Προσθέστε το Κείμενο της Επικεφαλίδας σας Εδώ

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Μπλοκ Επικεφαλίδας με Δοκιμαστική Φόρμα (με φόντο)

Εδώ μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα τυπικό κείμενο (παράγραφος) με συνδέσμους. Εάν πρέπει να χρησιμοποιήσετε έντονους, πλάγιους χαρακτήρες ή λίστες με κουκκίδες και αριθμούς, μπορείτε να το κάνετε.

Κάτω από αυτό το μπλοκ, μπορείτε να προσθέσετε κουμπιά χρησιμοποιώντας το μπλοκ HTML, λογότυπα πελατών μέσω σύντομου κώδικα ή Συχνές ερωτήσεις ενός σημείου με το schema.org.

Για πιο σημαντικές πληροφορίες, επισκεφθείτε το github.com.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Οριζόντιο Μπλοκ Καρτελών

Εδώ μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα τυπικό κείμενο (παράγραφος) με συνδέσμους. Εάν πρέπει να χρησιμοποιήσετε έντονους, πλάγιους χαρακτήρες μπορείτε να το κάνετε.

Μπλοκ Τιμολόγησης - Δύο Πακέτα (χωρίς φόντο)

Εδώ μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα τυπικό κείμενο (παράγραφος) με συνδέσμους. Εάν πρέπει να χρησιμοποιήσετε έντονους, πλάγιους χαρακτήρες ή λίστες με κουκκίδες και αριθμούς, μπορείτε να το κάνετε.

Κάτω από αυτό το μπλοκ, μπορείτε να προσθέσετε κουμπιά χρησιμοποιώντας το μπλοκ HTML.

Package Name

Όνομα Πακέτου

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /μήνα
Package Name

Όνομα Πακέτου

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /μήνα

Λύση τηλεφωνικού κέντρου για μικρές εταιρείες και μεγάλους οργανισμούς, που περιλαμβάνει τα πάντα

LiveAgent helpdesk tour

Συνδέστε όλους τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το λογισμικό του αντιπροσώπου του κέντρου επικοινωνίας για να βελτιώσετε την παραγωγικότητα και να διατηρήσετε τα δεδομένα του πελάτη σας ασφαλή. Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent ενσωματώνεται στο Instagram, στο Twitter, στο Facebook, στο Facebook Messenger και στο Viber.

Proactive chat invitation in LiveAgent

Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent διαθέτει επίσης το ταχύτερο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά. Μετατρέψτε τους επισκέπτες του ιστότοπου σε πελάτες μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Να είστε προνοητικοί, να προσφέρετε την εξατομικευμένη και καταρτισμένη βοήθεια και απολαύστε βελτιωμένη ικανοποίηση πελατών, παράγοντας παράλληλα περισσότερες πωλήσεις.

LiveAgent helpdesk tour

Διαχειριστείτε όλα τα ερωτήματα πελατών σε ένα κεντρικό κύριο κανάλι για αντιπροσώπους με το λογισμικό δημιουργίας καρτελών μας. Εκχωρήστε καρτέλες σε διαφορετικά τμήματα και αντιπροσώπους και οργανώστε κάθε ερώτημα σύμφωνα με ετικέτες, προτεραιότητα ή ημερομηνία λήψης. Δείτε τη διαδρομή επίλυσης προβλημάτων κάθε πελάτη από την αρχή έως το τέλος σε διαφορετικά κανάλια υποστήριξης και σε μορφή ροής πλούσια σε στοιχεία με την υβριδική ροή καρτελών μας.

LiveAgent - What is knowledge base software?

Δημιουργήστε και σχηματίστε τη δική σας γνωσιακή βάση χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG (What You See Is What You Get). Βελτιώστε την ικανοποίηση των πελατών παρέχοντας στους πελάτες σας εργαλεία αυτοβοήθειας όπως οδηγίες για άρθρα, συχνές ερωτήσεις ή φόρουμ κοινότητας .

Σχετικά Άρθρα μεΠεριληπτική σελίδα προορισμού για το PPC
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Ανάπτυξη

Οι πελάτες είναι ουσιαστικοί για τις πωλήσεις. Η LiveAgent προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις και ενημερώσεις στο σύστημά της.

Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

Κανάλι υποστήριξης

Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους).

Υποστήριξη λογισμικού

Η υποστήριξη λογισμικού παρέχει τεχνική βοήθεια μετά την πώληση για επίλυση προβλημάτων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής γλώσσας.

Το κέντρο εξυπηρέτησης (που ονομάζεται επίσης portal Γνωσιακής Βάσης/Πελατών) είναι ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία για να βοηθήσει τους πελάτες με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Κέντρο εξυπηρέτησης

Το κέντρο εξυπηρέτησης βοηθά τους πελάτες με προβλήματα, παρέχοντας γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις. Μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να μειώσει τα ερωτήματά τους.

Τα πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών είναι ιδανικά για πολλές επιχειρήσεις. Ωστόσο, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η προσωπική προσέγγιση απέναντι στον πελάτη.

Πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών

Τα πρότυπα μάρκετινγκ, SMS και εξυπηρέτησης πελατών είναι σημαντικά για εξατομίκευση και αποτελεσματική επικοινωνία. Η χρήση τους απαιτεί προσοχή για την ικανοποίηση των πελατών.

Η λίστα επιτρεπόμενων χρησιμοποιείται για να επιτρέπονται μόνο οι συνδέσεις από συγκεκριμένες διευθύνσεις IP ή εύρη διευθύνσεων IP. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τη λίστα επιτρεπόμενων διευθύνσεων IP σε αυτόν τον ιστότοπο.

Αρχείο καταγραφής ελέγχου

Η λειτουργία Πολλαπλής Βάσης Γνώσεων του LiveAgent βελτιώνει την αναζήτηση και την υποστήριξη των πελατών. Μάθετε περισσότερα σχετικά με το LiveAgent και τις λειτουργίες του.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x