Το ιδανικό λογισμικό εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων

Ενισχύστε τις προσπάθειες πωλήσεων και μάρκετινγκ με την ολοκληρωμένη λύση εξερχόμενου τηλεφωνικού κέντρου CRM μας.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Πουλήστε περισσότερα με το λογισμικό εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων

Υποστηρίξτε τους πελάτες σας προορατικά, επικοινωνώντας μαζί τους με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων, βελτιώνοντας τις σχέσεις με τους πελάτες, βελτιστοποιώντας τις εξερχόμενες αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες και δημιουργώντας περισσότερες ευκαιρίες πώλησης. Με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent, μπορείτε να διαχειριστείτε εύκολα και αποτελεσματικά την εξερχόμενη επικοινωνία με τους πελάτες, απευθείας από το γραφείο βοήθειας. Μια μελέτη της inContact αποκάλυψε ότι η πλειοψηφία των καταναλωτών είναι στην πραγματικότητα ανοιχτή στην προορατική επικοινωνία από τις εταιρείες. Στην πραγματικότητα, το 73% εκείνων που είχαν μια θετική εμπειρία με μια εισερχόμενη κλήση από μια επιχείρηση/πάροχο υπηρεσιών αναφέρουν ότι είχαν μια θετική αλλαγή στην αντίληψή τους για τον οργανισμό που τους καλούσε.
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Τι είναι το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων;

Σε αντίθεση με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων κλήσεων που χρησιμοποιείται από επιχειρήσεις για τη διαχείριση των εισερχόμενων κλήσεων των πελατών, το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων σας επιτρέπει να πραγματοποιείτε εξερχόμενες κλήσεις προς δυνητικούς, μελλοντικούς ή τρέχοντες πελάτες. Οι εξερχόμενες κλήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν για διάφορους λόγους, όπως η προορατική υποστήριξη πελατών, η διασταυρούμενη πώληση ή η πώληση σε υπάρχοντες πελάτες, η διεξαγωγή έρευνας κ.λπ.

Η πλειονότητα των σημερινών λύσεων λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου συνδυάζει τη λειτουργικότητα των εξερχόμενων και των εισερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων. Η επιλογή της καλύτερης λύσης τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων συνήθως εξαρτάται από την επιλογή του εργαλείου με το καταλληλότερο σύνολο χαρακτηριστικών.

Ακολουθήστε μια προορατική προσέγγιση στην επικοινωνία με τους πελάτες με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων

Προορατική υποστήριξη πελατών

Προσφέρετε προορατική υποστήριξη και επικοινωνήστε με τους πελάτες σας προτού καν χρειαστεί να ζητήσουν βοήθεια.

Clock icon

Ανανεώσεις προϊόντων ή υπηρεσιών

Όσον αφορά τις ανανεώσεις, μια έγκαιρη τηλεφωνική κλήση μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αποτρέψουν την απώλεια πελατών.

Αύξηση αξίας πελάτη και διασταυρούμενες πωλήσεις

Επεκτείνετε τις προσφορές σας σε υπάρχοντες πελάτες με την αύξηση της αξίας του πελάτη ή τις διασταυρούμενες πωλήσεις σχετικών προϊόντων.

Όλες οι δυνατότητες εξερχόμενων κλήσεων σε ένα λογισμικό

Με ισχυρές δυνατότητες λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων, το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την επικοινωνία με τους πελάτες, να βελτιώσετε την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητα των ομάδων υποστήριξης πελατών σας και να ενισχύσετε την ικανοποίηση των πελατών. Συνδέστε οποιονδήποτε πάροχο VOIP, εγκαταστήστε έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων, δημιουργήστε προσαρμοσμένα δέντρα IVR, διαχειριστείτε εύκολα αναπάντητες κλήσεις, αποθηκεύστε απεριόριστες καταγραφές κλήσεων, λάβετε κλήσεις από την ιστοσελίδα σας και ενεργοποιήστε τις βιντεοκλήσεις με συνομιλία – όλα μέσα από το LiveAgent.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand
Woman sitting in front of the desk thinking about the right solution

Λύση εξερχόμενου τηλεφωνικού κέντρου σε πολυκαναλικό κέντρο εξυπηρέτησης

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου είναι ένα μόνο μέρος της πλατφόρμας πολυκαναλικού γραφείου βοήθειας που διαθέτει 180+ λειτουργίες, 40+ ενσωματώσεις και ατελείωτες επιλογές προσαρμογής. Το LiveAgent περιλαμβάνει ένα ισχυρό σύστημα καρτελών με αυτοματοποίηση, εγγενή ζωντανή συνομιλία, ενσωματώσεις κοινωνικών μέσων δικτύωσης και δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησης. Αφήστε τους πελάτες σας να επικοινωνήσουν μαζί σας από το κανάλι της επιλογής τους, επιτρέποντας στους εκπροσώπους σας να διαχειρίζονται αποτελεσματικά όλες τις επικοινωνίες από ένα μόνο μέρος.

Περιλαμβάνονται ενσωματώσεις

Με περισσότερες από 40+ ενσωματώσεις, μπορείτε να απλοποιήσετε και να βελτιώσετε τις εξερχόμενες επικοινωνίες με τους πελάτες σας κατά πολύ. Ενημερωθείτε για τις νέες καρτέλες ενώ ασχολείστε κάνετε τις δουλειές σας στο Slack, καταχωρήστε νέες προσφορές στο PipeDrive, κάντε τιμολογήσεις με το ChargeDesk – όλα από τον πίνακα καρτελών σας στο LiveAgent.

Designer holding pen in hand

3.000+ αξιολογήσεις σε κορυφαίες ιστοσελίδες σύγκρισης

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Χρησιμοποιήστε το LiveAgent για τις εξερχόμενες επικοινωνίες με τους πελάτες και αυξήστε τις πωλήσεις

Agent providing support to customer

Πραγματοποιήστε εξερχόμενες επικοινωνίες με λίγα μόνο κλικ

Πραγματοποιήστε εξερχόμενες επικοινωνίες ή στείλτε email στους δυνητικούς πελάτες σας με λίγα μόνο κλικ – απευθείας από τον πίνακα χειρισμού του LiveAgent, ενώ επισκέπτεστε τις ιστοσελίδες των υποψήφιων πελατών σας. Όταν είναι ενεργοποιημένο, το λογισμικό εξερχόμενων κλήσεων μπορεί να βοηθήσει πολύ, ειδικά στις ομάδες πωλήσεων B2B επιτρέποντας στους αντιπροσώπους πωλήσεων να χειρίζονται τις εξερχόμενες αλληλεπιδράσεις γρήγορα και άνετα.

Εύκολη πρόσβαση σε αναλυτικές πληροφορίες πελατών

Με το λογισμικό CRM του τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων του LiveAgent έχετε άμεση πρόσβαση σε ολοκληρωμένες πληροφορίες πελατών, συμπεριλαμβανομένων των προσωπικών πληροφοριών κάθε πελάτη, των προηγούμενων αγορών και του ιστορικού υπηρεσιών – όλα σε μία υβριδική ροή καρτελών. Οπλισμένοι με αυτή τη γνώση, οι εκπρόσωποι μπορούν να προσεγγίσουν δυναμικά τους υπάρχοντες πελάτες και να προωθήσουν τα προϊόντα σας όποτε είναι η κατάλληλη στιγμή.

Make use of unlimited call recordings

Χρησιμοποιήστε απεριόριστες καταγραφές κλήσεων

Με τη λειτουργία απεριόριστων καταγραφών κλήσεων, μπορείτε να αποθηκεύσετε όλες τις κλήσεις πελατών και τα μηνύματα αυτόματου τηλεφωνητή με ασφάλεια και πρακτικό τρόπο, απευθείας στον λογαριασμό σας στο LiveAgent. Αυτή η δυνατότητα διασφαλίζει ότι δεν χάνουν κλήσεις πελατών και επιτρέπει στους εκπροσώπους σας να έχουν εύκολη πρόσβαση και να αναπαράγουν ξανά καταγραφές κλήσεων εάν χρειάζονται μια υπενθύμιση για το τι συνέβη σε προηγούμενες επικοινωνίες για να προσεγγίσουν πελάτες με σχετικές προσφορές.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την καταγραφή κλήσεων

Χρησιμοποιήστε τη δυναμική συνομιλία για να μετατρέψετε περισσότερους πελάτες

Προσελκύστε υποψήφιους πελάτες στην ιστοσελίδα σας χρησιμοποιώντας δυναμικές προσκλήσεις συνομιλίας που αποτελούν μέρος της λύσης γραφείου βοήθειας του LiveAgent. Ορίστε αυτοματοποιημένες προσκλήσεις συνομιλίας για προσαρμοσμένες διευθύνσεις URL στην ιστοσελίδας σας (όπως η σελίδα τιμολόγησής σας) ή καλέστε τους επισκέπτες να συνομιλήσουν με τους εκπροσώπους σας κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της αγοράς, για να αυξήσουν την εμπιστοσύνη τους, να βελτιώσουν την αγοραστική τους εμπειρία και να τους μετατρέψετε σε πελάτες που πληρώνουν.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Woman holding smartphone and chatting on social media

Παρακολουθήστε και προσελκύστε υποψήφιους πελάτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Παρακολουθήστε τις επαφές σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το LiveAgent. Το λογισμικό ενσωματώνεται απρόσκοπτα στα πιο δημοφιλή κανάλια κοινωνικών μέσων δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram. Παρακολουθήστε εύκολα και απαντήστε αμέσως σε όλα τα μηνύματα, τα σχόλια και τις αναφορές στο brand σας από έναν πίνακα χειρισμού. Παρέχετε έγκαιρη βοήθεια και μετατρέψτε περισσότερους δυνητικούς πελάτες σε πωλήσεις.

Μάθετε περισσότερα από τα αναλυτικά στοιχεία του τηλεφωνικού κέντρου

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent διαθέτει ενσωματωμένες δυνατότητες αναλυτικών στοιχείων και αναφοράς. Λάβετε πολύτιμες πληροφορίες από τις ατελείωτες δυνατότητες αναφοράς που παρακολουθούν διάφορες μετρήσεις του τηλεφωνικού κέντρου και των KPI. Δημιουργήστε διάφορα είδη αναφορών, μάθετε για την απόδοση του τηλεφωνικού κέντρου και προσδιορίστε τους τομείς βελτίωσης.

Learn from customer analytics and insights

Γιατί το λογισμικό εξερχόμενου τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent είναι η σωστή επιλογή;

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Εύχρηστη τεχνολογία cloud

Το LiveAgent βασίζεται στο cloud και είναι εύκολο στην εγκατάσταση και τη χρήση. Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε το ισχυρό λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου μέσα σε λίγα λεπτά, χωρίς να εμπλακεί το τμήμα πληροφορικής σας.

Outbound call center software

Εξερχόμενες και εισερχόμενες κλήσεις

Το LiveAgent συνδυάζει λειτουργίες λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων. Λάβετε απεριόριστες εισερχόμενες κλήσεις ή επικοινωνήστε με τους πελάτες σας ενεργητικά.

Confused woman in front of the computer

Χωρίς επιπλέον χρέωση ανά λεπτό

Δώστε αξία στα χρήματά σας με ένα απλό και διαφανές μοντέλο τιμολόγησης, χωρίς μακροπρόθεσμα συμβόλαια και χωρίς επιπλέον χρεώσεις για χρήση ανά λεπτό.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Όλα σε μία πλατφόρμα με πολλά κανάλια επικοινωνίας

Το τηλεφωνικό κέντρο είναι απλώς ένα κομμάτι μιας πιο περίπλοκης λύσης που σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε εύκολα καρτέλες, email, συνομιλίες, φωνητικές επικοινωνίες και μηνύματα κοινωνικών μέσων δικτύωσης.

Αποκτήστε το LiveAgent σε προσιτή τιμή

Αποκτήστε ένα επαγγελματικό λογισμικό εξερχόμενων και εισερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων ενσωματωμένο σε μια ισχυρή λύση κέντρου υποστήριξης σε σταθερή μηνιαία τιμή, χωρίς κρυφές χρεώσεις ή μακροπρόθεσμες δεσμεύσεις. Εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών για να αποκτήσετε πλήρη πρόσβαση σε όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες.

Δοκιμή 30 ημερών
Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
και πολλά άλλα
$9 μήνας

Small επιχείρηση

  • Απεριόριστο ιστορικό καρτελών
  • 3 διευθύνσεις email
  • 3 φόρμες επικοινωνίας
  • 1 κλειδί API
$29 μήνας

Medium επιχείρηση

  • Όλα στο πρόγραμμα Small και επιπλέον
  • 10 διευθύνσεις email
  • 3 κουμπιά ζωντανής συνομιλίας
  • Διαχείριση τμημάτων
0$ μήνας

Δωρεάν

  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 1 διεύθυνση email
  • 1 κουμπί συνομιλίας
  • 1 φόρμα επικοινωνίας
Σχετικά Άρθρα μεΛογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εξερχόμενων κλήσεων
Logismiko Thlefwnikou Kentrou Exerxomenwn Klhsewn

Το ιδανικό λογισμικό εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων

Το λογισμικό εξερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων του LiveAgent σάς επιτρέπει να πραγματοποιείτε εξερχόμενες κλήσεις σε υποψήφιους αγοραστές, υποψήφιους πελάτες ή τρέχοντες πελάτες. Δοκιμάστε τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών και ωθήστε την επιχείρησή σας σε νέα επίπεδα.

Το λογισμικό πολυκαναλικού τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent βοηθά τους αντιπροσώπους να παρέχουν εξατομικευμένες υπηρεσίες στους πελάτες σας. Δοκιμάστε τη νέα εμπειρία υποστήριξης πελατών τώρα.

Call center software

Το LiveAgent παρέχει ένα καινοτόμο λογισμικό κέντρου επικοινωνίας που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών, αυξάνει τα έσοδα και βελτιώνει την ικανοποίηση των πελατών. Με ενσωματωμένες εφαρμογές και γρήγορη υποστήριξη, προσφέρει γρήγορες λύσεις και ποιοτική εξυπηρέτηση.

Σκέφτεστε το Zoho Desk για την υποστήριξη πελατών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Ρίξτε μια ματιά στην κριτική μας και δείτε πώς απέδωσε κατά τη γενική μας δοκιμή.

Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης Zoho Desk

Το Zoho Desk προσφέρει πέντε επίπεδα τιμολόγησης, με διαφορετικές λειτουργίες και ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα πακέτα στοιχίζουν ανάλογα με την πληροφόρηση που παρέχουν, ενώ το πιο οικονομικό είναι σχεδιασμένο για μικρές επιχειρήσεις. Όλα τα επίπεδα περιλαμβάνουν σύνδεση στο Facebook, το Instagram και το Twitter, με ορισμένα να προσφέρουν επιπλέον ενσωματώσεις όπως το Whatsapp, το Line, το WeChat και το Telegram. Η υψηλότερη βαθμίδα παρέχει πρόσθετες λειτουργίες, καθώς και δυνατότητα σύνδεσης δύο επωνυμιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών του LiveAgent θα παρέχει εξατομικευμένη, γρήγορη και εμπεριστατωμένη εξυπηρέτηση στους πελάτες σας. Δοκιμάστε το δωρεάν.

Το λογισμικό διαχείρισης επικοινωνίας πελατών σας με πρώτη ματιά.

Η επικοινωνία με πελάτες είναι βασική για κάθε επιχείρηση. Το LiveAgent προσφέρει λύσεις διαχείρισης επικοινωνίας πελατών, με ισχυρά εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου και στατιστικά αφοσίωσης πελατών.

Σκέφτεστε το Odoo για την υποστήριξη πελατών στο τηλεφωνικό σας κέντρο; Ρίξτε μια ματιά στην αξιολόγηση μας και δείτε πώς απέδωσε κατά τη διάρκεια της γενικής μας δοκιμής.

Αξιολόγηση λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου Odoo

Προτείνεται να δημιουργήσετε μια ενέργεια διακομιστή και μια καταχώρηση στο μενού ενεργειών για να επιλέξετε και να πραγματοποιήσετε μαζικές κλήσεις σε πολλές επαφές. Η αξιολόγηση λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent έχει λάβει πολύ καλές κριτικές από πολλούς χρήστες.

Το διαδικτυακό σεμινάριο εξυπηρέτησης πελατών LiveAgent επικεντρώνεται στη λύση πολυκαναλικού help desk. Περιλαμβάνει ζωντανή συνομιλία, λογισμικό έκδοσης εισιτηρίων, ενσωματωμένο τηλεφωνικό κέντρο και πολλά άλλα. Η δωρεάν δοκιμαστική έκδοση LiveAgent είναι διαθέσιμη για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Μάθετε τα πάντα σχετικά με το LiveAgent με διαδικτυακά σεμινάρια

Το Multi KB είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη στο οικοσύστημα του portal πελατών. Ο πίνακας ελέγχου LiveAgent παρέχει βελτιστοποιημένη επικοινωνία και αυξάνει την παραγωγικότητα.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x