Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το HelpCrunch;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση του HelpCrunch στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Το HelpCrunch είναι ένα εξαιρετικό λογισμικό κέντρου υποστήριξης, αλλά ίσως θέλετε να δοκιμάσετε κάτι άλλο. Το LiveAgent κάνει περισσότερα από μια απλή ζωντανή συνομιλία. Συνδέστε το email, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη βάση γνώσεων και τον εξοπλισμό κλήσεων για να παρέχετε πλήρη εξυπηρέτηση στους πελάτες σας.

Το LiveAgent διαθέτει περισσότερες από 175 δυνατότητες, περισσότερες από 40 ενσωματώσεις και μια εξαιρετική τιμή για να σας προσφέρει τον καλύτερο τρόπο να επικοινωνήσετε με τους πελάτες σας.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

HelpCrunch έναντι LiveAgent με μια ματιά

Δυνατότητες Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική υποστήριξη πελατών δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
HelpCrunch
Καρτέλες
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταγράφει αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
Το HelpCrunch προσφέρει καρτέλες.
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Το HelpCrunch προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Τηλεφωνικό κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας την αυτόματη διανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να αποκτήσουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες και στο περιεχόμενο της βάσης γνώσεων.
Το LiveAgent προσφέρει πύλη αυτοεξυπηρέτησης.
Το HelpCrunch προσφέρει πύλη αυτοεξυπηρέτησης.
Facebook
Μια ενσωμάτωση στο Facebook που ανακτά όλα τα σχόλια και αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Twitter
Μια ενσωμάτωση Twitter που ανακτά όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε tweet απευθείας από το λογισμικό.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
Instagram
Μια ενσωμάτωση στο Instagram που ανακτά όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Viber
Μια ενσωμάτωση Viber που ανακτά όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν και να μεταδίδουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
WhatsApp
Οι ενσωματώσεις WhatsApp με κέντρα εξυπηρέτησης βοήθειας επιτρέπουν στους χρήστες να απαντούν σε οποιαδήποτε μηνύματα WhatsApp σε ένα σύστημα καρτελώμ πολλαπλών καναλιών και να τα αντιμετωπίζουν όπως κάθε άλλη καρτέλα υποστήριξης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο WhatsApp.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο WhatsApp.
Βάση Γνώσης
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνών ερωτήσεων και άρθρων.
Το LiveAgent προσφέρει βάση γνώσης.
Το HelpCrunch προσφέρει βάση γνώσης.
Φόρουμ Πελατών
Ένας διαδικτυακός πίνακας συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται ακριβώς στη βάση γνώσεων σας.
Το LiveAgent προσφέρει φόρουμ πελατών.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει φόρουμ πελατών.
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασιών που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API.
Το HelpCrunch προσφέρει λειτουργίες API.
Διαδραστική φωνητική απόκριση (IVR)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εισερχόμενους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες IVR.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει δυνατότητες IVR.
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Οι καρτέλες δεν λήγουν ούτε διαγράφονται-- μπορείτε να τις δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Απεριόριστοι ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστότοπων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
Το HelpCrunch προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
Απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Απεριόριστες καρτέλες/mail
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και καρτελών.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Απεριόριστη καταγραφή κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε και αναπαράγετε την ηχογράφηση ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Το HelpCrunch δεν προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Απεριόριστη υποστήριξη 24/7
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό του αριθμού των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
Το HelpCrunch προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
Person deciding between two solutions

Ισχυρή εναλλακτική του HelpCrunch

Η υποστήριξη πελατών θα πρέπει να αφορά την παροχή πολλών τρόπων στους πελάτες σας για να συνδεθούν μαζί σας. Αυξήστε την αφοσίωση των πελατών σας και βοηθήστε τους μέσω οποιουδήποτε καναλιού, είτε πρόκειται για ζωντανή συνομιλία είτε για Instagram, με το ισχυρό λογισμικό υποστήριξης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης του LiveAgent.

Το LiveAgent έχει τρία προγράμματα επί πληρωμή που σας προσφέρουν ακριβώς αυτό που χρειάζεστε για να καλύψετε τα πάντα. Ένα αξιόπιστο σύστημα καρτελών θα φροντίσει να οργανώσει όλη την επικοινωνία και μπορείτε να εστιάσετε στα σημαντικά – να βοηθήσετε τους πελάτες σας.

Θέλετε μια γρηγορότερη ζωντανή συνομιλία;

Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα ουσιαστικό εργαλείο όσον αφορά την παροχή υποστήριξης πελατών. Δεδομένου ότι πρόκειται για άμεση επικοινωνία, η ταχύτητα πρέπει να είναι κορυφαία προτεραιότητα. Το λογισμικό διαδικτυακής συνομιλίας του LiveAgent θα σας επιτρέψει να παρέχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πελατών.

Το LiveAgent διαθέτει το ταχύτερο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά, με ταχύτητες εμφάνισης συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα. Δεν μπορείτε να βρείτε τίποτα πιο γρήγορο από αυτό. Μην αφήνετε τους θεατές της σελίδας σας να περιμένουν και μετατρέψτε τους σε πελάτες που πληρώνουν.

The fastest live chat on the market

Λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου

Εκτός από πολλές άλλες δυνατότητες, το LiveAgent υποστηρίζει επίσης την ενσωμάτωση τηλεφωνικών κέντρων. Είναι γρήγορη και εύκολη στη ρύθμιση!

Πλούσιο σε δυνατότητες

Με περισσότερες από 175 λειτουργίες που κάνουν τη ροή της εργασίας σας πιο εύκολη και πιο ευχάριστη, το LiveAgent είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό λογισμικό καρτελών κέντρου υποστήριξης.

Προσιτή τιμή

Το LiveAgent προσφέρει πολλά σε μια λογική τιμή. Επιλέξτε ένα από τα τρία πακέτα επί πληρωμή μας ή επιλέξτε ξεχωριστές λειτουργίες για να προσαρμόσετε το λογισμικό καρτελών του κέντρου εξυπηρέτησης σας.

Professional built-in call center software

Υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου

Σωστά. Εκτός από το email, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη βάση γνώσεων και τη ζωντανή συνομιλία, μπορείτε επίσης να παρέχετε υποστήριξη μέσω τηλεφωνικών κλήσεων. Είναι εύκολο.

Η διαδικασία ρύθμισης γίνεται μέσα σε λίγα λεπτά και δεν χρειάζεστε καν ειδικό εξοπλισμό για να την πραγματοποιήσετε. Πραγματοποιήστε κλήσεις μέσω του προγράμματος περιήγησης, του smartphone σας ή άλλου εξοπλισμού της επιλογής σας. Δεν υπάρχει ανάγκη για τρίτους παρόχους, το LiveAgent το φροντίζει αυτό για εσάς.

Αποκτήστε περισσότερα και εξοικονομείστε περισσότερα

Το LiveAgent διαθέτει τρία πακέτα επί πληρωμή γεμάτα με δυνατότητες που σας παρέχουν τα καλύτερα εργαλεία για την υποστήριξη πελατών. Σε περίπτωση που χρειάζεστε κάτι επιπλέον, μπορείτε να αγοράσετε ξεχωριστές λειτουργίες για να προσθέσετε αξία στο πρόγραμμα σας.

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και #1 για μικρομεσαίες επιχειρήσεις το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

Δείτε τα προγράμματα τιμολόγησης μας και μάθετε περισσότερα!

Do more customer support for less money

Δείτε γιατί εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Συγκρίνετε μας με ένα διαφορετικό λογισμικό ζωντανής συνομιλίας

Είστε περίεργοι να δείτε πώς ανταποκρινόμαστε σε άλλες δημοφιλείς λύσεις ζωντανής συνομιλίας; Ρίξτε μια ματιά στις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

    Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική λύση του HelpCrunch
    Πώς να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών της Ulta Beauty μέσω email, υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας, τηλεφωνικού αριθμού, υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης και υποστήριξης αυτοεξυπηρέτησης.

    Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Ulta Beauty

    Η εταιρία παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και λογισμικό διαχείρισης email. Επιπλέον, προσφέρει εκπαίδευση μέσω ιστολογίου, γλωσσαρίου και διαδικτυακών σεμιναρίων, καθώς και τεστ πληκτρολόγησης υπολογιστή. Υπάρχουν διαθέσιμες εναλλακτικές λύσεις περιοδείας και δυνατότητες ενσωμάτωσης. Η εταιρία παρέχει υποστήριξη μέσω πύλης υποστήριξης και προγράμματος συνεργατών.

    Οι έρευνες και οι συνεντεύξεις που συμπληρώνονται από πελάτες ονομάζονται έρευνες εξυπηρέτησης πελατών. Βοηθούν στην επίβλεψη και την παρακολούθηση της ικανοποίησης των πελατών.

    Έρευνα εξυπηρέτησης πελατών

    Η έρευνα εξυπηρέτησης πελατών βοηθά τις εταιρείες να βελτιώσουν τις υπηρεσίες και την εμπειρία των πελατών τους. Μπορεί να διανείμετε με διάφορους τρόπους.

    Συγκεντρώσαμε έναν λεπτομερή οδηγό για να σας βοηθήσουμε να βρείτε τις καλύτερες πλατφόρμες για να ξεκινήσετε την νεοφυή σας επιχείρηση.

    Λίστα ελέγχου καταλόγων για να υποβάλετε τη νεοφυή σας επιχείρηση

    Στο FinancesOnline μπορείτε να βρείτε κριτικές, μελέτες και αναφορές για διάφορα προϊόντα SaaS και B2B, όπως για παράδειγμα το LiveAgent. Μπορείτε επίσης να προτείνετε το προϊόν σας κάνοντας κλικ στο "πρότεινε το προϊόν σου" και περιμένοντας την έγκριση. Πρέπει να προσθέσετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για το προϊόν σας και να δημιουργήσετε μια καταχώριση. Επίσης, μπορείτε να κάνετε λήψη λίστας τιμολόγησης για διάφορα προϊόντα.

    Προσπαθείτε να διατηρήσετε την ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών σας στο υψηλότερο επίπεδο; Αν ναι, η λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να σας βοηθήσει με αυτό!

    Λίστα ελέγχου διασφάλισης ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών

    The article discusses how businesses can improve their customer service by setting goals, predicting and addressing issues, seeking feedback from customers, and using quality assurance checklists. It emphasizes the importance of effective communication skills and listening to customer feedback to continuously improve service quality.

    Η λίστα ελέγχου αξιολόγησης εξυπηρέτησης πελατών είναι η ευκαιρία σας να γνωρίσετε τομείς προς βελτίωση. Δώστε προσοχή στις προτάσεις των πελατών σας.

    Λίστα ελέγχου αξιολόγησης εξυπηρέτησης πελατών

    Η αξιολόγηση της εξυπηρέτησης πελατών παρέχει ένα πλαίσιο για τη βελτίωση της επικοινωνίας και συνεργασίας στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, καθορίζοντας σαφείς προσδοκίες. Αντίγραφα αλληλογραφίας μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αξιολόγηση και οργανωτικές συναντήσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την καθορισμό των προσδοκιών.

    Οι σημαντικές πωλήσεις έρχονται; Ετοιμαστείτε με το πρότυπο προγραμματισμού πριν από την κλήση και κλείστε τη συμφωνία.

    Πρότυπο προγραμματισμού πριν από την κλήση

    Η συμβουλή είναι να δημιουργήσετε πρότυπα προγραμματισμού πριν από την κλήση και να συμπεριλάβετε τον τίτλο της συνάντησης στη γραμμή θέματος των σημειώσεων, ώστε όλοι να μπορούν να τα βρουν εύκολα. Προτείνεται να δημιουργήσετε μια λίστα βασικών ερωτήσεων για κάθε συνάντηση και να δημιουργήσετε μια ατζέντα για να είστε εστιασμένοι.

    Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

    Start Free Trial x