Πρότυπα email έρευνας

Εάν θέλετε να βελτιώσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα, η λήψη σχολίων πελατών είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να το πετύχετε. Κάθε επιχείρηση, από ανεξάρτητες νεοφυείς επιχειρήσεις μέχρι διεθνείς εταιρείες, βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στις πληροφορίες από τους πελάτες τους. Ως επιχείρηση, δεν έχετε την πολυτέλεια να μαντεύετε απλώς τις επιθυμίες και τις ανάγκες του πελάτη σας. Αντίθετα, πρέπει να γνωρίσετε σωστά τον πελάτη για να ξεπεράσετε τις προσδοκίες του.

Οι έρευνες είναι ίσως το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για την απόκτηση σχολίων από τους πελάτες, αν και η προσέγγιση των χρηστών για να τις ολοκληρώσουν μπορεί να είναι κάπως μια πρόκληση. Οι άνθρωποι γενικά δεν είναι πολύ πρόθυμοι να αφήσουν τον ελεύθερο χρόνο τους για να απαντήσουν σε ερωτήσεις μόνο και μόνο επειδή ένα email έφτασε στα εισερχόμενά τους. Ως εκ τούτου, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το μέσο ποσοστό ανταπόκρισης στην έρευνα είναι περίπου 10%, και ακόμη και γνωστές επωνυμίες μπορεί να δυσκολεύονται να φτάσουν το όριο του 25% (πηγή). Τι μπορείτε λοιπόν να κάνετε για να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να παρέχουν πολύτιμα σχόλια μέσω μιας έρευνας που έχετε δημιουργήσει;

Πρότυπα email έρευνας
Ενσωματώστε έρευνες μιας ερώτησης στα πρότυπα email του LiveAgent με την ενσωμάτωσή μας στο Nicereply

Βέλτιστες πρακτικές για email έρευνας

Συλλέξαμε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε τα πιο αποτελεσματικά email που προσκαλούν τους παραλήπτες να ολοκληρώσουν τις έρευνές σας:

  1. Προσφέρετε κίνητρα – οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να παρέχουν σχόλια εάν υπάρχει επιβράβευση που τους περιμένει αργότερα, όπως κουπόνι ή εκπτωτικό κουπόνι για την επόμενη αγορά τους στο κατάστημά σας.
  2. Διατηρήστε την έρευνα σύντομη – όσο πιο σύντομη είναι η έρευνα τόσο μεγαλύτερο θα είναι το ποσοστό απόκρισης γενικά, οπότε δείξτε στους χρήστες σας ότι σέβεστε το χρόνο τους ελαχιστοποιώντας τον αριθμό των ερωτήσεων.
  3. Δηλώστε πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να ολοκληρωθεί – όντας ειλικρινείς για το πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να ολοκληρωθεί μια έρευνα δείχνεται επίσης στους ερωτηθέντες ότι εκτιμάτε το χρόνο τους.
  4. Εξηγήστε τον σκοπό της έρευνας – ενημερώστε τους παραλήπτες του email σας γιατί θέλετε να ακούσετε τις πληροφορίες τους και πώς τα σχόλια που συλλέγετε θα χρησιμοποιηθούν με τρόπο που τους ωφελεί.
  5. Να είστε ευγνώμονες – γράφοντας ένα απλό μήνυμα “ευχαριστώ” μετά την ολοκλήρωση της έρευνας είναι ευγενικό και δείχνει την ευγνωμοσύνη σας, καθώς και επιβεβαιώνει ότι οι απαντήσεις των χρηστών σας υποβλήθηκαν σωστά.
  6. Μοιραστείτε τα αποτελέσματα – οι πελάτες σας θα αισθάνονται ότι ακούγονται και θα είναι πιο πρόθυμοι να δώσουν ανατροφοδότηση στο μέλλον, εάν ενημερωθούν σχετικά με τα ευρήματα της έρευνάς σας και τυχόν επακόλουθες αλλαγές.
τρεις διαφορετικοί τύποι μορφών ερευνών από το nicereply

Γραμμές θέματος email έρευνας

  • Εξοικονομήστε [X]% στην επόμενη αγορά σας κοινοποιώντας τα σχόλιά σας
  • Μοιραστείτε τις σκέψεις σας
  • Βοηθήστε μας να βελτιώσουμε [προϊόν/υπηρεσία] απαντώντας σε μια απλή ερώτηση
  • Ένα λεπτό από το χρόνο σας είναι το μόνο που χρειάζεται για να μάθουμε τη γνώμη σας
  • Πείτε μας τι πιστεύετε πραγματικά για [προϊόν/υπηρεσία]
  • Θα θέλαμε πολύ τη βοήθειά σας! Απαντήστε σε μερικές σύντομες ερωτήσεις
  • Τα σχόλιά σας εκτιμήθηκαν πραγματικά και να γιατί
  • Τα αποτελέσματα είναι σε…

Πρότυπα email έρευνας

Πρότυπο email έρευνας 1 – προσφέροντας ένα κίνητρο


Hi [name],

We’d really like to hear your feedback about [topic of the survey]. It will really help us improve [pain point] so that we can provide a better customer experience for all of our clients.

As a thank you for completing our short survey, which will only take about [Y] minutes of your time, we are offering all respondents a [X]% discount code off their next purchase in our online store!

To take advantage of this opportunity, please click the survey link below:

[Start survey]

Thanks for your time, it is really appreciated.

Best,
The [company] team

Πρότυπο email έρευνας 2 – ερώτηση ενσωματωμένη στο αντίγραφο


Dear [name],

The opinions of our users are of the utmost importance to [company], which is why we’d love for you to answer one simple question for us.

Your feedback will help shape the direction of our future content, so we hope you agree that it will be mutually beneficial to find out what you really think.

You can answer our single-question survey by clicking on your preferred choice below:

Option 1
Option 2
Option 3…

We really appreciate your feedback– it will help us achieve our goal of exceeding the expectations of all of our clients.

Kind regards,
[Name], [position] at [company]

Πρότυπο email έρευνας 3 – αξιολόγηση προϊόντος/υπηρεσίας


Hello [name],

You recently purchased [product/service] in our online store, and we’d be extremely grateful to hear your thoughts about it.

The survey will only take [X} minutes to complete, and your feedback will help us improve future [product lines/software versions].

To start, please select your rating below.

[Feedback scale with a link]

Thanks for your input,
[Company]

Πρότυπο email έρευνας 4 – αποτελέσματα ερωτηματολογίου


Hey [name],

We’ve gathered the results of our recent survey, which we really appreciated you answering.

Since you took the time to share your thoughts about [product/service/matter], we thought you might like to know the results.

We are pleased to announce that [X}% of our customers would recommend [product/service] to a friend!

While this is great news, there is still room for improvement, and we will take each of the comments that we received from loyal users like yourself to better ourselves.

Thanks, and enjoy your [Optional reward as a token of appreciation].

Best wishes,
[company]

Sign up for our free trial today!

Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required

Frequently asked questions

Πρέπει να έχω σύνδεσμο σε μια έρευνα ή να χρησιμοποιήσω μια ενσωματωμένη φόρμα;

Και οι δύο επιλογές είναι δυνατές, αν και δεν είναι πραγματικά εφικτό να ενσωματώσετε μια έρευνα με πολλές ερωτήσεις σε ένα email. Εάν στέλνετε μια μικρο-έρευνα με μία ερώτηση, τότε είναι προτιμότερο να ενσωματώσετε τη φόρμα σχολίων στο email, ώστε οι χρήστες να μπορούν να την απαντήσουν με ένα κλικ που οδηγεί σε μια σελίδα επιβεβαίωσης που μπορούν να κλείσουν αμέσως. Είναι επίσης καλή ιδέα να συνδέσετε μια πλήρη έρευνα ενσωματώνοντας την πρώτη ερώτηση με αυτόν τον τρόπο.

Πόσες ερωτήσεις πρέπει να περιέχει μια έρευνα (email);

Εάν ενσωματώνετε την έρευνα στο email, θα πρέπει να έχει μόνο μία ερώτηση. Εάν συνδέεστε σε μια μεγαλύτερη έρευνα, δεν υπάρχουν περιορισμοί στο μέγεθος της. Το πιο σημαντικό πράγμα είναι να ενημερώνετε εκ των προτέρων τους χρήστες σας σχετικά με το πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να ολοκληρωθεί, διαφορετικά κινδυνεύετε να τους ενοχλήσετε και να χάσετε τους ερωτηθέντες.

Γιατί πρέπει να στείλω ένα email με πρόσκληση για έρευνα;

Οι έρευνες σάς επιτρέπουν να συλλέγετε πολύτιμα δεδομένα από τους υπάρχοντες πελάτες ή τους συνδρομητές σας και το email είναι μια οικονομικά αποδοτική και γρήγορη μέθοδος για τη λήψη μεγάλου αριθμού απαντήσεων σε αυτές. Μπορείτε να λάβετε ειλικρινείς απαντήσεις, καθώς οι πελάτες σας θα αισθάνονται ελεύθεροι να εκφράσουν τα αληθινά τους συναισθήματα εάν η έρευνα είναι ανώνυμη. Οι έρευνες μέσω email σάς επιτρέπουν επίσης να προσεγγίσετε το κοινό σας σε ένα κανάλι που χρησιμοποιεί ήδη και με το οποίο ασχολείται.

Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo