Πρότυπα email έρευνας για τη συλλογή πολύτιμων δεδομένων από πελάτες και βελτίωση προϊόντων/υπηρεσιών. Αξιοποιώντας κινήτρα και στοχευμένες ερωτήσεις, μπορείτε να αυξήσετε το ποσοστό απάντησης και να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη.
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Εάν θέλετε να βελτιώσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα, η λήψη σχολίων πελατών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να το πετύχετε. Κάθε επιχείρηση, από ανεξάρτητες νεοφυείς επιχειρήσεις μέχρι διεθνείς εταιρείες, βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στις πληροφορίες από τους πελάτες τους. Ως επιχείρηση, δεν έχετε την πολυτέλεια να μαντεύετε απλώς τις επιθυμίες και τις ανάγκες του πελάτη σας. Αντίθετα, πρέπει να γνωρίσετε σωστά τον πελάτη για να ξεπεράσετε τις προσδοκίες του.
Οι έρευνες είναι ίσως το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για την απόκτηση σχολίων από τους πελάτες, αν και το να πείσετε τους χρήστες να τις ολοκληρώσουν πραγματικά μπορεί να είναι κάπως δύσκολο. Οι άνθρωποι γενικά δεν είναι πολύ πρόθυμοι να αφήσουν τον ελεύθερο χρόνο τους για να απαντήσουν σε ερωτήσεις μόνο και μόνο επειδή ένα email έφτασε στα εισερχόμενά τους. Ως εκ τούτου, μια μελέτη περίπτωσης πελατών δείχνει ότι το μέσο ποσοστό απόκρισης στην έρευνα είναι περίπου 10%, και ακόμη και γνωστές επωνυμίες μπορεί να δυσκολευτούν να φτάσουν το όριο του 25% (πηγή). Τι μπορείτε λοιπόν να κάνετε για να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να παρέχουν πολύτιμα σχόλια μέσω μιας έρευνας που έχετε δημιουργήσει;
Συλλέξαμε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε τα πιο αποτελεσματικά email που προσκαλούν τους παραλήπτες να ολοκληρώσουν τις έρευνές σας:
We’d really like to hear your feedback about [topic of the survey]. It will really help us improve [pain point] so that we can provide a better customer experience for all of our clients.
As a thank you for completing our short survey, which will only take about [Y] minutes of your time, we are offering all respondents a [X]% discount code off their next purchase in our online store!
To take advantage of this opportunity, please click the survey link below:
[Start survey]
Thanks for your time, it is really appreciated.
Best,
The [company] team
The opinions of our users are of the utmost importance to [company], which is why we’d love for you to answer one simple question for us.
Your feedback will help shape the direction of our future content, so we hope you agree that it will be mutually beneficial to find out what you really think.
You can answer our single-question survey by clicking on your preferred choice below:
Option 1
Option 2
Option 3…
We really appreciate your feedback– it will help us achieve our goal of exceeding the expectations of all of our clients.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
You recently purchased [product/service] in our online store, and we’d be extremely grateful to hear your thoughts about it.
The survey will only take [X} minutes to complete, and your feedback will help us improve future [product lines/software versions].
To start, please select your rating below.
[Feedback scale with a link]
Thanks for your input,
[Company]
We’ve gathered the results of our recent survey, which we really appreciated you answering.
Since you took the time to share your thoughts about [product/service/matter], we thought you might like to know the results.
We are pleased to announce that [X}% of our customers would recommend [product/service] to a friend!
While this is great news, there is still room for improvement, and we will take each of the comments that we received from loyal users like yourself to better ourselves.
Thanks, and enjoy your [Optional reward as a token of appreciation].
Best wishes,
[company]
Sign up for our free trial today!
Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required
Και οι δύο επιλογές είναι δυνατές, αν και δεν είναι πραγματικά εφικτό να ενσωματώσετε μια έρευνα με πολλές ερωτήσεις σε ένα email. Εάν στέλνετε μια μικρο-έρευνα με μία ερώτηση, τότε είναι προτιμότερο να ενσωματώσετε τη φόρμα σχολίων στο email, ώστε οι χρήστες να μπορούν να την απαντήσουν με ένα κλικ που οδηγεί σε μια σελίδα επιβεβαίωσης που μπορούν να κλείσουν αμέσως. Είναι επίσης καλή ιδέα να συνδέσετε μια πλήρη έρευνα ενσωματώνοντας την πρώτη ερώτηση με αυτόν τον τρόπο.
Εάν ενσωματώνετε την έρευνα στο email, θα πρέπει να έχει μόνο μία ερώτηση. Εάν συνδέεστε σε μια μεγαλύτερη έρευνα, δεν υπάρχουν περιορισμοί στο μέγεθος της. Το πιο σημαντικό πράγμα είναι να ενημερώνετε εκ των προτέρων τους χρήστες σας σχετικά με το πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να ολοκληρωθεί, διαφορετικά κινδυνεύετε να τους ενοχλήσετε και να χάσετε τους ερωτηθέντες.
Οι έρευνες σάς επιτρέπουν να συλλέγετε πολύτιμα δεδομένα από τους υπάρχοντες πελάτες ή τους συνδρομητές σας και το email είναι μια οικονομικά αποδοτική και γρήγορη μέθοδος για τη λήψη μεγάλου αριθμού απαντήσεων σε αυτές. Μπορείτε να λάβετε ειλικρινείς απαντήσεις, καθώς οι πελάτες σας θα αισθάνονται ελεύθεροι να εκφράσουν τα αληθινά τους συναισθήματα εάν η έρευνα είναι ανώνυμη. Οι έρευνες μέσω email σάς επιτρέπουν επίσης να προσεγγίσετε το κοινό σας σε ένα κανάλι που χρησιμοποιεί ήδη και με το οποίο ασχολείται.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες