υποστήριξης. Περισσότερες από 180+ λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης είναι προς το παρόν διαθέσιμες και περιλαμβάνονται περισσότερες από 40 ενσωματώσεις!
Το LiveAgent ως λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης προσαρμόζεται γρήγορα στις ανάγκες διαφορετικών επιχειρηματικών μοντέλων. Ανακαλύψτε πώς μπορεί να βοηθήσει την εταιρεία σας με την υποστήριξη πελατών.
Νεοσύστατες επιχειρήσεις & Εταιρείες Επιχειρήσεις Κυβέρνηση Εκπαίδευση & ΜΚΟ
Ηλεκτρονικό εμπόριο & Υπηρεσίες Ταξίδια & Διαμονή Μάρκετινγκ & Τηλεπικοινωνίες Ψυχαγωγία
Η εταιρεία σας αντιμετωπίζει τα ίδια προβλήματα με τους περισσότερους πελάτες μας που μεταφέρθηκαν στο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent;
Χάνετε σημαντικές προθεσμίες και χάνετε τις προτεραιότητες στα εισερχόμενά σας; Ρυθμίστε τις ΣΕΥ για email υψηλής προτεραιότητας.
Είναι ο συνάδελφός σας σε διακοπές και πρέπει να αναλάβετε τις ευθύνες του; Τα εταιρικά συγκεντρωτικά εισερχόμενα είναι μονόδρομος.
Γνωρίζετε τι συμβαίνει στην επικοινωνία της ομάδας σας; Αναλύστε όλες τις απαντήσεις που περνάνε μέσα από την εταιρεία σας σε ένα μέρος.
Δείτε τις ιστορίες επιτυχίας και τις μαρτυρίες μας για να μάθετε πώς το LiveAgent μπορεί να ενισχύσει την υποστήριξη των πελατών σας και να αυξήσει την ευτυχία των επιχειρηματικών σας συνεργατών.
Το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης συγκεντρώνει συνήθως όλη την εισερχόμενη επικοινωνία σας από πελάτες και τη μετατρέπει σε καρτέλες για ευκολότερη διαχείριση. Οι πελάτες σας χρησιμοποιούν κάθε είδους τρόπους για να επικοινωνήσουν, όπως email, τηλέφωνο, μηνύματα ή ζωντανή συνομιλία, οπότε η διατήρηση όλης της επικοινωνίας σε ένα μέρος βοηθά τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών να κατανοήσουν καλύτερα το ζήτημα και να απαντήσουν πιο γρήγορα.
Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης απευθύνεται σε κάθε εταιρεία που θέλει εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών. Σε γενικές γραμμές, συγκεκριμένοι κλάδοι χρησιμοποιούν περισσότερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, όπως οι αυτοκινητοβιομηχανίες, ο κλάδος της ψυχαγωγίας, ο κλάδος των esports, το λιανεμπόριο, ο κλάδος του μάρκετινγκ και ο κλάδος των ταξιδιών. Το LiveAgent είναι μια διαδικτυακή λύση κέντρου εξυπηρέτησης που σχεδόν κάθε κλάδος μπορεί να χρησιμοποιήσει καθώς σχεδιάστηκε για να ωφελεί τόσο τους πελάτες όσο και τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών ταυτόχρονα. Το σύστημα παρακολουθεί, αναφέρει και αυτοματοποιεί περιττές εργασίες αντιπροσώπων για να κάνει τη ροή εργασίας τους εύκολη και πιο αποτελεσματική. Κατά συνέπεια, οι αντιπρόσωποι είναι σε θέση να παρέχουν ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών με ελάχιστη καθυστέρηση.
Το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σάς δίνει τη δυνατότητα να βοηθήσετε τους πελάτες σας όλο το 24ωρο. Πως; Απλώς δημιουργώντας μια σε βάθος γνωσιακή βάση. Σύμφωνα με την έρευνά μας, σχεδόν το 70% των πελατών προτιμούν μια επιλογή αυτοεξυπηρέτησης. Η αυτοεξυπηρέτηση είναι γρήγορη, βολική και μπορεί να δώσει στην επιχείρησή σας ένα πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας.
Μην χάσετε περισσότερο χρόνο κάνοντας εναλλαγές μεταξύ πλατφορμών για να απαντήσετε σε ερωτήσεις πελατών. Κάντε τους αντιπροσώπους και τους πελάτες σας ευχαριστημένους συνδέοντας το email σας, τη ζωντανή συνομιλία, τις τηλεφωνικές κλήσεις, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα στο LiveAgent και παρακολουθήστε τις αλληλεπιδράσεις των πελατών σας να βελτιώνονται αμέσως.
Μείνετε πάντα ενημερωμένοι για την απόδοση των αντιπροσώπων για να βελτιώνεστε καθημερινά. Τα δεδομένα απόδοσης της ομάδας στο LiveAgent μπορούν να παρέχουν στην επιχείρησή σας πληροφορίες για την εξυπηρέτηση πελατών σας. Ως εκ τούτου, μπορείτε να προσδιορίσετε εάν απαιτείται πρόσθετη εκπαίδευση ή πώς να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών.
Ένας τρόπος για να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών είναι να προσεγγίσετε τους πελάτες σε όλη την εμπειρία περιήγησής τους. Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών επιτρέπει στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών να επικοινωνούν μέσω προσκλήσεων ενεργητικής συνομιλίας. Ως εκ τούτου, οι αντιπρόσωποι σας μπορούν να αποτρέψουν ένα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης, να βελτιώσουν το CX και τελικά να αυξήσουν την αφοσίωση των πελατών.
Για να δημιουργήσετε μια εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών, οι αντιπρόσωποί σας πρέπει να είναι γρήγοροι και αποτελεσματικοί. Ωστόσο, η αντιμετώπιση επαναλαμβανόμενων εργασιών μπορεί να καταναλώνει πολύ χρόνο. Η αυτοματοποίηση εργασιών και η δημιουργία προτύπων email/έτοιμων μηνυμάτων μέσω του συστήματος έκδοσης καρτελών τους επιτρέπει να χρησιμοποιούν το χρόνο τους για πελάτες που έχουν ανάγκη.
Το σύστημα κέντρου εξυπηρέτησης επιτρέπει στους συναδέλφους σας να συνεργάζονται με πολλούς τρόπους. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να επικοινωνεί απευθείας μέσω των καρτελών υποστήριξης πελατών και να επιλύει τα προβλήματα των πελατών πολύ γρήγορα. Επιπλέον, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να συνομιλήσει έξω από τις καρτέλες του κέντρου εξυπηρέτησης επίσης. Η αποτελεσματική ομαδική εργασία θα ανεβάσει την εξυπηρέτηση πελατών σας σε επαγγελματικό επίπεδο, κάτι που θα οδηγήσει σε ευτυχείς πελάτες.
Υπάρχουν δεκάδες διαφορετικές λύσεις κέντρου εξυπηρέτησης εκεί έξω, αλλά η διαφορά αυτού που προσφέρουν διαφέρει σημαντικά. Η επιλογή του καλύτερου λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης πρέπει πάντα να συνδέεται με τις προσωπικές και εταιρικές σας ανάγκες. Οι περισσότεροι από τους παρόχους προσφέρουν βασικές δυνατότητες που περιλαμβάνουν την έκδοση καρτελών, τη συνομιλία ή έναν αναλυτικό πίνακα ελέγχου. Όσοι είναι πιο προηγμένοι έχουν αυτοματοποίηση, πολλαπλά συστήματα υποστήριξης γνωσιακών βάσεων ή διαφορετικό πακέτο εργαλείων συνεργασίας. Με το LiveAgent προχωρήσαμε ένα βήμα παραπέρα και δημιουργήσαμε ένα λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου απευθείας στην πλατφόρμα μας. Ενεργοποιήσαμε επίσης το LiveAgent να συλλέγει μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να επιτρέπουμε στους αντιπροσώπους μας να αποκρίνονται από έναν πίνακα ελέγχου. Ως εκ τούτου, η έκδοση καρτελών συγκεντρώνει όλες τις μορφές επικοινωνίας σε μία μορφή.
Υπάρχουν αρκετά λογισμικά κέντρου εξυπηρέτησης εκεί έξω και η επιλογή του κατάλληλου μπορεί να είναι μια πρόκληση. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κάναμε εύκολη την επιλογή του καλύτερου λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης για εσάς. Συνδυάσαμε ένα απλό περιβάλλον εργασίας χρήστη, μια προηγμένη λειτουργικότητα και μια προσιτή τιμολόγηση σε ένα πακέτο στην τιμή ενός μέσου δείπνου για 2.
Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent ενσωματώνεται με πολλά κανάλια επικοινωνίας και προσφέρει σχεδόν 200 λειτουργίες.
Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!
Παρέχετε εξαιρετικήεξυπηρέτηση πελατών.
Το LiveAgent είναι καινοτόμο λογισμικό που βοηθάει τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τα έσοδα, να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών και να αυξήσουν την αξία τους.
Δημιουργείστε ένα λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου σε 5 λεπτά.
Το LiveAgent είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο επικοινωνίας και υποστήριξης πελατών που βελτιώνει την ικανοποίηση και τις πωλήσεις.
Είστε έτοιμοι για ένα νέο σύστημα καρτελών;
Το LiveAgent είναι ένα οικονομικό εργαλείο υποστήριξης πελατών με πολλές λειτουργίες και ανταποκρίνεται γρήγορα σε αιτήματα μέσω διαφορετικών καναλιών.
Εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικού κέντρου για πωλήσεις και υποστήριξη
Η χρήση τμημάτων στο LiveAgent βελτιώνει την οργάνωση και διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με πελάτες και μειώνει τους χρόνους αναμονής.
Ελαχιστοποιείστε & ανακτήστε εγκαταλελειμμένα καλάθια αγορών
Προσφέρετε θετική εμπειρία σε αγοραστές με προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας για να τους πείσετε για την αγορά από το κατάστημά σας.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες