Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Δημιουργήστε ένα τηλεφωνικό κέντρο σε 5 λεπτά.

Απολαύστε καθαρούς ήχους και υποστήριξη χωρίς υλικό.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα   
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Σας περιμένει το πλήρες λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου

Αλληλεπιδράστε με τους πελάτες σας εύκολα σε όλα τα κανάλια. Το LiveAgent, το πολυκαναλικό λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου που βασίζεται στο cloud είναι το μόνο που χρειάζεστε για να παρέχετε αξιόπιστες και εξατομικευμένες υπηρεσίες στους πελάτες σας.

Το τηλεφωνικό μας τηλεφωνικό κέντρο VoIP (voice over internet protocol) είναι εξοπλισμένο με προηγμένες λειτουργίες όπως ΔΦΑ, αιτήματα επιστροφής κλήσης, ACD, έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων, μεταφορά κλήσεων, απεριόριστη καταγραφή κλήσεων και βιντεοκλήσεις HD – και αυτή είναι μόνο η αρχή.

Τι είναι το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στην επιχείρησή σας να χειρίζεται επιτυχώς τόσο τις εισερχόμενες όσο και τις εξερχόμενες κλήσεις. Ο όρος λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου χρησιμοποιείται συχνά εναλλακτικά με το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας.

Η κύρια διαφορά είναι ότι το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας επιτρέπει στην επιχείρηση να συνδέει πολλά κανάλια σε μία διεπαφή. Έτσι, οι πελάτες σας μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω τηλεφώνου, email, φόρουμ, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ζωντανής συνομιλίας κ.λπ.

Τα οφέλη από τη χρήση λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου περιλαμβάνουν διασφάλιση ποιότητας, μειωμένο ποσοστό εγκατάλειψης κλήσεων, βελτιωμένη απόδοση αντιπροσώπων, καλύτερη εμπειρία πελατών και αυξημένες πωλήσεις.

Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από το ισχυρό λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent;

Εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών

Η λύση λογισμικού Τηλεφωνικού Κέντρου επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να διαχειρίζονται αποτελεσματικά όλες τις κλήσεις υποστήριξης πελατών. Τα βασικά χαρακτηριστικά που δημιουργούν εξαιρετικές εμπειρίες πελατών είναι η αυτόματη διανομή κλήσεων, η ΔΦΑ και οι εσωτερικές κλήσεις.

Κάθε επιχείρηση πρέπει να προσπαθεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών (CX), καθώς οι θετικές εμπειρίες είναι αξέχαστες και συχνά οδηγούν σε παρατεταμένη αφοσίωση των πελατών και σε αύξηση των πωλήσεων για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών.

Βελτιωμένη παραγωγικότητα

Υπάρχουν δύο βασικές δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων σας. Μία από αυτές είναι η ΔΦΑ και η άλλη είναι η δρομολόγηση βάσει δεξιοτήτων που επιτρέπει στην επιχείρησή σας να συνδέσει άμεσα έναν πελάτη με τον σωστό αντιπρόσωπο ή ένα τμήμα.

Η λύση ΔΦΑ δημιουργεί μια καλύτερη εμπειρία πελατών, καθώς οι πελάτες σας είναι λιγότερο πιθανό να μεταφερθούν με ανεπιτυχώς. Ως εκ τούτου, οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών μπορούν να επιλύσουν περισσότερες ερωτήσεις αποτελεσματικά και αποδοτικά.

Βελτιωμένη ποιότητα των ομάδων εξυπηρέτησης πελατών

Ένα στάνταρ δυνατότητα που είναι αρκετά αχρησιμοποίητη αλλά πραγματικά ωφέλιμη είναι η απεριόριστη δυνατότητα καταγραφής κλήσεων. Πολλές επιχειρήσεις θεωρούν ότι χρησιμοποιείται μόνο ως εργαλείο πρόληψης κατά νομικών ενεργειών. Ωστόσο, αυτός είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να εντοπίσετε τομείς βελτίωσης.

Η ανάλυση σε πραγματικό χρόνο των κλήσεων υποστήριξης πελατών σάς επιτρέπει να αναγνωρίζετε τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες της απόδοσης του αντιπροσώπου σας, η οποία μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ένα απόλυτο σχέδιο για συνεχή βελτίωση. Επιπλέον, μπορεί να αποτελέσει μια μορφή εκπαίδευσης για νέους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών, καθώς είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μάθετε τις διαδικασίες της εταιρείας από παραδείγματα.

Συνολικά, όλες αυτές οι ενέργειες μπορούν να βελτιώσουν δραστικά την ικανοποίηση των πελατών, καθώς η επιχείρησή σας θα μπορεί να παρέχει καλύτερη υποστήριξη.

Τηλεφωνικό κέντρο με απεριόριστο ιστορικό

Το λογισμικό του τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent είναι άμεσα ενσωματωμένο σε κάθε κανάλι επικοινωνίας που χρησιμοποιείτε για να επικοινωνείτε με τους πελάτες και τους μελλοντικούς πελάτες σας

Λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου που βασίζεται στο cloud

Ασυναγώνιστη
εξοικονόμηση

Το διαδικτυακό τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent είναι μια οικονομική λύση για τοπικές και διεθνείς εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις. Δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις χρήσης ή επιπλέον χρεώσεις. Προσθέτουμε συνεχώς νέες δυνατότητες και βελτιώνουμε το λογισμικό μας, προκειμένου το εικονικό σας τηλεφωνικό κέντρο να είναι πάντα εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας — δωρεάν.

Αξιόπιστο, επαγγελματικό τηλεφωνικό κέντρο

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent είναι αξιόπιστο και επεκτάσιμο, γεγονός που το καθιστά την τέλεια λύση τηλεφωνικού κέντρου για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. Προσφέρουμε 24/7 υποστήριξη σε πολλά κανάλια επικοινωνίας, 365 ημέρες το χρόνο και σε πολλές γλώσσες.

Απλό αλλά πανίσχυρο τηλεφωνικό κέντρο

Ρυθμίστε το εικονικό σας τηλεφωνικό κέντρο και αρχίστε να παρέχετε επαγγελματική φωνητική υποστήριξη μέσα σε λίγα λεπτά. Επιλέξτε τον πάροχο VoIP σας από τη λίστα των συνεργατών μας, ρυθμίστε απεριόριστες συσκευές αντιπροσώπων και ξεκινήστε να απαντάτε σε τηλεφωνικές κλήσεις απευθείας από το πρόγραμμα περιήγησής σας.

Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε το λογισμικό του τηλεφωνικού κέντρου μας σήμερα

Η ρύθμιση του τηλεφωνικού σας κέντρου δεν χρειάζεται να είναι εφιάλτης. Με το LiveAgent μπορείτε να ξεκινήσετε με μερικά μόνο κλικ.

reporting dashboard in liveagent

Πλήρης επισκόπηση της λύσης του τηλεφωνικού σας κέντρου

Βεβαιωθείτε ότι το τηλεφωνικό σας κέντρο χρησιμοποιείται σωστά και ότι οι πελάτες σας λαμβάνουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση παρακολουθώντας στατιστικά στοιχεία κλήσεων, χρήση, διαθεσιμότητα αντιπροσώπων και αξιολογήσεις αντιπροσώπων μέσω ενός ενοποιημένου πίνακα ελέγχου αναφορών στις προηγμένες δυνατότητες ανάλυσης του LiveAgent.

Εντοπίστε τα κενά στην απόδοση, ελέγχοντας όλες τις μετρήσεις του τηλεφωνικού κέντρου και βελτιώστε την απόδοση των υπηρεσιών σας από τις πληροφορίες που μπορείτε να δείτε.

Χρησιμοποιήστε το εγγενές CRM μας ή ενσωματώστε το δικό σας

Το LiveAgent προσφέρει ένα ενσωματωμένο CRM, αλλά επίσης ενσωματώνεται απρόσκοπτα με άλλους μεγάλους παρόχους CRM (διαχείριση σχέσης πελατών). Αποθηκεύστε, επεξεργαστείτε και προβάλετε τα δεδομένα των πελατών σας σε πραγματικό χρόνο για να διασφαλίσετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πελατών.

Το LiveAgent ενσωματώνεται με πολλά λογισμικά διαχείρισης σχέσεων πελατών, συμπεριλαμβανομένων των SharpSpring, SalesFlare, PipeDrive, Vectera και Highrise. Δεν βλέπετε το CRM που προτιμάτε στη λίστα; Επικοινωνήστε μαζί μας και θα χαρούμε να το προσθέσουμε.

Contact Fields
Call routing feature in LiveAgent's call center software

Ισχυρή αυτοματοποίηση για διαχείριση ροής εργασιών

Το πολυκαναλικό λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent είναι γεμάτο με ισχυρές δυνατότητες αυτοματισμού που μπορούν να ενισχύσουν την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων σας. Αυτοματοποιήστε τη διανομή εργασιών (συμπεριλαμβανομένων των κλήσεων που χρησιμοποιούν ACD), τις καθημερινές και επαναλαμβανόμενες εργασίες και δώστε στους αντιπροσώπους του κέντρου επικοινωνίας σας την ευελιξία να επικεντρωθούν σε πιο σημαντικές εργασίες που βελτιώνουν την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών, οδηγώντας σε περισσότερες ευκαιρίες πωλήσεων.

Διαχειριστείτε εύκολα το απομακρυσμένο εργατικό δυναμικό σας

Σήμερα, η απομακρυσμένη εργασία είναι η νέα τάση. Πρέπει να έχετε επιχειρηματικά εργαλεία για να ικανοποιήσετε αυτές τις νέες συνθήκες. Το LiveAgent παρέχει ένα κέντρο κλήσεων cloud για την καλύτερη βελτιστοποίηση απομακρυσμένου εργατικού δυναμικού, ώστε να μπορείτε να αυτοματοποιήσετε τις διαδικασίες, να προβάλετε δεδομένα και να κάνετε περισσότερα για κάθε απομακρυσμένο αντιπρόσωπο.

go remote

Ιδιωτικό απόρρητο και ασφάλεια δεδομένων

Το λογισμικό του τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent είναι συμβατό με GDPR, κρυπτογραφημένο με HTTPS και πέρασε με επιτυχία τον έλεγχο επαλήθευσης του Google OAuth API.

Union icon

Ασφάλεια
προϊόντος

Η λύση του κέντρου επικοινωνίας που βασίζεται στο cloud λειτουργεί σε ασφαλή σύνδεση χρησιμοποιώντας το πρωτόκολλο HTTPS. Όλη η επικοινωνία μεταξύ του προγράμματος περιήγησής σας και του κέντρου επικοινωνίας στο cloud είναι κρυπτογραφημένη, συμπεριλαμβανομένων των ζωντανών συνομιλιών, των κλήσεων από το τηλεφωνικό κέντρο και της επικοινωνίας μέσω email.

Cloud icon

Ασφάλεια
κέντρου δεδομένων

Οι διακομιστές του LiveAgent φιλοξενούνται στο Επίπεδο III + ή IV ή PCI DSS, SSAE-16 ή ISO 27001 συμβατό με εγκαταστάσεις. Οι εγκαταστάσεις του κέντρου δεδομένων μας βρίσκονται σε ασφαλή περίμετρο με ζώνες ασφαλείας πολλαπλών επιπέδων, επανδρωμένη ασφάλεια 24/7, παρακολούθηση βίντεο CCTV, αναγνώριση πολλαπλών παραγόντων και πολλά άλλα.

Web icon

Ασφάλεια
δικτύου

Το δίκτυό μας προστατεύεται από εφεδρικά τείχη προστασίας, την καλύτερη τεχνολογία δρομολογητή στην κατηγορία, την ασφαλή μεταφορά HTTPS μέσω δημόσιων δικτύων και τις τεχνολογίες εντοπισμού και/ή πρόληψης εισβολής δικτύου (IDS/IPS) που παρακολουθούν ή/και αποκλείουν κακόβουλες επιθέσεις επισκεψιμότητας και δικτύου.

Λειτουργίες λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου

Εσωτερικές κλήσεις
Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent υποστηρίζει απεριόριστες δωρεάν κλήσεις μεταξύ όλων των αντιπροσώπων του κέντρου επικοινωνίας. Ενισχύστε τους αντιπροσώπους του τηλεφωνικού κέντρου σας για να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον να επιλύει ερωτήματα πελατών σε πραγματικό χρόνο.
Λογισμικό πολυκαναλικού κέντρου εξυπηρέτησης
Το λογισμικό του πολυκαναλικού κέντρου επικοινωνίας συλλέγει μηνύματα πελατών από πολλά κανάλια επικοινωνίας, όπως το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, το Facebook, το Instagram, το Viber, το Twitter, τη ζωντανή συνομιλία, την πύλη πελατών και το email.
Δυνατότητα click-to-call και mail-to
Το διαδικτυακό μας τηλεφωνικό κέντρο έχει τη δυνατότητα να καλεί οποιονδήποτε αριθμό τηλεφώνου στον Ιστό. Απλώς κάντε κλικ στον αριθμό που θέλετε να καλέσετε και το LiveAgent θα κάνει τα υπόλοιπα. Το LiveAgent μπορεί επίσης να χρησιμοποιεί mail-to πρωτόκολλα.
Μεταφορές κλήσεων
Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent προσφέρει μεταφερόμενες κλήσεις. Οι παρακολουθούμενες μεταφορές ενισχύουν την ικανοποίηση των πελατών, καθώς διασφαλίζουν ότι ο καλών συνδέεται με έναν άλλο αντιπρόσωπο τηλεφωνικού κέντρου πριν από την ολοκλήρωση της κλήσης.
Τηλεφωνικό σύστημα τηλεφωνικών κέντρων VoIP
Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent ενσωματώνεται με πάνω από το 99% των παρόχων VoIP. Δεν βλέπετε τον προτιμώμενο συνεργάτη σας VoIP στη λίστα; Επικοινωνήστε μαζί μας και θα χαρούμε να το προσθέσουμε στη λίστα μας.
Λειτουργίες επανάκλησης
Αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες να ζητούν επιστροφές κλήσεων όταν οι αντιπρόσωποι του κέντρου επικοινωνίας σας δεν είναι διαθέσιμοι για να λαμβάνουν κλήσεις.
Λογισμικό εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων
Υποστηρίξτε τους πελάτες σας ενεργητικά, επικοινωνώντας μαζί τους με το λογισμικό εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων. Βελτιώστε τις πελατειακές σχέσεις, βελτιστοποιήστε τις εξερχόμενες αλληλεπιδράσεις πελατών και δημιουργήστε περισσότερες ευκαιρίες πωλήσεων.
Δρομολόγηση κλήσεων σε μια προσωπική συσκευή
Οι αντιπρόσωποι έχουν τη δυνατότητα να δρομολογούν εισερχόμενες κλήσεις σε μια προσωπική συσκευή, όπως ένα κινητό τηλέφωνο. Αυτό επιτρέπει στους αντιπροσώπους να συνεχίζουν να παρέχουν υποστήριξη πελατών εν κινήσει ή στη συσκευή της επιλογής τους.
Πολλαπλές υποστηριζόμενες συσκευές κλήσεων και αριθμοί τηλεφώνου
Συνδέστε απεριόριστες συσκευές κλήσεων και αριθμούς τηλεφώνου με τη λύση του τηλεφωνικού σας κέντρου. Το LiveAgent είναι συμβατό με συσκευές υλικού και εικονικής κλήσης, όπως το softphone.
Πολυκαναλική πλατφόρμα αντιπροσώπων
Το κέντρο επικοινωνίας του LiveAgent προσφέρει μια πολυκαναλική πλατφόρμα πλούσια σε δυνατότητες. Ενισχύστε τους αντιπροσώπους του κέντρου επικοινωνίας σας με απρόσκοπτη μετάβαση μεταξύ της απάντησης κλήσεων και της εύρεσης σημαντικών δεδομένων πελατών. Το LiveAgent διευκολύνει την εύρεση όλων των πληροφοριών σχετικά με την εμπειρία επίλυσης προβλημάτων ενός πελάτη από την αρχή έως το τέλος.
Εγγενείς και ενσωματώσεις CRM τρίτων παρόχων
Βεβαιωθείτε ότι οι αντιπρόσωποι σας παρέχουν εμπεριστατωμένες και εξατομικευμένες υπηρεσίες ανά πάσα στιγμή, ενσωματώνοντας το αγαπημένο σας CRM στο τηλεφωνικό μας κέντρο. Εάν δεν διαθέτετε ένα προτιμώμενο λογισμικό CRM, μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε το εγγενές εργαλείο διαχείρισης σχέσεων πελατών που είναι προσβάσιμο απευθείας στο πλαίσιο πληροφοριών/λεπτομερειών καρτελών.
Ενσωμάτωση τηλεφωνίας υπολογιστών (CTI)
Ενσωματώστε τους επιτραπέζιους υπολογιστές, τους φορητούς υπολογιστές και τα τηλέφωνα σας με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent. Απαντήστε και πραγματοποιήστε κλήσεις με ευκολία, παρέχοντας παράλληλα στους πελάτες σας άψογη υποστήριξη πελατών.
Ειδοποιήσεις push εντός εφαρμογής
Ενεργοποιήστε τις ειδοποιήσεις push για υπολογιστές και το λογισμικό του κέντρου επαφών σας θα σας ειδοποιεί με μια ειδοποίηση push κάθε φορά που υπάρχει συνομιλία, κλήση ή εισερχόμενη καρτέλα.
Καταγραφές κλήσεων
Ελέγξτε τα αρχεία καταγραφής κλήσεών σας για να βρείτε δεδομένα σχετικά με κλήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί, ληφθεί, απαντηθεί ή χαθεί από τους αντιπροσώπους του κέντρου επικοινωνίας σας σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Η μελέτη των αρχείων καταγραφής του τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την ποιότητα της εξυπηρέτησης σας, βοηθώντας σας να εντοπίσετε τα κενά απόδοσης μεταξύ διαφορετικών τμημάτων και ομάδων αντιπροσώπων.
Διαδραστική φωνητική απόκριση (ΔΦΑ)
Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent μπορεί να υποστηρίξει σύνθετα δέντρα ΔΦΑ. Καταγράψτε τα δικά σας μηνύματα ΔΦΑ ή ανεβάστε προ-εγγεγραμμένα αρχεία και τοποθετήστε τα στο σύστημα φωνητικής απόκρισης του LiveAgent για να δρομολογήσετε καλούντες σε κατάλληλα τμήματα ή αντιπροσώπους.
Αυτόματη διανομή κλήσεων (ΑΔΚ)
Η εφαρμογή τηλεφωνικών κέντρων δρομολογεί και διανέμει αυτόματα κλήσεις σύμφωνα με την προτεραιότητα του αντιπροσώπου ή την τυχαία ανάθεση. Επιλέξτε ποια ρύθμιση σας ταιριάζει περισσότερο, καθώς και άλλες προσαρμοσμένες ρυθμίσεις, όπως οι ώρες παύσης μεταξύ των κλήσεων.
Καταγραφή κλήσεων
Το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent έχει απεριόριστες δυνατότητες καταγραφής κλήσεων. Κάθε τηλεφωνική κλήση που πραγματοποιείται, λαμβάνεται ή απαντάται μέσω του LiveAgent καταγράφεται και αποθηκεύεται αυτόματα. Μπορεί να αναπαραχθεί ανά πάσα στιγμή. Χρησιμοποιήστε την καταγραφή κλήσεων για διασφάλιση ποιότητας, εκπαίδευση ή νομικούς σκοπούς.
Softphones
Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent είναι συμβατό με όλους τους παρόχους softphone, συμπεριλαμβανομένων των Bria, ZoiPer και, Linphone. Μετατρέψτε οποιονδήποτε επιτραπέζιο υπολογιστή, φορητό υπολογιστή, κινητό τηλέφωνο ή tablet σε συσκευή λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου για υποστήριξη πελατών εν κινήσει.
Λογισμικό εισερχόμενου τηλεφωνικού κέντρου
Δεν υπάρχει ανάγκη άγχους ή συνεχούς παρακολούθησης πολλαπλών συσκευών για εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις. Το λογισμικό εισερχόμενου τηλεφωνικού κέντρου είναι ένα αξιόπιστο εργαλείο που θα σας ειδοποιεί εντός εφαρμογής κάθε φορά που ένας πελάτης προσπαθεί να επικοινωνήσει μαζί σας σε μία από τις συνδεδεμένες συσκευές ή τους αριθμούς τηλεφώνου σας.
Ενσωματωμένη γνωσιακή βάση
Βελτιώστε την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών παρέχοντας στους πελάτες σας 24ωρη υποστήριξη, ακόμη και όταν οι αντιπρόσωποι του κέντρου επικοινωνίας σας είναι εκτός σύνδεσης. Η παροχή μιας λύσης αυτοεξυπηρέτησης, όπως μια γνωσιακή βάση γεμάτη με χρήσιμα άρθρα, ερωτήσεις και ένα φόρουμ κοινότητας είναι απαραίτητη για κάθε σύγχρονη επιχείρηση.
Ιστορικές αναφορές
Χρησιμοποιήστε τις ιστορικές αναφορές μας για να βελτιώνετε συνεχώς την εξυπηρέτηση πελατών σας. Δημιουργήστε γραφήματα ράβδων, γραφήματα γραμμών, γραφήματα πίτας ή γραφήματα περιοχής και τμηματοποιήστε τα δεδομένα ανά εβδομάδα, μήνα, έτος ή ένα προσαρμοσμένο εύρος ημερομηνιών για να μάθετε την απόδοση κάθε αντιπροσώπου, καναλιού, ομάδας ή τμήματος. Δείτε πόσες κλήσεις έχουν πραγματοποιηθεί, έχουν μείνει αναπάντητες, έχουν απαντηθεί και πόσο διαρκεί κάθε κλήση. Το LiveAgent προσφέρει ατελείωτες δυνατότητες αναφοράς.
Λογισμικό βιντεοκλήσεων
Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου που βασίζεται στον ιστό επιτρέπει στους αντιπροσώπους του κέντρου επικοινωνίας να συνομιλούν μέσω βίντεο με πελάτες. Παρέχετε πιο εξατομικευμένη υποστήριξη για να ενισχύσετε τις σχέσεις των πελατών σας και να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη σας.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις πιο δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

badges
what-is-ticketing-system-ticket-status-LiveAgent-example

Μείνετε οργανωμένοι με μια ενιαία πλατφόρμα αντιπροσώπων

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent είναι εύκολο στη χρήση, αλλά αρκετά ισχυρό για να εντυπωσιάσει τους επαγγελματίες. Προσφέρουμε ένα ευκολονόητο περιβάλλον εργασίας χρήστη με μια ενιαία πλατφόρμα αντιπροσώπων με τη μορφή των κεντρικών συγκεντρωτικών εισερχομένων. Κάθε αλληλεπίδραση με τους πελάτες οργανώνεται τακτοποιημένα στο πολυκαναλικό σύστημα και μπορεί εύκολα να εντοπιστεί μέσω ετικετών, ειδικών φίλτρων ή της γραμμής αναζήτησης.

Παρέχοντας στους αντιπροσώπους του κέντρου επικοινωνίας σας μια ολιστική επισκόπηση κάθε καρτέλας και την εμπειρία επίλυσης προβλημάτων κάθε πελάτη, οι αντιπρόσωποι σας μπορούν να διασφαλίσουν ότι οι πελάτες σας έχουν μια απρόσκοπτη, εξατομικευμένη εμπειρία υποστήριξης πελατών σε όλα τα κανάλια εξυπηρέτησης.

Κέντρο επικοινωνίας που είναι εύκολο στη διαχείριση

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent είναι ευέλικτο, επεκτάσιμο, πλήρως προσαρμόσιμο και εύκολο στη διαχείριση. Είτε η επιχείρησή σας δραστηριοποιείται στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, της υγειονομικής περίθαλψης, της εκπαίδευσης, της αυτοκινητοβιομηχανίας ή της SaaS, η προηγμένη τεχνολογία του κέντρου επικοινωνίας μας, όπως η ΔΦΑ και το ACD, μπορεί να βελτιώσει τη διαδικασία υποστήριξής σας, κατευθύνοντας τους καλούντες στα κατάλληλα τμήματα ή αντιπροσώπους.

Real-time-chat

Λύση τηλεφωνικού κέντρου για μικρές εταιρείες και μεγάλους οργανισμούς, που περιλαμβάνει τα πάντα

Συνδέστε όλους τους λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης σας με το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας μας για να βελτιώσετε την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων και να διατηρήσετε τα δεδομένα των πελατών σας ασφαλή. Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent ενσωματώνεται στα Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger και Viber.

Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent διαθέτει το ταχύτερο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά. Μετατρέψτε τους επισκέπτες του ιστότοπου σε πελάτες μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Προσεγγίστε ενεργητικά, προσφέρετε εξατομικευμένη και εμπεριστατωμένη βοήθεια και απολαύστε βελτιωμένη ικανοποίηση των πελατών ενώ δημιουργείτε περισσότερες πωλήσεις.

Συγκεντρώστε όλα τα ερωτήματα πελατών σε μια κεντρική πολυκαναλική πλατφόρμα αντιπροσώπων με το λογισμικό έκδοσης καρτελών. Εκχωρήστε καρτέλες σε διαφορετικά τμήματα και αντιπροσώπους και οργανώστε κάθε ερώτημα σύμφωνα με ετικέτες, προτεραιότητα ή ημερομηνία λήψης. Προβάλετε την εμπειρία επίλυσης προβλημάτων κάθε πελάτη από την αρχή έως το τέλος, σε διαφορετικά κανάλια υποστήριξης και σε μορφή πλούσια σε δυνατότητες με την υβριδική ροή καρτελών.

Δημιουργήστε και σχηματίστε τη δική σας γνωσιακή βάση χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG (What You See Is What You Get). Βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών παρέχοντας στους πελάτες σας εργαλεία αυτοβοήθειας, όπως οδηγίες για άρθρα, συχνές ερωτήσεις ή φόρουμ κοινότητας.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Αμέτρητες επιλογές προσαρμογής

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent δημιουργήθηκε με γνώμονα την ευελιξία, την επεκτασιμότητα και την ομαδική συνεργασία. Επειδή κάθε επιχείρηση (ανεξάρτητα από το μέγεθός της ή τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται) έχει διαφορετικές ανάγκες, το κέντρο επικοινωνίας μας είναι πλήρως προσαρμόσιμο.

Το λογισμικό μας μπορεί να κλιμακωθεί για λειτουργίες οποιουδήποτε μεγέθους και οποιουδήποτε σκοπού, είτε το κέντρο επικοινωνίας σας ειδικεύεται στην εξυπηρέτηση εισερχόμενων πελατών, εξερχόμενων πωλήσεων ή και τα δύο. Οι επαγγελματικοί μας σύμβουλοι ή το τεχνικό προσωπικό μας μπορούν να σας βοηθήσουν στη δημιουργία της πιο αποτελεσματικής και αποδοτικής λύσης λογισμικού που να ταιριάζει στις ανάγκες σας.

Είτε βρίσκεστε στον κλάδο της υγειονομικής περίθαλψης, στο SaaS, στην αυτοκινητοβιομηχανία, είτε έχετε εσωτερικές ή απομακρυσμένες ομάδες, το LiveAgent μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες σας.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Προηγμένο, προσιτό, εύχρηστο, λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου με πολλά κανάλια

Union icon

Κορυφαία ασφάλεια

Το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας του LiveAgent συμμορφώνεται με το GDPR, Εγκεκριμένο από το Google OAuth, κρυπτογραφημένο με HTTPS και αποθηκεύει δεδομένα πελατών σε εγκαταστάσεις Επιπέδου III + ή IV ή PCI DSS, SSAE-16 ή ISO 27001.

Euro

Προσιτό λογισμικό

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent προσφέρεται σε ένα μοντέλο δωρεάν τιμολόγησης. Προσφέρουμε δωρεάν λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου καθώς και μια προηγμένη έκδοση επί πληρωμή που προσφέρεται σε προσιτή τιμή.

Cloud icon

Λογισμικό ως Υπηρεσία που λειτουργεί σε cloud

Το LiveAgent είναι μια λύση τηλεφωνικού κέντρου που βασίζεται στο cloud. Αποκτήστε εύκολη πρόσβαση στις ισχυρές δυνατότητες του κέντρου επικοινωνίας σας κάθε μέρα.

Πολυκαναλικές, εξατομικευμένες εμπειρίες

Δώστε στους πελάτες σας τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω των καναλιών υποστήριξης που προτιμούν. Είτε πρόκειται για ζωντανή συνομιλία, email, φωνητική κλήση, βίντεο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή διαδικτυακή συνομιλία, το LiveAgent είναι έτοιμο να προσφέρει την απρόσκοπτη εμπειρία των πελατών που περιμένουν οι πελάτες σας.

Παρέχετε εξαιρετικά εξατομικευμένη, εμπεριστατωμένη και πλούσια σε δυνατότητες εξυπηρέτηση με τη λύση του κέντρου επικοινωνίας μας και απολαύστε βελτιωμένες μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες, υψηλότερη ικανοποίηση πελατών, βελτιωμένη αφοσίωση των πελατών και περισσότερες ευκαιρίες πωλήσεων.

Τι πιστεύουν οι πελάτες μας

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Όλα τα κανάλια υποστήριξης κάτω από μια στέγη

Το λογισμικό του κέντρου κλήσεων του LiveAgent ενσωματώνεται σε πολλά κανάλια επικοινωνίας και προσφέρει σχεδόν 200 δυνατότητες.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Call center software FAQ

What is call center software?

Call center software is a solution that helps businesses manage inbound phone calls from their customers. It can have a multitude of features such as centralized phone calls from landlines or websites, intelligent routing, auto dialer, or even call recording. A call center software should also help call center agents access important information about their customers such as order history, contact information, and previous tickets.

How does call center software work?

A call center software works by centralizing and routing calls from landlines or websites into your software. If a customer calls, the software scans its database of customers to see if it has any prior information about the caller. That information is then accessed by an agent and reviewed before picking up the call. Meanwhile, the call is queued. Once answered, the calls are recorded for training and quality purposes.

What is IVR in a call center environment?

IVR is an interactive voice response technology. IVR enables computers to interact with humans through the use of voice commands or tones from a keypad. IVR is used in a call center environment to route calls to appropriate agents or departments. IVR can also be used to retrieve account information or provide feedback. Therefore, it is a great solution for businesses.

What is the function of a call center?

The main function of a call center is to enable customers to call businesses with any questions they might have regarding products, policies, returns, functionality, troubleshooting, or feedback.

How much does call center software cost?

The price depends on the quality of the software you choose. LiveAgent is an all-in-one help desk solution that also includes a call center. The price is derived based on how many agents your company needs per month. Our All-inclusive subscription contains a full-stack call center, which is $39 a month per agent.

What are the benefits of the call center software?

Call center software benefits include improved agent efficiency, customer engagement, customer experience, and increased sales.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo