Η δημιουργία πελατοκεντρικού προσανατολισμού είναι κρίσιμη για την βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και την αφοσίωσή τους. Οι επαφές με τους πελάτες και οι ιστορίες εμπειριών τους μπορούν να ενισχύσουν την καινοτομία και την ικανοποίηση. Το LiveAgent προσφέρει επίσης σημαντικές πληροφορίες για τους διαδικτυακούς επισκέπτες και επιτρέπει την προληπτική επικοινωνία.
Εκπαιδεύστε τις ομάδες σας στην επικοινωνία με την εμπειρία των πελατών για δημιουργία δωρεάν λογαριασμού στο LiveAgent. Αν οι υπάλληλοι του τηλεφωνικού κέντρου ήταν ειλικρινείς, υπογραμμίζεται η σημασία της άμεσης επικοινωνίας και του σεβασμού προς τους εξυπηρετητές πελατών. Για αποτελεσματική επικοινωνία σε τηλεφωνικά κέντρα, αποφεύγετε τις λέξεις πλήρωσης και την αρνητική γλώσσα, ενώ χρησιμοποιείτε φράσεις κατανόησης και προθυμίας.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες