Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση του Gmail;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση του Gmail στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Βαρεθήκατε με το webmail σας;

Είναι ασφαλές να πούμε ότι το Gmail είναι μία από τις πιο δημοφιλείς και ευρέως χρησιμοποιούμενες υπηρεσίες email. Όλοι έχουμε συνηθίσει τον δωρεάν αποθηκευτικό χώρο, το κουμπί κατάργησης αποστολής καθώς και τις πρόσθετες χρήσιμες λειτουργίες όπως η αναβολή, οι ετικέτες ή οι φάκελοι. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι το Gmail είναι η τέλεια λύση email για ιδιώτες. Διατηρεί τα πάντα άψογα και οργανωμένα.

Ωστόσο, όσον αφορά τη χρήση του Gmail για επιχειρήσεις – ειδικά για την υποστήριξη πελατών, υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί. Δυστυχώς, το Gmail δεν υποστηρίζει συγκεντρωτικά εισερχόμενα με ενσωματώσεις πολλαπλών καναλιών ή επισκόπηση πίνακα εργαλείων πολλαπλών παραγόντων. Αυτά είναι και τα δύο βασικά χαρακτηριστικά στην εξυπηρέτηση πελατών. Αν αναζητάτε μια εναλλακτική λύση του Gmail για το τμήμα υποστήριξής σας, το LiveAgent μπορεί να είναι η κατάλληλη λύση για εσάς.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Εισαγάγετε τα email σας στο LiveAgent και επωφεληθείτε από τη
λύση εξυπηρέτησης πελατών πολλών καναλιών

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Ισχυρές λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης

Σκεφτείτε το LiveAgent ως εναλλακτική λύση στο Gmail για τις επιχειρήσεις σας. Το LiveAgent διαθέτει πάνω από 179 λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης και περισσότερες από 40 ενσωματώσεις. Χρησιμοποιήστε τις ισχυρές μας δυνατότητες αναλυτικών στοιχείων και αναφορών, τις δυνατότητες gamification ή την ενσωματωμένη βάση γνώσεων.

Αφήστε το LiveAgent να κάνει τη δουλειά, ώστε να μπορείτε να επικεντρωθείτε στη δημιουργία ουσιαστικών σχέσεων με τους πελάτες σας.

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Εφαρμόστε ένα συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων στην επιχείρησή σας και αποκτήστε αυτά τα πλεονεκτήματα:

Αυξημένη ικανοποίηση πελατών

Το LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών και βελτιώνει τα ποσοστά μετατροπών.

Βελτιωμένη παραγωγικότητα των αντιπροσώπων σας

Μειώστε τον χρόνο εργασίας των αντιπροσώπων σας και λύστε περισσότερες απορίες πελατών χάρη στα συγκεντρωτικά εισερχόμενά μας.

Σημείο επαφής

Η ομάδα υποστήριξής σας μπορεί να χειριστεί όλα τα αιτήματα πελατών από πολλά κανάλια σε ένα μέρος.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες δημοφιλείς λύσεις κέντρων υποστήριξης.

Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Αξιοποιήστε τη δύναμη ενός συγκεντρωτικού φακέλου εισερχομένων

Το ιδανικό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών θα πρέπει να είναι διαφανές και εύκολα προσβάσιμο για όλους τους αντιπροσώπους στο τμήμα σας. Θα πρέπει να υποστηρίζει πολυκαναλικές ενσωματώσεις και να παρέχει πρόσθετες λειτουργίες κέντρου υποστήριξης, όπως η αυτοματοποίηση. Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα του LiveAgent κάνουν ακριβώς αυτό.

Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα του LiveAgent είναι μια πιο έξυπνη έκδοση από τα τρέχοντα εισερχόμενά σας email. Σας δίνει τη δυνατότητα να στέλνετε και να λαμβάνετε μηνύματα από πολλά κανάλια, όπως email, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ακόμα και φωνητικές κλήσεις και βιντεοκλήσεις. Εξαλείφει την ανάγκη για κοινή χρήση λογαριασμού και παρακολούθηση συσκευών. Όλες οι νέες καρτέλες προωθούνται αυτόματα στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent και μπορούν να προβληθούν και να απαντηθούν από όλους τους αντιπροσώπους.

Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα σάς επιτρέπουν να προσθέτετε ετικέτες, υπενθυμίσεις, εσωτερικές σημειώσεις, να διανέμετε καρτέλες σε τμήματα ή συγκεκριμένους αντιπροσώπους και πολλά άλλα. Αν ψάχνετε για μια εναλλακτική λύση του Gmail για την επιχείρησή σας, σκεφτείτε το LiveAgent.

Χρησιμοποιήστε την υβριδική ροή καρτελών

Εάν αναζητάτε μια εναλλακτική λύση του Gmail για την επιχείρησή σας, σκεφτείτε το LiveAgent. Το LiveAgent χρησιμοποιεί την υβριδική ροή καρτελών, η οποία αποτελεί ουσιαστικό χαρακτηριστικό στην υποστήριξη πελατών, επειδή αυξάνει την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων. Η υβριδική ροή καρτελών κάνει όλες τις καρτέλες να φαίνονται ίδιες ανεξάρτητα από το κανάλι επικοινωνίας από το οποίο ελήφθησαν. Η ροή καρτελών σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε την εμπειρία των πελατών σας μέσω διαφορετικών καναλιών, αλλά να παραμένετε πάντα στην ίδια υβριδική καρτέλα. Με αυτόν τον τρόπο, έχετε στη διάθεσή σας όλες τις σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες σας και τα προβλήματά τους.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, καρτέλες και αυτοματισμό που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

black Slido logo
Create-rule-in-LiveAgent

Αυτοματοποιήστε τις εργασίες για εξοικονόμηση χρόνου

Ο αυτοματισμός είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό για την υποστήριξη πελατών, επειδή εξοικονομεί πολύ χρόνο. Σας επιτρέπει να αυτοματοποιείτε συνηθισμένες εργασίες, να δημιουργείτε ροές εργασίας ή μοναδικούς κανόνες αυτοματισμού σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησής σας.

Για παράδειγμα, οι κανόνες αυτοματισμού μπορούν να εκχωρούν αυτόματα καρτέλες (σε οποιοδήποτε στάδιο) σε μεμονωμένους αντιπροσώπους ή τμήματα. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε ένα «έναυσμα» και ο κανόνας θα εκτελεστεί. Στο LiveAgent, οι κανόνες αυτοματισμού μπορούν να βασίζονται σε οποιαδήποτε παράμετρο καρτέλας, συμβάν ή χρονική συνθήκη.

Αποφασίστε εάν το LiveAgent είναι μια καλή εναλλακτική λύση για το Gmail για τις επιχειρήσεις σας με τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δώστε ώθηση στην εξυπηρέτηση πελατών σας

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και το #1 για μικρομεσαίες επιχειρήσεις το 2020. Γι’ αυτό είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση του Gmail. Γίνετε μέλος εταιρειών όπως η Yamaha, η BMW, η Huawei και το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης στην παροχή εξυπηρέτησης πελατών παγκόσμιας κλάσης. Με το LiveAgent, είναι εύκολο. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Ready to switch to LiveAgent

Το LiveAgent εξαφανίζει τα προβλήματα εξυπηρέτησης πελατών

Slow customer support

12% των Αμερικανών αξιολογεί την υπ’ αριθμόν ένα απογοήτευσή τους από την εξυπηρέτηση πελατών ως “έλλειψη ταχύτητας”. Statista

Social medias integrated into the help desk software

72% των καταναλωτών θεωρούν ότι πρέπει να εξηγήσουν το πρόβλημά τους σε πολλά άτομα ως κακή εξυπηρέτηση πελατών. Dimensional Research

Simple and efficient customer service

Απώλεια πελατών

Το ένα τρίτο των καταναλωτών αναφέρει ότι θα σκεφτόταν να αλλάξει εταιρεία μετά από μία μόνο περίπτωση κακής εξυπηρέτησης πελατών. American Express

Έλλειψη διαφάνειας

Το 72% των καταναλωτών αναφέρει ότι, όταν επικοινωνούν με την εξυπηρέτηση πελατών, περιμένουν από τον αντιπρόσωπο «να γνωρίζει ποιοι είναι, τι έχουν αγοράσει και να έχει πληροφορίες για τις προηγούμενες δεσμεύσεις τους». Microsoft

Δείτε γιατί εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Θέλετε να μας συγκρίνετε με διαφορετικές λύσεις;

Θέλετε να δείτε πώς ανταποκρινόμαστε σε άλλες λύσεις; Ρίξτε μια ματιά στις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

    Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική λύση του Gmail
    Το LiveAgent θα επισημάνει αυτόματα αυτές τις καρτέλες και θα τις ταξινομήσει βάσει προτεραιότητας. Η κατάσταση καρτέλας ονομάζεται επίσης στάδιο καρτέλας.

    Κατάσταση καρτέλας

    Ο υποστηρικτής επωνυμίας διαδίδει την επωνυμία με κοινωνική επιρροή. Το LiveAgent παρέχει λύσεις διαχείρισης παραπόνων, email και τηλεφωνικών κέντρων. Επίσης, παρέχει υποστήριξη και επισυνάψεις σε άρθρα.

    Πώς να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών του iContact μέσω email, υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας, αριθμού τηλεφώνου, υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης και υποστήριξης αυτοεξυπηρέτησης.

    Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης iContact

    iContact είναι ένα εργαλείο μάρκετινγκ email που προσφέρει υποστήριξη μέσω email, κοινωνικών μέσων, τηλεφώνου, ζωντανής συνομιλίας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μέσω media@icontact.com.

    Βελτιώστε τη λειτουργική σας αποτελεσματικότητα ενσωματώνοντας απρόσκοπτα το LCRcom με το LiveAgent. Βελτιώστε τις ροές εργασιών επικοινωνίας με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη εξυπηρέτηση και αυξημένη λειτουργική παραγωγικότητα.

    LCRcom Grupo Aire

    Η LCRcom ενσωματώνεται στο Grupo Aire και προσφέρει καινοτόμες λ

    Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

    Κανάλι υποστήριξης

    Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

    Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους).

    Υποστήριξη λογισμικού

    Η υποστήριξη λογισμικού παρέχει τεχνική βοήθεια μετά την πώληση για επίλυση προβλημάτων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής γλώσσας.

    Το κέντρο εξυπηρέτησης (που ονομάζεται επίσης portal Γνωσιακής Βάσης/Πελατών) είναι ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία για να βοηθήσει τους πελάτες με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

    Κέντρο εξυπηρέτησης

    Το κέντρο εξυπηρέτησης βοηθά τους πελάτες με προβλήματα, παρέχοντας γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις. Μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να μειώσει τα ερωτήματά τους.

    Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

    Start Free Trial x