Δωρεάν Δοκιμή

Δημιουργείστε ένα λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου
σε 5 λεπτά.

Απολαύστε κρυστάλλινους ήχους και υποστήριξη χωρίς υλικό.
  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
call center 1.svg
Call Center Software

Σας περιμένει το πλήρες λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου

Αλληλεπιδράστε με τους πελάτες σας χωρίς κόπο σε όλα τα κανάλια. Το LiveAgent, το πολυκαναλικό λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων που βασίζεται σε cloud είναι το μόνο που θα χρειαστείτε για να παρέχετε αξιόπιστη και εξατομικευμένη υπηρεσία στους πελάτες σας. Το τηλεφωνικό μας σύστημα τηλεφωνικού κέντρου VoIP (φωνή μέσω πρωτοκόλλου Διαδικτύου) είναι εξοπλισμένο με προηγμένες λειτουργίες όπως ΔΦΑ, αιτήματα επανάκλησης, ACD, έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων, μεταφορές κλήσεων, απεριόριστη εγγραφή κλήσεων και βιντεοκλήσεις HD — και αυτά είναι μόνο η αρχή.
  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022
  • SourceForge Leader Winter 2022
  • slashdot leader winter
  • Capterra Best Value 2021

Λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου στο κέντρο υποστήριξης σας

00:00 / 02:02

Τι είναι το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;

Οι λύσεις λογισμικού τηλεφωνικών κέντρων είναι συστήματα που επιτρέπουν στους αντιπροσώπους τηλεφωνικών κέντρων να χειρίζονται εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις. Αυτές οι λύσεις είναι ιδανικές για πιο προσωπική διαχείριση πελατειακών σχέσεων και για την παροχή γρήγορης υποστήριξης πελατών.

Επίδειξη λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου

00:00 / 04:39

Δοκιμάστε την επίδειξη λογισμικού εικονικού τηλεφωνικού κέντρου

Δοκιμάστε τις βασικές μας δυνατότητες με μια δωρεάν δοκιμή LiveAgent και δείτε πώς είναι να παρέχετε επαγγελματικές υπηρεσίες με τη λύση μας. Δείτε πόσο εύκολο είναι να ρυθμίσετε ένα τηλεφωνικό κέντρο, να προσθέσετε αριθμούς VoIP ή να διαμορφώσετε το ΔΦΑ με το ισχυρό μας εργαλείο
lets_chat

Δημιουργήστε εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών με το LiveAgent

Το εργαλείο μας για το κέντρο επικοινωνίας μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε την απόλυτη πλατφόρμα αφοσίωσης πελατών και να σας βοηθήσει να αυξήσετε την αφοσίωση των πελατών. Δείξτε στους πελάτες σας εκπληκτική υποστήριξη με τη λύση του κέντρου υποστήριξης και επιλύστε γρήγορα ζητήματα που απαιτούν χρόνο.
Υπερβείτε τις προσδοκίες των πελατών
  • Δημιουργήστε εξατομικευμένες εμπειρίες για τους πελάτες
  • Βελτιώστε την ποιότητα των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες
  • Παρέχετε μία απρόσκοπτη εμπειρία πελατών
callcenter_switcher_support

Πλήρης επισκόπηση της λύσης τηλεφωνικού κέντρου σας

Διαχειριστείτε τις λειτουργίες του κέντρου υποστήριξης πελατών με ευκολία χάρη στη λύση όλα σε ένα που διαθέτουμε. Ανεβάστε την παραγωγικότητα του τηλεφωνικού σας κέντρου στο υψηλότερο επίπεδο και βελτιώστε την ποιότητα των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες με το LiveAgent.

Δυνατότητες λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου​​

Ισχυρές δυνατότητες που σας βοηθούν να βελτιώσετε την επικοινωνία μέσω τηλεφώνου και να παρέχετε εξαιρετικές εμπειρίες πελατών.
01 call_center_internal_calls

Εσωτερικές κλήσεις

Οι εσωτερικές κλήσεις είναι μια λειτουργία που σας επιτρέπει να επικοινωνείτε με τους συναδέλφους σας κατά τις βάρδιές τους σε περίπτωση ανάγκης, εναλλακτικά σας επιτρέπει να μεταφέρετε κλήσεις. Μάθετε περισσότερα

Λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης παντός καναλιού

Το πολυκαναλικό μας λογισμικό κέντρου επικοινωνίας μπορεί να χειριστεί πολλά κανάλια – το τηλεφωνικό μας κέντρο, το Facebook, το Instagram, το Twitter, το Viber, τη ζωντανή συνομιλία, την πύλη πελατών, το email και πολλά άλλα. Μάθετε περισσότερα
12 call_center_omnichannel_helpdesk
02 call_center_click to call

Δυνατότητα click-to-call και mail-to

Το τηλεφωνικό μας κέντρο που βασίζεται στο διαδίκτυο έχει τη δυνατότητα να καλεί οποιονδήποτε αριθμό Ιστού. Κάντε κλικ στον αριθμό που θέλετε να καλέσετε και το LiveAgent θα κάνει τα υπόλοιπα. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσει πρωτόκολλα mail. Μάθετε περισσότερα

Μεταφορές κλήσεων

Το τηλεφωνικό μας κέντρο διαθέτει παρακολουθούμενες και συμβουλευτικές μεταφορές. Οι παρευρεθείσες μεταφορές αυξάνουν την ικανοποίηση των πελατών και διασφαλίζουν ότι ο καλών είναι συνδεδεμένος με έναν αντιπρόσωπο πριν από τον τερματισμό της κλήσης. Μάθετε περισσότερα
13 call_center_call_transfers
03 call_center_voip

Τηλεφωνικό σύστημα τηλεφωνικού κέντρου VoIP

Το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων LiveAgent ενσωματώνεται με πάνω από το 99% των παρόχων VoIP. Δεν βλέπετε τον προτιμώμενο συνεργάτη VoIP στη λίστα; Επικοινωνήστε μαζί μας και θα χαρούμε να το προσθέσουμε στη λίστα μας. Μάθετε περισσότερα

Λειτουργίες επανάκλησης

Αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών δίνοντας τους τη δυνατότητα να ζητήσουν επανάκληση όταν οι αντιπρόσωποι του κέντρου επικοινωνίας σας δεν είναι διαθέσιμοι για να λάβουν κλήσεις. Μάθετε περισσότερα
14 call_center_callback_features
04 call_center_outbound_call_software

Λογισμικό εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων

Υποστηρίξτε τους πελάτες σας προληπτικά, επικοινωνώντας μαζί τους με το λογισμικό εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων. Βελτιώστε τις σχέσεις με τους πελάτες, βελτιστοποιήστε τις εξερχόμενες αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες και δημιουργήστε περισσότερες ευκαιρίες πωλήσεων. Μάθετε περισσότερα

Δρομολόγηση κλήσεων σε προσωπική συσκευή

Οι αντιπρόσωποι έχουν την επιλογή να δρομολογούν τις εισερχόμενες κλήσεις σε μια προσωπική συσκευή, όπως ένα κινητό τηλέφωνο. Αυτό επιτρέπει στους αντιπροσώπους να συνεχίσουν να παρέχουν υποστήριξη πελατών εν κινήσει ή στη συσκευή της επιλογής τους. Μάθετε περισσότερα
15 call_center_call_routing
05 call_center_multiple_devices

Πολλαπλές υποστηριζόμενες συσκευές κλήσεων και αριθμοί τηλεφώνου

Συνδέστε απεριόριστες συσκευές κλήσεων και αριθμούς τηλεφώνου με τη λύση τηλεφωνικού κέντρου σας. Το LiveAgent είναι συμβατό τόσο με υλικό όσο και με συσκευές εικονικής κλήσης, όπως τα softphones. Μάθετε περισσότερα

Πολύκαναλικός πίνακας ελέγχου αντιπροσώπου

Το κέντρο επικοινωνίας του LiveAgent προσφέρει έναν πλούσιο σε περιβάλλον πολυκαναλικό πίνακα ελέγχου αντιπροσώπου. Ενδυναμώστε τους αντιπροσώπους του κέντρου επικοινωνίας σας με απρόσκοπτες μεταβάσεις μεταξύ της απάντησης κλήσεων και της εύρεσης σημαντικών δεδομένων πελατών. Το LiveAgent διευκολύνει την εύρεση όλων των συμφραζόμενων πληροφοριών σχετικά με τη διαδρομή επίλυσης προβλημάτων ενός πελάτη από την αρχή μέχρι το τέλος. Μάθετε περισσότερα
16 call_center_omni_agent_desktop
06 call_center_crm_integrations

Ενσωματώσεις CRM εγγενών και τρίτων κατασκευαστών

Βεβαιωθείτε ότι οι αντιπρόσωποί σας παρέχουν έμπειρες και εξατομικευμένες υπηρεσίες ανά πάσα στιγμή, ενσωματώνοντας το αγαπημένο σας CRM στο τηλεφωνικό μας κέντρο που βασίζεται στον ιστό. Εάν δεν διαθέτετε ένα προτιμώμενο λογισμικό CRM, μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε το εγγενές εργαλείο διαχείρισης σχέσεων πελατών που είναι προσβάσιμο απευθείας μέσα στις λεπτομέρειες της καρτέλας/πίνακα πληροφοριών.
Μάθετε περισσότερα

Ενοποίηση τηλεφωνίας υπολογιστή (CTI)

Ενσωματώστε τους επιτραπέζιους υπολογιστές, τους φορητούς υπολογιστές και τα τηλέφωνα σας με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent. Απαντήστε και πραγματοποιήστε κλήσεις με ευκολία, παρέχοντας στους πελάτες σας άψογη υποστήριξη πελατών.
Μάθετε περισσότερα
17 call_center_computer_telephony_integration
Το καλύτερο λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων

Ειδοποιήσεις εντός εφαρμογής

Ενεργοποιήστε τις ειδοποιήσεις push για επιτραπέζιους υπολογιστές και το λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας σας θα σας ειδοποιεί με μια ειδοποίηση push κάθε φορά που χτυπάει συνομιλία, κλήση ή εισερχόμενη καρτέλα.
Μάθετε περισσότερα

Μητρώα κλήσεων

Ελέγξτε τα αρχεία καταγραφής κλήσεων για να βρείτε δεδομένα σχετικά με κλήσεις που πραγματοποιήθηκαν, ελήφθησαν, απαντήθηκαν ή χάθηκαν από τους αντιπροσώπους του κέντρου επικοινωνίας σας σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Η μελέτη των αρχείων καταγραφής λογισμικού του τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την ποιότητα της υπηρεσίας σας βοηθώντας σας να εντοπίσετε κενά απόδοσης μεταξύ διαφορετικών τμημάτων και ομάδων αντιπροσώπων.
Μάθετε περισσότερα
18 call_center_call_logs
08 call_center_ivr

Διαδραστική φωνητική απόκριση (ΔΦΑ)

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent μπορεί να υποστηρίξει σύνθετα δέντρα ΔΦΑ. Ηχογραφήστε τα δικά σας μηνύματα ΔΦΑ ή ανεβάστε προηχογραφημένα αρχεία και τοποθετήστε τα στο σύστημα φωνητικής απόκρισης LiveAgent για να δρομολογήσετε τους καλούντες σε κατάλληλα τμήματα ή αντιπροσώπους.
Μάθετε περισσότερα

Αυτόματη διανομή κλήσεων (ACD)

Η εφαρμογή τηλεφωνικού κέντρου μας δρομολογεί αυτόματα και διανέμει τις κλήσεις σύμφωνα με την προτεραιότητα του αντιπροσώπου ή την τυχαία ανάθεση. Επιλέξτε ποια ρύθμιση σας ταιριάζει περισσότερο, καθώς και άλλες προσαρμοσμένες ρυθμίσεις, όπως οι χρόνοι παύσης μεταξύ των κλήσεων.
Μάθετε περισσότερα
19 call_center_automatic_call_distribution
09 call_center_call_recording

Καταγραφή κλήσης

Το λογισμικό κέντρου επικοινωνίας LiveAgent έχει απεριόριστες δυνατότητες εγγραφής κλήσεων. Κάθε τηλεφωνική κλήση που πραγματοποιείται, λαμβάνεται ή απαντάται μέσω του LiveAgent καταγράφεται και αποθηκεύεται αυτόματα. Μπορεί να αναπαραχθεί ανά πάσα στιγμή. Χρησιμοποιήστε την καταγραφή κλήσεων για διασφάλιση ποιότητας, εκπαίδευση ή νομικούς σκοπούς.
Μάθετε περισσότερα

Softphones

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent είναι συμβατό με όλους τους παρόχους softphone, συμπεριλαμβανομένων των Bria, ZoiPer και Linphone. Μετατρέψτε οποιονδήποτε επιτραπέζιο υπολογιστή, φορητό υπολογιστή, κινητό τηλέφωνο ή tablet σε συσκευή λογισμικού απομακρυσμένου τηλεφωνικού κέντρου για υποστήριξη πελατών εν κινήσει.
Μάθετε περισσότερα
20 call_center_softphones
10 call_center_inbound_software

Λογισμικό εισερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων

Δεν χρειάζεται να αγχώνεστε ή να παρακολουθείτε συνεχώς πολλές συσκευές για εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις. Το λογισμικό εισερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων μας είναι ένα αξιόπιστο εργαλείο που θα σας ειδοποιεί εντός εφαρμογής κάθε φορά που ένας πελάτης προσπαθεί να επικοινωνήσει μαζί σας σε μία από τις συνδεδεμένες συσκευές ή αριθμούς τηλεφώνου σας.
Μάθετε περισσότερα

Ενσωματωμένη γνωσιακή βάση

Βελτιώστε την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών παρέχοντας στους πελάτες σας υποστήριξη 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, ακόμα και όταν οι αντιπρόσωποι του κέντρου επικοινωνίας σας είναι εκτός σύνδεσης. Η προσφορά μιας λύσης αυτοεξυπηρέτησης, όπως μια γνωσιακή βάση γεμάτη με χρήσιμα άρθρα, συχνές ερωτήσεις και ένα φόρουμ κοινότητας είναι απαραίτητη για κάθε σύγχρονη επιχείρηση.
Μάθετε περισσότερα
20 call_center_softphones
11 call_center_historical_reports

Ιστορικές αναφορές

Χρησιμοποιήστε τις ιστορικές αναφορές μας για να βελτιώνετε συνεχώς την εξυπηρέτηση πελατών σας. Δημιουργήστε ραβδικά γραφήματα, γραμμικά γραφήματα, γραφήματα πίτας ή γραφήματα περιοχής και τμηματοποιήστε τα δεδομένα ανά εβδομάδα, μήνα, έτος ή ένα προσαρμοσμένο εύρος ημερομηνιών για να μάθετε πώς αποδίδει κάθε αντιπρόσωπος, κανάλι, ομάδα ή τμήμα. Δείτε πόσες κλήσεις έχουν πραγματοποιηθεί, αναπάντητες, απαντημένες και πόσος χρόνος κράτησε κάθε κλήση. Το LiveAgent προσφέρει ατελείωτες δυνατότητες αναφοράς.
Μάθετε περισσότερα

Λογισμικό βιντεοκλήσεων

Το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων που βασίζεται στον ιστό επιτρέπει στους αντιπροσώπους των κέντρων επικοινωνίας να συνομιλούν μέσω βίντεο με πελάτες. Παρέχετε πιο εξατομικευμένη υποστήριξη για να ενισχύσετε τις σχέσεις με τους πελάτες σας και να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη σας.
Μάθετε περισσότερα
22 call_center_video_calls
Γρήγορες λύσεις

Συνδεθείτε με τους πελάτες πιο γρήγορα

Το τηλεφωνικό κέντρο LiveAgent είναι εύκολο στη ρύθμιση και εύκολο στη χρήση. Χάρη στην πλήρη ενσωμάτωση με το σύστημα καρτελών μας, μπορείτε να πραγματοποιείτε και να απαντάτε σε κλήσεις πιο γρήγορα. Ο σύντομος μέσος χρόνος προσέγγισης μπορεί να σας βοηθήσει να επιλύσετε προβλήματα πολύ πιο γρήγορα.
  • Παρέχετε ταχύτερη υποστήριξη με λιγότερη αναμονή και δημιουργήστε πιο ευχαριστημένους πελάτες
  • Επίλυση ζητημάτων πελατών άμεσα και σε προσωπικό επίπεδο
icontabs_chart

20s

Μέσος χρόνος προσέγγισης Ενσωματώστε το λογισμικό καρτελών πολλαπλών καναλιών με εφαρμογές που χρησιμοποιείτε σε καθημερινή βάση. Έχουμε πάνω από 150 ενσωματώσεις διαθέσιμες μέσω προσθηκών.
Καλύτερη προσέγγιση

Διαδώστε την απήχησή σας και βελτιώστε την υποστήριξή σας

Οι κλήσεις εξακολουθούν να είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς τρόπους πρόσβασης σε κέντρα υποστήριξης, γεγονός που καθιστά τις κλήσεις έναν από τους ταχύτερους τρόπους για να ικανοποιήσετε τους πελάτες σας. Αποκτήστε ένα από τα πιο δημοφιλή κανάλια επικοινωνίας πελατών και προσεγγίστε περισσότερους πελάτες.
  • Αποκτήστε ένα δημοφιλές κανάλι επικοινωνίας πελατών για το κέντρο υποστήριξης
  • Προσεγγίστε περισσότερους πελάτες, λύστε περισσότερα ζητήματα και αυξήστε την απόδοση επένδυσης (ROI).
icontabs_chart
το 50 %
από όλους τους πελάτες πραγματοποιούν κλήσεις Το ήμισυ της βάσης πελατών σας μπορεί να περιμένει μια επιλογή για να σας καλέσει αντί να στείλει email. Ακόμη και λίγες τηλεφωνικές γραμμές μπορούν να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών.
Ποιοτική εξυπηρέτηση

Παρέχετε ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών

Λύστε θέματα σε προσωπικό επίπεδο με πραγματική συζήτηση και κατανόηση. Οι κλήσεις μπορούν να σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε πελάτες σε διαφορετικό επίπεδο, ενώ σας επιτρέπουν να αποφύγετε τις μακροχρόνιες συνομιλίες μέσω email. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε βιντεοκλήσεις.
  • Επιλύστε τα χρονοβόρα ζητήματα προσωπικά μέσω τηλεφώνου
  • Προσθέστε βιντεοκλήσεις και καλέστε τους πελάτες πρόσωπο με πρόσωπο
icontabs_chart
το 70 %
μέσος ρυθμός ανάλυσης Η έρευνα δείχνει ότι οι κλήσεις είναι ένα από τα πιο αξιόπιστα κανάλια για την επίλυση προβλημάτων. Αναβαθμίστε το σύνολο των εργαλείων σας για θέματα ευαίσθητα στον χρόνο ή κλήσεις με σημαντικούς πελάτες.
Medal.svg

Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε το LiveAgent τώρα!

Δοκιμάστε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε με μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών
  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή

Πάνω από 60 ενσωματώσεις παρόχων VoIP
με το LiveAgent

Ενσωμάτωση, Αυτοματοποίηση, Καινοτομία
LiveAgent VoIP providers

Μείνετε ασφαλείς με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent είναι συμβατό με το GDPR, είναι κρυπτογραφημένο HTTPS και πέρασε με επιτυχία τον έλεγχο επαλήθευσης του Google OAuth API.
Union icon

Ασφάλεια προϊόντων

Η λύση του κέντρου επικοινωνίας που βασίζεται σε cloud λειτουργεί με ασφαλή σύνδεση χρησιμοποιώντας πρωτόκολλο HTTPS. Όλη η επικοινωνία μεταξύ του προγράμματος περιήγησής σας και του κέντρου επικοινωνίας cloud είναι κρυπτογραφημένη, συμπεριλαμβανομένων των ζωντανών συνομιλιών, των κλήσεων στο τηλεφωνικό κέντρο και της επικοινωνίας μέσω email.
Cloud icon

Ασφάλεια κέντρου δεδομένων

Οι διακομιστές LiveAgent φιλοξενούνται σε εγκαταστάσεις συμβατές με το Tier III+ ή IV ή PCI DSS, SSAE-16 ή ISO 27001. Οι εγκαταστάσεις του κέντρου δεδομένων μας βρίσκονται σε μια ασφαλή περίμετρο με ζώνες ασφαλείας πολλαπλών επιπέδων, επανδρωμένη ασφάλεια 24/7, παρακολούθηση βίντεο CCTV, ταυτοποίηση πολλαπλών παραγόντων και πολλά άλλα.
Web icon

Ασφάλεια δικτύου

Το δίκτυό μας προστατεύεται από πλεονάζοντα τείχη προστασίας, την καλύτερη τεχνολογία δρομολογητών στην κατηγορία, ασφαλή μεταφορά HTTPS μέσω δημόσιων δικτύων και τεχνολογίες ανίχνευσης εισβολής ή/και πρόληψης δικτύου (IDS/IPS) που παρακολουθούν ή/και αποκλείουν κακόβουλη κυκλοφορία και επιθέσεις δικτύου.

Παρέχετε υποστήριξη σε όλα τα σημαντικά
κανάλια πελατών

Οι έτοιμες ενσωματώσεις μας μπορούν να σας βοηθήσουν να γίνετε κοινωνικοί και να παρέχουν μια εξατομικευμένη εμπειρία πελάτη σε σημαντικά κανάλια κοινωνικής δικτύωσης. Το σύστημα καρτελών μας υποστηρίζει απρόσκοπτες ενσωματώσεις με το Facebook, το Instagram και το Twitter. Μπορείτε ακόμη και να χειριστείτε την επικοινωνία κειμένου με την ενσωμάτωση Viber.
Παρέχετε εξαιρετική εμπειρία πελατών με τη ζωντανή συνομιλία μας. Είναι ένα από τα πιο γρήγορα διαθέσιμα γραφικά στοιχεία συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο και μπορεί εύκολα να ενσωματωθεί στους ιστότοπούς σας. Δημιουργήστε ουσιαστικές σχέσεις με τους πελάτες και μετατρέψτε τους επισκέπτες του Ιστού σε πελάτες. Η συνομιλία μας μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε τους χρόνους χειρισμού και να γίνει ένα πολύτιμο εργαλείο σε οποιονδήποτε χώρο εργασίας αντιπροσώπου.
Εμπλουτίστε τον χώρο του κέντρου επικοινωνίας σας με μια ολοκληρωμένη γνωσιακή βάση. Δημιουργήστε εύκολα χρήσιμα άρθρα, ενότητες πληροφοριών και οδηγούς DIY για πελάτες που προτιμούν να αναζητούν λύσεις μόνοι τους. Δώστε απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις με Συχνές ερωτήσεις ή δημιουργήστε φόρουμ όπου οι άνθρωποι μπορούν να συνδεθούν με αντιπροσώπους ή άλλους πελάτες για υποστήριξη.
Χειριστείτε τις εργασίες εξυπηρέτησης πελατών με ευκολία χάρη σε ένα υπερσύγχρονο σύστημα καρτελών. Όλα τα ψηφιακά κανάλια είναι συνδεδεμένα, ώστε να μπορείτε να βλέπετε εύκολα όλες τις συνομιλίες των πελατών σε ένα μέρος. Χρησιμοποιήστε ετικέτες για να κρατήσετε τις καρτέλες οργανωμένες, αφήστε σημειώσεις για εσάς ή άλλους αντιπροσώπους και δημιουργήστε τμήματα υπεύθυνα για συγκεκριμένα ερωτήματα.
Μαρτυρίες

Αποκτήστε το LiveAgent και γίνετε μέλος 7000 ευχαριστημένων πελατών

  • Roman Bosch
    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.
    Hendrik Henze Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO
  • Razvan Sava
    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...
    Rustem Gimaev Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών
  • Randy Bryan
    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.
    David Chandler Volterman

Συχνέςερωτήσεις

Εάν έχετε ερωτήσεις, έχουμε τις απαντήσεις. Ρίξτε μια ματιά στις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με τον υπολογισμό τιμής του κέντρου εξυπηρέτησης.
[nicefaqtitle1="Τι είναι το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων?"question1="Τι είναι το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων?"answer1="Το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων είναι μια λύση που βοηθά τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται τις εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις από τους πελάτες τους. Μπορεί να έχει πολλές δυνατότητες όπως π.χ. κεντρικές τηλεφωνικές κλήσεις από σταθερά ή ιστότοπους, έξυπνη δρομολόγηση, αυτόματη κλήση ή ακόμα και εγγραφή κλήσεων. Ένα λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου θα πρέπει επίσης να βοηθά τους αντιπροσώπους τηλεφωνικών κέντρων να έχουν πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες τους, όπως ιστορικό παραγγελιών, στοιχεία επικοινωνίας και προηγούμενες καρτέλες."title2= "Πώς λειτουργεί το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων?"question2="Πώς λειτουργεί το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;"answer2="Ένα λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου λειτουργεί συγκεντρώνοντας και δρομολογώντας τις κλήσεις από σταθερά τηλέφωνα ή ιστότοπους στο λογισμικό σας. Εάν ένας πελάτης καλεί, το λογισμικό σαρώνει τη βάση δεδομένων πελατών για να δει εάν έχει προηγούμενες πληροφορίες σχετικά με τον καλούντα. Στη συνέχεια, οι πληροφορίες αυτές προσπελάζονται από έναν αντιπρόσωπο και εξετάζονται πριν από την ανάληψη της κλήσης. Εν τω μεταξύ, η κλήση βρίσκεται στην ουρά. Μόλις απαντηθούν οι κλήσεις, καταγράφονται για λόγους εκπαίδευσης και ποιότητας."title3="Τι είναι το ΔΦΑ σε περιβάλλον τηλεφωνικού κέντρου?"question3="Τι είναι το ΔΦΑ σε περιβάλλον τηλεφωνικού κέντρου?"answer3="Το ΔΦΑ είναι μια τεχνολογία διαδραστικής φωνητικής απόκρισης. Το ΔΦΑ επιτρέπει στους υπολογιστές να αλληλεπιδρούν με ανθρώπους μέσω της χρήσης φωνητικών εντολών ή ήχων από ένα πληκτρολόγιο. Το ΔΦΑ χρησιμοποιείται σε περιβάλλον τηλεφωνικού κέντρου για τη δρομολόγηση κλήσεων σε κατάλληλους αντιπροσώπους ή τμήματα. Το ΔΦΑ μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την ανάκτηση πληροφοριών λογαριασμού ή την παροχή σχολίων. Ως εκ τούτου, είναι μια εξαιρετική λύση για τις επιχειρήσεις."title4="Ποια είναι η λειτουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου?"question4="Ποια είναι η λειτουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου?"answer4="Η κύρια λειτουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου είναι να ενεργοποιεί πελάτες να καλέσουν τις επιχειρήσεις με οποιεσδήποτε ερωτήσεις μπορεί να έχουν σχετικά με προϊόντα, πολιτικές, επιστροφές, λειτουργικότητα, αντιμετώπιση προβλημάτων ή σχόλια."title5="Πόσο κοστίζει το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου?"question5="Πόσο κοστίζει το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων;"answer5 ="Η τιμή εξαρτάται από την ποιότητα του λογισμικού που θα επιλέξετε. Το LiveAgent είναι μια λύση κέντρου εξυπηρέτησης όλα σε ένα που περιλαμβάνει επίσης τηλεφωνικό κέντρο. Η τιμή προκύπτει με βάση πόσους αντιπροσώπους χρειάζεται η εταιρεία σας ανά μήνα. Η συνδρομή μας All-inclusive περιέχει ένα τηλεφωνικό κέντρο πλήρους στοίβας, το οποίο είναι 39 $ το μήνα ανά εκπρόσωπο."title6="Ποια είναι τα οφέλη του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου?"question6="Ποια είναι τα οφέλη του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου;" answer6="Τα οφέλη του λογισμικού τηλεφωνικών κέντρων περιλαμβάνουν βελτιωμένη αποτελεσματικότητα αντιπροσώπου, αφοσίωση πελατών, εμπειρία πελατών και αυξημένες πωλήσεις."title7="Ποια είναι τα οφέλη του LiveAgent"question7="Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του LiveAgent αντί άλλων κέντρων εξυπηρέτησης;" ]
Σημαντικά ευρήματα

Η έρευνα είναι το κλειδί για την υποστήριξη πελατών

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τον αντίκτυπο της υποστήριξης πελατών στους πελάτες και την επιχείρησή σας. Ρίξτε μια ματιά στα στατιστικά στοιχεία υποστήριξης πελατών και επωφεληθείτε από τα ευρήματα. Οι κύριοι τομείς έρευνας περιλαμβάνουν τον αντίκτυπο στην επιχείρηση, βασικά στατιστικά στοιχεία για τα κανάλια υποστήριξης πελατών και τη συμπεριφορά των πελατών σε διάφορες καταστάσεις.
Τι μπορείτε να μάθετε;
  • Βασικά στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών
  • Στατιστικά στοιχεία σχετικά με τα κανάλια πελατών
  • Επιχειρηματικός αντίκτυπος της εξυπηρέτησης πελατών
και πολλά περισσότερα…
Το μέσο καθαρό FCR για τα κέντρα εξυπηρέτησης παγκοσμίως είναι περίπου

74%

MetricNet

80%

των αντιπροσώπων ζωντανής συνομιλίας χρειάζονται πολλά συστήματα για να λάβουν τις πληροφορίες που χρειάζονται. CCW Digital
Research multiple systems

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo