Αναζητάτε την κατάλληλη εναλλακτική λύση του SysAid;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση του SysAid στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Το LiveAgent παρέχει μια διαισθητική διεπαφή γεμάτη χρήσιμα εργαλεία για να σας βοηθήσει να επιλύσετε γρηγορότερα ζητήματα πελατών. Μεταφερθείτε στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών μας και βελτιώστε τη διαχείριση καρτελών με το πολυκαναλικό μας σύστημα καρτελών που ενοποιεί όλη την επικοινωνία σας.

Εκμεταλλευτείτε τους αυτοματισμούς και τις ενσωματώσεις για να βελτιώσετε τις ροές εργασίας σας. Μάθετε περισσότερα για το LiveAgent ή ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών σήμερα για να αποκτήσετε την εμπειρία LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

SysAid έναντι LiveAgent με μια ματιά

Δυνατότητες Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική υποστήριξη πελατών δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
SysAid
Καρτέλες
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταχωρεί αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
Το SysAid προσφέρει καρτέλες.
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Το SysAid προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας την αυτόματη διανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Το SysAid δεν προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να αποκτήσουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες τους και στο περιεχόμενο της βάσης γνώσεων.
Το LiveAgent προσφέρει πύλη αυτοεξυπηρέτησης.
Το SysAid προσφέρει πύλη αυτοεξυπηρέτησης.
Facebook
Μια ενσωμάτωση στο Facebook που ανακτά όλα τα σχόλια και τις αναφέρει και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση δίνει επίσης τη δυνατότητα στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το SysAid δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Twitter
Μια ενσωμάτωση Twitter που συλλέγει όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε Tweets απευθείας από το λογισμικό.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
Το SysAid δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
Instagram
Μια ενσωμάτωση στο Instagram που ανακτά όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Το SysAid δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Viber
Μια ενσωμάτωση Viber που ανακτά όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν και να στέλνουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
Το SysAid δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
Βάση Γνώσης
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνών ερωτήσεων και άρθρων.
Το LiveAgent προσφέρει βάση γνώσης.
Το SysAid προσφέρει βάση γνώσης.
Φόρουμ Πελατών
Ένας διαδικτυακός πίνακας συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται στη βάση γνώσεων σας.
Το LiveAgent προσφέρει φόρουμ πελατών.
Το SysAid προσφέρει φόρουμ πελατών.
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασιών που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
Το SysAid προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API.
Το SysAid προσφέρει λειτουργίες API.
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (IVR)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εισερχόμενους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες IVR.
Το SysAid δεν προσφέρει λειτουργίες IVR.
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Το SysAid δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Οι καρτέλες δεν λήγουν ούτε διαγράφονται-- μπορείτε να τις δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Το SysAid προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Απεριόριστοι ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστότοπων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
Το SysAid προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Το SysAid προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Απεριόριστες Καρτέλες/Μails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και καρτελών.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Το SysAid προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Απεριόριστη Καταγραφή Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε και αναπαράγετε την ηχογράφηση ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Το SysAid δεν προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Απεριόριστη Υποστήριξη 24/7
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό του αριθμού των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
Το SysAid προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Βελτιώστε τη διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών

Το LiveAgent προσφέρει υποστήριξη σε μια ποικιλία από κανάλια επικοινωνίας, υποστηριζόμενα από επιπρόσθετες δυνατότητες. Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να φτάσετε σε περισσότερους πελάτες και να επιλύσετε τα προβλήματά τους πολύ πιο γρήγορα. Εκμεταλλευτείτε τις καρτέλες μέσω email, την ζωντανή συνομιλία, το τηλεφωνικό κέντρο, την πύλη πελατών, ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – Facebook, Twitter, και Instagram. Παραμείνετε παρόντες παντού χάρη σε μια ενοποιημένη πλατφόρμα και παρέχετε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση πελατών.

Μια αποτελεσματική λύση για την παραγωγικότητα του αντιπροσώπου

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Η ταχύτερη ζωντανή συνομιλία στην αγορά

Απογειώστε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών σας με το ταχύτερο διαθέσιμο widget ζωντανής συνομιλίας. Με ταχύτητα εμφάνισης συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα, μπορείτε να λύσετε προβλήματα πιο γρήγορα και επομένως να αποκτήσετε καλύτερες κριτικές πελατών και χρηστών. Η φιλική προς το χρήστη διεπαφή διευκολύνει οποιονδήποτε να επικοινωνήσει μαζί σας και οι πρόσθετες λειτουργίες σας δίνουν πλήρη εικόνα των online επισκεπτών.

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Παρέχετε την καλύτερη εμπειρία χρήστη με ζωντανή συνομιλία

Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Προηγμένες ροές εργασίας και παρακολούθηση δικτύου

Η διαχείριση της εξυπηρέτησης πελατών γίνεται πιο εύκολη όταν υποστηρίζεστε από αναλύσεις, παρακολούθηση, ομαλές ροές εργασίας και ενσωματώσεις. Το LiveAgent σας επιτρέπει να βελτιώσετε τη ροή εργασίας, να δημιουργήσετε αυτοματισμούς, να παρακολουθήσετε την επιτυχία σας και να ενσωματώσετε εφαρμογές που χρησιμοποιείτε καθημερινά για να τις ενοποιήσετε σε μία πλατφόρμα. Ρίξτε μια ματιά στις σελίδες με τις δυνατότητες και ενσωματώσεις για να μάθετε περισσότερα.

Πρωτοποριακό λογισμικό

Το γνωρίζατε;

Έχοντας ιδρυθεί το 2006, το LiveAgent ήταν η πρώτη λύση στην αγορά που προσφέρει δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας και κέντρου υποστήριξης. Το 2023, το LiveAgent είναι η λύση κέντρου εξυπηρέτησης με την καλύτερη βαθμολογία και τις περισσότερες κριτικές στην αγορά, εξυπηρετώντας πάνω από 150 εκατομμύρια χρήστες και 40.000 επιχειρήσεις παγκοσμίως.

30%

Δημιουργήστε περισσότερα έσοδα

Δημιουργήστε αξέχαστες εμπειρίες πελατών που αυξάνουν τα έσοδα.

97%

Βελτίωση ικανοποίησης

Ευχαριστήστε τους πελάτες σας με γρήγορες απαντήσεις.

16×

Αυξήστε την αξία του πελάτη

Κάντε περισσότερες πωλήσεις διατηρώντας τους πελάτες σας πιστούς στην εταιρεία σας.

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Γίνετε ευτυχισμένοι πελάτες

Μπορείτε να μας ρωτήσετε για οτιδήποτε ανά πάσα στιγμή χάρη στην 24/7 υποστήριξη πελατών μας. Είμαστε εδώ για εσάς εάν αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε πρόβλημα, αναζητάτε πληροφορίες ή θέλετε να μάθετε κάτι νέο. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω μηνύματος συνομιλίας, email ή καλέστε μας και θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας βοηθήσουμε.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει την εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, το σύστημα καρτελών και την αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Είστε έτοιμοι να το δοκιμάσετε;

Εγγραφείτε στο LiveAgent και γίνετε ευχαριστημένος πελάτης σήμερα. Ρίξτε μια ματιά στα προσιτά προγράμματα τιμολόγησης μας, κατάλληλα για επιχειρήσεις πολλών μεγεθών και κλάδων. Ή συνεχίστε και ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών. Δεν υπάρχουν δεσμεύσεις και δεν απαιτούνται στοιχεία πιστωτικής κάρτας.

Συγκρίνετε το LiveAgent με άλλες εναλλακτικές λύσεις

    Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική λύση του SysAid
    Glosarri Eksipiretisis Pelaton - Logismiko Parakolouthisis Kalounton

    Λογισμικό παρακολούθησης καλούντων

    Μάθετε περισσότερα σχετικά με το λογισμικό παρακολούθησης καλούντων. Κατανοήστε σε βάθος τις έννοιες της υποστήριξης πελατών με απλές εξηγήσεις από επαγγελματίες.

    LiveAgent προσφέρει τηλεφωνικό κέντρο και εξοπλισμό επικοινωνίας. Παρέχει εξυπηρέτηση πελατών με προσαρμοσμένα widget σε πολλές γλώσσες, ενώ η ενσωμάτωσή του με το Microsoft Teams δίνει επιπλέον ευελιξία.

    Αξιολόγηση Τηλεφώνου Yealink MP50

    LiveAgent προσφέρει τηλεφωνικό κέντρο και εξοπλισμό επικοινωνίας. Παρέχει εξυπηρέτηση πελατών με προσαρμοσμένα widget σε πολλές γλώσσες, ενώ η ενσωμάτωσή του με το Microsoft Teams δίνει επιπλέον ευελιξία.

    Σκέφτεστε το Gorgias για τις ανάγκες των καρτελών σας; Δείτε την κριτική μας και μάθετε πόσο καλά απέδωσε κατά τη διάρκεια των γενικών δοκιμών μας.

    Αξιολόγηση καρτελών Gorgias

    Η ενσυναίσθηση και ο φαντασιακός προσανατολισμός βοηθούν στην κατανόηση των πελατών και στη δημιουργία καινοτόμων λύσεων για μεγαλύτερη ικανοποίηση. Η αυτοεξυπηρέτηση και η πολυγλωσσική υποστήριξη βελτιώνουν την εμπειρία πελατών και υπαλλήλων.

    Σκέφτεστε το Tidio για τις ανάγκες σας σε καρτέλες; Δείτε την κριτική μας και μάθετε πώς απέδωσε κατά τη διάρκεια των γενικών μας δοκιμών.

    Αξιολόγηση καρτελών Tidio

    Το Tidio προσφέρει επιλογές αποστολής και τιμολόγησης, με αποδοτικές καρτέλες και αρκετές λειτουργίες. Ο σχεδιασμός είναι εξαιρετικός, αλλά υπάρχει κόστος για τα προγράμματα επί πληρωμή.

    Το τηλέφωνο Nextiva X885 είναι λειτουργικό και ποιοτικό, με επιπλέον δυνατότητες για αποτελεσματική λειτουργία και εξυπηρέτηση πελατών σε παγκόσμιο επίπεδο. Η χρήση LiveAgent μπορεί να έχει σημαντικές επιπτώσεις στα κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.

    Αξιολόγηση Τηλεφώνου Nextiva X-885 IP

    Το τηλέφωνο Nextiva X885 είναι λειτουργικό και ποιοτικό, με επιπλέον δυνατότητες για αποτελεσματική λειτουργία και εξυπηρέτηση πελατών σε παγκόσμιο επίπεδο. Η χρήση LiveAgent μπορεί να έχει σημαντικές επιπτώσεις στα κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.

    Η φιλοσοφία εξυπηρέτησης πελατών είναι μια στρατηγική που έχει σχεδιαστεί για να ακολουθείται από τους αντιπροσώπους που παρέχουν την εξυπηρέτηση πελατών.

    Φιλοσοφία εξυπηρέτησης πελατών

    Η εφαρμογή μιας σχολής εξυπηρέτησης πελατών συμβάλλει στην αφοσίωση πελατών και ενισχύει τη φωνή της εταιρείας. Η αποστολή, το όραμα και οι αξίες της εταιρείας είναι καθοριστικά. Παρέχοντας επιλογές αυτοβοήθειας, όπως άρθρα Γνωσιακών βάσεων ή Συχνές ερωτήσεις, οι πελάτες βρίσκουν εύκολα απαντήσεις και δημιουργούνται λιγότερες ερωτήσεις για τους αντιπροσώπους.

    Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

    Start Free Trial x