Αναζητάτε μια εναλλακτική του Front;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση του Front στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Η υποστήριξη πελατών είναι σημαντικό μέρος κάθε επιτυχημένης επιχείρησης. Και, μπορείτε πραγματικά να κάνετε θαύματα με το σωστό λογισμικό. Θα θέλατε μια διαφορετική λύση για το κέντρο εξυπηρέτησης σας;

Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα και δείτε γιατί είναι η σωστή επιλογή για εσάς. Ένα αξιόπιστο σύστημα καρτελών, η επικοινωνία μεταξύ καναλιών και μια μεγάλη ποικιλία λειτουργιών και ενσωματώσεων είναι αυτό που κάνει το LiveAgent τη σωστή λύση.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Προβλέψτε τις ανάγκες των πελατών σας παντού.
Κάντε το τώρα με το LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Front έναντι LiveAgent με μια ματιά

Δυνατότητες Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική υποστήριξη πελατών δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Front
Καρτέλες
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταγράφει αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
Το Front προσφέρει καρτέλες.
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Το Front προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Τηλεφωνικό κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας την αυτόματη διανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Το Front δεν προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να αποκτήσουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες και στο περιεχόμενο της βάσης γνώσεων.
Το LiveAgent προσφέρει πύλη αυτοεξυπηρέτησης.
Το Front προσφέρει πύλη αυτοεξυπηρέτησης.
Facebook
Μια ενσωμάτωση στο Facebook που ανακτά όλα τα σχόλια και αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το Front προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Twitter
Μια ενσωμάτωση Twitter που ανακτά όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε tweet απευθείας από το λογισμικό.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
Το Front προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
Instagram
Μια ενσωμάτωση στο Instagram που ανακτά όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Το Front δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Viber
Μια ενσωμάτωση Viber που ανακτά όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν και να μεταδίδουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
Το Front δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
WhatsApp
Οι ενσωματώσεις WhatsApp με κέντρα εξυπηρέτησης βοήθειας επιτρέπουν στους χρήστες να απαντούν σε οποιαδήποτε μηνύματα WhatsApp σε ένα σύστημα καρτελώμ πολλαπλών καναλιών και να τα αντιμετωπίζουν όπως κάθε άλλη καρτέλα υποστήριξης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο WhatsApp.
Το Front προσφέρει ενσωμάτωση στο WhatsApp.
Βάση Γνώσης
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνών ερωτήσεων και άρθρων.
Το LiveAgent προσφέρει βάση γνώσης.
Το Front δεν προσφέρει βάση γνώσης.
Φόρουμ Πελατών
Ένας διαδικτυακός πίνακας συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται ακριβώς στη βάση γνώσεων σας.
Το LiveAgent προσφέρει φόρουμ πελατών.
Το Front δεν προσφέρει φόρουμ πελατών.
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασιών που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
Το Front προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API.
Το Front προσφέρει λειτουργίες API.
Διαδραστική φωνητική απόκριση (IVR)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εισερχόμενους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες IVR.
Το Front δεν προσφέρει δυνατότητες IVR.
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Το Front δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Οι καρτέλες δεν λήγουν ούτε διαγράφονται-- μπορείτε να τις δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Το Front δεν προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Απεριόριστοι ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστότοπων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
Το Front δεν προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
Απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Το Front δεν προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Απεριόριστες καρτέλες/mail
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και καρτελών.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Το Front προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Απεριόριστη καταγραφή κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε και αναπαράγετε την ηχογράφηση ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Το Front δεν προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Απεριόριστη υποστήριξη 24/7
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό του αριθμού των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
Το Front προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
Person deciding between two solutions

Ισχυρή εναλλακτική του Front

Προωθήστε την εξυπηρέτηση πελατών σας με το κατάλληλο λογισμικό. Το LiveAgent είναι μια λύση κέντρου εξυπηρέτησης που σας επιτρέπει να προχωρήσετε την επικοινωνία σας ακόμη πιο μακριά με όλα τα σχετικά κανάλια. Το email, η ζωντανή συνομιλία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram και Twitter), το τηλεφωνικό κέντρο και η βάση γνώσεων είναι έτοιμα και στη διάθεσή σας.

Τα πάντα διαχειρίζονται μέσω ενός αξιόπιστου συστήματος καρτελών, επομένως δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για ακατάστατη επικοινωνία. Όλα ταξινομούνται αυτόματα, όπως θα έπρεπε.

Η ταχύτερη ζωντανή συνομιλία

Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα από τα καλύτερα και πιο χρήσιμα εργαλεία που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένας αντιπρόσωπος για να επικοινωνήσει με τους πελάτες του. Έχει να κάνει με την άμεση επικοινωνία, επομένως πρέπει να είναι γρήγορη.

Το LiveAgent έχει την ταχύτερη ζωντανή συνομιλία στην αγορά, με ταχύτητες εμφάνισης συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, μπορείτε να δείτε τι πληκτρολογούν οι πελάτες πριν πατήσουν αποστολή. Τώρα μπορείτε πραγματικά να παρέχετε μια γρήγορη υποστήριξη και να έχετε τον έλεγχο κάθε κατάστασης.

The fastest live chat on the market

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Βελτιωμένη ικανοποίηση

Το LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών και βελτιώνει τα ποσοστά μετατροπών.

Αυξημένη παραγωγικότητα

Μειώστε τον χρόνο εργασίας των αντιπροσώπων σας και λύστε περισσότερες απορίες πελατών χάρη στα συγκεντρωτικά εισερχόμενά μας.

Πλούσιο σε δυνατότητες

Πάνω από 175+ λειτουργίες για να κάνετε τη ροή της εργασίας σας πιο εύκολη και πιο ευχάριστη.

Do more customer support for less money

Τα καλύτερα εργαλεία, καλή τιμή

Το εξαιρετικό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών CRM δεν χρειάζεται να συνοδεύεται από ακριβή τιμή. Αντ’ αυτού, αποκτήστε τα εργαλεία που χρειάζεστε σε προσιτή τιμή.

Το LiveAgent έχει τρία προγράμματα σε λογικές τιμές που είναι γεμάτα με εργαλεία, δυνατότητες και ενσωματώσεις για να κάνουν τη ροή εργασίας σας ομαλή και εύκολη. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να επιλέξετε αυτό που ταιριάζει περισσότερο στην επιχείρησή σας. Δείτε τα επί πληρωμή πακέτα μας και μάθετε περισσότερα.

Είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε ένα διαφορετικό λογισμικό;

Έχετε αποφασίσει να μεταφερθείτε; Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και το #1 για μικρομεσαίες επιχειρήσεις το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Δείτε γιατί εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Θέλετε να μας συγκρίνετε με άλλες πλατφόρμες;

Θέλετε να δείτε πώς ανταποκρινόμαστε σε άλλες δημοφιλείς λύσεις κέντρου εξυπηρέτησης; Ρίξτε μια ματιά στις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

    Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική λύση του Front
    Κατανοήστε τους στόχους και το κοινό σας, επικοινωνήστε αξία και δημιουργήστε αίσθηση ανάγκης για αποτελεσματική επικοινωνία marketing.

    Ένας Καθοριστικός Χρόνος για Ανθρώπινη Σύνδεση στην Εξυπηρέτηση Πελατών | Salena Scardina | TEDxFortWayne

    Κατανοήστε τους στόχους και το κοινό σας, επικοινωνήστε αξία και δημιουργήστε αίσθηση ανάγκης για αποτελεσματική επικοινωνία marketing.

    Glosarri Eksipiretisis Pelaton - Logismiko Parakolouthisis Kalounton

    Λογισμικό παρακολούθησης καλούντων

    Μάθετε περισσότερα σχετικά με το λογισμικό παρακολούθησης καλούντων. Κατανοήστε σε βάθος τις έννοιες της υποστήριξης πελατών με απλές εξηγήσεις από επαγγελματίες.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση του Hesk;

    The text describes the multiple communication channels available in one place through a customizable knowledge base portal. The portal's functions include creating a brand-appropriate name and providing informative articles and instructions. Forum features allow customers to provide answers to others and provide feedback to improve the business.

    Ελέγξτε την ικανότητα σας στην πληκτρολόγηση με το δωρεάν τεστ πληκτρολόγησης του LiveAgent. Μάθετε σε λίγα λεπτά ποια είναι η ταχύτητα πληκτρολόγησής σας και εξασκηθείτε δωρεάν για να τη βελτιώσετε.

    Τεστ Ταχύτητας Πληκτρολόγησης

    Η εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών είναι κρίσιμη, περιλαμβάνοντας τη διαχείριση προσδοκιών και την αποτελεσματική επικοινωνία. Αποφυγή αρνητικών φράσεων και ενεργητική ακρόαση βελτιώνει την εμπειρία των πελατών.

    Η χαρτογράφηση διαδρομής είναι μια αναλυτική διαδικασία η οποία απαιτεί από τον ιδιοκτήτη ή τον διαχειριστή να εξετάσει προσεκτικά όλα τα σημεία επαφής των πελατών.

    Χαρτογράφηση διαδρομής

    Η χαρτογράφηση διαδρομής είναι σημαντική για την υποστήριξη των πελατών και η στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να προτείνει ελκυστικό περιεχόμενο. Επιπλέον, η διαδικασία αυτή μπορεί να προβλέψει τη συμπεριφορά των πελατών. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα να τοποθετηθείτε στη θέση του αγοραστή και να απαντήσετε σε ερωτήματα σχετικά με το τι χρειάζεται για μια αγορά.

    Το δωρεάν λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent σάς επιτρέπει να λαμβάνετε και να πραγματοποιείτε κλήσεις στο πρόγραμμα περιήγησής σας ή στην εφαρμογή μας για κινητά. Απολαύστε απεριόριστο ιστορικό καταγραφής κλήσεων.

    Χρειάζεστε δωρεάν λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;

    Το 72% των καταναλωτών αναφέρει ότι η έλλειψη ταχύτητας και διαφάνειας στην εξυπηρέτηση πελατών οδηγεί σε απογοήτευση. Επιπλέον, οι αργοί χρόνοι απόκρισης αποτελούν πρόβλημα για το 12% των Αμερικανών.

    Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

    Start Free Trial x