Σκεφτείτε το LiveAgent ως την κύρια λύση για την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας, εάν αναζητάτε εναλλακτικές πλατφόρμες υποστήριξης πελατών. Το LiveAgent προσφέρει όλα τα εργαλεία για την επίλυση προβλημάτων πελατών και τη δημιουργία καλύτερων σχέσεων με τους πελάτες.
Σας προσφέρουμε περισσότερες από 125 ισχυρές δυνατότητες, εξαιρετικά εργαλεία και αμέτρητες ενσωματώσεις που θα σας βοηθήσουν να επιλύσετε εισιτήρια υποστήριξης πελατών γρήγορα και εύκολα. Επωφεληθείτε από τις καρτέλες μέσω email, ζωντανή συνομιλία, κέντρο κλήσης, μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή βάση γνώσης για να δημιουργήσετε μια ομαλότερη εμπειρία με το λογισμικό μας και να χρησιμοποιήσετε στο έπακρο μια ενιαία πλατφόρμα.
Ενδιαφέρεστε; Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε όλα τα οφέλη του LiveAgent ή ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών. Δεν απαιτούνται στοιχεία πιστωτικής κάρτας και δεν υπάρχουν δεσμεύσεις.
Το LiveAgent είναι μια πλήρης λύση έτοιμη να αντιμετωπίσει τη διαδικασία υποστήριξης πελατών με μια ποικιλία εργαλείων παραγωγικότητας. Η εκτεταμένη γκάμα λειτουργιών μας σάς βοηθά να λύνετε τις καρτέλες πελατών γρηγορότερα, εξαλείφοντας επαναλαμβανόμενες εργασίες και αυξάνοντας την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων σας.
Το σύστημα καρτελών μετατρέπει όλες τις συνομιλίες πελατών όπως email σε καρτέλες κέντρου εξυπηρέτησης που μπορούν να επιλυθούν από αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών. Η τοποθέτηση ενός widget ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας μπορεί να αποδώσει με απρόσκοπτες συνομιλίες με πελάτες.
Δείξτε στον κόσμο μια εξαιρετική εμπειρία υποστήριξης πελατών μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, Twitter, ή το Instagram. Βελτιώστε τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες σας με το τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent ή δημιουργήστε πύλες πελατών γνωστές και ως βάσεις γνώσης.
Δυνατότητες | Liveagent Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική υποστήριξη πελατών δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. | Ανταγωνιστής |
---|---|---|
Συνολική βαθμολογία Συνολικές αξιολογήσεις λογισμικού από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.7 Έλαβε συνολική βαθμολογία 4,7 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.5 Έλαβε συνολική βαθμολογία 4,5 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. |
Ευκολία στη χρήση Βαθμολογίες ευκολίας χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.6 Βαθμολογήθηκε με 4,6 στα 5 για ευκολία στη χρήση από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.5 Βαθμολογήθηκε με 4,5 στα 5 για ευκολία στη χρήση από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. |
Εξυπηρέτηση πελατών Βαθμολογίες υποστήριξης πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.7 Βαθμολογήθηκε με 4,7 στα 5 για υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.6 Βαθμολογήθηκε με 4,6 στα 5 για υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. |
Σχέση ποιότητας και τιμής Βαθμολογίες τιμής προς αξία από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.7 Βαθμολογήθηκε με 4,7 στα 5 για αξία προϊόντος έναντι τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. | 4.4 Βαθμολογήθηκε με 4,4 στα 5 για αξία προϊόντος έναντι τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra. |
Τιμή Τιμή λογισμικού σε USD ανά αντιπρόσωπο το μήνα. | $9/μήνα/αντιπρόσωπο Τιμή σε USD ανά αντιπρόσωπο το μήνα. | $19/μήνα/αντιπρόσωπο Τιμή σε USD ανά αντιπρόσωπο το μήνα. |
Ειδοποιήσεις / κλιμακώσεις Ειδοποιήσεις και κλιμακώσεις για καρτέλες και SLA βάσει προτεραιότητας και προκαθορισμένες συνθήκες. | Προσφέρει ειδοποιήσεις και κλιμακώσεις. | Προσφέρει ειδοποιήσεις και κλιμακώσεις. |
Αυτοματοποιημένη δρομολόγηση Αυτοματοποιημένη δρομολόγηση καρτελών σε συγκεκριμένα τμήματα και αντιπροσώπους με βάση προκαθορισμένες συνθήκες. | Προσφέρει αυτοματοποιημένη δρομολόγηση. | Προσφέρει αυτοματοποιημένη δρομολόγηση. |
Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου Ένα κεντρικό ταμπλό για την πραγματοποίηση, λήψη και διαχείριση κλήσεων. | Προσφέρει διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου. | Προσφέρει διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου. |
Διαχείριση ουράς Ένα σύστημα που χρησιμοποιείται για τη διαχείριση των ουρών κλήσεων. | Προσφέρει διαχείριση ουράς. | Προσφέρει διαχείριση ουράς. |
Διαχείριση Email Η δυνατότητα σύνδεσης του λογισμικού έκδοσης καρτελών με πολλαπλές διευθύνσεις email προκειμένου να λαμβάνετε, να απαντάτε και να γράφετε email απευθείας από το λογισμικό. | Προσφέρει διαχείριση email. | Προσφέρει διαχείριση email. |
Μετρήσεις απόδοσης Παρακολουθήστε τη συμπεριφορά του επισκέπτη του ιστότοπού σας. Δείτε πόσο χρόνο περιηγούνται στον ιστότοπό σας ή σε ποιον ιστότοπο βρίσκονται. | Προσφέρει μετρήσεις απόδοσης. | Προσφέρει μετρήσεις απόδοσης. |
Διαχείριση γνωσιακής βάσης Μια δυνατότητα που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν και να διαχειρίζονται ολοκληρωμένα αποθετήρια γνώσης. | Προσφέρει διαχείριση βάσης γνώσεων. | Προσφέρει διαχείριση βάσης γνώσεων. |
Πολυκαναλική επικοινωνία Συνδέεται με πολλές γραμμές επικοινωνίας (όπως email, ζωντανή συνομιλία, τηλεφωνικό κέντρο ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης) για να βελτιστοποιήσει όλα τα μηνύματα και να επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε αυτά από το λογισμικό καρτελών. | Προσφέρει πολυκαναλική επικοινωνία. | Προσφέρει πολυκαναλική επικοινωνία. |
Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο Ένα εγγενές widget ζωντανής συνομιλίας που μπορεί να αναπτυχθεί στον ιστότοπό σας και να χρησιμοποιηθεί για επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο με τους επισκέπτες του ιστότοπού σας. | Προσφέρει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο. | Προσφέρει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο. |
Αναφορές/Αναλυτικά στοιχεία Ένας πίνακας ελέγχου αναλυτικών στοιχείων που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν αναφορές απόδοσης. | Προσφέρει αναφορές/αναλύσεις. | Δεν προσφέρει αναφορές/αναλύσεις. |
Πύλη αυτοεξυπηρέτησης Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να αποκτήσουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες και στο περιεχόμενο της βάσης γνώσεων. | Προσφέρει μια πύλη αυτοεξυπηρέτησης. | Προσφέρει μια πύλη αυτοεξυπηρέτησης. |
Διαχείριση Συμφωνίας Επιπέδου Υπηρεσιών (SLA). Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να διαχειρίζεστε και να παρακολουθείτε τα αρχεία καταγραφής SLA, τη συμμόρφωση με SLA και πολλά άλλα. | Προσφέρει διαχείριση συμφωνίας επιπέδου υπηρεσιών (SLA). | Προσφέρει διαχείριση συμφωνίας επιπέδου υπηρεσιών (SLA). |
Ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης Ενσωματώσεις με δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook. | Προσφέρει ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης. | Προσφέρει ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης. |
Διαχείριση καρτελών Διαχειριστείτε καρτέλες με μεταφορά καρτελών, συγχώνευση καρτελών, διαχωρισμό, σήμανση ως ανεπιθύμητες, αναβολή και άλλα. | Προσφέρει διαχείριση καρτελών. | Προσφέρει διαχείριση καρτελών. |
Διαχείριση ροής εργασιών Κανόνες αυτοματισμού που μπορούν να εφαρμοστούν για την επιτάχυνση των διαδικασιών υποστήριξης πελατών. | Προσφέρει διαχείριση ροής εργασιών. | Προσφέρει διαχείριση ροής εργασιών. |
Δεν χρειάζεται να χειρίζεστε αιτήματα από πελάτες μόνο μέσω email. Το LiveAgent μπορεί να διατηρήσει την απόδοση των αντιπροσώπων σας και να βοηθήσει στην ολοκλήρωση της εμπειρίας των πελατών στον ιστότοπό σας με το πιο γρήγορο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά.
Ετοιμαστείτε για γρηγορότερες απαντήσεις και λύστε τα ερωτήματα των πελατών γρήγορα. Τα widget ζωντανής συνομιλίας δεν είναι μόνο ένα αποτελεσματικό εργαλείο υποστήριξης πελατών, αλλά μπορούν επίσης να μετατρέψουν την κοινότητα χρηστών σας σε ικανοποιημένους πελάτες που πληρώνουν.
Σε συνδυασμό με άλλες λειτουργίες του LiveAgent, όπως τυποποιημένες απαντήσεις, προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο και αρχείο απαντήσεων μπορείτε να ολοκληρώσετε τη δουλειά με τις πολλές εφαρμογές και τα εργαλεία παραγωγικότητας του LiveAgent.
Οι λειτουργίες μας σάς επιτρέπουν να εκτελείτε πολλές δραστηριότητες κέντρου εξυπηρέτησης και αυτοματισμούς εργασιών που διαφορετικά θα έκαναν τον χρόνο απόκρισής σας πολύ μεγαλύτερο. Εξαλείψτε επαναλαμβανόμενες εργασίες και απαντήστε συνήθεις ερωτήσεις με τυποποιημένα μηνύματα.
Όταν έχετε χρόνο, μη διστάσετε να βοηθήσετε τους συναδέλφους σας σε δύσκολες εργασίες στα κοινόχρηστα εισερχόμενα πολλαπλών καναλιών. Βελτιώστε τη ροή εργασίας σας με ισχυρούς κανόνες αυτοματισμού ροής εργασίας, ετικέτες και εσωτερικές σημειώσεις σε καρτέλες υποστήριξης πελατών. Βεβαιωθείτε ότι συλλέγετε σχόλια πελατών για να συνεχίσετε την καλή δουλειά.
Επεκτείνετε την αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας στα κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης και συνδέστε άλλο λογισμικό και εργαλεία τρίτων για τη δημιουργία απρόσκοπτων ενσωματώσεων με το LiveAgent. Εξερευνήστε τις δυνατότητες και το σύνολο εργαλείων του LiveAgent και μάθετε γιατί είναι μια δημοφιλής επιλογή για εταιρείες σε όλο τον κόσμο.
Θέλετε απλά καρτέλες υποστήριξης πελατών ή περισσότερα κανάλια επικοινωνίας με πελάτες;
Το LiveAgent μπορεί να είναι ένα λογισμικό υποστήριξης πελατών ή ένα λογισμικό συνεργασίας που ταιριάζει στο στυλ και το σκοπό της ομάδας υποστήριξης πελατών σας.
Δουλεύετε από τα εισερχόμενά σας στο Gmail; Συνδέστε τυχόν διευθύνσεις email που έχετε στα εισερχόμενα της ομάδας στο LiveAgent και φροντίστε τα email υποστήριξης πελατών.
Τα κοινόχρηστα εισερχόμενα του LiveAgent μπορούν να σας χρησιμεύσουν ως το απόλυτο πρόγραμμα-πελάτη email. Χρησιμοποιήστε πρότυπα email, ορίστε κανόνες ανάθεσης και αφήστε σημειώσεις αντιπροσώπων για να εξυπηρετήσετε αποτελεσματικά εκατομμύρια πελάτες.
Αποκτήστε πρόσβαση στη ζωντανή συνομιλία για να απλοποιήσετε τη διαδικασία επικοινωνίας για τους αντιπροσώπους. Η ζωντανή συνομιλία είναι επίσης η ιδανική επιλογή για πελάτες που θέλουν να απαντηθούν γρήγορα οι ερωτήσεις τους.
Βάλτε ένα κουμπί στον ιστότοπό σας και αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών με τη συνομιλία. Λάβετε ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο και παρακολουθείτε πόσα άτομα περιηγούνται στον ιστότοπο σας.
Προσφέρετε μια εκπληκτική εμπειρία υποστήριξης πελατών με το δικό σας τηλεφωνικό κέντρο. Οι τηλεφωνικές κλήσεις αποτελούν μέρος του συστήματος καρτελών, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε τα ερωτήματα των πελατών.
Το LiveAgent καταγράφει όλες τις συνομιλίες πελατών, συμπεριλαμβανομένων των τηλεφωνικών κλήσεων. Δημιουργήστε προσαρμοσμένα δέντρα IVR και δρομολογήστε κλήσεις στους κατάλληλους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών.
Ένα από τα νέα δημοφιλή κανάλια επικοινωνίας των πελατών είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το Facebook, το Twitter και το Instagram είναι εκεί για να βελτιώσετε το κέντρο υποστήριξης σας.
Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να δείξουν καλύτερη εμπειρία πελατών, να κερδίσουν την αφοσίωση των πελατών και άλλες δραστηριότητες υποστήριξης πελατών.
Οι πλατφόρμες κέντρου εξυπηρέτησης χρησιμοποιούν πύλες αυτοεξυπηρέτησης γεμάτες με χρήσιμα άρθρα. Τα άρθρα γνωσιακής βάσης αυξάνουν τις δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησης για άτομα που θέλουν να βρουν απαντήσεις.
Το LiveAgent λειτουργεί καλά ως λογισμικό βάσης γνώσεων. Προσθέστε άρθρα βάσης γνώσεων γεμάτα με πολύτιμους πόρους γνώσης και αρχεία απαντήσεων για τους πελάτες σας για να αποκομίσετε τα πλήρη οφέλη των επιλογών αυτοεξυπηρέτησης.
Η διεπαφή χρήστη του LiveAgent είναι γεμάτη λειτουργίες που χειρίζονται απλές διαδικασίες και τεράστιους φόρτους εργασιών. Οι εφαρμογές παραγωγικότητας αποτελούν μέρος ενός τυπικού κέντρου υποστήριξης.
Η διαχείριση καρτελών υποστήριξης πελατών γίνεται ευκολότερη με ενσωματώσεις με εργαλεία τρίτων. Στη συνέχεια, το LiveAgent μετατρέπεται σε ένα πολυκαναλικό εργαλείο συνεργασίας για διάφορους σκοπούς.
Το LiveAgent είναι ένα πολυκαναλικό εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών. Για να παρέχουμε στους πελάτες μας το καλύτερο δυνατό εργαλείο εξυπηρέτησης, προσφέρουμε επίσης μια εφαρμογή για κινητά, ώστε να μπορείτε να παρέχετε προσωπική εξυπηρέτηση πελατών 24/7.
Εάν η ομάδα επιτυχίας πελατών σας δεν έχει πρόσβαση σε επιτραπέζιο υπολογιστή, μπορεί να εκμεταλλευτεί την εφαρμογή για κινητά που είναι διαθέσιμη τόσο για Android όσο και για χρήστες iOS.
Ως αποτέλεσμα, η επιχείρησή σας μπορεί να χειριστεί γρήγορα όλα τα αιτήματα πελατών, οδηγώντας σε βελτιωμένες βαθμολογίες ικανοποίησης με τους πελάτες σας.
Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.
Peter Komornik, CEO
Σε περίπτωση που έχετε επιπλέον ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email, μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή καλέστε μας.
Είμαστε εδώ 24/7 για να σας βοηθήσουμε με οτιδήποτε αφορά την υποστήριξη πελατών και την υποστήριξη πελατών και το LiveAgent. Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα δωρεάν, χωρίς να απαιτούνται πληροφορίες πιστωτικής κάρτας και χωρίς δεσμεύσεις.
Εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες, ρίξτε μια ματιά στο βίντεο περιήγησης με παραδείγματα χρήσης εργαλείων και αποτελεσματικής ροής εργασιών για να δείτε όλα όσα έχει να προσφέρει το LiveAgent.
Αναζητάτε ένα δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών;
Δημιουργήστε μια δωρεάν γνωσιακή βάση για τους πελάτες σας με χρήσιμα άρθρα και επικεντρωθείτε σε κρίσιμα ζητήματα.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.