Χρειάζεστε μια εναλλακτική λύση για το Help Scout;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική για το Help Scout στην αγορά.

  • ✓ Δεν υπάρχει χρέωση εγκατάστασης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση οποιαδήποτε στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Εάν ψάχνετε για μια ισχυρή εναλλακτική λύση του Help Scout, τότε το LiveAgent είναι μια εξαιρετική επιλογή. Απεριόριστα mailboxes και πάνω από 175 δυνατότητες κέντρου εξυπηρέτησης θα εξασφαλίσουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία στην παροχή υποστήριξης πελατών.

Μεταβείτε από το Help Scout στο LiveAgent σε λίγα λεπτά. Προσφέρουμε μια βοηθητική μεταφορά από το Help Scout που θα εισαγάγει όλα τα δεδομένα σας από το Help Scout στο LiveAgent. Είναι δωρεάν και διαρκεί μόνο 5 λεπτά.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Help Scout έναντι LiveAgent με μια ματιά

Δυνατότητες Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική υποστήριξη πελατών δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Help Scout
Καρτέλες
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταγράφει αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
Το Help Scout προσφέρει καρτέλες.
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Το Help Scout προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Τηλεφωνικό κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας την αυτόματη διανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Το Help Scout δεν προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να αποκτήσουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες και στο περιεχόμενο της βάσης γνώσεων.
Το LiveAgent προσφέρει πύλη αυτοεξυπηρέτησης.
Το Help Scout προσφέρει πύλη αυτοεξυπηρέτησης.
Facebook
Μια ενσωμάτωση στο Facebook που ανακτά όλα τα σχόλια και αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το Help Scout προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Twitter
Μια ενσωμάτωση Twitter που ανακτά όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε tweet απευθείας από το λογισμικό.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
Το Help Scout προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
Instagram
Μια ενσωμάτωση στο Instagram που ανακτά όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Το Help Scout προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Viber
Μια ενσωμάτωση Viber που ανακτά όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν και να μεταδίδουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
Το Help Scout προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
WhatsApp
Οι ενσωματώσεις WhatsApp με κέντρα εξυπηρέτησης βοήθειας επιτρέπουν στους χρήστες να απαντούν σε οποιαδήποτε μηνύματα WhatsApp σε ένα σύστημα καρτελώμ πολλαπλών καναλιών και να τα αντιμετωπίζουν όπως κάθε άλλη καρτέλα υποστήριξης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο WhatsApp.
Το Help Scout προσφέρει ενσωμάτωση στο WhatsApp.
Βάση Γνώσης
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνών ερωτήσεων και άρθρων.
Το LiveAgent προσφέρει βάση γνώσης.
Το Help Scout προσφέρει βάση γνώσης.
Φόρουμ Πελατών
Ένας διαδικτυακός πίνακας συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται ακριβώς στη βάση γνώσεων σας.
Το LiveAgent προσφέρει φόρουμ πελατών.
Το Help Scout δεν προσφέρει φόρουμ πελατών.
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασιών που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
Το Help Scout προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API.
Το Help Scout προσφέρει λειτουργίες API.
Διαδραστική φωνητική απόκριση (IVR)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εισερχόμενους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες IVR.
Το Help Scout δεν προσφέρει δυνατότητες IVR.
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Το Help Scout δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Οι καρτέλες δεν λήγουν ούτε διαγράφονται-- μπορείτε να τις δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Το Help Scout προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Απεριόριστοι ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστότοπων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
Το Help Scout προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
Απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Το Help Scout προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Απεριόριστες καρτέλες/mail
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και καρτελών.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Το Help Scout δεν προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Απεριόριστη καταγραφή κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε και αναπαράγετε την ηχογράφηση ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Το Help Scout δεν προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Απεριόριστη υποστήριξη 24/7
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό του αριθμού των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
Το Help Scout δεν προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
Person deciding between two solutions

Ισχυρή εναλλακτική για το Help Scout

Βοηθήστε τους πελάτες σας μέσω email, ζωντανής συνομιλίας, τηλεφώνου, κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, πύλης πελατών και διαχειριστείτε όλα τα αιτήματα σε ένα μέρος. Απεριόριστα mailboxes, αυτοματισμοί, κανόνες, κουμπιά συνομιλίας και περισσότερες από 175 δυνατότητες καρτελών είναι έτοιμες για εσάς στο LiveAgent.

Είμαστε πολύγλωσσοι

Το λογισμικό μας είναι πολύγλωσσο. Το LiveAgent είναι διαθέσιμο σε 43 διαφορετικές γλωσσικές μεταφράσεις (κάποιες μερικώς) και υποστηρίζει προσαρμόσιμα widgets γλωσσών. Μην αφήνετε τις ξένες γλώσσες να δημιουργήσουν εμπόδια ανάμεσα σας και τους πελάτες σας. Σας υποστηρίζουμε.

Multilingual support in LiveAgent

Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Μάθετε πώς το LiveAgent ξεχωρίζει από άλλες εναλλακτικές

Βελτιωμένη ικανοποίηση

Το LiveAgent βοηθά στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τη βελτίωση των ποσοστών μετατροπής.

Αυξημένη παραγωγικότητα

Μειώστε το χρόνο εργασίας των αντιπροσώπων σας και επιλύστε περισσότερα ερωτήματα πελατών.

Πλούσιο σε δυνατότητες

Με περισσότερες από 175 δυνατότητες κέντρου εξυπηρέτησης, η παροχή υποστήριξης θα είναι παιχνιδάκι.

The fastest live chat on the market

Το γρηγορότερο widget συνομιλίας

Αν ψάχνετε για μια εναλλακτική λύση του Help Scout και η ταχύτητα είναι μια μέτρηση που είναι σημαντική για εσάς, τότε το LiveAgent μπορεί να είναι αυτό που ψάχνετε. Το LiveAgent είναι υπερήφανο για το πιο γρήγορο widget συνομιλίας στην αγορά – εμφανίζεται μέσα σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα.

Ένα γρήγορο widget συνομιλίας είναι ο τρόπος να μετατρέψετε έναν επισκέπτη ιστότοπου σε έναν πελάτη αποτελεσματικά. Σύμφωνα με έκθεση της eMarketer, 35% περισσότεροι άνθρωποι έκαναν αγορές online μετά από χρήση της ζωντανής συνομιλίας. Αυτό συμβαίνει επειδή οι πελάτες μπορούν να έχουν απαντήσεις σε ερωτήματά τους άμεσα πριν από την αγορά τους.

Γιατί το LiveAgent;

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και με τη #1 βαθμολογία, γι’ αυτό είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση στο Help Scout.

Με την υποστήριξη πελατών 24/7 και τη δωρεάν ρύθμιση white glove, το νέο σας κέντρο εξυπηρέτησης θα είναι έτοιμο σε λίγα μόλις λεπτά. Ξεκινήστε να μειώνετε τον μέσο χρόνο απόκρισης των πελατών σας. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών και συγκρίνετε το LiveAgent με το Help Scout.

Ready to switch to LiveAgent

Σύγκριση LiveAgent έναντι Help Scout

Ελέγξτε και συγκρίνετε τις βαθμολογίες μας βασισμένες στις αξιολογήσεις πελατών στο G2

LiveAgent vs Help Scout g2 comparison

Ισχύει από 18/12/2019

Δείτε γιατί εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Συγκρίνετε μας με ένα διαφορετικό λογισμικό

Θέλετε να δείτε πώς συγκρινόμαστε με άλλες δημοφιλείς λύσεις; Ελέγξτε τις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

    Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική λύση του Help Scout
    Το LiveAgent θα επισημάνει αυτόματα αυτές τις καρτέλες και θα τις ταξινομήσει βάσει προτεραιότητας. Η κατάσταση καρτέλας ονομάζεται επίσης στάδιο καρτέλας.

    Κατάσταση καρτέλας

    Ο υποστηρικτής επωνυμίας διαδίδει την επωνυμία με κοινωνική επιρροή. Το LiveAgent παρέχει λύσεις διαχείρισης παραπόνων, email και τηλεφωνικών κέντρων. Επίσης, παρέχει υποστήριξη και επισυνάψεις σε άρθρα.

    Βελτιώστε τη λειτουργική σας αποτελεσματικότητα ενσωματώνοντας απρόσκοπτα το LCRcom με το LiveAgent. Βελτιώστε τις ροές εργασιών επικοινωνίας με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη εξυπηρέτηση και αυξημένη λειτουργική παραγωγικότητα.

    LCRcom Grupo Aire

    Η LCRcom ενσωματώνεται στο Grupo Aire και προσφέρει καινοτόμες λ

    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Ανάπτυξη

    Οι πελάτες είναι ουσιαστικοί για τις πωλήσεις. Η LiveAgent προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις και ενημερώσεις στο σύστημά της.

    Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

    Κανάλι υποστήριξης

    Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

    Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους).

    Υποστήριξη λογισμικού

    Η υποστήριξη λογισμικού παρέχει τεχνική βοήθεια μετά την πώληση για επίλυση προβλημάτων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής γλώσσας.

    Το κέντρο εξυπηρέτησης (που ονομάζεται επίσης portal Γνωσιακής Βάσης/Πελατών) είναι ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία για να βοηθήσει τους πελάτες με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

    Κέντρο εξυπηρέτησης

    Το κέντρο εξυπηρέτησης βοηθά τους πελάτες με προβλήματα, παρέχοντας γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις. Μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να μειώσει τα ερωτήματά τους.

    Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

    Start Free Trial x