Αναζητάτε μια εναλλακτική του Jira;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση του Jira στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Αναζητάτε έναν νέο τρόπο παρακολούθησης προβλημάτων πελατών; Το LiveAgent είναι η απόλυτη λύση κέντρου υποστήριξης για την επιχείρησή σας.

Ένα αξιόπιστο σύστημα καρτελών, κάλυψη μεγάλου αριθμού καναλιών επικοινωνίας, χρήσιμες λειτουργίες και ενσωματώσεις καθιστούν το LiveAgent τη σωστή επιλογή.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταβαίνουν στο LiveAgent

Βελτιωμένη Ικανοποίηση

Το LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών και βελτιώνει τα ποσοστά μετατροπών.

Αυξημένη Παραγωγικότητα

Μειώστε τον χρόνο εργασίας των αντιπροσώπων σας και λύστε περισσότερες απορίες πελατών χάρη στα συγκεντρωτικά εισερχόμενά μας.

Πλούσιο σε δυνατότητες

Πάνω από 175+ λειτουργίες για να κάνετε τη ροή της εργασίας σας πιο εύκολη και πιο ευχάριστη.

Jira έναντι LiveAgent με μια ματιά

Δυνατότητες Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική υποστήριξη πελατών δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Jira
Καρτέλες
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταγράφει αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
Το Jira προσφέρει καρτέλες.
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Το Jira δεν προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Tηλεφωνικό Kέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας την αυτόματη διανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Το Jira δεν προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να αποκτήσουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες και στο περιεχόμενο της βάσης γνώσεων.
Το LiveAgent προσφέρει πύλη αυτοεξυπηρέτησης.
Το Jira προσφέρει πύλη αυτοεξυπηρέτησης.
Facebook
Μια ενσωμάτωση στο Facebook που ανακτά όλα τα σχόλια και αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το Jira δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Twitter
Μια ενσωμάτωση Twitter που ανακτά όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε tweet απευθείας από το λογισμικό.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
Το Jira προσφέρει ενσωμάτωση στο Twitter.
Instagram
Μια ενσωμάτωση στο Instagram που ανακτά όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Το Jira δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Viber
Μια ενσωμάτωση Viber που ανακτά όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν και να μεταδίδουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
Το Jira δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Viber.
WhatsApp
Οι ενσωματώσεις WhatsApp με κέντρα εξυπηρέτησης βοήθειας επιτρέπουν στους χρήστες να απαντούν σε οποιαδήποτε μηνύματα WhatsApp σε ένα σύστημα καρτελώμ πολλαπλών καναλιών και να τα αντιμετωπίζουν όπως κάθε άλλη καρτέλα υποστήριξης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο WhatsApp.
Το Jira προσφέρει ενσωμάτωση στο WhatsApp.
Βάση Γνώσης
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνών ερωτήσεων και άρθρων.
Το LiveAgent προσφέρει βάση γνώσης.
Το Jira δεν προσφέρει βάση γνώσης.
Φόρουμ Πελατών
Ένας διαδικτυακός πίνακας συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται ακριβώς στη βάση γνώσεων σας.
Το LiveAgent προσφέρει φόρουμ πελατών.
Το Jira προσφέρει φόρουμ πελατών.
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασιών που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
Το Jira προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API.
Το Jira προσφέρει λειτουργίες API.
Διαδραστική φωνητική απόκριση (IVR)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εισερχόμενους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες IVR.
Το Jira δεν προσφέρει δυνατότητες IVR.
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Το Jira δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Οι καρτέλες δεν λήγουν ούτε διαγράφονται-- μπορείτε να τις δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Το Jira προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Απεριόριστοι ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστότοπων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
Το Jira δεν προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
Απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Το Jira δεν προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Απεριόριστες καρτέλες/mail
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και καρτελών.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Το Jira προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Απεριόριστη καταγραφή κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε και αναπαράγετε την ηχογράφηση ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Το Jira δεν προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Απεριόριστη υποστήριξη 24/7
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό του αριθμού των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
Το Jira προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
app installation - illustration

Ισχυρή εναλλακτική του Jira

Σε περίπτωση που θέλετε να παρέχετε υποστήριξη με ένα διαφορετικό και αξιόπιστο εργαλείο, το LiveAgent σας υποστηρίζει. Λειτουργεί ως μια ισχυρή εναλλακτική λύση του Jira και ακόμη και του ZenDesk.

Το LiveAgent διευρύνει την επικοινωνία σας μέσω πολλαπλών καναλιών, όπως email, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter και Instagram), τηλεφωνικό κέντρο και βάση γνώσεων. Γιατί να συμβιβαστείτε με λιγότερα;

Γίνετε κοινωνικοί

Οι άνθρωποι γίνονται όλο και περισσότερα κοινωνικοί στο διαδίκτυο καθημερινά, επομένως είναι σημαντικό να παρέχετε υποστήριξη μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όχι μόνο μέσω των παραδοσιακών καναλιών.

Το LiveAgent είναι περήφανο που είναι μια από τις λίγες λύσεις κέντρου εξυπηρέτησης που καλύπτουν όχι μόνο το Facebook, το Twitter και το Instagram αλλά και το Viber και το WhatsApp. Το LiveAgent καλύπτει μεγάλο αριθμό καναλιών, επομένως δεν χρειάζεται να απευθυνθείτε ξεχωριστά σε αυτά. Παρέχετε καλύτερη υποστήριξη με το LiveAgent.

social notifications - illustration
Savings illustration

Όλα σε μια εκπληκτική τιμή

Αποκτήστε όλα τα καλύτερα εργαλεία και δυνατότητες σε εξαιρετική τιμή. Το LiveAgent έχει τρία προσιτά προγράμματα που είναι γεμάτα με όλα όσα χρειάζεστε για να παρέχετε καλύτερη υποστήριξη.

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε αυτό που σας ταιριάζει καλύτερα. Δείτε τα επί πληρωμή πακέτα μας και μάθετε περισσότερα.

Δείτε γιατί εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

winners illustration

Αναζητάτε μια καλύτερη λύση λογισμικού κέντρου εξυπηρέτηση;

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και το #1 για μικρομεσαίες επιχειρήσεις το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

Συγκρίνετέ μας με ένα διαφορετικό λογισμικό

Θέλετε να δείτε πώς ανταποκρινόμαστε σε άλλες δημοφιλείς λύσεις λογισμικού; Ρίξτε μια ματιά στις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

    Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική λύση του Jira
    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Ψάχνετε για τη σωστή  εναλλακτική λύση του Genesys;

    Το LiveAgent είναι εξαιρετικό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών που βελτιώνει την τμηματοποίηση πελατών και αυξάνει την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων. Προσφέρει διάφορες λειτουργίες όπως συνομιλία, email, τηλεφωνικό κέντρο και πολλά ακόμα, ενσωματώνοντας πολλές άλλες εφαρμογές που χρησιμοποιούνται καθημερινά. Είναι προσιτό και παρέχει τη βέλτιστη λύση για την εξυπηρέτηση των πελατών σας.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Αναζητάτε μια εναλλακτική του Gorgias;

    Το LiveAgent είναι μια οικονομική λύση που βοηθά στη διαχείριση αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών. Προτείνεται ως εναλλακτική λύση στο Kayako με βελτιωμένη λειτουργικότητα και προστιθέμενη αξία για τους πελάτες. Οι εκπρόσωποι μας μπορούν να προσφέρουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη, ενώ η χρήση του LiveAgent αύξησε τον χρόνο απόκρισης κατά 60% και το ποσοστό μετατροπής πελατών κατά 325%.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Αναζητάτε μια εναλλακτική του Front;

    LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών και βελτιώνει τα ποσοστά μετατροπών, μειώνει τον χρόνο εργασίας των αντιπροσώπων και προσφέρει πάνω από 175 λειτουργίες για εύκολη και ευχάριστη ροή εργασιών. Αυτοί είναι οι λόγοι που οδηγούν τις εταιρείες στο LiveAgent.

    Πώς να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών της BlackRock μέσω email, υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας, αριθμό τηλεφώνου, υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης και υποστήριξη αυτοεξυπηρέτησης.

    Επαφές κέντρου εξυπηρέτησης BlackRock

    Η εταιρία παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και διαχείριση email. Παρέχει επίσης εκπαίδευση και υποστήριξη πελατών.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το HelpCrunch;

    LiveAgent είναι μια επαγγελματική πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών που προσφέρει λογισμικό VoIP, τηλεφωνικά συστήματα, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης και άλλα. Περιλαμβάνει επίσης συστήματα διαχείρισης παραπόνων, πύλες πελατών και διαχείριση email. Η εταιρεία προσφέρει ένα πρόγραμμα συνεργατών και έχει βραβευθεί για την ποιότητα των υπηρεσιών της. Οι χρήστες μπορούν να ξεκινήσουν μια δωρεάν δοκιμή με το LiveAgent.

    Η μεταφορά από το HelpScout στο LiveAgent είναι πολύ εύκολη. Ακολουθήστε τον βήμα προς βήμα οδηγό μας ή επικοινωνήστε μαζί μας για να λάβετε βοήθεια.

    Μετάβαση από το Help Scout στο LiveAgent;

    Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών απαιτεί πρόβλεψη και υπέρβαση προσδοκιών. Η εμπειρία πελάτη επιτρέπει την ανάπτυξη καλύτερης τεχνολογίας. Το LiveAgent παρέχει λειτουργίες για βελτιστοποίηση επιχείρησης.

    Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

    Start Free Trial x