Πείτε αντίο στο αργό, παρωχημένο λογισμικό

Κάντε την αλλαγή στο LiveAgent & και θα μετεγκαταστήσουμε τα δεδομένα σας από το OTRS δωρεάν.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Used by
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Σκέφτεστε τη μετεγκατάσταση από το OTRS;

Μπορούμε να σας βοηθήσουμε με την εγκατάσταση και τη μετάβαση στο νέο σας λογισμικό υπηρεσίας βοήθειας LiveAgent από οποιαδήποτε έκδοση OTRS. Εξοικονομήστε χρόνο και αποθηκεύστε τα αρχεία σας με τη βοήθεια της ομάδας υποστήριξής μας και μεταβείτε στη νέα λύση εξυπηρέτησης πελατών σήμερα ή δοκιμάστε τη δωρεάν για 14 ημέρες.

  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022

OTRS vs LiveAgent σύγκριση

Features Liveagent OTRS
Ticketing
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing.
OTRS offers ticketing.
Live Chat
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat.
OTRS offers Live Chat.
Call Center
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center.
OTRS doesn't offer Call Center.
Self-Service
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal.
OTRS offers self-service portal.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
OTRS offers a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
OTRS offers a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Instagram integration.
OTRS doesn't offer a Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
OTRS doesn't offer a Viber integration.
Knowledge Base
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base.
OTRS offers knowledge base.
Customer Forum
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum.
OTRS doesn't offer customer forum.
Automation and Rules
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules.
OTRS offers automation and rules.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions.
OTRS offers API functions.
Interactive Voice Response (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
OTRS doesn't offer IVR features.
Video Calls
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
OTRS doesn't offer video calls.
Unlimited History
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history.
OTRS doesn't offer unlimited history.
Unlimited Websites
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites.
OTRS doesn't offer unlimited websites.
Unlimited Chat Buttons
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
OTRS doesn't offer unlimited chat buttons.
Unlimited Tickets/Mails
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails.
OTRS doesn't offer unlimited tickets/mails.
Unlimited Call Recording
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
OTRS doesn't offer unlimited call recording.
Unlimited 24/7 Support
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support.
OTRS offers unlimited 24/7 support.
Agents in Help desk software - LiveAgent

Εισαγωγή δεδομένων με την προσθήκη LiveAgent

Η μετεγκατάσταση από το OTRS είναι εύκολη με την προσθήκη μετεγκατάστασης του LiveAgent. Αυτή η προσθήκη περιλαμβάνεται στην εγκατάσταση υπηρεσίας βοήθειας του LiveAgent και θα εισαγάγει όλες τις καρτέλες σας και άλλα εφεδρικά αρχεία από την πηγή.

Αυτές είναι οι παροχές που λαμβάνετε από έναν πάροχο όταν κάνετε μετεγκατάσταση στο LiveAgent

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Δωρεάν μετεγκατάσταση με τη βοήθειά μας

Εναλλακτικά, μπορούμε να αναλάβουμε την μετεγκατάσταση για εσάς και να μεταφέρουμε όλες τις καρτέλες με τα email και τα αρχεία σας. Αυτό θα σας εξοικονομήσει χρόνο ενώ εσείς εξοικειώνεστε με το LiveAgent ή απλά καθίστε πίσω και χαλαρώστε ενώ εμείς μεταφέρουμε τα πάντα για εσάς.

Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Τι είδους δεδομένα θέλετε να μετεγκαταστήσετε;

Αιτήματα

Μεταφέρετε όλες τις συνομιλίες πελατών σας σε ένα μοναδικό μέρος για εισερχόμενα

Άνθρωποι

Εισαγάγετε τα πάντα από τον κατάλογο επαφών, τους χρήστες OTRS και τους εκπροσώπους

Ετικέτες

Ένα πλήρες αντίγραφο ασφαλείας των ετικετών σας για να διασφαλιστεί η σωστή λειτουργία της εξυπηρέτησης πελατών σας

Παροχή σχετικών υπηρεσιών στους πελάτες με το κατάλληλο σύνολο εργαλείων

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Συνδέστε όλους τους λογαρισμούς σας στα social media με το λογισμικό κέντρου επαφών μας για να βελτιώσετε την παραγωγικότητα των εκπροσώπων και να διασφαλίσετε τα δεδομένα των πελατών. Το λογισμικό υπηρεσίας βοήθειας LiveAgent αλληλεπιδρά με το Instagram, το Twitter, το Facebook, το Facebook Messenger και το Viber.

Live chat connections

Το λογισμικό υπηρεσίας βοήθειας LiveAgent διαθέτει τα ταχύτερα γραφικά στοιχεία live συνομιλίας στην αγορά. Μετατρέψτε τους επισκέπτες του ιστότοπου σε πελάτες μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Προσεγγίστε ενεργητικά, προσφέρετε εξατομικευμένη και πεπειραμένη βοήθεια και απολαύστε τη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών σας, ενώ παράλληλα οι πωλήσεις αυξάνονται.

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Προβάλετε όλα τα ερωτήματα των πελατών σε μια κεντρική επιφάνεια εργασίας omnichannel για εκπροσώπους με το λογισμικό έκδοσης αιτημάτων μας. Εκχωρήστε αιτήματα σε διαφορετικά τμήματα και εκπροσώπους και οργανώστε κάθε ερώτημα σύμφωνα με ετικέτες, προτεραιότητα ή ημερομηνία λήψης. Παρακολουθήστε τη διαδρομή επίλυσης προβλημάτων κάθε πελάτη από την αρχή έως το τέλος, σε διαφορετικά κανάλια υποστήριξης και σε ένα περιβάλλον πλούσιο σε περιεχόμενο με την υβριδική ροή δελτίων.

Customer portal software - LiveAgent

Δημιουργήστε και διαμορφώστε τη δική σας γνωσιακή βάση χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG (What You See Is What You Get). Βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών σας παρέχοντας τους εργαλεία αυτοβοήθειας, όπως άρθρα με οδηγίες, συχνές ερωτήσεις ή φόρουμ κοινότητας.

Merge customer tickets in Help desk software - LiveAgent

Είστε έτοιμοι να κάνετε μετεγκατάσταση στο νέο εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών σας;

Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή και χρησιμοποιήστε την προσθήκη μετεγκατάστασης για να μεταφέρετε όλα τα αρχεία σας. Ταυτόχρονα μπορείτε να εξοικειωθείτε με το σύνολο εργαλείων μας καθώς το σύστημα μετεγκατάστασης εισαγάγει όλα τα δεδομένα και τις καρτέλες σας.

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Σχετικά Άρθρα μεΜετεγκατάσταση OTRS
Videos - Pos Na Rythmisete Kanones Sto Liveagent

Πώς να ρυθμίσετε Κανόνες στο LiveAgent

Videos - Pos Na Rythmisete Kanones Sto Liveagent

Η ζωντανή συνομιλία, γνωστή και ως λογισμικό ζωντανής συνομιλίας, είναι ένα διαδικτυακό εργαλείο επικοινωνίας που σας επιτρέπει να συνομιλείτε με τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας σε πραγματικό χρόνο.

Ζωντανή συνομιλία

Βελτιώστε την ικανοποίηση πελατών μέσω του LiveAgent και της ρύθμισης ΣΕΥ. Επικοινωνήστε για ένα demo και εξασφαλίστε έγκαιρη υποστήριξη.

Λάβετε μια τέλεια επισκόπηση συνομιλιών και δείτε όλους τους επισκέπτες που περιηγούνται στον ιστότοπό σας σε χάρτη. Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας με το LiveAgent. Διαβάστε για αυτό τώρα.

Επισκόπηση συνομιλιών

Η δημιουργία πελατοκεντρικού προσανατολισμού είναι κρίσιμη για την βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και την αφοσίωσή τους. Οι επαφές με τους πελάτες και οι ιστορίες εμπειριών τους μπορούν να ενισχύσουν την καινοτομία και την ικανοποίηση. Το LiveAgent προσφέρει επίσης σημαντικές πληροφορίες για τους διαδικτυακούς επισκέπτες και επιτρέπει την προληπτική επικοινωνία.

Χρησιμοποιήστε ετικέτες για να προσθέσετε περισσότερο περιεχόμενο και πληροφορίες στις καρτέλες σας. Να είστε ευέλικτοι και δημιουργικοί όσο θέλετε να βελτιώσετε τη δομή οργάνωσης των καρτελών σας.

Αναφορές ετικετών

Οι ετικέτες σας παρέχουν ευελιξία για τη διαχείριση και προσαρμογή της ροής εργασιών υποστήριξης. Προσθέστε, τροποποιήστε και φιλτράρετε ετικέτες για προσαρμοσμένες ροές εργασίας και αναφορές.

Οργανώστε τους πελάτες σας ανά Εταιρεία και παρακολουθήστε τα αιτήματα των εταιρειών. Δοκιμάστε αυτή τη λειτουργία του LiveAgent - συλλογή των Επαφών σας.

Εταιρείες

Το LiveAgent είναι μια οικονομική λύση υποστήριξης πελατών με διάφορα κανάλια επικοινωνίας, που εντυπωσιάζει τους χρήστες και βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών.

Η ενοποιημένη συνομιλία είναι το μέρος όπου είναι ορατό στον εκπρόσωπο με τον οποίο συνομιλείτε, ολόκληρο το ιστορικό της εμπειρίας εξυπηρέτησης πελατών που είχατε με μια εταιρεία.

Ενοποιημένες συνομιλίες

Εκπαιδεύστε τις ομάδες σας στην επικοινωνία με την εμπειρία των πελατών για δημιουργία δωρεάν λογαριασμού στο LiveAgent. Αν οι υπάλληλοι του τηλεφωνικού κέντρου ήταν ειλικρινείς, υπογραμμίζεται η σημασία της άμεσης επικοινωνίας και του σεβασμού προς τους εξυπηρετητές πελατών. Για αποτελεσματική επικοινωνία σε τηλεφωνικά κέντρα, αποφεύγετε τις λέξεις πλήρωσης και την αρνητική γλώσσα, ενώ χρησιμοποιείτε φράσεις κατανόησης και προθυμίας.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo