Λογισμικό μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Γίνετε κοινωνικοί με το λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Social

Υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέσα στο κέντρο εξυπηρέτησης

Θα θέλατε να επικοινωνήσετε με τους πελάτες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά δεν έχετε βρει ακόμα τη σωστή λύση; Μην ψάχνετε άλλο! Το LiveAgent είναι ένα πλήρες λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που μπορεί να ενσωματώσει όλα τα δημοφιλή κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ακόμη και τις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων σε έναν εύχρηστο πίνακα ελέγχου. Δοκιμάστε το σήμερα δωρεάν και δείτε πώς μπορείτε να βελτιώσετε την επικοινωνία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να ενοποιήσετε όλα τα κανάλια!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Best solutions

Οι καλύτερες λύσεις

Γιατί να επιλέξετε το LiveAgent για μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Επειδή το LiveAgent κάνει την επικοινωνία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πολύ πιο εύκολη! Η ειδική μας συνταγή είναι το υπερσύγχρονο σύστημα καρτελών που μπορεί να ενσωματώσει κάθε λογαριασμό και σελίδα σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ενοποιεί την εισερχόμενη επικοινωνία σε εύχρηστες καρτέλες και μπορεί ακόμη και να αντιμετωπίσει την υβριδική επικοινωνία με πελάτες που χρησιμοποιούν πολλαπλούς λογαριασμούς σε διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δεν είναι μόνο αυτό, ολόκληρη η ροή εργασίας σας υποστηρίζεται επίσης από αποδοτικές λειτουργίες παραγωγικότητας που κάνουν κάθε απάντηση ή σχόλιο πολύ πιο εύκολη.

Αφήστε το LiveAgent να χειρίζεται τα μηνύματα σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ενσωματώστε τους λογαριασμούς σας και πείτε αντίο στην εναλλαγή μεταξύ όλων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούν οι πελάτες σας. Ρίξτε μια ματιά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων που μπορεί να διαχειριστεί το LiveAgent για εσάς.

Επίδειξη Ενσωμάτωσης Facebook: Πώς λειτουργεί​

00:00/03:02

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Διαχείριση κοινού

Συνδέστε τις σελίδες σας στο Facebook και αρχίστε να χειρίζεστε τα πάντα μέσω καρτελών. Κάθε αντιπρόσωπος μπορεί να απαντήσει σε μια καρτέλα από τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα, επομένως δεν χρειάζεται να εξαρτάστε από την εφαρμογή ή την εφαρμογή προγράμματος περιήγησης. Όλα τα σχόλια και οι αναφορές της σελίδας σας θα μετατραπούν σε καρτέλες και θα αρχειοθετηθούν στο σύστημα καρτελών. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις περισσότερες δυνατότητες καρτελών για απαντήσεις, ακόμη και να αποθηκεύσετε ολόκληρο το ιστορικό. Δημιουργήστε μια πιστή διαδικτυακή κοινότητα χάρη στη γρήγορη υποστήριξη του Facebook που είναι διαθέσιμη σε όλους όποτε τη χρειάζονται.

  • Αλληλεπίδραση με σχόλια, αναρτήσεις και περιεχόμενο
  • Κάντε like ή διαγράψτε σχόλια, προσθέστε GIF και άλλα

Αποτελεσματική ανταλλαγή μηνυμάτων

Θέλετε να χειρίζεστε τις συνομιλίες σας στο Messenger απευθείας από το σύστημα καρτελών; Σταματήστε την εναλλαγή μεταξύ εφαρμογών με την ενσωμάτωση του Facebook Messenger. Κάθε συνομιλία μετατρέπεται σε καρτέλα και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις περισσότερες δυνατότητες καρτελών του LiveAgent για να βελτιώσετε την εμπειρία συνομιλίας σας.

  • Απάντηση σε μηνύματα του Messenger μέσω καρτελών
  • Πρόσβαση στις δυνατότητες καρτελών και στα υβριδικά μηνύματα

Επίδειξη Ενσωμάτωσης Facebook: Πώς λειτουργεί

00:00/03:02

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Πώς να παρακολουθείτε το Twitter με το LiveAgent

00:00/06:38

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent

Ακολουθήστε tweets

Η ενσωμάτωση Twitter του LiveAgent σάς δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείτε όλες τις @αναφορές της σελίδας σας ή τυχόν #hashtags της επιλογής σας. Το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να ενοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Twitter με το υπόλοιπο σύνολο εργαλείων του LiveAgent. Όλα τα hashtags και οι αναφορές που αποφασίζετε να παρακολουθήσετε θα μετατραπούν αυτόματα σε καρτέλες, οι οποίες μπορούν να εκχωρηθούν σε τμήματα και αντιπροσώπους.

  • Παρακολουθήστε αναφορές επωνυμίας και λέξεις-κλειδιά 
  • Tweets, σχόλια, και αναφορές σε ένα φάκελο εισερχομένων

Διαχειριστείτε τους ακολούθους

Το Instagram είναι ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυτή τη στιγμή, γεγονός που το καθιστά ιδανικό για εξυπηρέτηση και υποστήριξη πελατών. Απαντήστε σε αναρτήσεις όπου οι άνθρωποι σας αφήνουν ετικέτες ή αναφορές απευθείας από τις καρτέλες. Μπορεί να σας εξοικονομήσει τεράστιο χρόνο και να σας βοηθήσει να χειριστείτε πολύ περισσότερα από ό,τι αν χρησιμοποιούσατε την web εφαρμογή ή την εφαρμογή για smartphone.

  • Χειριστείτε τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες του Instagram πιο γρήγορα
  • Παρακολουθήστε την επικοινωνία των πελατών από αναρτήσεις

Πώς να χρησιμοποιήσετε το πρόσθετο Instagram στο LiveAgent

00:00/04:03

How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Επίδειξη Ενσωμάτωσης Viber | LiveAgent

00:00/01:45

Viber Integration Demo | LiveAgent | Live Agent01:55Youtube video: Viber Integration Demo | LiveAgent
Live Agent

Αποστολή μηνυμάτων στα εισερχόμενα

Το Viber είναι μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων που είναι διαθέσιμες σήμερα, πράγμα που σημαίνει ότι είναι το ιδανικό εργαλείο για το κέντρο εξυπηρέτησης. Απαντήστε εύκολα απευθείας από το σύστημα καρτελών σας και διαχειριστείτε την επικοινωνία με πελάτες που προτιμούν τις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων αντί για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ενσωμάτωση είναι απρόσκοπτη και λειτουργεί με τις περισσότερες δυνατότητες του LiveAgent.

  • Οργανώστε την επικοινωνία σας στο Viber σε ένα μέρος
  • Απαντήστε σε μηνύματα Viber στα εισερχόμενά σας

Ειδοποιήσεις Slack

Δεν υπάρχει λόγος να αφήνετε πίσω την επαγγελματική σας επικοινωνία όταν συζητάτε με τους συναδέλφους σας. Η ενσωμάτωση του Slack λειτουργεί επίσης άψογα με τις καρτέλες του LiveAgent, ώστε να μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους πελάτες σας και να διαχειριστείτε τα ερωτήματά τους ανά πάσα στιγμή. Κάθε καρτέλα θα σας στέλνει μια νέα ειδοποίηση.

  • Μείνετε ενημερωμένοι για τη δραστηριότητα των καρτελών σας στο Slack
  • Προσαρμόστε τις ειδοποιήσεις σας στο Slack 
Slack Integration
WhatsApp Integration

Υποστήριξη WhatsApp

Η νέα μας ενσωμάτωση μπορεί να βοηθήσει τους πιο αξιότιμους πελάτες μας να αντιμετωπίσουν την επικοινωνία των πελατών μέσω WhatsApp. Όπως και με τα προηγούμενα κανάλια, το WhatsApp μπορεί να γίνει αναπόσπαστο μέρος των καρτελών και του κέντρου εξυπηρέτησης. Μην το χάσετε και δοκιμάστε το!

  • Ενσωματώστε την πιο δημοφιλή πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων
  • Διαχειριστείτε την επικοινωνία WhatsApp από τις καρτέλες
Let’s get social!

Αντιμετωπίστε ζητήματα πελατών μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Πηγαίντε εκεί που οι πελάτες σας περνούν τον περισσότερο χρόνο και αρχίστε να παρέχετε εξαιρετικές υπηρεσίες σε κάθε χρήστη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Το LiveAgent μπορεί να ενσωματώσει το Facebook, το Twitter, το Instagram, το Messenger, το Viber και το WhatsApp και να σας βοηθήσει να τα μετατρέψετε σε εξαιρετικά και ισχυρά εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών.

Βελτιώστε τη διαδρομή πελατών με:

  • Καλύτερη επικοινωνία & παραγωγικότητα
  • Υβριδικά συγκεντρωτικά εισερχόμενα
  • Απρόσκοπτες εσωτερικές ενσωματώσεις
Support team view

Είναι εύκολο να χειριστείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το LiveAgent

Ρίξτε μια ματιά στο πόσο απλό είναι να προσθέσετε κάθε σημαντικό κοινωνικό κανάλι για την εξυπηρέτηση πελατών. Συνδέστε τους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης, διαχειριστείτε τα προφίλ σας και δημιουργήστε μια πιστή βάση πελατών.

Εξερευνήστε άλλες δυνατότητες παραγωγικότητας του LiveAgent

Το LiveAgent είναι πολύ περισσότερα από ένα απλό λογισμικό εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Εξερευνήστε άλλα σημαντικά εργαλεία και λειτουργίες μας και δείτε πώς μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την επιχείρησή σας.

Οργανωμένη επικοινωνία

Συγκεντρωτικά εισερχόμενα

Λάβετε περισσότερα από τη λύση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ενοποιήστε την επικοινωνία σας. Το LiveAgent μπορεί να χειριστεί μηνύματα ή κλήσεις πελατών από οποιοδήποτε τύπο καναλιού και να τα αποθηκεύσει με ασφάλεια για εσάς στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα με υβριδικές καρτέλες. Όλες οι διαδικασίες υποστήριξης πελατών γίνονται ευκολότερες όταν οι πληροφορίες βρίσκονται στο σωστό μέρος.

  • Διατηρεί τις συνομιλίες των πελατών σε ένα μέρος
  • Υβριδική επικοινωνία και εύκολη οργάνωση

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα

Organized communication
Efficient workflow

Αποτελεσματική ροή εργασίας

Κανόνες αυτοματισμού

Οι εφαρμογές κοινωνικών μέσων είναι εξαιρετικές, αλλά δεν μπορούν να διαχειριστούν τα πάντα για εσάς. Ευτυχώς, το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει με μια ποικιλία κανόνων αυτοματισμού που μπορούν να εκτελέσουν πολλές τετριμμένες εργασίες αυτόματα. Εστιάστε στα σημαντικά και σταματήστε να χάνετε χρόνο με επαναλαμβανόμενες εργασίες που σας εμποδίζουν να βοηθήσετε τους πελάτες σας.

  • Αυτοματοποιήστε τη ροή εργασίας σας και εστιάστε στα σημαντικά
  • Απαλλαγείτε από τετριμμένες ή επαναλαμβανόμενες εργασίες

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τους κανόνες αυτοματισμού

Κατηγοριοποίηση

Τμήματα και ετικέτες

Δεν είναι όλες οι ερωτήσεις πελατών ίδιες και γι’ αυτό είναι σημαντικό να τις χωρίσετε σε κατηγορίες. Το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό με τις λειτουργίες Τμήματα και Ετικέτες. Οργανώστε σωστά την επικοινωνία σας και κατευθύνετε πάντα τις ερωτήσεις των πελατών στους ειδικούς που μπορούν να δώσουν την καλύτερη απάντηση.

  • Χωρίστε τα μέλη της ομάδας υποστήριξης πελατών ανά τεχνογνωσία
  • Χρησιμοποιήστε ετικέτες για να οργανώσετε τις αλληλεπιδράσεις εξυπηρέτησης πελατών
  • Παρέχετε σωστές και έγκαιρες λύσεις εξυπηρέτησης πελατών

Μάθετε περισσότερα για τα τμήματα

Categorizing
Ticket features

Λειτουργίες καρτελών

Μακροεντολές, συνημμένα και σημειώσεις

Μειώστε τους χρόνους απόκρισης και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών με τυποποιημένα μηνύματα και προκαθορισμένες απαντήσεις. Το LiveAgent υποστηρίζει διάφορους τύπους συνημμένων όταν απαντάτε σε μία καρτέλα. Μην διστάσετε να αφήσετε σημειώσεις για τους συναδέλφους σας στις καρτέλες και να τους ενημερώσετε για ανησυχίες πελατών ή θετικές αλληλεπιδράσεις όποτε χρειαστεί.

  • Επικοινωνήστε με τους πελάτες με προκαθορισμένα μηνύματα
  • Αφήστε σημειώσεις και προσθέστε συνημμένα στις καρτέλες

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα τυποποιημένα μηνύματα

Medal

Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε το LiveAgent τώρα!

Δοκιμάστε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε με μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή

Μάθετε πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από την υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν σημαντικό μέρος κάθε σύγχρονου κέντρου υποστήριξης. Ρίξτε μια ματιά στα στατιστικά στοιχεία και μάθετε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να βελτιώσετε την υποστήριξη πελατών και την επιχείρησή σας.

Κοινωνική παρουσία

Οι πελάτες προτιμούν να αλληλεπιδρούν με επωνυμίες και επιχειρήσεις μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πράγμα που σημαίνει ότι αναμένουν κατάλληλη εξυπηρέτηση και υποστήριξη. Παρέχετε συμβουλές αγοράς και εξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο κοινό σας με το LiveAgent και συναντήστε τους πελάτες σας ακριβώς εκεί που περνούν το χρόνο τους.

  • Βελτιώστε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και απαντήστε πιο γρήγορα
  • Οι καρτέλες βελτιστοποιούν την κοινωνική σας επικοινωνία
Chart

63%

των πελατών αναμένουν την εξυπηρέτηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει απαραίτητα για την εξυπηρέτηση πελατών. Ενισχύστε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να είστε εκεί για το κοινό σας.

Ικανοποίηση πελατών

Βελτιώστε το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών και χειριστείτε πιο αποτελεσματικά τα παράπονα πελατών. Η εξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να βελτιώσει το παιχνίδι υποστήριξης πελατών σας και να βελτιώσει τη γενική ικανοποίηση και την ευχαρίστηση των πελατών.

 

  • Βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Ξεπεράστε τις προσδοκίες με τακτικές απαντήσεις και δραστηριότητα
Chart

70%

ποσοστό ικανοποίησης

Ένα υψηλό ποσοστό πελατών είναι ικανοποιημένο με τον τρόπο που επιλύονται τα προβλήματά τους μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μην κάνετε εκπτώσεις στην ποιοτική κοινωνική φροντίδα πελατών και βελτιώστε την σήμερα.

Δημιουργήστε αφοσίωση

Δημιουργήστε αφοσίωση πελατών με καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Οι πελάτες σας θα είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδρούν με τους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και να αγοράζουν από εσάς πιο συχνά όταν λαμβάνουν ανώτερη εξυπηρέτηση πελατών.

 

  • Αυξήστε την αφοσίωση των πελατών με την καλή εξυπηρέτηση
  • Παρέχετε συνεπείς απαντήσεις και υποστήριξη πελατών
Chart

79%

των πελατών αναμένουν απάντηση σε 24 ώρες

Λάβετε τα καλύτερα αποτελέσματα στις έρευνες ικανοποίησης πελατών και παρέχετε γρήγορη δραστηριότητα εξυπηρέτησης πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Το LiveAgent δεν θα επιβαρύνει τον προϋπολογισμό σας. Μάθετε πόσα χρήματα μπορείτε να εξοικονομήσετε από την εξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ολόκληρο το κέντρο υποστήριξης σας.

 

 

Μαρτυρίες

Αποκτήστε το LiveAgent
και γίνετε μέλος 7000 ευχαριστημένων πελατών

  • Roman Bosch
    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.
    Hendrik Henze Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO
  • Razvan Sava
    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...
    Rustem Gimaev Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών
  • Randy Bryan
    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.
    David Chandler Volterman

Προγραμματίστε μια επίδειξη

requestDemo
Τι θα μάθετε κατά τη διάρκεια της επίδειξης
  • Πώς να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους με το LiveAgent – ​​είτε βελτιώνοντας την ικανοποίηση των πελατών είτε δημιουργώντας περισσότερες πωλήσεις.
  • Πώς λειτουργεί το LiveAgent. Θα σας κάνουμε μια περιήγηση στο προϊόν, ώστε να έχετε μια ιδέα για το πώς λειτουργεί με το λογισμικό μας.
  • Απαντήσεις σε τυχόν ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με την τιμολόγηση, την υπηρεσία, τις ενσωματώσεις και τις δυνατότητες.
 

“Προσεγγίστε κάθε πελάτη με την ιδέα να τον βοηθήσετε να λύσει ένα πρόβλημα ή να επιτύχει έναν στόχο και όχι να πουλήσετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.” – Brian Tracy

Andrej Saxon
Διευθυντής πωλήσεων

Σχετικά Άρθρα μεΕξυπηρέτηση πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Reviews - Kritikes Logismikou Kartelon - Osticket

Αξιολόγηση καρτελών osTicket

Εξετάζετε το osTicket για τις ανάγκες καρτελών; Ρίξτε μια ματιά στην κριτική μας και μάθετε πώς απέδωσε κατά τη διάρκεια των γενικών δοκιμών μας.

Σκέφτεστε να χρησιμοποιήσετε το OneDesk για τις ανάγκες σας στις καρτέλες; Ρίξτε μια ματιά στην κριτική μας και μάθετε πώς απέδωσε κατά τη διάρκεια των γενικών δοκιμών μας.

Αξιολόγηση καρτελών OneDesk

Σκέφτεστε να χρησιμοποιήσετε το OneDesk για τις ανάγκες σας στις καρτέλες; Ρίξτε μια ματιά στην κριτική μας και μάθετε πώς απέδωσε κατά τη διάρκεια των γενικών δοκιμών μας.

Σκέφτεστε το Freshdesk για την υποστήριξη πελατών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Ρίξτε μια ματιά στην κριτική μας και δείτε πώς απέδωσε κατά τη γενική μας δοκιμή.

Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης Freshdesk

Σκέφτεστε το Freshdesk για την υποστήριξη πελατών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Ρίξτε μια ματιά στην κριτική μας και δείτε πώς απέδωσε κατά τη γενική μας δοκιμή.

Σκέφτεστε το Zoho Desk για την υποστήριξη πελατών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Ρίξτε μια ματιά στην κριτική μας και δείτε πώς απέδωσε κατά τη γενική μας δοκιμή.

Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης Zoho Desk

Το Zoho Desk προσφέρει πέντε επίπεδα τιμολόγησης, με διαφορετικές λειτουργίες και ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα πακέτα στοιχίζουν ανάλογα με την πληροφόρηση που παρέχουν, ενώ το πιο οικονομικό είναι σχεδιασμένο για μικρές επιχειρήσεις. Όλα τα επίπεδα περιλαμβάνουν σύνδεση στο Facebook, το Instagram και το Twitter, με ορισμένα να προσφέρουν επιπλέον ενσωματώσεις όπως το Whatsapp, το Line, το WeChat και το Telegram. Η υψηλότερη βαθμίδα παρέχει πρόσθετες λειτουργίες, καθώς και δυνατότητα σύνδεσης δύο επωνυμιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η διαχείριση της τηλεφωνικής υποστήριξης μπορεί να είναι μια μεγάλη πρόκληση για τις εταιρείες. Μάθετε περισσότερα για το τι είναι το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, τους τύπους και τα οφέλη του.

Τι είναι το Τηλεφωνικό Κέντρο;

Τα τηλεφωνικά κέντρα παραμένουν σημαντικά γιατί το 90% των πελατών προτιμά να μιλάει με έναν φυσικό αντιπρόσωπο. Το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις επικοινωνίες με τους πελάτες και να βελτιώσουν την επικοινωνία με αυτούς. Η λειτουργικότητα αυτόματης δρομολόγησης κλήσεων και IVR του λογισμικού τηλεφωνικών κέντρων βελτιώνει την αποτελεσματικότητα και την ταχύτητα της εξυπηρέτησης.

Σκέφτεστε το Odoo για την υποστήριξη πελατών στο τηλεφωνικό σας κέντρο; Ρίξτε μια ματιά στην αξιολόγηση μας και δείτε πώς απέδωσε κατά τη διάρκεια της γενικής μας δοκιμής.

Αξιολόγηση λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου Odoo

Προτείνεται να δημιουργήσετε μια ενέργεια διακομιστή και μια καταχώρηση στο μενού ενεργειών για να επιλέξετε και να πραγματοποιήσετε μαζικές κλήσεις σε πολλές επαφές. Η αξιολόγηση λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent έχει λάβει πολύ καλές κριτικές από πολλούς χρήστες.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x