Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα email έρευνας

Εάν θέλετε να βελτιώσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ για να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα, η λήψη ανατροφοδότησης από τους πελάτες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να το επιτύχετε. Κάθε επιχείρηση, από ανεξάρτητες νεοσύστατες εταιρείες μέχρι διεθνείς εταιρείες, βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στη μάθηση από τους πελάτες της. Ως επιχείρηση, δεν μπορείτε να υποθέσετε απλώς τις επιθυμίες και τις ανάγκες των πελατών σας, αντίθετα, πρέπει να γνωρίσετε σωστά τον πελάτη για να υπερβείτε τις προσδοκίες του.

Οι έρευνες είναι ίσως το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για την απόκτηση ανατροφοδότησης από τους πελάτες, αν και η προσέγγιση των χρηστών για την ολοκλήρωση τους μπορεί να αποτελέσει πρόκληση. Οι άνθρωποι γενικά δεν είναι πολύ πρόθυμοι να εγκαταλείψουν τον ελεύθερο χρόνο τους για να απαντήσουν σε ερωτήσεις μόνο και μόνο επειδή ένα email έφτασε στα εισερχόμενα τους. Ως εκ τούτου, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το μέσο ποσοστό απόκρισης στις έρευνες είναι περίπου 10% και ακόμη και οι φημισμένες επωνυμίες ενδέχεται να δυσκολευτούν να φτάσουν το 25% (πηγή) Τι μπορείτε λοιπόν να κάνετε για να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να παρέχουν πολύτιμη ανατροφοδότηση μέσω μιας έρευνας που έχετε δημιουργήσει;

Πρότυπα email έρευνας
Ενσωματώστε έρευνες μιας ερώτησης στα πρότυπα email του LiveAgent με την ενσωμάτωσή μας στο Nicereply

Βέλτιστες πρακτικές για email έρευνας

Συλλέξαμε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε τα πιο αποτελεσματικά email που προσκαλούν τους παραλήπτες να ολοκληρώσουν τις έρευνές σας:

  1. Προσφέρετε κίνητρα – οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να παρέχουν σχόλια εάν υπάρχει επιβράβευση που τους περιμένει αργότερα, όπως κουπόνι ή εκπτωτικό κουπόνι για την επόμενη αγορά τους στο κατάστημά σας.
  2. Διατηρήστε την έρευνα σύντομη – όσο πιο σύντομη είναι η έρευνα τόσο μεγαλύτερο θα είναι το ποσοστό απόκρισης γενικά, οπότε δείξτε στους χρήστες σας ότι σέβεστε το χρόνο τους ελαχιστοποιώντας τον αριθμό των ερωτήσεων.
  3. Δηλώστε πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να ολοκληρωθεί – όντας ειλικρινείς για το πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να ολοκληρωθεί μια έρευνα δείχνεται επίσης στους ερωτηθέντες ότι εκτιμάτε το χρόνο τους.
  4. Εξηγήστε τον σκοπό της έρευνας – ενημερώστε τους παραλήπτες του email σας γιατί θέλετε να ακούσετε τις πληροφορίες τους και πώς τα σχόλια που συλλέγετε θα χρησιμοποιηθούν με τρόπο που τους ωφελεί.
  5. Να είστε ευγνώμονες – γράφοντας ένα απλό μήνυμα “ευχαριστώ” μετά την ολοκλήρωση της έρευνας είναι ευγενικό και δείχνει την ευγνωμοσύνη σας, καθώς και επιβεβαιώνει ότι οι απαντήσεις των χρηστών σας υποβλήθηκαν σωστά.
  6. Μοιραστείτε τα αποτελέσματα – οι πελάτες σας θα αισθάνονται ότι ακούγονται και θα είναι πιο πρόθυμοι να δώσουν ανατροφοδότηση στο μέλλον, εάν ενημερωθούν σχετικά με τα ευρήματα της έρευνάς σας και τυχόν επακόλουθες αλλαγές.
τρεις διαφορετικοί τύποι μορφών ερευνών από το nicereply

Γραμμές θέματος email έρευνας

  • Εξοικονομήστε [X]% στην επόμενη αγορά σας κοινοποιώντας τα σχόλιά σας
  • Μοιραστείτε τις σκέψεις σας
  • Βοηθήστε μας να βελτιώσουμε [προϊόν/υπηρεσία] απαντώντας σε μια απλή ερώτηση
  • Ένα λεπτό από το χρόνο σας είναι το μόνο που χρειάζεται για να μάθουμε τη γνώμη σας
  • Πείτε μας τι πιστεύετε πραγματικά για [προϊόν/υπηρεσία]
  • Θα θέλαμε πολύ τη βοήθειά σας! Απαντήστε σε μερικές σύντομες ερωτήσεις
  • Τα σχόλιά σας εκτιμήθηκαν πραγματικά και να γιατί
  • Τα αποτελέσματα είναι σε…

Πρότυπα email έρευνας

Πρότυπο email έρευνας 1 – προσφέροντας ένα κίνητρο

Πρότυπο email έρευνας 2 – ερώτηση ενσωματωμένη στο αντίγραφο

Πρότυπο email έρευνας 3 – αξιολόγηση προϊόντος/υπηρεσίας

Πρότυπο email έρευνας 4 – αποτελέσματα ερωτηματολογίων

Πρότυπα email έρευνας – Συχνές Ερωτήσεις

Ενσωμάτωση

Και οι δύο επιλογές είναι δυνατές, αν και δεν είναι πραγματικά εφικτή η ενσωμάτωση μιας έρευνας με πολλές ερωτήσεις σε ένα email. Εάν στέλνετε μια μικρή έρευνα μιας ερώτησης, είναι προτιμότερο να ενσωματώσετε τη φόρμα σχολίων στο email, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να την απαντήσουν με ένα κλικ που οδηγεί σε μια σελίδα επιβεβαίωσης που μπορούν να κλείσουν αμέσως. Είναι επίσης καλή ιδέα να συνδεθείτε σε μια πλήρη έρευνα ενσωματώνοντας την πρώτη ερώτηση με αυτόν τον τρόπο.

Πόσες ερωτήσεις πρέπει να περιέχει μια έρευνα (email);

Έρευνα ικανοποίησης πελατών

Εάν ενσωματώνετε την έρευνα στο email, θα πρέπει να έχει μόνο μία ερώτηση. Εάν συνδέεστε σε μια εκτενέστερη έρευνα, δεν υπάρχουν περιορισμοί στην έκταση της. Το πιο σημαντικό είναι να αναφέρετε εκ των προτέρων στους χρήστες σας το πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να ολοκληρωθεί, διαφορετικά, κινδυνεύετε να τους ενοχλήσετε και να χάσετε αυτούς που θα απαντήσουν.

Γιατί πρέπει να στείλω ένα email με πρόσκληση για έρευνα;

Έρευνα εξυπηρέτησης πελατών

Οι έρευνες σάς επιτρέπουν να συλλέγετε πολύτιμα δεδομένα από τους υπάρχοντες πελάτες ή τους συνδρομητές σας και το email είναι μια οικονομικά αποδοτική και γρήγορη μέθοδος λήψης μεγάλου αριθμού απαντήσεων σε αυτές. Μπορείτε να λάβετε ειλικρινείς απαντήσεις, καθώς οι πελάτες σας θα αισθάνονται ελεύθεροι να εκφράσουν τα αληθινά τους συναισθήματα εάν η έρευνα είναι ανώνυμη. Οι έρευνες μέσω email σάς επιτρέπουν επίσης να προσεγγίσετε το κοινό σας σε ένα κανάλι το οποίο χρησιμοποιούν ήδη και με το οποίο αλληλεπιδρούν.

Sign up for our free trial today!

Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πρέπει να συνδεθώ σε μια έρευνα ή να χρησιμοποιήσω μια ενσωματωμένη φόρμα;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Και οι δύο επιλογές είναι δυνατές, αν και δεν είναι πραγματικά εφικτή η ενσωμάτωση μιας έρευνας με πολλές ερωτήσεις σε ένα email.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσες ερωτήσεις πρέπει να περιέχει μια έρευνα (email);”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Εάν ενσωματώνετε την έρευνα στο email, θα πρέπει να έχει μόνο μία ερώτηση. Εάν συνδέεστε σε μια εκτενέστερη έρευνα, δεν υπάρχουν περιορισμοί στην έκταση της. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί πρέπει να στείλω ένα email με πρόσκληση για έρευνα;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι έρευνες σάς επιτρέπουν να συλλέγετε πολύτιμα δεδομένα από τους υπάρχοντες πελάτες ή τους συνδρομητές σας και το email είναι μια οικονομικά αποδοτική και γρήγορη μέθοδος λήψης μεγάλου αριθμού απαντήσεων σε αυτές.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo